Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дезінфекційні засоби
Очікувана вартість
27 500,00 UAH
UA-2019-03-11-002477-a ● f3b0260a520b49deb2a6ec2473f6085e
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Донецький обласний центр з профілактики та боротьби із СНІДом |
Код ЄДРПОУ: | 21955559 |
Місцезнаходження: | 84100, Україна , Донецька обл., м. Слов`янськ, вул. Ярослава Мудрого, 13 |
Контактна особа: |
Алла Перелома +380956266289 aidsdonobl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 березня 2019 18:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 березня 2019 18:17 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 березня 2019 18:17 |
Початок аукціону: | 18 березня 2019 15:17 |
Очікувана вартість: | 27 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 138,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 найменувань
Дезінфекційні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84100, Україна, Донецька область, Слов'янськ, вул. Ярослава Мудрого,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 березня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2019 12:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2019 12:16 |
Дод 1_техн_вимоги_дез_засоби_готовое (1).doc | |
11 березня 2019 18:22 |
Дод 2 вимоги_учасник_готовое.doc | |
11 березня 2019 18:22 |
Дод.4 Проект Договору.doc | |
11 березня 2019 18:22 |
ОГОЛОШЕННЯ__дез_засоби_готовое.doc | |
11 березня 2019 18:22 |
Дод5_мед-тех.вимог.doc | |
11 березня 2019 18:22 |
Дод3_ц_нова_пропоз.doc |
12 березня 2019 12:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 березня 2019 12:16 |
Дод 1_техн_вимоги_дез_засоби_готовое (1).doc
|
||||||
11 березня 2019 18:22 |
Дод 2 вимоги_учасник_готовое.doc
|
||||||
11 березня 2019 18:22 |
Дод.4 Проект Договору.doc
|
||||||
11 березня 2019 18:22 |
ОГОЛОШЕННЯ__дез_засоби_готовое.doc
|
||||||
11 березня 2019 18:22 |
Дод5_мед-тех.вимог.doc
|
||||||
11 березня 2019 18:22 |
Дод3_ц_нова_пропоз.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
еквіваленти
Дата подання: 14 березня 2019 15:39
Шановний Замовнику! Чи будуь розглядатися вами еквіваленти зазаначених в оголошенні засобів з однаковою сферою застосування?
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-11-002477-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "Ермоченко Іріна Івановна", Код ЄДРПОУ:2007705780
Дата подання: 20 березня 2019 19:21
оскарження визначення переможця та дискваліфікації
Шановний Замовнику!
Дискваліфікація моєї пропозиції з вказаних Вами підстав є прямим порушенням Закону України «Про публічні закупівлі». Надані мною засоби повністю відповідають всім вимогам, які викладені в оголошенні. Вже неодноразово були надані публічні роз’яснення МОЗ та МРЕТ щодо вимоги надання гарантійного листа виробника, а саме - що вимога надати гарантійний лист порушує вимоги законодавства, якими передбачена недискримінація учасників, а також порушує права та законні інтереси всіх учасників. До того ж наявність гарантійного листа ніяким чином не гарантує, що товар буде якісним, а поставка — своєчасною.
Складається стійке враження, що Ви навмисно ігноруєте діюче законодавство, свідомо протягуючи до перемоги необхідних Вам постачальників. Основним критерієм відбору переможця має бути відповідність товару медичним вимогам та ціна, а не гарантійний лист виробника.
Що ж стосується печатки на технічних документах, то це зовсім смішно. Документи з печаткою надаються виключно при ПОСТАВЦІ товару!
Я вимагаю негайно повернути мою пропозицію до розгляду. У іншому випадку буду вимушена звернутися до Антимонопольного комітету та суду за захистом своїх прав.
Поки що з повагою.
Розгорнути
Згорнути
Дискваліфікація моєї пропозиції з вказаних Вами підстав є прямим порушенням Закону України «Про публічні закупівлі». Надані мною засоби повністю відповідають всім вимогам, які викладені в оголошенні. Вже неодноразово були надані публічні роз’яснення МОЗ та МРЕТ щодо вимоги надання гарантійного листа виробника, а саме - що вимога надати гарантійний лист порушує вимоги законодавства, якими передбачена недискримінація учасників, а також порушує права та законні інтереси всіх учасників. До того ж наявність гарантійного листа ніяким чином не гарантує, що товар буде якісним, а поставка — своєчасною.
Складається стійке враження, що Ви навмисно ігноруєте діюче законодавство, свідомо протягуючи до перемоги необхідних Вам постачальників. Основним критерієм відбору переможця має бути відповідність товару медичним вимогам та ціна, а не гарантійний лист виробника.
Що ж стосується печатки на технічних документах, то це зовсім смішно. Документи з печаткою надаються виключно при ПОСТАВЦІ товару!
Я вимагаю негайно повернути мою пропозицію до розгляду. У іншому випадку буду вимушена звернутися до Антимонопольного комітету та суду за захистом своїх прав.
Поки що з повагою.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 березня 2019 16:35
Доброго дня.
Шановний Учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону. При цьому у разі здійсненні допорогових закупівель з використанням електронної системи закупівель застосовується Порядок здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок), який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016№ 35.
Згідно з пунктом п’ятим Порядку одним з етапів проведення допорогової закупівлі є оголошення закупівлі. При цьому відповідно до пункту 6 Порядку під час оголошення допорогової закупівлі замовник розміщує в електронній системі закупівель інформацію про предмет закупівлі.
