Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Roof conditioning system
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна +38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Chaikovska Olena Viktorivna +38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 березня 2019 16:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 серпня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 серпня 2019 10:00 |
Очікувана вартість: | 46 388 139,60 UAH з ПДВ |
Publication date: | 11 березня 2019 16:07 |
Enquiries until: | 06 серпня 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 12 серпня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 16 серпня 2019 10:00 |
Information
Estimated total value: | 46 388 140 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Тендерна документація
08 серпня 2019 14:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 серпня 2019 14:23 |
2504 ТД дахова сист.кондиц_нова редакція_08.08.2019.docx | |
08 серпня 2019 14:23 |
Зміни до тендеру_2504_08.08.2019.doc | |
01 серпня 2019 19:03 |
Додаток № 9.docx | |
01 серпня 2019 19:03 |
Зміни до тендеру_2504_01.08.2019.doc | |
13 червня 2019 18:59 |
Зміни до тендеру_2504_13.06.2019.doc | |
10 червня 2019 17:28 |
Зміни до тендеру_2504_10.06.2019.doc | |
17 травня 2019 16:44 |
Зміни до тендеру_2504_17.05.2019.doc | |
06 травня 2019 16:04 |
Зміни до тендеру_2504_06.05.2019.doc | |
26 квітня 2019 15:08 |
Зміни до тендеру_2504_26.04.2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Уважно вивчивши вимоги тендерної документації, ми виявили таке:
- Додатком А тендерної документації передбачено Технічні вимоги до продукції, а саме: Комплект поставки дахової системи кондиціювання повітря:
1. Кондиціонер даховий,
2. Пульт керування та діагностування кондиціонера, в купе проводника
3. Монтажний комплект для підключення водяного нагрівача кондиціонера
4. Комплект обладнання для можливості індивідуального регулювання температури повітря всередині купе в діапазоні від плюс 18°С до плюс 28°С з кроком не більше 1°С. (Склад для кожного купе: - індивідуальний пульт управління з датчиком температури; - розподільник повітря з виконавчим механізмом.)
Кондиціонер повинен працювати при температурі зовнішнього повітря:
- від плюс 15 до плюс 45 °С (режим охолодження);
- від мінус 15 до плюс 18 °С (режим теплового насосу);
- від мінус 40 до плюс 45 °С (режим нагріву та вентиляції).
Пуско-налагоджувальні роботи, введення продукції в експлуатацію (установка, монтаж на вагон) повинно здійснюватися кваліфікованими спеціалістами за рахунок постачальника (виробника).
В той же час, просимо врахувати, що Комплект обладнання для можливості індивідуального регулювання температури повітря всередині купе в діапазоні від плюс 18°С до плюс 28°С з кроком не більше 1°С. (Склад для кожного купе: - індивідуальний пульт управління з датчиком температури; - розподільник повітря з виконавчим механізмом.) та пульт керування не є обладнанням, яке входить до складу Дахової системи кондиціонування, та не було узгоджено у комплекті Технічної документації Укрзалізницею у жодного погодженого виробника.
Таким чином неможливо запропонувати погоджений у встановленому порядку Укрзалізницею комплект дахової системи кондиціонування, який би пройшов у встановленому порядку випробування та пройшов процедуру постановки на виробництво.
Крім того, із закупівлі минулого року аналогічної продукції (торги № UA-2018-03-21-001250-b) стає зрозумілим, що заявлена очікувана вартість 2018 року та 2019 року не передбачає наявність вказаного комплекту обладнання та пуско-налагоджувальних робіт, введення продукції в експлуатацію.
Але торгами № UA-2019-03-11-002002-a передбачено наявність вказаного переліку додаткового обладнання та робіт, без зміни вартості закупівлі.
Також це означає, що в одному лоті передбачено закупівлю товарів та робіт за несумісними кодами ДК, що є порушенням діючого законодавства.
З огляду на вище вказане, просимо усунути дискримінаційні вимоги та виділити в окремий лот закупівлю послуг та комплекту обладнання для можливості індивідуального регулювання температури повітря всередині купе в діапазоні від плюс 18°С до плюс 28°С з кроком не більше 1°С. (Склад для кожного купе: - індивідуальний пульт управління з датчиком температури; - розподільник повітря з виконавчим механізмом.), що унеможливить постачання продукції не погодженої до використання Укрзалізницею та такої, що не пройшла постановку на виробництво у встановленому порядку.
Департамент - замовник АТ «Укрзалізниця» (ЦЛ) вважає недоцільним виділення в окремий лот закупівлі послуг з проведення пусконалагоджувальних робіт, введення продукції в експлуатацію (установка, монтаж на вагон) кваліфікованими спеціалістами постачальника (виробника) та комплекту обладнання для можливості індивідуального регулювання температури повітря всередині купе. Вимоги щодо комплекту поставки разом з монтажними та пусконалагоджувальними роботами, що мають виконуватися спеціалістами постачальника (виробника), ґрунтується на обов’язковості гарантій якості та справної роботи дахової системи кондиціювання повітря на вагоні.
