Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до пасажирських вагонів
Очікувана вартість
3 350 279,69 UAH
UA-2019-03-11-001993-a 8eed1ac24f74469aa687b6ef85599d3c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 березня 2019 16:07
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2019 10:00
Початок аукціону: 23 квітня 2019 12:25
Очікувана вартість: 3 350 279,69 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 751,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Запасні частини до пасажирських вагонів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
352 шт
Пружина зовнішня центрального підвішув. КВЗ-ЦНИИ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
322 шт
Пружина середня 1-тип КВЗ-ЦНИИ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
348 шт
Пружина внутріншя 1-тип КВЗ-ЦНИИ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
15 шт
Пружина (буксова зовнішня)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 квітня 2019 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2019 15:00
2507 ТД зч до пас.вагонів_нова редакція_12.04.2019.docx
12 квітня 2019 15:00
Зміни до тендеру_2507_12.04.2019.doc
26 березня 2019 17:15
Зміни до тендеру_2507_26.03.2019.doc
11 березня 2019 16:04
Додаток №9.docx
12 квітня 2019 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2019 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2019 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2019 15:00
2507 ТД зч до пас.вагонів_нова редакція_12.04.2019.docx
26 березня 2019 17:15
2507 ТД зч до пас.вагонів_нова редакція_26.03.2019.docx
11 березня 2019 16:04
2507 ТД зч до пас.вагонів.docx
12 квітня 2019 15:00
Зміни до тендеру_2507_12.04.2019.doc
26 березня 2019 17:15
Зміни до тендеру_2507_26.03.2019.doc
11 березня 2019 16:04
Додаток №9.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Що таке інші документи, що підтверджують виконання визначених вимог, які стосуються предмету закупівлі, підлягають обов’язковій оцінці відповідності, що встановлено міжнародними договорами України та іншими нормативно-правовими актами для продукції, яка використовується для потреб залізничного транспорту?
Дата подання: 12 березня 2019 15:02
Дата відповіді: 12 квітня 2019 15:10
Просимо надати роз’яснення стосовно одного з перелічених документів у п.1.2.1 Додатку № 1 тендерної документації. Що таке інші документи, що підтверджують виконання визначених вимог, які стосуються предмету закупівлі, підлягають обов’язковій оцінці відповідності, що встановлено міжнародними договорами України та іншими нормативно-правовими актами для продукції, яка використовується для потреб залізничного транспорту?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В п.1.2.1 Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Додатку № 1 тендерної документації зазначено, що для підтвердження відповідності продукції, крім перелічених, може бути наданий будь-який інший документ, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, оформлений на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою.
Який код продукції по ДК 021-2015 треба вказувати в колонці Цінової пропозиції?
Дата подання: 12 березня 2019 15:03
Дата відповіді: 12 квітня 2019 15:19
В одній з колонок таблиці Цінової пропозиції необхідно вказати Код продукції ДК (021-2015). В тендерній документації не зазначено саме Код продукції ДК (021-2015) на продукцію, яка закупається. Просимо зазначити, який код продукції по ДК 021-2015 треба вказувати в цій колонці?
Відповідь: Код продукції ДК (021-2015) зазначено в п.п 1.4.1 Розділу І тендерної документації :34630000-2 – Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху
Тендерна документація не відповідає Ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата подання: 14 березня 2019 15:48
Дата відповіді: 26 березня 2019 18:54
Пунктом 7.5 тендерної документації передбачається, що «Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними у випадках, передбачених частинами першою та другою статті 31, частиною третьою статті 32 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними у договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.», що суперечить чинному законодавству. Адже, в частині першій Ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» говориться про те, що «Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 цього Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Отже, з аналізу вищевказаного вбачається, що положення тендерної документації в частині повернення забезпечення виконання договору, не відповідає цьому ж положенню, передбаченому Законом України «Про публічні закупівлі» у Ст.26. Своїми діями Замовник грубо порушує Закон України «Про публічні закупівлі» та законні права та інтереси учасників. Вимагаємо усунути наведене вище порушення та привести положення тендерної документації в частині повернення забезпечення виконання договору у відповідність до чинного законодавства (частина перша Ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель.
Який термін видачі довідки з банку?
Дата подання: 14 березня 2019 15:49
Дата відповіді: 26 березня 2019 18:47
В Додатку №6 у Розділі ІІ, п.2.1 міститься вимога щодо надання Довідки з банку про відкриті рахунки, які будуть внесені до договору та за якими буде здійснюватись оплата. Роз’ясніть, будь ласка, ця довідка повинна бути виданою до кінцевого строку подання тендерних пропозицій чи після повідомлення про намір укласти договір?
Відповідь: Довідка банку про відкриті рахунки, які будуть внесені до договору та за якими буде здійснюватися оплата, повинна містити інформацію про відкриті рахунки та повинна бути дійсною на момент подання цієї довідки. Замовник не визначає строки дії або дату видачі такої довідки
Збільшення очікуваної вартості
Дата подання: 15 березня 2019 13:21
Дата відповіді: 12 квітня 2019 15:12
