Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Детектори та аналізатори (лабораторні піпетки та приладдя до них)
Очікувана вартість
129 980,00 UAH
UA-2019-03-11-002486-a c94ea260d4e5459e873faadda00b1376
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гордієнко Наталія Миколаївна

progmed@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ
Код ЄДРПОУ: 05492309
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 04075, Україна , Київська обл., м.Київ, Оболонський район, ВУЛИЦЯ ФЕДОРА МАКСИМЕНКА, будинок 26
Контактна особа: Гордієнко Наталія Миколаївна
progmed@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 березня 2019 18:28
Звернення за роз’ясненнями: до 14 березня 2019 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 березня 2019 19:00
Очікувана вартість: 129 980,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Детектори та аналізатори (лабораторні піпетки та приладдя до них)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04075, Україна, Київська, м.Київ, Оболонський район, ВУЛИЦЯ ФЕДОРА МАКСИМЕНКА, будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 березня 2019 18:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2019 18:28
Дод 4 Проект договору .doc
11 березня 2019 18:28
Дод 3 Цінова пропозиція.docx
11 березня 2019 18:28
Дод 2 Квал крит до учасників.doc
11 березня 2019 18:28
Дод 1 Технічне завд Піпетки та приладдя.doc
11 березня 2019 18:28
Оголошення_лаб приладдя 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кількісний експрес-аналізатор холестерину, глюкози та сечової кислоти EasySure
Дата подання: 13 березня 2019 09:46
Дата відповіді: 13 березня 2019 17:22
Можно ли предлагать другие модели с аналогичными характеристиками?
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за поставлене запитання. Замовник в технічному описі зазначив всі необхідні технічні вимоги щодо предмету закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-11-002486-a.a1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП "МИХАЙЛЕНКО ІВАН ГРИГОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2220617311
Дата подання: 13 березня 2019 18:16
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику!

Уважно вивчивши тендерну документацію (далі – ТД) на закупівлю: Детектори та аналізатори (лабораторні піпетки та приладдя до них), (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-03-11-002486-a), повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9 ст.89){Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 (далі – Закон).
В тендерній документації Замовником встановлено наступні вимоги до учасників:
1.) Вимоги до кваліфікації учасників: основні в додатку 2, крім цього: Гарантійний лист виробника або офіційного представника (дистриб’ютора) про можливість поставки товару.
2.) Звертаємо Вашу увагу, що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018:
• не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі.

Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі торгів, адже частина товарів, що Ви маєте намір закупити є товарами конкретної торгової марки «EasySure» та ці специфічні товари Ви об’єднуєте з неспецифічними товарами як то наконечники чи автоматичні піпетки, що є представлені на ринку України широким колом постачальників.
Наведена вище умова документації обмежує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з такими виробниками (офіційними представництвами) , особливо як що у переліку наведена позиція яка не має повного еквіваленту. Вимога є дискримінаційною, тому що потенційні учасники мають укладені прямі контракти з виробником товару, за умовами яких виробник (його дистриб’ютор) вже гарантував та зобов’язався поставити товар. Відносно якості запропонованих товарів вона визначається та підтверджується під час поставки товару супровідними документами, зокрема сертифікатами якості, а у випадку поставки неякісного товару, постачальник сплачує Замовнику штрафні санкції (неустойка, штраф, пеня), внаслідок чого Замовник повністю захищений від постачання неякісного товару.

На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у даній сфері та здешевлення предмету закупівлі, вимагаємо внесення змін до Документації шляхом виключення умови про надання учасником у складі пропозиції авторизаційного листа від виробника або його офіційного представництва, також звертаємо Вашу увагу, що такої вимоги Замовника як надання оригіналів гарантійний листів від виробників є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та спільного листа МЄРТ та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018.

Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме:
1. Привести тендерну документацію до норми , відповідно до вимог чинного законодавства України
2. Виключити з тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо надання гарантійного листа виробника або офіційного представника (дистриб’ютора) про можливість поставки товару або виокремити специфічну продукцію конкретної торгової марки «EasySure» в окремий лот

В протилежному випадку залишаємо за собою право висвітлити Ваші наміри щодо дискримінаційного провадження закупівель на порталі DOZORRO за для моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами.
Розгорнути Згорнути

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 березня 2019 19:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП АБАШКІНА ЛЕСЯ ОЛЕКСІЇВНА 125 523,00
UAH з ПДВ
125 523,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 березня 2019 09:49
Технічні вимоги.pdf
18 березня 2019 17:50
Цінова пропозиція.pdf
18 березня 2019 17:50
Технічні вимоги.pdf
18 березня 2019 17:50
Проект договору.pdf
18 березня 2019 17:50
Кваліфікаційні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП АБАШКІНА ЛЕСЯ ОЛЕКСІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП АБАШКІНА ЛЕСЯ ОЛЕКСІЇВНА
#2781210505
Переможець 125 523,00
UAH з ПДВ
22 березня 2019 17:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 березня 2019 17:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП АБАШКІНА ЛЕСЯ ОЛЕКСІЇВНА
#2781210505
125 523,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:18
Електронний підпис укладений
03 квітня 2019 19:58
дог № 17-19.pdf укладений
03 квітня 2019 19:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 125 523,00
UAH з ПДВ