Дахова система кондиціювання
Roof conditioning system
Очікувана вартість
46 388 139,60 UAH
UA-2019-03-11-002002-a 338a01b190394104b1a347604d41925d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081347
Contact point: Chaikovska Olena Viktorivna
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 11 березня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2019 10:00
Очікувана вартість: 46 388 139,60 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1 391 600,00 UAH
Publication date: 11 березня 2019 16:07
Enquiries until: 06 серпня 2019 10:00
Complaints submission until: до 12 серпня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 серпня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 46 388 140 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої


Scope of the procurement
Дахова система кондиціювання
Roof conditioning system

Документація

Тендерна документація

08 серпня 2019 14:23
Електронний цифровий підпис
01 серпня 2019 19:03
Електронний цифровий підпис
13 червня 2019 18:59
Електронний цифровий підпис
10 червня 2019 17:28
Електронний цифровий підпис
17 травня 2019 16:44
Електронний цифровий підпис
06 травня 2019 16:05
Електронний цифровий підпис
26 квітня 2019 15:08
Електронний цифровий підпис
11 березня 2019 16:04
Електронний цифровий підпис
08 серпня 2019 14:23
2504 ТД дахова сист.кондиц_нова редакція_08.08.2019.docx
01 серпня 2019 19:03
2504 ТД дахова сист.кондиц_нова редакція_01.08.2019.docx
13 червня 2019 18:59
2504 ТД дахова сист.кондиц_нова редакція_13.06.2019.docx
10 червня 2019 17:27
2504 ТД дахова сист.кондиц_нова редакція_10.06.2019.docx
17 травня 2019 16:44
2504 ТД дахова сист.кондиц_НОВА РЕДАКЦІЯ_17.05.2019.docx
06 травня 2019 16:04
2504 ТД дахова сист.кондиц_НОВА РЕДАКЦІЯ_06.05.2019.docx
26 квітня 2019 15:08
2504 ТД дахова сист.кондицНОВА РЕДАКЦІЯ_26.04.2019.docx
11 березня 2019 16:04
2504 ТД дахова система кондиціювання.docx
08 серпня 2019 14:23
Зміни до тендеру_2504_08.08.2019.doc
01 серпня 2019 19:03
Додаток № 9.docx
13 червня 2019 18:59
Додаток №9_нова редакція_13.06.2019.docx
11 березня 2019 16:04
Додаток №9.docx
01 серпня 2019 19:03
Зміни до тендеру_2504_01.08.2019.doc
13 червня 2019 18:59
Зміни до тендеру_2504_13.06.2019.doc
10 червня 2019 17:28
Зміни до тендеру_2504_10.06.2019.doc
17 травня 2019 16:44
Зміни до тендеру_2504_17.05.2019.doc
06 травня 2019 16:04
Зміни до тендеру_2504_06.05.2019.doc
26 квітня 2019 15:08
Зміни до тендеру_2504_26.04.2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо актуальності креслення
Дата подання: 22 березня 2019 17:18
Дата відповіді: 26 квітня 2019 15:23
Доброго дня! Скажіть будь ласка чи надання Листа від СП Київське ПКТБ РС" філії "НДКТІ" ПАТ "Укрзалізниці, наданого щодо підтвердження актуальності кресленика у 2018 році, на дану закупівлю, буде відповідати вимогам Замовника, зазначеним у тендерній документації? Так як даний лист не містить строку дії і в тендерній документації не зазначено не раніше якого періода має бути лист. Дякую
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Надання учасником документу, яке узгоджене структурним підрозділом «Київське ПКТБ РС» філії «НДКТІ», датованого 2018 роком, буде достатньо для виконання вимоги тендерної документації.»
Щодо продукції, яка підлягає обов’язковому інспекторському контролю
Дата подання: 25 березня 2019 15:41
Дата відповіді: 26 квітня 2019 15:25
Добрий день! Згідно переліку продукції, що підлягає обов’язковому інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу ПАТ «Укрзалізниця» № 044 від 01.02.2016 - дахова система кондиціонування повітря не входить до складу цього переліку. Можливо входить до складу: "Пасажирські вагони*": *- нова продукція та при виконанні планових видів ремонтів або модернізації? Нам не зрозуміло. Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерною документацією в таблиці «Вимоги до оцінки відповідності продукції» Додатку 1 визначено, що дана продукція не підлягає інспекторському контролю.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-11-002002-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:39270330
Дата подання: 19 березня 2019 13:07
усунути дискримінаційні вимоги
Наше підприємство, як уповноважений представник вітчизняного виробника, має намір прийняти участь у торгах за лотом №2 (Дахова система кондиціювання повітря з перетворювачем напруги – 11 компл.)

