Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 «33140000-3 Медичні матеріали (Підгузки)»
Очікувана вартість
1 537 626,00 UAH
UA-2019-03-11-001714-a ● c1e135523ad5449a828228b46abdfdbd
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління охорони здоров'я Кам'янської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02012740 |
Місцезнаходження: | 51931, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кам'янське, вул. Галини Романової, 4 |
Контактна особа: |
Світлана Парнета +380676358290 parneta1905@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 березня 2019 15:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 березня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 березня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2019 12:16 |
Очікувана вартість: | 1 537 626,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 76 881,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 5,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 одиниця
ДК 021:2015 «33140000-3 Медичні матеріали (Підгузки)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51931, Україна, Дніпропетровська область, Кам'янське, вул. Галини Романової, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 квітня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2019 17:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2019 17:19 |
протокол 02-03-19 ст.1.PDF | |
20 березня 2019 17:19 |
Тендерна документація 2019 (підгузки) - зі змінами 20.03.2019 (1).doc | |
20 березня 2019 17:19 |
протокол 02-03-19 ст.2.PDF | |
20 березня 2019 17:19 |
протокол 02-03-19 ст.3.PDF | |
15 березня 2019 17:06 |
протокол 01-03.PDF | |
11 березня 2019 15:20 |
проект договору (Підгузки) 2019.doc |
20 березня 2019 17:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
20 березня 2019 17:19 |
протокол 02-03-19 ст.1.PDF
|
||||||
20 березня 2019 17:19 |
Тендерна документація 2019 (підгузки) - зі змінами 20.03.2019 (1).doc
|
||||||
20 березня 2019 17:19 |
протокол 02-03-19 ст.2.PDF
|
||||||
20 березня 2019 17:19 |
протокол 02-03-19 ст.3.PDF
|
||||||
15 березня 2019 17:06 |
протокол 01-03.PDF
|
||||||
11 березня 2019 15:20 |
проект договору (Підгузки) 2019.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ДК 021:2015 «33140000-3 Медичні матеріали (Підгузки)»
Дата подання: 12 березня 2019 13:10
Дата відповіді: 15 березня 2019 18:26
Добрий день.
Нагадуємо Вам, що Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія та ефективність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників; 5) об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ви напевно розумієте, що в "технічних вимогах" "Форма випуску" Ви вказуючи "в упаковці не менше ніж 30 шт. і 24 шт." ви звужуєте коло можливих учасників і вказуєте кількість в упаковці певного виробника (ТМ Тена). Такі вимоги є дискримінацією певних учасників, чим порушують закон «Про публічні закупівлі».
Ще «Поясні підгузки розмір ХL» з «поглинальна здатність не менше 2900 мл» повністю вказують на торгову марку Тена. Чому тільки розмір ХL – поясні підгузки? А тому що це звужує коло учасників і надає преференції певному постачальнику!
Вимагаємо убрати вимогу «кількість в упаковці» та дати можливість пропонувати підгузки розмір ХL (не поясні).
Все це дасть можливість брати участь в закупівлі великій кількості учасників та відповідатиме принципам ЗУ «Про публічні закупівлі».
Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне.
Зазначені в тендерній документації вимоги щодо необхідної кількості штук в упаковці не є дискримінаційними, оскільки вимоги тендерної документації не встановлюють конкретну необхідну кількість штук в упаковці, а вказують на можливий діапазон (тобто потенційним учасникам можна запропонувати будь-яку кількість штук в упаковці, яка входить до визначеного діапазону «не менше ніж»), що не може бути визначено як дискримінація та не є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі сформовані з урахуванням реальних потреб пацієнтів, які отримують підгузки в рамках виконання програми «Здоров’я населення міста Кам’янське на 2015 – 2019 р.р.». Вимоги щодо властивостей підгузків, їх типів та розмірів сформовані з урахуванням потреб конкретних пацієнтів та залежать від їх конкретного діагнозу та стану – а тому у Замовника наявна потреба саме в таких підгузках, мінімальні необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики яких встановлені вимогами тендерної документації. Таким чином, повідомляємо про відсутність підстав задоволення вимог Вашого звернення, оскільки зі сторони нас, як Замовника, відсутні порушення законодавства в сфері публічних закупівель, в тому числі принципів здійснення публічних закупівель, які встановлені ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі".