Щодо технічних характеристик дахової системи кондиціюваня тендерною документацією передбачено, що технічні параметри еквіваленту не повинні бути гіршими ніж зазначені в нормативно-технічній документації, тому учасник торгів має можливість запропонувати аналогічну продукцію, яка має покращені характеристики в частині продуктивності (більше зазначених в Додатку А значень) та споживаємої потужності (менше зазначених в Додатку А значень). Щодо наявності або відсутності в еквіваленті монтажного комплекту для підключення водяного нагрівача, то конструкція еквіваленту продукції повинна бути узгоджена з АТ «Укрзалізниця» в установленому порядку.
Уважно вивчивши вимоги тендерної документації, ми виявили таке:
- Додатком А тендерної документації передбачено Технічні вимоги до продукції, а саме:
Назва показників Номінальне значення
1 Продуктивність, м3/год
в тому числі зовнішнє повітря:
- в режимі охолодження
- в режимі вентиляції та нагріву 4000
1200
800
2 Продуктивність по холоду при роботі в режимі охолодження, кВт 30,0 ± 10 %
3 Продуктивність по теплу в режимі теплового насосу, кВт 20,0 ± 10 %
4 Продуктивність по теплу з електронагрівачами, кВт 6 ± 10 %
5 Запас повного тиску на виході, Па 300 ± 10 %
6 Очищення повітря фільтрами класу F5 ДСТУ 4319:2004
8 Холодильний агент озонобезпечний
9 Споживаєма потужність, кВт:
- кондиціонеру в режимі охолодження 17,0
- кондиціонеру в режимі вентиляції 2,0
- кондиціонеру в режимі нагріву:
- тепловий насос ( жидкостные нагреватели) 17,0
- електронагрівач 8,0
10 Номінальна напруга живлення 110В (90-145)В постійного струму
11 Маса кондиціонеру, кг не більше 700
12 Габаритні разміри (AxBxH), мм не більше 2410x1700x605
В той же час, тендерною документаціє передбачено можливість закупівлю еквіваленту визначеної продукції (або еквівалент продукції (технічні параметри еквіваленту не повинні бути гіршими ніж зазначені в нормативно-технічній документації).
Таким чином учасником може бути запропоновано еквівалент, який погоджений до використання та пройшов постановку на виробництво у встановленому порядку.
Але наявними вимогами унеможливлюється закупівля еквіваленту, оскільки технічними вимогами не передбачено номінальні значення, які можливі для еквівалентів та є не гіршими, або кращими ніж зазначено, зокрема:
Продуктивність, м3/год
в тому числі зовнішнє повітря 1200, в той час, як можливе значення має бути не менше 1200.
В режимі вентиляції 800, в той час як можливе значення має бути не менше 800.
Продуктивність по холоду при роботі в режимі охолодження, кВт – зазначено 30,0 ± 10 %, в той час як можливе значення має бути не менше 25+2,8
Продуктивність по теплу в режимі теплового насосу, кВт, в той час, як запропонований нами еквівалент працює в режимі водяного обігріву, що не погіршує характеристики товару.
Споживаєма потужність, кВт, зазначено в режимі охолодження – 17,00 кВт, в той час як можливе значення має бути не більше 20 кВт.
Зазначено кондиціонеру в режимі нагріву – тепловий насос 17 кВт, в той час, як ми пропонуємо 2 кВт, що покращує характеристики.
Маса кондиціонеру – не більше 700 кг, в той час як можливе значення має бути не більше 800 кг.
Також вказаним додатком зазначено Комплект поставки дахової системи кондиціювання повітря передбачає наявність Монтажного комплекту для підключення водяного нагрівача кондиціонера
В той час, як у запропонованому нами еквіваленті не може бути монтажного комплекту, оскільки конструктивно це не є необхідним.
З огляду на вище вказане, просимо Вас внести відповідні зміни у лот №2 та усунути дискримінаційні вимоги.
Тендерною документацією (Додаток 3) передбачено Оплата: здійснюється протягом - _________*** банківських днів.
Примітка:
***кількість днів відтермінування не менше 30 банківських днів.
2. Залишити без змін. Не маємо можливості задовільнити Вашу вимогу щодо авансового розрахунку.
3. Залишити без змін.
4. Залишити без змін. Тендерною документацією (Додаток 9) передбачено:
П.5.2 Поставка Продукції проводиться партіями протягом строку дії Договору, тільки після письмової рознарядки ЗАМОВНИКА, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ЗАМОВНИКА до прийому Продукції.
В Додатку 3(після внесених змін) зазначено:
Строк поставки продукції – ______календарних днів (але не більше 120 календарних днів). Що і є підставою для підготовки проведення пусконалагоджувальних робіт (не пізніше ніж за місяць до виконання таких робіт.)
5. Щодо внесення змін:
Замовник АТ «Укрзалізниця» «не заперечує щодо внесення в проект Договору терміну постачання продукції, який враховує технологічний строк для виготовлення обладнання 4 місяці», тобто не більше 120 днів.