Уважно вивчивши вимоги тендерної документації, ми виявили таке:

- Додатком А тендерної документації передбачено Технічні вимоги до продукції, а саме: Комплект поставки дахової системи кондиціювання повітря:
1. Кондиціонер даховий,
2. Пульт керування та діагностування кондиціонера, в купе проводника
3. Монтажний комплект для підключення водяного нагрівача кондиціонера
4. Комплект обладнання для можливості індивідуального регулювання температури повітря всередині купе в діапазоні від плюс 18°С до плюс 28°С з кроком не більше 1°С. (Склад для кожного купе: - індивідуальний пульт управління з датчиком температури; - розподільник повітря з виконавчим механізмом.)
Кондиціонер повинен працювати при температурі зовнішнього повітря:
- від плюс 15 до плюс 45 °С (режим охолодження);
- від мінус 15 до плюс 18 °С (режим теплового насосу);
- від мінус 40 до плюс 45 °С (режим нагріву та вентиляції).

Пуско-налагоджувальні роботи, введення продукції в експлуатацію (установка, монтаж на вагон) повинно здійснюватися кваліфікованими спеціалістами за рахунок постачальника (виробника).

В той же час, просимо врахувати, що Комплект обладнання для можливості індивідуального регулювання температури повітря всередині купе в діапазоні від плюс 18°С до плюс 28°С з кроком не більше 1°С. (Склад для кожного купе: - індивідуальний пульт управління з датчиком температури; - розподільник повітря з виконавчим механізмом.) та пульт керування не є обладнанням, яке входить до складу Дахової системи кондиціонування, та не було узгоджено у комплекті Технічної документації Укрзалізницею у жодного погодженого виробника.
Таким чином неможливо запропонувати погоджений у встановленому порядку Укрзалізницею комплект дахової системи кондиціонування, який би пройшов у встановленому порядку випробування та пройшов процедуру постановки на виробництво.
Крім того, із закупівлі минулого року аналогічної продукції (торги № UA-2018-03-21-001250-b) стає зрозумілим, що заявлена очікувана вартість 2018 року та 2019 року не передбачає наявність вказаного комплекту обладнання та пуско-налагоджувальних робіт, введення продукції в експлуатацію.
Але торгами № UA-2019-03-11-002002-a передбачено наявність вказаного переліку додаткового обладнання та робіт, без зміни вартості закупівлі.
Також це означає, що в одному лоті передбачено закупівлю товарів та робіт за несумісними кодами ДК, що є порушенням діючого законодавства.


З огляду на вище вказане, просимо усунути дискримінаційні вимоги та виділити в окремий лот закупівлю послуг та комплекту обладнання для можливості індивідуального регулювання температури повітря всередині купе в діапазоні від плюс 18°С до плюс 28°С з кроком не більше 1°С. (Склад для кожного купе: - індивідуальний пульт управління з датчиком температури; - розподільник повітря з виконавчим механізмом.), що унеможливить постачання продукції не погодженої до використання Укрзалізницею та такої, що не пройшла постановку на виробництво у встановленому порядку.





Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 квітня 2019 15:19
Щодо комплекту поставки дахової системи кондиціювання повітря департамент - замовник АТ «Укрзалізниця» (ЦЛ) наполягає на необхідності виконання пусконалагоджувальних робіт, введення продукції в експлуатацію (установка, монтаж на вагон) кваліфікованими спеціалістами постачальника (виробника).
Департамент - замовник АТ «Укрзалізниця» (ЦЛ) вважає недоцільним виділення в окремий лот закупівлі послуг з проведення пусконалагоджувальних робіт, введення продукції в експлуатацію (установка, монтаж на вагон) кваліфікованими спеціалістами постачальника (виробника) та комплекту обладнання для можливості індивідуального регулювання температури повітря всередині купе. Вимоги щодо комплекту поставки разом з монтажними та пусконалагоджувальними роботами, що мають виконуватися спеціалістами постачальника (виробника), ґрунтується на обов’язковості гарантій якості та справної роботи дахової системи кондиціювання повітря на вагоні.
Щодо технічних характеристик дахової системи кондиціюваня тендерною документацією передбачено, що технічні параметри еквіваленту не повинні бути гіршими ніж зазначені в нормативно-технічній документації, тому учасник торгів має можливість запропонувати аналогічну продукцію, яка має покращені характеристики в частині продуктивності (більше зазначених в Додатку А значень) та споживаємої потужності (менше зазначених в Додатку А значень). Щодо наявності або відсутності в еквіваленті монтажного комплекту для підключення водяного нагрівача, то конструкція еквіваленту продукції повинна бути узгоджена з АТ «Укрзалізниця» в установленому порядку.
Номер вимоги: UA-2019-03-11-002002-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:39270330
Дата подання: 19 березня 2019 13:08
усунути дискримінаційні техінчні вимоги
Наше підприємство, як уповноважений представник вітчизняного виробника, має намір прийняти участь у торгах за лотом №2 (Дахова система кондиціювання повітря з перетворювачем напруги – 11 компл.)

Уважно вивчивши вимоги тендерної документації, ми виявили таке:

- Додатком А тендерної документації передбачено Технічні вимоги до продукції, а саме:
Назва показників Номінальне значення
1 Продуктивність, м3/год
в тому числі зовнішнє повітря:
- в режимі охолодження
- в режимі вентиляції та нагріву 4000
1200
800
2 Продуктивність по холоду при роботі в режимі охолодження, кВт 30,0 ± 10 %
3 Продуктивність по теплу в режимі теплового насосу, кВт 20,0 ± 10 %
4 Продуктивність по теплу з електронагрівачами, кВт 6 ± 10 %
5 Запас повного тиску на виході, Па 300 ± 10 %
6 Очищення повітря фільтрами класу F5 ДСТУ 4319:2004
8 Холодильний агент озонобезпечний
9 Споживаєма потужність, кВт:
- кондиціонеру в режимі охолодження 17,0
- кондиціонеру в режимі вентиляції 2,0
- кондиціонеру в режимі нагріву:
- тепловий насос ( жидкостные нагреватели) 17,0
- електронагрівач 8,0
10 Номінальна напруга живлення 110В (90-145)В постійного струму
11 Маса кондиціонеру, кг не більше 700
12 Габаритні разміри (AxBxH), мм не більше 2410x1700x605

В той же час, тендерною документаціє передбачено можливість закупівлю еквіваленту визначеної продукції (або еквівалент продукції (технічні параметри еквіваленту не повинні бути гіршими ніж зазначені в нормативно-технічній документації).

Таким чином учасником може бути запропоновано еквівалент, який погоджений до використання та пройшов постановку на виробництво у встановленому порядку.
Але наявними вимогами унеможливлюється закупівля еквіваленту, оскільки технічними вимогами не передбачено номінальні значення, які можливі для еквівалентів та є не гіршими, або кращими ніж зазначено, зокрема:
Продуктивність, м3/год
в тому числі зовнішнє повітря 1200, в той час, як можливе значення має бути не менше 1200.
В режимі вентиляції 800, в той час як можливе значення має бути не менше 800.

Продуктивність по холоду при роботі в режимі охолодження, кВт – зазначено 30,0 ± 10 %, в той час як можливе значення має бути не менше 25+2,8
Продуктивність по теплу в режимі теплового насосу, кВт, в той час, як запропонований нами еквівалент працює в режимі водяного обігріву, що не погіршує характеристики товару.
Споживаєма потужність, кВт, зазначено в режимі охолодження – 17,00 кВт, в той час як можливе значення має бути не більше 20 кВт.
Зазначено кондиціонеру в режимі нагріву – тепловий насос 17 кВт, в той час, як ми пропонуємо 2 кВт, що покращує характеристики.
Маса кондиціонеру – не більше 700 кг, в той час як можливе значення має бути не більше 800 кг.
Також вказаним додатком зазначено Комплект поставки дахової системи кондиціювання повітря передбачає наявність Монтажного комплекту для підключення водяного нагрівача кондиціонера
В той час, як у запропонованому нами еквіваленті не може бути монтажного комплекту, оскільки конструктивно це не є необхідним.

З огляду на вище вказане, просимо Вас внести відповідні зміни у лот №2 та усунути дискримінаційні вимоги.



Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 квітня 2019 15:21
«Щодо технічних характеристик дахової системи кондиціюваня тендерною документацією передбачено, що технічні параметри еквіваленту не повинні бути гіршими ніж зазначені в нормативно-технічній документації, тому учасник торгів має можливість запропонувати аналогічну продукцію, яка має покращені характеристики в частині продуктивності (більше зазначених в Додатку А значень) та споживаємої потужності (менше зазначених в Додатку А значень). Щодо наявності або відсутності в еквіваленті монтажного комплекту для підключення водяного нагрівача, то конструкція еквіваленту продукції повинна бути узгоджена з АТ «Укрзалізниця» в установленому порядку.»
Номер вимоги: UA-2019-03-11-002002-a.a3
Статус:
Скасована
Учасник: АТ ЗАВОД ЕКВАТОР, Код ЄДРПОУ:14308032
Дата подання: 25 березня 2019 17:39
Вимога до Замовника
Вимога до Замовника по внесенню змін до Тендерної документації на закупівлю.
Скасована
Дата: 26 березня 2019 09:34
Причина: Помилковий документ
Номер вимоги: UA-2019-03-11-002002-a.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: АТ ЗАВОД ЕКВАТОР, Код ЄДРПОУ:14308032
Дата подання: 26 березня 2019 09:39
Вимога до Замовника
Вимога до Замовника по внесенню змін до Тендерної документації на закупівлю
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 квітня 2019 15:31
1. Залишити без змін.
Тендерною документацією (Додаток 3) передбачено Оплата: здійснюється протягом - _________*** банківських днів.
Примітка:
***кількість днів відтермінування не менше 30 банківських днів.
2. Залишити без змін. Не маємо можливості задовільнити Вашу вимогу щодо авансового розрахунку.
3. Залишити без змін.
4. Залишити без змін. Тендерною документацією (Додаток 9) передбачено:
П.5.2 Поставка Продукції проводиться партіями протягом строку дії Договору, тільки після письмової рознарядки ЗАМОВНИКА, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ЗАМОВНИКА до прийому Продукції.
В Додатку 3(після внесених змін) зазначено:
Строк поставки продукції – ______календарних днів (але не більше 120 календарних днів). Що і є підставою для підготовки проведення пусконалагоджувальних робіт (не пізніше ніж за місяць до виконання таких робіт.)
5. Щодо внесення змін:
Замовник АТ «Укрзалізниця» «не заперечує щодо внесення в проект Договору терміну постачання продукції, який враховує технологічний строк для виготовлення обладнання 4 місяці», тобто не більше 120 днів.

6. Щодо внесення змін до Додатку 2 (залишити без змін)
Вважаємо надання довідки з інформацією про виконання аналогічного договору достатнім для підтвердження відповідності продукції.

7. Залишити без змін.
Замовник АТ «Укрзалізниця»: «вважає недоцільним виділення в окремий лот закупівлі послуг з проведення пусконалагоджувальних робіт, введення продукції в експлуатацію (установка, монтаж на вагон) кваліфікованими спеціалістами постачальника (виробника) та комплекту обладнання для можливості індивідуального регулювання температури повітря всередині купе. Вимоги щодо комплекту поставки разом з монтажними та пусконалагоджувальними роботами, що мають виконуватися спеціалістами постачальника (виробника), ґрунтується на обов’язковості гарантій якості та справної роботи дахової системи кондиціювання повітря на вагоні.»