Проаналізувавши очікувану вартість предмета закупівлі даних торгів, інформуємо, що вона суттєво занижена. В порівнянні з минулим роком собівартість запасних частин (пружини) до пасажирських вагонів значно підвищилась. На зростання собівартості продукції впливають наступні фактори: • вартість основних матеріалів для виробництва продукції зросла на 15%; • відбулося чергове підвищення мінімальної заробітної плати майже на 12,08%; Виходячи з вищевикладених факторів неможливо запропонувати продукцію вітчизняного виробництва належної якості, оскільки її реальна ринкова вартість вища за очікувану вартість предмета закупівлі. Звертаємось до Вас з проханням збільшити очікувану вартість на запасні частини (пружини) до пасажирських вагонів. Сподіваємось на порозуміння та позитивне вирішення даного питання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У замовника відсутні підстави щодо збільшення очікуваної вартості предмету закупівлі.
Просимо надати роз’яснення стосовно таблиці під назвою «Вимоги до оцінки відповідності продукції»
Дата подання: 15 березня 2019 15:45
Дата відповіді: 26 березня 2019 18:49
Наприкінці Додатку №1 тендерної документації міститься таблиця під назвою «Вимоги до оцінки відповідності продукції», в якій проставлені знаки «-» та «+» у відповідних колонках. В тендерній документації відсутні жодні посилання на цю таблицю, та вимоги щодо обов’язкового дотримання учасниками зазначеної в неї інформації. Отже, просимо надати роз’яснення стосовно цієї таблиці: 1) для чого в тендерній документації приведена ця таблиця? 2) що позначають знаки «-» та «+» у відповідних колонках? та внести відповідні зміни до тендерної документації, із посиланням на обов’язковість керуватися вимогами цієї таблиці при наданні документів, викладених у Вимогах до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Додатку №1, в разі якщо Замовник саме з цією ціллю наводить її у тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана таблиця приведена для допомоги учаснику у підготовці тендерної пропозиції. Знаком "+" у відповідній колонці позначена обов’язковість даної вимоги.
Чи вимагається цією тендерною документацію підтвердження надання виробнику умовного номеру?
Дата подання: 15 березня 2019 15:46
Дата відповіді: 12 квітня 2019 15:23
Переліком вимог пункту 3.4 Додатку № 1 визначені документи, які повинен надати учасник, якщо на продукцію вимагається надати підтвердження про надання виробнику умовного номеру. Чи вимагається цією тендерною документацію підтвердження надання виробнику умовного номеру? Якщо так, то роз’ясніть, в якому пункті тендерної документації про це написано?
Відповідь: Необхідність підтвердження надання виробнику умовного номеру визначено в таблиці "Вимоги до оцінки відповідності продукції" в Додатку 1 тендерної документації.
Як заповняти колонку 5 в даних на товар?
Дата подання: 15 березня 2019 15:46
Дата відповіді: 26 березня 2019 18:56
В інструкції щодо заповнення Даних на товар міститься вимога: У колонці 5 вказується дата виготовлення продукції, але не раніше 01.12.2018р. (при умові, що не порушені терміни та умови її зберігання) (у рекомендованому форматі ДД.ММ.РРРР) з обов’язковим зазначенням місяця та року. Просимо роз’яснити, як рекомендований вами формат ДД.ММ.РРРР співвідноситься з фразою «з обов’язковим зазначенням місяця та року»? Тобто, треба зазначати дату виготовлення у форматі ДД.ММ.РРРР чи вказати тільки місяць та рік?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Обов’язково треба зазначити місяць та рік виготовлення продукції. За бажанням можна зазначити конкретну дату виготовлення у форматі ДД.ММ.РРРР
Просимо внести зміни до тендерної документації в частині підтвердження статусу платника податків
Дата подання: 15 березня 2019 15:48
Дата відповіді: 26 березня 2019 18:58
На підтвердження статусу платника податків, вимогою п.2 Додатку №2 встановлено надання: - для платників податку на додану вартість – витяг (виписка) з реєстру платників ПДВ або скановану копію (оригіналу або копії документа). Або Скановану копію (оригіналу або копії документа) свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (для платників, які зареєстровані до 01.01.2014р.). Або - для не платників податку на додану вартість – оригінал листа учасника про відсутність реєстрації платника податку на додану вартість з зазначенням статусу платника податків або скановану копію (оригіналу або копії документа). Наше підприємство зареєстровано платником податку до 01.01.2014 р., але на сьогоднішній день має тільки витяг з реєстру платників податку на додану вартість. Поточна редакція тендерної документації перешкоджає участі нашому підприємству у закупівлі, тому що ми не маємо можливостей надати скановану копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість, у зв’язку з чим, просимо внести зміни до тендерної документації в цій частині.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пунктом 2 Додатку 2 до ТД встановлено перелік документів щодо підтвердження статусу платника податків Учасника. Учасник, який зареєстрований платником податків до 01.01.2014 р. може подати: або скановану копію (оригіналу або копії документа) свідотства про реєстрацію платника податку на додану вартість, або витяг (виписку) з реєстру платників ПДВ або скановану копію (оригіналу або копії документа).
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-11-001993-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРСІ ГРУП", Код ЄДРПОУ:41821131
Дата подання: 14 березня 2019 12:39
Вимога
Вимога щодо усунень порушень Замовником.
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 квітня 2019 15:32
Замовником внесені зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2019-03-11-001993-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ УКРАЇНСЬКА ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ МЕТАЛ-МЕЙК, Код ЄДРПОУ:39939419
Дата подання: 29 травня 2019 10:30
Вимога до Замовника про скасування рішення визнання Переможця
Вимога до Замовника
про скасування рішення визнання Переможця

Товариство з обмеженою відповідальністю «Українська виробнича компанія» Метал-Мейк» приймала участь у торгах на закупівлю продукції: частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху (запасних частин до пасажирських вагонів) за № UA-2019-03-11-001993-a, які відбулися 23.05.2019 року.
Учасник ТОВ «ЕКСПОФЛАЙ» також брало участь у цих торгах та визнано переможцем торгів, яке вважаємо має ряд порушень чим порушило права інших учасників під час проведення торгів, а саме:
Відповідно до п. 1.2. Додатку № 1 (вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі) тендерної документації Замовника, зазначені наступні вимоги:
«Для продукції вітчизняного та імпортного виробництва, підтвердження відповідності якої здійснено після 01.01.2018 року, надати:
1.2.1 На продукцію, яка підлягає оцінці відповідності вимогам законодавства – один з наступних документів про відповідність:
- сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності);
- свідоцтво (у тому числі про визнання);
- свідоцтво про допуск типу конструкції;
- свідоцтво про допуск до експлуатації;
- технічне свідоцтво;
- інші документи, що підтверджують виконання визначених вимог, які стосуються предмету закупівлі, підлягають обов’язковій оцінці відповідності, що встановлено міжнародними договорами України та іншими нормативно-правовими актами для продукції, яка використовується для потреб залізничного транспорту.
Оцінка відповідності, зазначена в пункті 1.2.1 (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006».
На даний час в Україні діє Державний стандарт України ДСТУ ГОСТ 1452:2007 «Пружини циліндричні гвинтові візків та ударно-тягових приладів рухомого складу залізниць. Технічні умови» (ГОСТ 1452-2003, IDT), иякий визначає перелік обов’язкових вимог до пружин візків пасажирських вагонів, що були заявлені на вищевказаний тендер.
В наданому Учасником (Переможцем) ТОВ «ЕКСПОФЛАЙ» сертифікаті відповідності № UA.ХОДС.07.0384-18 (архівна папка ДОКИ ДОДАТОК 1.rar, файл 1.2. Сертифікат УкрСЕПРО Барабан pdf. ) зазначений неповний перелік обов’язкових вимог ДСТУ ГОСТ 1452:2007, а саме:
- пп. 4.5.2, 4.5.3 (форма та розміри відтягнутих опорних витків);
- п. 4.6 (зазор між кінцями опорних та робочих витків);
- пп. 4.7.3, 4.7.4 (глибина та площа чорновин і допуск площинності на оброблених опорних поверхнях);
- п. 4.8 (твердість після термічної обробки);
- п. 4.10 (геометричні розміри та їх відхилення);
- п. 4.11 (перевіряються граничні відхилення висоти пружини при статичному навантаженні);
- п. 4.12. (пружини піддані стиску пробним навантаженням);
- п. 4.13 (вимоги до якості поверхні та методи виправлення місцевих дефектів);
- п. 4.14 (допуск перпендикулярності осі пружини відносно опорних витків);
- п. 4.18 (маркування), які в основному стосуються виду та форми пружини.

