Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Екскаватор-навантажувач ЕО-2626-01 на базі трактора МТЗ (або еквівалент)
Очікувана вартість
1 250 000,00 UAH
UA-2019-03-11-002007-a 26cbb21cfde54c778f0ca38416545ff9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Василь Левченко

+380985411272 komunal-gul2015@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне Гулянецьке підприємство
Код ЄДРПОУ: 33555045
Місцезнаходження: 11563, Україна , Житомирська обл., с. Гулянка, вул. Молодіжна, 11а
Контактна особа: Василь Левченко
+380985411272
komunal-gul2015@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 березня 2019 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 16 березня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 березня 2019 17:00
Початок аукціону: 27 березня 2019 13:40
Очікувана вартість: 1 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Екскаватор-навантажувач ЕО-2626-01 на базі трактора МТЗ (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11563, Україна, Житомирська область, с.Гулянка, Молодіжна 11а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019  —  01 травня 2019
ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 березня 2019 13:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 березня 2019 13:33
Тендер ЕО-2626-01.doc
11 березня 2019 16:05
Тендерна документація ЕО-2626-01.pdf
15 березня 2019 13:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2019 11:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 березня 2019 13:33
Тендер ЕО-2626-01.doc
12 березня 2019 15:33
Тендер ЕО-2626-01.doc
11 березня 2019 16:05
Тендерна документація ЕО-2626-01.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 12 березня 2019 11:06
Дата відповіді: 12 березня 2019 15:36
1. Шановний тендерний комітет, в зв’язку з тим, що запитуваний вам товар не внесено до переліку продукції, яка підлягає обов’язковій сертифікації, просимо вас переглянути пункт щодо надання Копії сертифікату відповідності або внести лист пояснення щодо його відсутності 2. Поясніть будь-ласка пункт Додатку 3 до тендерної документації щодо надання пакета документів необхідних для реєстрації транспортних засобів в сервісних центрах Міністерства внутрішніх справ, як транспортних засобів спеціального призначення відповідно до чинного законодавства України. Оскільки реєстрація та постановка на облік тракторів в Україні здійснюється в Державній службі України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. 3. Просимо переглянути пункт, щодо довжини транспортного засобу. У вас зазначена = 7800 + - 100 мм. Прохання написати «Не більше 7800 + - 100 мм.», оскільки у ваших вимогах зазначене бічне зміщення каретки. 4. Для зручності користування та заповнення додатків просимо надати тендерну документацію у форматі не PDF a WORD.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше питання тендерним комітетом внесено та опубліковано зміни в тендерній документації
Уточнення
Дата подання: 14 березня 2019 11:34
Дата відповіді: 15 березня 2019 13:37
Просимо в параметрах : Експлуатаційна маса та Висота дописати значення "Не більше".
Відповідь: Повідомляємо - в параметрах: Експлуатаційна маса та Висота дописано значення "Не більше"

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-03-000019 ● 2e663a6054aa4e12a767bbb047ca3f28
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 травня 2019 16:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
03.05.2019
№28

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Л. КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 03.05.2019 № 28
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2019-03-11-002007-a від 11.03.2018 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Повідомляємо Вас про те, що договір про закупівлю №29 від 25.04.2019 було розірвано додатковою угодою №2 від 23.05.2019 року в зв"язку зі зміною обставин, якими сторони керувалися при укладанні договору та неможливістю приведення договору у відповідність з обставинами, які істотно змінились. Договір №29 від 25.04.2019 року не був зареєстрований в Державній Казначейській службі і відповідно проплати по ньому не було.

2019-05-23 15:06:51


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Замовником усунуто порушення, шляхом розірвання договору

2019-05-23 15:16:28

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 березня 2019 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Техноторг" 1 125 000,00
UAH з ПДВ
1 009 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАШИНОБУДІВНА КОМПАНІЯ "БУДАГРОМАШ" 1 150 000,00
UAH з ПДВ
1 010 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АМКОКОМПЛЕКТ" 1 200 000,00
UAH з ПДВ
1 028 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Укравтокомплект лтд" 1 140 000,00
UAH з ПДВ
1 089 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 квітня 2019 16:46
Довідка з УМВС від 19.03.pdf
01 квітня 2019 16:46
Довідка з ДФС.pdf
26 березня 2019 15:35
Статут.pdf
26 березня 2019 15:35
Пропозиція.pdf
26 березня 2019 15:35
Проект договору.pdf
26 березня 2019 15:35
Кваліфікаційні.pdf
26 березня 2019 15:35
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

20 березня 2019 10:51
Електронний підпис
20 березня 2019 10:50
Цінова пропозиція.rar
20 березня 2019 10:50
Технічні специфікації.rar

Публічні документи

26 березня 2019 15:33
Статут 04,12,2018.pdf
26 березня 2019 15:33
Витяг ПДВ.pdf
26 березня 2019 15:33
Виписка ЄДРПОУ.pdf
26 березня 2019 15:33
Статут 04,12,2018(завірений).pdf
26 березня 2019 15:33
Витяг ПДВ (завірений).pdf
26 березня 2019 15:33
Статут 04,12,2018 (завірений).pdf
26 березня 2019 15:33
Тендерна пропозиція.pdf
26 березня 2019 15:33
Проект Договору.pdf
26 березня 2019 15:33
Довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Техноторг"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАШИНОБУДІВНА КОМПАНІЯ "БУДАГРОМАШ"

ТОВ "АМКОКОМПЛЕКТ"

ТОВ "Укравтокомплект лтд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Техноторг"
#30976452
Переможець 1 009 500,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2019 15:45

Документи

01 квітня 2019 15:45
Електронний підпис
01 квітня 2019 15:43
001.jpg
27 березня 2019 14:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 квітня 2019 15:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Техноторг"
#30976452
1 009 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 квітня 2019 15:45
Електронний підпис
01 квітня 2019 15:43
001.jpg
27 березня 2019 14:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 травня 2019 13:14
додаткова угода №2 001.jpg укладений
23 травня 2019 10:46
Електронний підпис зміни до договору
26 квітня 2019 10:15
додатк. угода 001.jpg зміни до договору
26 квітня 2019 10:06
Електронний підпис укладений
25 квітня 2019 14:29
дог 29 стор2 001.jpg укладений
25 квітня 2019 14:18
дог 29 стор1 001.jpg укладений
25 квітня 2019 14:18
специфікація 001.jpg укладений
25 квітня 2019 14:18
дог 29 стор3 001.jpg укладений
25 квітня 2019 14:18
дог 29 стор4 001.jpg укладений
25 квітня 2019 14:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п 4.1 договору у наступній редакції: "4.1. Продавець зобов"язується передати товар покупцю протягом 20 робочих днів з моменту підписання договору"
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 29
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв"язку зі зміною обставин та не можливістю приведення договору у відповідність з обставинами, які істотно змінились.