8. Замовник не заперечує «щодо еквівалентів, які мають запропоновані ймовірним учасником технічні характеристики, якщо нормативні документи виробника на виготовлення продукції узгоджені встановленим порядком з АТ «Укрзалізниця».
Номер вимоги: UA-2019-03-11-002002-a.b5
Статус:
Скасована
Учасник: АТ ЗАВОД ЕКВАТОР, Код ЄДРПОУ:14308032
Дата подання: 27 березня 2019 17:58
Внесення змін
Вимога до Замовника по внесенню змін до тендерної документації.
Скасована
Дата: 27 березня 2019 18:00
Причина: Документ не завантажився
Номер вимоги: UA-2019-03-11-002002-a.c6
Статус:
Вирішена
Учасник: АТ ЗАВОД ЕКВАТОР, Код ЄДРПОУ:14308032
Дата подання: 27 березня 2019 18:03
Внесення змін
Внесення змін до тендерної документації
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 квітня 2019 15:38
Замовник не має можливості підняття рівня закупівельних цін
Номер вимоги: UA-2019-03-11-002002-a.c7
Статус:
Вирішена
Учасник: АТ ЗАВОД ЕКВАТОР, Код ЄДРПОУ:14308032
Дата подання: 29 березня 2019 17:00
Вимога до Замовника
Вимога до Замовника про порушення Закону про закупівлю, В документації на закупівлю не зазначено місце постачання товару та місце проведення пуско-налагоджувальних робіт
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 квітня 2019 15:36
'Тендерною документацією (Додаток 9) передбачено:
П.5.1. ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку Продукції автомобільним або залізничним транспортом на умовах СРТ (Перевезення сплачено до...) (для резидентів України) або DАР (постачання в пункт…) (якщо ПОСТАЧАЛЬНИКОМ імпортованої продукції є нерезидент України) пункт призначення – згідно рознарядки ЗАМОВНИКА (відповідно до вимог «ІНКОТЕРМС» ред. 2010р.).
Кінцевого одержувача надає департамент-замовник АТ «Укрзалізниця» після укладання договору поставки, реквізити будуть зазначені в рознарядці.
Номер вимоги: UA-2019-03-11-002002-a.a11
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛПО УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:36301549
Дата подання: 08 травня 2019 11:28
Вимога до замовника щодо предмету закупівлі
Лист у вкладенні
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 червня 2019 20:04
До тендерної документації внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель
Номер вимоги: UA-2019-03-11-002002-a.a12
Статус:
Вирішена
Учасник: АТ ЗАВОД ЕКВАТОР, Код ЄДРПОУ:14308032
Дата подання: 18 травня 2019 11:53
Вимога до Замовника щодо предмета закупівлі та внесення змін до Тендерної документації на закупівлю
Наше підприємство, як потенційний учасник Закупівлі товарів: Код ДК 021:425100004 – Теплообмінники; кондиціонери повітря холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Дахова система кондиціювання з перетворювачем напруги типу АВК-25), звертається до Тендерного комітету з вимогою про внесення відповідних змін у Тендерну документацію , про таке.
Умовами даної закупівлі на постачання Дахова система кондиціювання повітря з перетворювачем напруги типу АВК-25, згідно Технічних характеристик(Додаток А) до тендерної документації передбачається постачання додаткового комплекту обладнання для можливості індивідуального регулювання температури повітря всередині купе, таким чином до комплекту постачання будуть входити:
Кондиціонер даховий, Комплект обладнання для можливості індивідуального підтримання температури повітря в кожному окремому купе, Центральний блок контролю.
Крім того , в Тендерній документації Замовником передбачено проведення пуско-налагоджувальних робіт , вартість яких включається у ціну на Продукцію і визначається Договором , підписаним переможцем закупівлі.
Таким чином постачання комплекту обладнання Дахова система кондиціювання повітря з перетворювачем напруги типу АВК-25, на умовах передбачених Тендерною документацією, вимагає від Постачальника значних додаткових витрат. У зв'язку з цим, вимагаємо збільшити загальну очікувану вартість Закупівлі, від зазначеної в лоті №1 та лоті №2, на 300 000.00 грн.
Для підтвердження нашої вимоги про фінансування надаємо лист – довідку ДП «Держзовнішінформ» від 13.05.2019р. № 22/75 про риночну вартість даної системи.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 серпня 2019 19:04
Замовником внесені зміни до тендерної документації