Зазначені в тендерній документації вимоги щодо необхідної кількості штук в упаковці не є дискримінаційними, оскільки вимоги тендерної документації не встановлюють конкретну необхідну кількість штук в упаковці, а вказують на можливий діапазон (тобто потенційним учасникам можна запропонувати будь-яку кількість штук в упаковці, яка входить до визначеного діапазону «не менше ніж»), що не може бути визначено як дискримінація та не є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі сформовані з урахуванням реальних потреб пацієнтів, які отримують підгузки в рамках виконання програми «Здоров’я населення міста Кам’янське на 2015 – 2019 р.р.». Вимоги щодо властивостей підгузків, їх типів та розмірів сформовані з урахуванням потреб конкретних пацієнтів та залежать від їх конкретного діагнозу та стану – а тому у Замовника наявна потреба саме в таких підгузках, мінімальні необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики яких встановлені вимогами тендерної документації. Таким чином, повідомляємо про відсутність підстав задоволення вимог Вашого звернення, оскільки зі сторони нас, як Замовника, відсутні порушення законодавства в сфері публічних закупівель, в тому числі принципів здійснення публічних закупівель, які встановлені ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі".
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-11-001714-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТЕРНАТИВА ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:37878035
Дата подання: 15 березня 2019 09:31
Дискримінаційні вимоги
Добрий день.
Нагадуємо Вам, що Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія та ефективність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників; 5) об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ви напевно розумієте, що в "технічних вимогах" "Форма випуску" Ви вказуючи "в упаковці не менше ніж 30 шт. і 24 шт." ви звужуєте коло можливих учасників і вказуєте кількість в упаковці певного виробника (ТМ Тена). Такі вимоги є дискримінацією певних учасників, чим порушують закон «Про публічні закупівлі».
Ще «Поясні підгузки розмір ХL» з «поглинальна здатність не менше 2900 мл» повністю вказують на торгову марку Тена. Чому тільки розмір ХL – поясні підгузки? А тому що це звужує коло учасників і надає преференції певному постачальнику!
Тому, Вимагаємо убрати вимогу «кількість в упаковці» та дати можливість пропонувати підгузки розмір ХL (не поясні).
Все це дасть можливість брати участь в закупівлі великій кількості учасників та відповідатиме принципам ЗУ «Про публічні закупівлі».
Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Нагадуємо Вам, що Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія та ефективність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників; 5) об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ви напевно розумієте, що в "технічних вимогах" "Форма випуску" Ви вказуючи "в упаковці не менше ніж 30 шт. і 24 шт." ви звужуєте коло можливих учасників і вказуєте кількість в упаковці певного виробника (ТМ Тена). Такі вимоги є дискримінацією певних учасників, чим порушують закон «Про публічні закупівлі».
Ще «Поясні підгузки розмір ХL» з «поглинальна здатність не менше 2900 мл» повністю вказують на торгову марку Тена. Чому тільки розмір ХL – поясні підгузки? А тому що це звужує коло учасників і надає преференції певному постачальнику!
Тому, Вимагаємо убрати вимогу «кількість в упаковці» та дати можливість пропонувати підгузки розмір ХL (не поясні).
Все це дасть можливість брати участь в закупівлі великій кількості учасників та відповідатиме принципам ЗУ «Про публічні закупівлі».
Дякую.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 березня 2019 18:27
Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне.
