Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – «39130000-2 – Офісні меблі»
Очікувана вартість
1 100 000,00 UAH
UA-2019-03-11-002504-a ● e28194313ce44630bd461d62cf05056f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Дніпровська міська поліклініка №2" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03568161 |
Місцезнаходження: | 49100, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Героїв, буд. 22 |
Контактна особа: |
Тетяна Анатоліївна Величко +380972991711 buh_mp2@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 березня 2019 19:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2019 19:09 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2019 19:09 |
Початок аукціону: | 28 березня 2019 14:22 |
Очікувана вартість: | 1 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
555 штука
ДК 021:2015 – «39130000-2 – Офісні меблі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Героїв,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 березня 2019
—
30 квітня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2019 12:24 |
Тендерна документація МП2.doc |
11 березня 2019 19:11 |
Проект Договору.docx |
20 березня 2019 12:24 |
Тендерна документація МП2.doc
|
||
11 березня 2019 19:11 |
Проект Договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ДСП
Дата подання: 14 березня 2019 10:43
Дата відповіді: 14 березня 2019 14:17
Добрый день! Уточните, пожалуйста, цвет ДСП мебели. Заранее спасибо.
Відповідь: Доброго дня. Колір -ОЛЬХА.
Сертифікат
Дата подання: 14 березня 2019 10:49
Дата відповіді: 14 березня 2019 14:18
Шановний замовнику,згідно законодавства меблева фурнітура не підлягає сертифікації,тому просимо змінити вашу вимога надати сертифікат ISO 9001:2000 на фурнітуру .
Відповідь: Доброго дня. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади регулюються нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), № 922-VIII від 25.12.2015 року. Даний Закон забезпечує ефективність та прозорість здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Однією з основних процедур закупівлі, є процедура відкритих торгів (ч.1 Ст. 12, ч 1. Ст. 20 Закону).
Стаття 2 Закону визначає сферу застосування даного Закону.
Відповідно до Ст. 21 Закону, інформування про проведення процедури відкритих торгів здійснюється через Оголошення про проведення процедури відкритих торгів, що безоплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також, частина 2 Ст. 21 Закону, містить обов’язкову інформацію, що зазначається Замовником в Оголошенні.
Частина 2 Статті 22 Закону, встановлює вимоги до тендерної документації, які містять в тому числі посилання на наявність:
1) інструкції з підготовки тендерних пропозицій;
2) одного або декількох кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;
3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію;
4) перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв.
Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (частина 3 Статті 22 Закону).
Щодо вимоги надати сертифікат ISO 9001:2000 на фурнітуру зазначаємо, що дана вимога прописується Замовником з метою закупівлі якісних товарів та з метою впевненості Замовника у наданні учасниками саме того товару, що вимагається Замовником.
Отже, з урахуванням наведення правових підстав, аналізом дотримання вимог чинного законодавства як з процедури відкритих торгів, Замовник не обмежений рамками Закону (Закону та Наказу МЕРТ №680 від 13.04.2016 Про затвердження примірної тендерної документації https://prozorro.gov.ua/news/nakaz-mert-680-vid-13-04-2016-pro-zatverdzhennya-prymirnoyi-tendernoyi-dokumentatsiyi) щодо визначення у документації саме тих умов, які вважає за необхідне вказати у документації. Таким чином, вимоги, що встановлюються Замовником в таких випадках, не містять будь – яких дискримінаційних вимог до учасників, на які посилають учасники, як на дискримінаційні та дають можливість усім зацікавленим особам приймати участь у торгах, за умови їх відповідності заявленим вимогам.
З огляду на наведені положення законодавства та діючи виключно в рамках Закону, Замовник торгів має право прописувати у документації та витребовувати від учасників ті документи, які на його погляд дають можливість в повній мірі оцінити учасника, як потенційного постачальника продукції. Зміни до документації внесено не буде.
Однією з основних процедур закупівлі, є процедура відкритих торгів (ч.1 Ст. 12, ч 1. Ст. 20 Закону).
Стаття 2 Закону визначає сферу застосування даного Закону.
Відповідно до Ст. 21 Закону, інформування про проведення процедури відкритих торгів здійснюється через Оголошення про проведення процедури відкритих торгів, що безоплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також, частина 2 Ст. 21 Закону, містить обов’язкову інформацію, що зазначається Замовником в Оголошенні.
Частина 2 Статті 22 Закону, встановлює вимоги до тендерної документації, які містять в тому числі посилання на наявність:
1) інструкції з підготовки тендерних пропозицій;
2) одного або декількох кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;
3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію;
4) перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв.
Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (частина 3 Статті 22 Закону).
Щодо вимоги надати сертифікат ISO 9001:2000 на фурнітуру зазначаємо, що дана вимога прописується Замовником з метою закупівлі якісних товарів та з метою впевненості Замовника у наданні учасниками саме того товару, що вимагається Замовником.
Отже, з урахуванням наведення правових підстав, аналізом дотримання вимог чинного законодавства як з процедури відкритих торгів, Замовник не обмежений рамками Закону (Закону та Наказу МЕРТ №680 від 13.04.2016 Про затвердження примірної тендерної документації https://prozorro.gov.ua/news/nakaz-mert-680-vid-13-04-2016-pro-zatverdzhennya-prymirnoyi-tendernoyi-dokumentatsiyi) щодо визначення у документації саме тих умов, які вважає за необхідне вказати у документації. Таким чином, вимоги, що встановлюються Замовником в таких випадках, не містять будь – яких дискримінаційних вимог до учасників, на які посилають учасники, як на дискримінаційні та дають можливість усім зацікавленим особам приймати участь у торгах, за умови їх відповідності заявленим вимогам.
З огляду на наведені положення законодавства та діючи виключно в рамках Закону, Замовник торгів має право прописувати у документації та витребовувати від учасників ті документи, які на його погляд дають можливість в повній мірі оцінити учасника, як потенційного постачальника продукції. Зміни до документації внесено не буде.
Зображення
Дата подання: 14 березня 2019 10:51
Дата відповіді: 14 березня 2019 14:19
Просимо надати орієнтовні зображення
Відповідь: Доброго дня. У технічних вимогах є детальний опис товарів,варіанти згідно опису будуть прийняті до розгляду.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-11-002504-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Меблі-Техностиль", Код ЄДРПОУ:35659221
Дата подання: 16 березня 2019 17:32
Дискримінаційні вимоги
Текст вимоги додано
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 березня 2019 12:29
Задовольнити вимогу частково
Номер вимоги: UA-2019-03-11-002504-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Меблі-Техностиль", Код ЄДРПОУ:35659221
Дата подання: 05 квітня 2019 13:13
Вимога
Вимога додана
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 квітня 2019 10:35
Відхилення вимоги щодо закупівлі Офісної меблі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 березня 2019 15:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "КІФА" |
509 514,00
UAH з ПДВ
|
509 514,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ЕКСТРІМ" |
882 000,00
UAH з ПДВ
|
620 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Меблі-Техностиль" |
753 051,00
UAH з ПДВ
|
669 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "МАЙСТЕР ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" |
919 990,00
UAH з ПДВ
|
670 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ЛУПИКОВ ВЛАДИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ |
1 099 095,00
UAH з ПДВ
|
1 099 095,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Богатир Д.Є. |
1 100 000,00
UAH з ПДВ
|
1 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "КІФА" #30347169 |
Відхилено |
509 514,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2019 11:09
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ЕКСТРІМ" #24993537 |
Відхилено |
620 000,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2019 10:45
|
ТОВ "Меблі-Техностиль" #35659221 |
Відхилено |
669 990,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2019 10:44
|
ФОП "МАЙСТЕР ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" #2612023937 |
Відхилено |
670 000,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2019 11:07
|
ФОП ЛУПИКОВ ВЛАДИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ #3550502015 |
Переможець |
1 099 095,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2019 10:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2019 11:26
|
Протокол 52 001.jpg | укладений |
11 травня 2019 10:46
|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2019 11:52
|
Договір №26 від 06.05.2019.pdf | укладений |
07 травня 2019 11:38
|