Документи подані скаржником

25 березня 2019 17:39
Звернення до Замовника

Документи подані скаржником

26 березня 2019 09:39
Вимога до Замовника

Документи подані скаржником

27 березня 2019 18:03
Вимога до Замовника

Документи подані скаржником

29 березня 2019 17:00
Вимога до Замовника

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-03-11-002002-a.a8
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: АТ ЗАВОД ЕКВАТОР, Код ЄДРПОУ:14308032
Дата подання: 04 квітня 2019 17:34
Скарга до АМКУ на дії замовника - Філія "ЦЗВ" АТ "Українська залізниця"
Скарга до АМКУ про бездіяльність Замовника. Прийняти зазначену скаргу до розгляду , зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації ,які викладені у Скарги , яка додається , а при неможливості внесення змін скасувати процедуру закупівлі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 08.04.2019 № 4136.pdf
Дата публікації: 09 квітня 2019 10:42
Номер скарги: UA-2019-03-11-002002-a.b9
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: АТ ЗАВОД ЕКВАТОР, Код ЄДРПОУ:14308032
Дата подання: 27 квітня 2019 13:35
Скарга до АМКУ на дії замовника - Філія "ЦЗВ" АТ "Українська залізниця"
Скарга до АМКУ на дії Замовника. Прийняти зазначену скаргу до розгляду , зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації ,які викладені у Скарзі , яка додається , а при неможливості внесення змін скасувати процедуру закупівлі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 06 травня 2019 20:07
рішення від 06.05.2019 № 5454 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 06 травня 2019 20:07
Рішення від 15.05.2019 № 5999.pdf
Дата публікації: 20 травня 2019 23:59
Номер скарги: UA-2019-03-11-002002-a.b10
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:39270330
Дата подання: 01 травня 2019 14:00
дискримінаційні вимоги
усунути дискримінаційні вимоги
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 06 травня 2019 22:22
Рішення від 06.05.2019 № 5466 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 06 травня 2019 22:22
Рішення від 20.05.2019 № 6224.pdf
Дата публікації: 23 травня 2019 23:04
Номер скарги: UA-2019-03-11-002002-a.a13
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ЕЛПО Україна", Код ЄДРПОУ:36301549
Дата подання: 13 червня 2019 16:37
Скарга до АМКУ на дії Заммовника
Вважаємо дії Замовника такими, що порушують Закон України "Про публічні закупівлі".
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 18 червня 2019 19:20
Рішення від 18.06.2019 № 7891 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 18 червня 2019 19:20
Рішення від 04.07.2019 №8922.pdf
Дата публікації: 09 липня 2019 23:04
Номер скарги: UA-2019-03-11-002002-a.a16
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: TIDA TECHNIC LTD, Код ЄДРПОУ:11196994
Дата подання: 11 вересня 2019 11:55
невідповідність учасника
учасник не відповідає вимогам тендерної документації. Детально описано у скарзі до Органу оскарження Антимонопольного комітету України.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 вересня 2019 00:35
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Колегії від 01.10.2019 № 14049-р/пк-пз замовником відмінено процедуру закупівлі – "ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-03-11-002002-a, за лотом № 1.
Дата виконання рішення замовником: 07 жовтня 2019 19:28
Номер скарги: UA-2019-03-11-002002-a.b14
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: TIDA TECHNIC LTD, Код ЄДРПОУ:11196994
Дата подання: 10 вересня 2019 10:31
не відповідність учасника
учасник не відповідає вимогам тендерної документації. Детально описано у скарзі до Органу оскарження Антимонопольного комітету України.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 вересня 2019 14:46
рішення від 12.09.2019 № 12835.pdf
Дата публікації: 13 вересня 2019 14:46
Інформація про перенесення розгляду скарги № 8259.pdf
Дата публікації: 30 вересня 2019 21:11
Рішення від 01.10.2019 № 14048.pdf
Дата публікації: 04 жовтня 2019 22:35
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Колегії від 01.10.2019 № 14048-р/пк-пз замовником відмінено процедуру закупівлі – "ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-03-11-002002-a, за лотом № 1.
Дата виконання рішення замовником: 07 жовтня 2019 19:29
Номер скарги: UA-2019-03-11-002002-a.a15
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "НТП "ТРАНСІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:39270330
Дата подання: 11 вересня 2019 11:13
скарга
порушення
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 вересня 2019 00:55
рішення від 13.09.2019 № 12909.pdf
Дата публікації: 14 вересня 2019 00:55
Інформація про перенесення розгляду скарги № 8258.pdf
Дата публікації: 30 вересня 2019 21:12
рішення від 01.10.2019 № 14047.pdf
Дата публікації: 04 жовтня 2019 22:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Колегії від 01.10.2019 № 14047-р/пк-пз замовником відмінено процедуру закупівлі – "ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-03-11-002002-a, за лотом № 2.
Дата виконання рішення замовником: 07 жовтня 2019 19:31

Документи подані скаржником

04 квітня 2019 17:34
Скарга від 03.04.2019р. №56/77

Документи Органу Оскарження

09 квітня 2019 10:42
Рішення від 08.04.2019 № 4136.pdf

Документи подані скаржником

27 квітня 2019 13:35
Скарга до АМКУ

Документи подані скаржником

01 травня 2019 14:00
КВ-1-Х_ТУ.pdf
01 травня 2019 14:00
Креслення.pdf
01 травня 2019 14:00
платіжне доручення.pdf
01 травня 2019 14:00
Скарга.pdf

Документи подані скаржником

13 червня 2019 16:37
Скарга.pdf
13 червня 2019 16:37
Платіжне доручення.pdf
13 червня 2019 16:37
Додаток №9.docx

Документи подані скаржником

10 вересня 2019 10:30
оплата.pdf
10 вересня 2019 10:30
511 Дані на товар.pdf
10 вересня 2019 10:30
518 Дані на товар.pdf
10 вересня 2019 10:30
атестат ISO 8О072.pdf
10 вересня 2019 10:31
Лист про представництво.pdf
10 вересня 2019 10:31
№513_Гарантійний лист.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

11 вересня 2019 11:13
платіжне доручення.pdf
11 вересня 2019 11:13
скарга.pdf

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-29-000046 ● 3aade588d70b4f21972e655f509127ad
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-08-29
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-08-29 19:40:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


29.08.2019 № 249

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
29.08.2019 № 249


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2019-03-11-002002-a 11.03.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

1. Щодо несвоєчасного надання роз’яснень щодо тендерної документації. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання та вимоги, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше передбаченого законом триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідно продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. 2. Останньою редакцією Наказу № 490 у формі оголошення про проведення відкритих торгів передбачено поле 102. «Джерело фінансування закупівлі». Одночасно звертаємо увагу, що на момент розміщення оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу в електронних формах відповідне поле було відсутнє. Отже Замовник був позбавлений можливості зазначити відповідну інформацію у відповідному полі.

2019-09-18 18:03:50

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 11 вересня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 26 вересня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ", 40081347, Україна, Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
  2. Інформація про предмет закупівлі: Дахова система кондиціювання повітря з перетворювачем напруги, 46388139.6UAH, 42510000-4, ДК021, 11, комплект
  3. Інформація про оприлюднення: 338a01b190394104b1a347604d41925d, 2019-03-11
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 29 серпня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 вересня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 08.08.2019 із змінами, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.04.2019 № 4136-р/пк-пз, від 15.05.2019 № 5999-р/пк-пз, від 20.05.2019 № 6224-р/пк-пз, від 04.07.2019 № 8922-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що Замовник на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації, які оприлюднені в електронній системі закупівель 22.03.2019 та 25.03.2019 та на вимоги щодо усунення порушення, які оприлюднені в електронній системі закупівель 19.03.2019, 27.03.2019 та 29.03.2019 оприлюднив роз’яснення 26.04.2019, також на вимогу щодо усунення порушення, яку оприлюднено в електронній системі закупівель 18.05.2019 оприлюднив роз’яснення 01.08.2019 тобто з перевищенням терміну (три робочих дні), чим порушив вимогу частини першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання таких роз’яснень. Також, за результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – наказ № 490) в оголошенні про проведення відкритих торгів не вніс інформації про джерело фінансування закупівлі. Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги в разі порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, виявлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення частини першої статті 23 Закону.)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Лоти

Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1.
Опис предмету закупівлі: Лот 1.
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 29 927 832,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 149 639,16 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 897 800,00 UAH


Title: Lot 1.
Description: Lot 1.
Current status: Cancelled
Estimated total value: 29 927 832,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 149 639,16 UAH including VAT
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 897 800,00 UAH

Аукціон

Початок: 03 жовтня 2019 15:40
Auction planned date: 03 жовтня 2019 15:40
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

20 комп.
Дахова система кондиціювання повітря з перетворювачем напруги
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Доставка: Україна, Відповідно до документації,
Дата доставки: 31 грудня 2019

Дахова система кондиціювання повітря з перетворювачем напруги
CPV: 42510000-4

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Запитання до процедури

Комплект поставки дахової системи кондиціювання повітря
Дата подання: 19 травня 2019 21:59
Дата відповіді: 02 серпня 2019 08:21
У тендерній документації вказано, що в комплект поставки входить " 3. Монтажний комплект для підключення водяного нагрівача кондиціонера", прошу надати роз'яснення про водяний нагрівач, так як в попередніх закупівлях такого пункту не було. Які характеристики водяного нагрівача, де він має буты встановлений, які характеристики теплоносія?
Відповідь: після попереднього внесення змін у тендерну документацію, дане питання є неактуальним

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2019-03-11-002002-a.a16
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: TIDA TECHNIC LTD, Код ЄДРПОУ:11196994
Дата подання: 11 вересня 2019 11:55
невідповідність учасника
учасник не відповідає вимогам тендерної документації. Детально описано у скарзі до Органу оскарження Антимонопольного комітету України.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 вересня 2019 00:35
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Колегії від 01.10.2019 № 14049-р/пк-пз замовником відмінено процедуру закупівлі – "ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-03-11-002002-a, за лотом № 1.
Дата виконання рішення замовником: 07 жовтня 2019 19:28
Номер скарги: UA-2019-03-11-002002-a.b14
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: TIDA TECHNIC LTD, Код ЄДРПОУ:11196994
Дата подання: 10 вересня 2019 10:31
не відповідність учасника
учасник не відповідає вимогам тендерної документації. Детально описано у скарзі до Органу оскарження Антимонопольного комітету України.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 вересня 2019 14:46
рішення від 12.09.2019 № 12835.pdf
Дата публікації: 13 вересня 2019 14:46
Інформація про перенесення розгляду скарги № 8259.pdf
Дата публікації: 30 вересня 2019 21:11
Рішення від 01.10.2019 № 14048.pdf
Дата публікації: 04 жовтня 2019 22:35
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Колегії від 01.10.2019 № 14048-р/пк-пз замовником відмінено процедуру закупівлі – "ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-03-11-002002-a, за лотом № 1.
Дата виконання рішення замовником: 07 жовтня 2019 19:29