6. Щодо внесення змін до Додатку 2 (залишити без змін)
Вважаємо надання довідки з інформацією про виконання аналогічного договору достатнім для підтвердження відповідності продукції.
7. Залишити без змін.
Замовник АТ «Укрзалізниця»: «вважає недоцільним виділення в окремий лот закупівлі послуг з проведення пусконалагоджувальних робіт, введення продукції в експлуатацію (установка, монтаж на вагон) кваліфікованими спеціалістами постачальника (виробника) та комплекту обладнання для можливості індивідуального регулювання температури повітря всередині купе. Вимоги щодо комплекту поставки разом з монтажними та пусконалагоджувальними роботами, що мають виконуватися спеціалістами постачальника (виробника), ґрунтується на обов’язковості гарантій якості та справної роботи дахової системи кондиціювання повітря на вагоні.»
8. Замовник не заперечує «щодо еквівалентів, які мають запропоновані ймовірним учасником технічні характеристики, якщо нормативні документи виробника на виготовлення продукції узгоджені встановленим порядком з АТ «Укрзалізниця».
П.5.1. ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку Продукції автомобільним або залізничним транспортом на умовах СРТ (Перевезення сплачено до...) (для резидентів України) або DАР (постачання в пункт…) (якщо ПОСТАЧАЛЬНИКОМ імпортованої продукції є нерезидент України) пункт призначення – згідно рознарядки ЗАМОВНИКА (відповідно до вимог «ІНКОТЕРМС» ред. 2010р.).
Кінцевого одержувача надає департамент-замовник АТ «Укрзалізниця» після укладання договору поставки, реквізити будуть зазначені в рознарядці.
Умовами даної закупівлі на постачання Дахова система кондиціювання повітря з перетворювачем напруги типу АВК-25, згідно Технічних характеристик(Додаток А) до тендерної документації передбачається постачання додаткового комплекту обладнання для можливості індивідуального регулювання температури повітря всередині купе, таким чином до комплекту постачання будуть входити:
Кондиціонер даховий, Комплект обладнання для можливості індивідуального підтримання температури повітря в кожному окремому купе, Центральний блок контролю.
Крім того , в Тендерній документації Замовником передбачено проведення пуско-налагоджувальних робіт , вартість яких включається у ціну на Продукцію і визначається Договором , підписаним переможцем закупівлі.
Таким чином постачання комплекту обладнання Дахова система кондиціювання повітря з перетворювачем напруги типу АВК-25, на умовах передбачених Тендерною документацією, вимагає від Постачальника значних додаткових витрат. У зв'язку з цим, вимагаємо збільшити загальну очікувану вартість Закупівлі, від зазначеної в лоті №1 та лоті №2, на 300 000.00 грн.
Для підтвердження нашої вимоги про фінансування надаємо лист – довідку ДП «Держзовнішінформ» від 13.05.2019р. № 22/75 про риночну вартість даної системи.
Скарги до процедури
Дата подання: 04 квітня 2019 17:34
Дата подання: 27 квітня 2019 13:35
Дата подання: 01 травня 2019 14:00
Дата подання: 13 червня 2019 16:37
Дата подання: 11 вересня 2019 11:55
Дата подання: 10 вересня 2019 10:31
Дата подання: 11 вересня 2019 11:13
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-29-000046 ● 3aade588d70b4f21972e655f509127ad
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2019 19:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
29.08.2019 № 249
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
29.08.2019 № 249
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2019-03-11-002002-a 11.03.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
1. Щодо несвоєчасного надання роз’яснень щодо тендерної документації. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання та вимоги, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше передбаченого законом триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідно продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. 2. Останньою редакцією Наказу № 490 у формі оголошення про проведення відкритих торгів передбачено поле 102. «Джерело фінансування закупівлі». Одночасно звертаємо увагу, що на момент розміщення оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу в електронних формах відповідне поле було відсутнє. Отже Замовник був позбавлений можливості зазначити відповідну інформацію у відповідному полі.
2019-09-18 18:03:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення частини першої статті 23 Закону.)
Ризики, що спрацювали
RISK1-12
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1. |
Опис предмету закупівлі: |
Лот 1.
|
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 29 927 832,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 149 639,16 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 897800 UAH |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Скарги до лоту
Дата подання: 11 вересня 2019 11:55
Дата подання: 10 вересня 2019 10:31
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
АТ ЗАВОД ЕКВАТОР | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
TIDA TECHNIC LTD | Документи |
Відхилено
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО "А.Т.О.Р." | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 07 жовтня 2019 19:38 |
Коментар щодо відміни: | На виконання рішення Колегії від 01.10.2019 № 14047-р/пк-пз, від 01.10.2019 № 14048-р/пк-пз та від 01.10.2019 № 14049-р/пк-пз замовником відмінено процедуру закупівлі – "ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-03-11-002002-a, за лотом № 1 та за лотом № 2. |
07 жовтня 2019 19:38
|
Протокол 244_19.pdf |