У свою чергу, згідно з підпунктом 6.3 Порядку, під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
Згідно з пунктом 9.2 Порядку у разі дискваліфікації Учасника, який запропонував найменшу ціну, Замовник публікує в Системі скан-копію документа з відповідним аргументованим рішенням.
Виключними підставами дискваліфікації є:
- пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі;
- Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
Після розгляду Замовником пропозиції ФОП "Ермоченко Іріна Івановна", який запропонував найменшу ціну, було виявлено, що його пропозиція не відповідає умовам Закупівлі та на підставі пункту 9.2 Порядку була дискваліфікована. Замовник опублікував в Системі скан-копію документа з відповідним аргументованим рішенням.
Отже, виходячи із зазначеного вище, Замовник жодним чином не порушив Закон України “Про публічні закупівлі” та Порядок здійснення допорогових закупівель.
Шановний Учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону. При цьому у разі здійсненні допорогових закупівель з використанням електронної системи закупівель застосовується Порядок здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок), який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016№ 35.
Згідно з пунктом п’ятим Порядку одним з етапів проведення допорогової закупівлі є оголошення закупівлі. При цьому відповідно до пункту 6 Порядку під час оголошення допорогової закупівлі замовник розміщує в електронній системі закупівель інформацію про предмет закупівлі.
У свою чергу, згідно з підпунктом 6.3 Порядку, під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
Згідно з пунктом 9.2 Порядку у разі дискваліфікації Учасника, який запропонував найменшу ціну, Замовник публікує в Системі скан-копію документа з відповідним аргументованим рішенням.
Виключними підставами дискваліфікації є:
- пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі;
- Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
Після розгляду Замовником пропозиції ФОП "Ермоченко Іріна Івановна", який запропонував найменшу ціну, було виявлено, що його пропозиція не відповідає умовам Закупівлі та на підставі пункту 9.2 Порядку була дискваліфікована. Замовник опублікував в Системі скан-копію документа з відповідним аргументованим рішенням.
Отже, виходячи із зазначеного вище, Замовник жодним чином не порушив Закон України “Про публічні закупівлі” та Порядок здійснення допорогових закупівель.
Номер вимоги: UA-2019-03-11-002477-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "Ермоченко Іріна Івановна", Код ЄДРПОУ:2007705780
Дата подання: 21 березня 2019 21:05
про оскарження визначення переможця
Шановний Замовнику! Ст. Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Пунк 6.2 Порядоку здійснення допорогових закупівель дублює зазначену норму. Як, вже було, зазначено мною, дискваліфікація пропозиції на підставі ненадання гарантійного листа є прямим порушенням зазначених норм. Це пряма дискримінація. Оцінка пропозицій є не об’єктивною та явно упередженою. Моя пропозиція відповідає всім медичним вимогам, та є економічнішою та найефективнішею з усіх запропонованих. Вочевидь, Ви навмисно звужуєте конкуренцію з метою обрання необхідного Вам постачальника, одночасно цинічно стверджуючи, що не порушуєте Закон, надаючи удавані причини задля відхилення саме моєї пропозиції. Вимагаю дотримання норм законодавства та прийняття моєї пропозиції. У протилежному випадку я звернуся до органів прокуратури, Антимонопольного комітету та Антикорупційного бюро. Раджу поважати закони України та сумлінно їх дотримуватись.
Розгорнути
Згорнути
добросовісна конкуренція серед учасників;максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Пунк 6.2 Порядоку здійснення допорогових закупівель дублює зазначену норму. Як, вже було, зазначено мною, дискваліфікація пропозиції на підставі ненадання гарантійного листа є прямим порушенням зазначених норм. Це пряма дискримінація. Оцінка пропозицій є не об’єктивною та явно упередженою. Моя пропозиція відповідає всім медичним вимогам, та є економічнішою та найефективнішею з усіх запропонованих. Вочевидь, Ви навмисно звужуєте конкуренцію з метою обрання необхідного Вам постачальника, одночасно цинічно стверджуючи, що не порушуєте Закон, надаючи удавані причини задля відхилення саме моєї пропозиції. Вимагаю дотримання норм законодавства та прийняття моєї пропозиції. У протилежному випадку я звернуся до органів прокуратури, Антимонопольного комітету та Антикорупційного бюро. Раджу поважати закони України та сумлінно їх дотримуватись.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 березня 2019 13:07
Розглянувши вимогу, повідомляємо наступне: Відповідно до підпункту 14.1 пункту 14 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 № 35 (зі змінами) вимога, зокрема, повинна містити таку інформацію: - найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога; - номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога; - підстави подання Вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати; - зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування. В зв’язку з тим, що подана вимога зазначеної вище інформації не містить, Замовником вона залишена без розгляду.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2019 15:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ІМЕД" |
23 520,00
UAH з ПДВ
|
23 520,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Ермоченко Іріна Івановна" |
24 250,00
UAH з ПДВ
|
24 250,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УНІВЕР-САН" |
27 491,00
UAH з ПДВ
|
27 491,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІМЕД" #38703629 |
Відхилено |
23 520,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2019 16:10
|
ФОП "Ермоченко Іріна Івановна" #2007705780 |
Відхилено |
24 250,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2019 16:16
|
ТОВ "УНІВЕР-САН" #42029247 |
Переможець |
27 491,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2019 16:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 червня 2019 16:54
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2019 12:38
|
дог. дез..PDF | укладений |
25 березня 2019 12:36
|