При цьому важливі обов’язкові вимоги ДСТУ ГОСТ 1452:2007 в наданому ТОВ «ЕКСПОФЛАЙ» сертифікаті відповідності не підтверджуються., а саме відсутні наступні пункти:
1. марка матеріалу та вимоги до стану прокату пружинної сталі з високими механічними властивостями (пп. 4.2-4.4);
2. глибина зневуглецьованого шару (п. 4.8.-4.8.3);
3. вид обов’язкового зміцнення поверхні (п. 4.9) для підвищення міцності та довговічності;
4. вимоги до фарбування (п. 4.15), що перешкоджає корозії;
5. циклічна довговічність (пп. 4.16-4.17) що подовжить термін служби та надійність в експлуатації.
Вважаємо за необхідне зауважити, що наданий Переможцем сертифікат відповідності є неповним, в якому відсутні необхідні вище вказані пункти, які мають значний вплив на якість, міцність та довговічність пружин, а їх невиконання може призвести до відмови в експлуатації внаслідок смикання витків і зруйнування (тріщини) пружини, які, в свою чергу, безпосередньо вплинуть на безпеку руху.
Також, на момент проведення торгів, 24.04.19р. виробник продукції даного предмету закупівель – ТОВ «Українська виробнича компанія» звернулося з запитом до Департаменту з організації внутрішніх та міжнародних перевезень стосовно встановлення вимог до сертифікату відповідності. 13.05.19р. від зазначеного Департаменту надійшла відповідь ( вих. №16/137) в якій зазначено, що: «У сертифікаті відповідності, який виданий акредитованим органом з сертифікаці, повинні бути відображені всі технічні та якісні характеристики, які зазначені в ДСТУ ГОСТ 1452:2007».
За таких обставин вважаю, що Замовник повинен дискваліфікувати Переможця даних торгів ТОВ «ЕКСПОФЛАЙ» у зв’язку з виявленням в його тендерній пропозиції порушень, що наведені в даній скарзі.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 3, 8, 18, 30 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо:
1. Прийняти зазначену скаргу до розгляду.
2. Скасувати рішення про визнання ТОВ «ЕКСПОФЛАЙ» Переможцем торгів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 червня 2019 16:01
Відповідно до ч.3 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі" учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності ЙОГО ПРОПОЗИЦІЇ умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або ЙОГО невідповідності кваліфікаційним критеріям. Отже, учасник не може звертатися до замовника з вимогою щодо відхилення або невідповідності НЕ ЙОГО пропозиції, так як це суперечить ч.3 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі". Також зазначаємо, що вимогу щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника може бути подано до органу оскарження відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи подані скаржником

14 березня 2019 12:39
Вимога.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-03-11-001993-a.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ УКРАЇНСЬКА ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ МЕТАЛ-МЕЙК, Код ЄДРПОУ:39939419
Дата подання: 31 травня 2019 10:12
Скарга на рішення замовника про визнання Переможця
Скарга на рішення замовника про визнання Переможця
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 05 червня 2019 11:39
Рішення від 04.06.2019 № 7131 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 05 червня 2019 11:39
Рішення від 20.06.2019 № 8133.pdf
Дата публікації: 25 червня 2019 19:22

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 квітня 2019 12:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ УКРАЇНСЬКА ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ МЕТАЛ-МЕЙК 3 349 545,60
UAH з ПДВ
3 299 290,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКСПОФЛАЙ" 3 348 660,54
UAH з ПДВ
3 310 314,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дніпросіч 3 350 271,42
UAH з ПДВ
3 350 271,42
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 квітня 2019 16:11
Платіжне доручення.rar
19 квітня 2019 16:11
ТЕНДЕРНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ.rar
19 квітня 2019 16:11
ДОКИ ДОДАТОК 2.rar
19 квітня 2019 16:11
ДОКИ ДОДАТОК 1.rar
19 квітня 2019 16:11
ПРОПОЗИЦІЯ.rar

Публічні документи

19 квітня 2019 13:13
кваліфікація.rar
19 квітня 2019 13:13
технічна.rar
19 квітня 2019 13:13
тендерне забезпечення.rar
19 квітня 2019 13:13
заявка пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ УКРАЇНСЬКА ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ МЕТАЛ-МЕЙК

ТОВ "ЕКСПОФЛАЙ"

ТОВ Дніпросіч

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ УКРАЇНСЬКА ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ МЕТАЛ-МЕЙК
#39939419
Відхилено 3 299 290,00
UAH з ПДВ
23 травня 2019 16:06
ТОВ "ЕКСПОФЛАЙ"
#40679351
Переможець 3 310 314,00
UAH з ПДВ
23 травня 2019 16:08

Документи

23 травня 2019 16:06
Електронний підпис
23 травня 2019 16:06
Протокол 2507.pdf
23 квітня 2019 14:40
Електронний підпис
23 квітня 2019 14:40
1993.pdf

Документи

23 травня 2019 16:08
Електронний підпис
23 травня 2019 16:07
Протокол 2507.pdf
23 травня 2019 16:07
Намір 2507.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 травня 2019 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКСПОФЛАЙ"
#40679351
3 310 314,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 травня 2019 16:08
Електронний підпис
23 травня 2019 16:07
Протокол 2507.pdf
23 травня 2019 16:07
Намір 2507.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 14:41
ЦЗВ-03-05619-01.pdf укладений
01 вересня 2020 14:41
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 15:24
ЦЗВ-03-05619-01 (1).pdf зміни до договору
23 грудня 2019 15:24
Електронний підпис укладений
27 червня 2019 10:47
ЦЗВ-03-05619-01.pdf укладений
27 червня 2019 10:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-03-05619-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 червня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 3 964 452,00
UAH (в тому числі ПДВ 660 742,00 UAH)