Документи подані скаржником

10 вересня 2019 10:30
оплата.pdf
10 вересня 2019 10:30
511 Дані на товар.pdf
10 вересня 2019 10:30
518 Дані на товар.pdf
10 вересня 2019 10:30
атестат ISO 8О072.pdf
10 вересня 2019 10:31
Лист про представництво.pdf
10 вересня 2019 10:31
№513_Гарантійний лист.pdf

Документи подані замовником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2019-03-11-002002-a338a01b190394104b1a347604d41925d
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення
АТ ЗАВОД ЕКВАТОР Документи
Допущено до аукціону
Документи
TIDA TECHNIC LTD Документи
Відхилено
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО "А.Т.О.Р." Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

16 серпня 2019 08:42
sign.p7s
15 серпня 2019 20:31
Паспорт КЮЛИ.632381.050 ПС.rar
15 серпня 2019 20:30
Дані на товар лот 1.rar
15 серпня 2019 20:30
Довідка на участь.rar
20 червня 2019 16:43
sign.p7s
20 червня 2019 16:41
Дані на товар лот 1.rar
30 травня 2019 16:55
sign.p7s
16 травня 2019 18:48
sign.p7s
03 травня 2019 18:42
sign.p7s
11 квітня 2019 08:53
sign.p7s
11 квітня 2019 08:50
Паспорт КЮЛИ.632381.050 ПС.rar
11 квітня 2019 08:50
Погодження креслення.rar
11 квітня 2019 08:50
Дані на Товар лот 1.rar
11 квітня 2019 08:50
Сертифікат ISO 9001 2015.rar
11 квітня 2019 08:50
Довідка на участь.rar

Публічні документи

15 серпня 2019 16:53
1-10.rar
15 серпня 2019 16:53
11-21.rar

Документи

Публічні документи

16 серпня 2019 09:11
атестат ISO 8О072.pdf
16 серпня 2019 09:10
атестат ISO 8О072.pdf
15 серпня 2019 18:43
Протокол 14.pdf
15 серпня 2019 18:43
Наказ (1).pdf
15 серпня 2019 18:43
№516_Довідка.pdf
15 серпня 2019 18:43
№513_Гарантійний лист.pdf
15 серпня 2019 18:43
№512_Лист-згода.pdf
15 серпня 2019 18:42
Лист НБУ по ліцензії (1).pdf
15 серпня 2019 18:42
Витяг ПДВ.pdf
15 серпня 2019 18:42
553 Порівняльна таблиця.pdf
15 серпня 2019 18:42
511 Дані на товар.pdf
15 серпня 2019 18:42
№523_Довідка.pdf
15 серпня 2019 18:42
№520_Гарантійний лист.pdf
15 серпня 2019 18:41
№519_Лист-згода.pdf
15 серпня 2019 18:41
554 Порівняльна таблиця.pdf
15 серпня 2019 18:41
518 Дані на товар.pdf
15 серпня 2019 18:41
Протокол 14.pdf
15 серпня 2019 18:41
Наказ (1).pdf
15 серпня 2019 18:41
№516_Довідка.pdf
15 серпня 2019 18:41
№513_Гарантійний лист.pdf
15 серпня 2019 18:41
№512_Лист-згода.pdf
15 серпня 2019 18:41
Лист НБУ по ліцензії (1).pdf
15 серпня 2019 18:40
Витяг ПДВ.pdf
15 серпня 2019 18:40
553 Порівняльна таблиця.pdf
15 серпня 2019 18:40
511 Дані на товар.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 07 жовтня 2019 19:38
Коментар щодо відміни: На виконання рішення Колегії від 01.10.2019 № 14047-р/пк-пз, від 01.10.2019 № 14048-р/пк-пз та від 01.10.2019 № 14049-р/пк-пз замовником відмінено процедуру закупівлі – "ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-03-11-002002-a, за лотом № 1 та за лотом № 2.
Документи:
07 жовтня 2019 19:38
Протокол 244_19.pdf

Актуальні тендери

До пошуку