Зазначені в тендерній документації вимоги щодо необхідної кількості штук в упаковці не є дискримінаційними, оскільки вимоги тендерної документації не встановлюють конкретну необхідну кількість штук в упаковці, а вказують на можливий діапазон (тобто потенційним учасникам можна запропонувати будь-яку кількість штук в упаковці, яка входить до визначеного діапазону «не менше ніж»), що не може бути визначено як дискримінація та не є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі сформовані з урахуванням реальних потреб пацієнтів, які отримують підгузки в рамках виконання програми «Здоров’я населення міста Кам’янське на 2015 – 2019 р.р.». Вимоги щодо властивостей підгузків, їх типів та розмірів сформовані з урахуванням потреб конкретних пацієнтів та залежать від їх конкретного діагнозу та стану – а тому у Замовника наявна потреба саме в таких підгузках, мінімальні необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики яких встановлені вимогами тендерної документації. Таким чином, повідомляємо про відсутність підстав задоволення вимог Вашого звернення, оскільки зі сторони нас, як Замовника, відсутні порушення законодавства в сфері публічних закупівель, в тому числі принципів здійснення публічних закупівель, які встановлені ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі".
Зазначені в тендерній документації вимоги щодо необхідної кількості штук в упаковці не є дискримінаційними, оскільки вимоги тендерної документації не встановлюють конкретну необхідну кількість штук в упаковці, а вказують на можливий діапазон (тобто потенційним учасникам можна запропонувати будь-яку кількість штук в упаковці, яка входить до визначеного діапазону «не менше ніж»), що не може бути визначено як дискримінація та не є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі сформовані з урахуванням реальних потреб пацієнтів, які отримують підгузки в рамках виконання програми «Здоров’я населення міста Кам’янське на 2015 – 2019 р.р.». Вимоги щодо властивостей підгузків, їх типів та розмірів сформовані з урахуванням потреб конкретних пацієнтів та залежать від їх конкретного діагнозу та стану – а тому у Замовника наявна потреба саме в таких підгузках, мінімальні необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики яких встановлені вимогами тендерної документації. Таким чином, повідомляємо про відсутність підстав задоволення вимог Вашого звернення, оскільки зі сторони нас, як Замовника, відсутні порушення законодавства в сфері публічних закупівель, в тому числі принципів здійснення публічних закупівель, які встановлені ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі".
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2019 12:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДНІПРОФАРМАЦІЯ" |
1 535 355,84
UAH з ПДВ
|
1 535 355,84
UAH з ПДВ
|
Документи |
КП Комунальне підприємство Сумської обласної ради "Суми-Фарм" |
1 537 504,80
UAH з ПДВ
|
1 537 504,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДНІПРОФАРМАЦІЯ" #41753313 |
Переможець |
1 535 355,84
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2019 13:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2020 18:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 лютого 2020 13:48
|
доп.уг.2 к дог.09-04 ст.3.PDF | укладений |
25 лютого 2020 13:44
|
доп.уг.2 к дог.09-04 ст.2.PDF | укладений |
25 лютого 2020 13:44
|
доп.уг.2 к дог.09-04 ст.1.PDF | укладений |
25 лютого 2020 13:44
|
доп.уг.2 к дог.09-04 ст.1.PDF | зміни до договору |
25 лютого 2020 13:18
|
доп.уг.2 к дог.09-04 ст.2.PDF | зміни до договору |
25 лютого 2020 13:18
|
доп.уг.2 к дог.09-04 ст.3.PDF | зміни до договору |
25 лютого 2020 13:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 11:36
|
Дод. угод. 1 до дог. №09-04-2019.jpg | укладений |
28 грудня 2019 11:35
|
Дод. угод. 1 до дог. №09-04-2019.jpg | зміни до договору |
28 грудня 2019 11:00
|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2019 16:01
|
дог.09 ст.1.PDF | укладений |
16 квітня 2019 16:00
|
дог.09 ст.2.PDF | укладений |
16 квітня 2019 16:00
|
дог.09 ст.3.PDF | укладений |
16 квітня 2019 16:00
|
дог.09 ст.4.PDF | укладений |
16 квітня 2019 16:00
|
дог.09 ст.5.PDF | укладений |
16 квітня 2019 16:00
|
дог.09 ст.6.PDF | укладений |
16 квітня 2019 16:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 09-04/2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 09-04/2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |