Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Біндер 19 мм, Economix або аналог, Біндер 32 мм, Economix або аналог, Блок стікерів 75*75, Economix або аналог, Книга обліку 192 арк, Престиж або аналог, Книга обліку 96 арк, Престиж або аналог, Коректуюча рідина, Economix або аналог, Маркер для скла чорний, Centropen або аналог, Набір маркерів кольорових Economix або аналог, Олівець звичайний Economix або аналог, Олівець-коректор Economix або аналог, Папір А3 Zoom або аналог, Папір А4 Zoom або аналог, Папір для нотаток 9*9 Economix або аналог, Папір тонкий для письма Україна або аналог, Папка картонна на зав'язці Buromax або аналог , Папка-реєстратор 5см Economix або аналог, Папка-реєстратор 7см Economix або аналог, Ручка масляна синя ECONOMIX ICEBERG або аналог, Скоби № 10 Economix або аналог, Скоби № 24/6 Economix або аналог, Скотч прозорий 18/30 Buromax або аналог, Скотч прозорий 48/50 Economix або аналог, Скріпки круглі нікельовані 25/28 Economix або аналог, Скріпки круглі нікельовані 50 мм Economix або аналог, Стікери Buromax або аналог, Точилка для олівців Economix або аналог, Швидкозшивач картонний Buromax або аналог, Швидкозшивач пластиковий Buromax або аналог, Бокс для архівації твердий, Конверт для диску DVD, Куверт або аналог, Скоби 23/10 Buromax або аналог, Скоби 23/13 Buromax або аналог, Фарба штемпельна Тродат синя (аналоги розглядатись не будуть), Фарба штемпельна Тродат червона (аналоги розглядатись не будуть)
Очікувана вартість
197 000,00 UAH
UA-2019-03-11-001911-a 0647ad32e9884e7094a56e049480f01d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Кришень

+380442916171 heart_center@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Інститут серця Міністерства охорони здоров'я України"
Код ЄДРПОУ: 38831595
Місцезнаходження: 02660, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. БРАТИСЛАВСЬКА, 5-А
Контактна особа: Тетяна Кришень
+380442916171
heart_center@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 березня 2019 15:49
Звернення за роз’ясненнями: до 14 березня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 березня 2019 18:00
Початок аукціону: 19 березня 2019 14:56
Очікувана вартість: 197 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 985,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
190 упаковка
Біндер 19 мм, Economix або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, м. Київ, вул. Братиславська, буд.5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 упаковка
Біндер 32 мм, Economix або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, м. Київ, вул. Братиславська, буд.5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
300 упаковка
Блок стікерів 75*75, Economix або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, м. Київ, вул. Братиславська, буд.5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штука
Книга обліку 192 арк, Престиж або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, м. Київ, вул. Братиславська, буд.5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штука
Книга обліку 96 арк, Престиж або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, м. Київ, вул. Братиславська, буд.5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
150 штука
Коректуюча рідина, Economix або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, м. Київ, вул. Братиславська, буд.5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
300 штука
Маркер для скла чорний, Centropen або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, м. Київ, вул. Братиславська, буд.5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 набір
Набір маркерів кольорових Economix або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, м. Київ, вул. Братиславська, буд.5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
300 штука
Олівець звичайний Economix або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, м. Київ, вул. Братиславська, буд.5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
150 штука
Олівець-коректор Economix або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, м. Київ, вул. Братиславська, буд.5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 пачка
Папір А3 Zoom або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, м. Київ, вул. Братиславська, буд.5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1160 пачка
Папір А4 Zoom або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, м. Київ, вул. Братиславська, буд.5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
350 пачка
Папір для нотаток 9*9 Economix або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, м. Київ, вул. Братиславська, буд.5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
160 упаковка
Папір тонкий для письма Україна або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, м. Київ, вул. Братиславська, буд.5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штука
Папка картонна на зав'язці Buromax або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, м. Київ, вул. Братиславська, буд.5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
290 штука
Папка-реєстратор 5см Economix або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, м. Київ, вул. Братиславська, буд.5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
240 штука
Папка-реєстратор 7см Economix або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, м. Київ, вул. Братиславська, буд.5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1300 штука
Ручка масляна синя ECONOMIX ICEBERG або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, м. Київ, вул. Братиславська, буд.5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
230 упаковка
Скоби № 10 Economix або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, м. Київ, вул. Братиславська, буд.5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
850 упаковка
Скоби № 24/6 Economix або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, м. Київ, вул. Братиславська, буд.5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
250 штука
Скотч прозорий 18/30 Buromax або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, м. Київ, вул. Братиславська, буд.5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
250 штука
Скотч прозорий 48/50 Buromax або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, м. Київ, вул. Братиславська, буд.5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
350 упаковка
Скріпки круглі нікельовані 25/28 Economix або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, м. Київ, вул. Братиславська, буд.5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 упаковка
Скріпки круглі нікельовані 50 мм Economix або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, м. Київ, вул. Братиславська, буд.5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
400 штука
Стікери Buromax або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, м. Київ, вул. Братиславська, буд.5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
90 штука
Точилка для олівців Economix або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, м. Київ, вул. Братиславська, буд.5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
800 штука
Швидкозшивач картонний Buromax або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, м. Київ, вул. Братиславська, буд.5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1200 штука
Швидкозшивач пластиковий Buromax або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, м. Київ, вул. Братиславська, буд.5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
400 штука
Бокс для архівації твердий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, м. Київ, вул. Братиславська, буд.5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5500 штука
Конверт для диску DVD, Куверт або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, м. Київ, вул. Братиславська, буд.5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 упаковка
Скоби 23/10 Buromax або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, м. Київ, вул. Братиславська, буд.5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6 упаковка
Скоби 23/13 Buromax або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, м. Київ, вул. Братиславська, буд.5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штука
Фарба штемпельна Тродат синя (аналоги розглядатись не будуть)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, м. Київ, вул. Братиславська, буд.5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штука
Фарба штемпельна Тродат червона (аналоги розглядатись не будуть)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, м. Київ, вул. Братиславська, буд.5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 березня 2019 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2019 15:49
вимоги канцелярія.docx
11 березня 2019 15:49
Технічні вимоги канцелярія.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 12 березня 2019 09:32
Дата відповіді: 12 березня 2019 12:37
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Відповідно до п. 6.6 Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 «Про порядок здійснення допорогових закупівель» подати пропозицію може будь-який Учасник, зареєстрований у Системі. Ціна учасників фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ буде розглядатись як остаточна без додавання до його ціни суми ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 березня 2019 15:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" 188 434,80
UAH з ПДВ
186 464,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 188 901,06
UAH з ПДВ
186 491,64
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУЛЬТТОВАРИ УКРАЇНА" 196 834,50
UAH з ПДВ
196 834,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 березня 2019 16:35
каталог 2016_autograf.pdf
18 березня 2019 16:35
Висновок СЕС Бумвест.pdf
18 березня 2019 16:34
Висновки АКС(1).zip
18 березня 2019 16:34
Відгук Інститут рослин.pdf
18 березня 2019 16:34
Сертифікат ZOOM.jpg
18 березня 2019 16:34
Статут ВАШ АВТОГРАФ 2018.pdf
18 березня 2019 16:34
Витяг ЄДР 13.03.2019.pdf
18 березня 2019 16:34
Витяг ПДВ загальний.pdf

Публічні документи

18 березня 2019 17:56
Електронний підпис
18 березня 2019 17:55
Технічні умови.pdf
18 березня 2019 17:55
СЕС чорнило Тродат.pdf
18 березня 2019 17:55
СЕС картон палітурний.pdf
18 березня 2019 17:55
Сертифікат Куверт.pdf
18 березня 2019 17:55
Корректор, чистящие.pdf
18 березня 2019 17:55
Зум сертифікат.pdf
18 березня 2019 17:55
Висновок Куверт Україна.pdf
18 березня 2019 17:55
Висновок ДСЕЕ ас-ті.pdf
18 березня 2019 17:55
Аркуш.pdf
18 березня 2019 17:55
ZOOM гігієна.pdf
18 березня 2019 17:55
Статут.PDF
18 березня 2019 17:55
Свідоцтво ПДВ.pdf
18 березня 2019 17:55
Референс-лист.pdf
18 березня 2019 17:55
Порівняльна таблиця.pdf
18 березня 2019 17:55
Комерційна пропозиція.pdf
18 березня 2019 17:55
Імпортер в Україні.pdf
18 березня 2019 17:55
Договір оренди (склад).PDF
18 березня 2019 17:55
Довідка з ЕДРПОУ.PDF
18 березня 2019 17:55
Д-ка ст 17.pdf
18 березня 2019 17:55
Д-ка про субпідрядників.pdf
18 березня 2019 17:55
Д-ка про ліцензування.pdf
18 березня 2019 17:55
Д-ка матеріал-тех-база.pdf
18 березня 2019 17:55
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

18 березня 2019 16:35
сертифікати-2.zip
18 березня 2019 16:35
сертифікати-1.zip
18 березня 2019 16:35
Цінова пропозиція.pdf
18 березня 2019 16:35
Таблиця характеристик.pdf
18 березня 2019 16:35
ст 17.pdf
18 березня 2019 16:35
письмо нацполиция.pdf
18 березня 2019 16:35
Договір оренди склад.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"

ТОВ "ВКФ "ВВ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУЛЬТТОВАРИ УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"
#38703681
Переможець 186 464,40
UAH з ПДВ
22 березня 2019 08:30

Документи

22 березня 2019 08:30
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 березня 2019 08:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"
#38703681
186 464,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 березня 2019 08:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2019 14:53
ДУ 2.pdf зміни до договору
29 жовтня 2019 14:50
Електронний підпис зміни до договору
27 червня 2019 12:53
ДУ 1.pdf зміни до договору
27 червня 2019 12:50
Електронний підпис укладений
28 березня 2019 09:50
Договір.pdf укладений
28 березня 2019 09:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 13.4 Договору Сторони дійшли згоди внести зміни до специфікації та викласти її у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 3019-2дз
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 1.2 та 13.4 Договору Сторони дійшли згоди збільшити обсяг закупівлі Товару та відповідно збільшити суму Договору
Номер договору про закупівлю: 3019-2дз
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML