Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «33140000-3 Медичні матеріали (Підгузки)»
Очікувана вартість
1 537 626,00 UAH
UA-2019-03-11-001714-a c1e135523ad5449a828228b46abdfdbd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Парнета

+380676358290 parneta1905@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління охорони здоров'я Кам'янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02012740
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кам'янське, вул. Галини Романової, 4
Контактна особа: Світлана Парнета
+380676358290
parneta1905@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 березня 2019 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 21 березня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 березня 2019 18:00
Початок аукціону: 01 квітня 2019 12:16
Очікувана вартість: 1 537 626,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 76 881,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 5,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 одиниця
ДК 021:2015 «33140000-3 Медичні матеріали (Підгузки)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, Кам'янське, вул. Галини Романової, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 березня 2019 17:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2019 17:19
протокол 02-03-19 ст.1.PDF
20 березня 2019 17:19
Тендерна документація 2019 (підгузки) - зі змінами 20.03.2019 (1).doc
20 березня 2019 17:19
протокол 02-03-19 ст.2.PDF
20 березня 2019 17:19
протокол 02-03-19 ст.3.PDF
15 березня 2019 17:06
протокол 01-03.PDF
11 березня 2019 15:20
проект договору (Підгузки) 2019.doc
20 березня 2019 17:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 березня 2019 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2019 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2019 17:19
протокол 02-03-19 ст.1.PDF
20 березня 2019 17:19
Тендерна документація 2019 (підгузки) - зі змінами 20.03.2019 (1).doc
15 березня 2019 17:06
Тендерна документація 2019 (підгузки) - зі змінами 15.03.2019.doc
11 березня 2019 15:20
Тендерна документація 2019 (підгузки).doc
20 березня 2019 17:19
протокол 02-03-19 ст.2.PDF
20 березня 2019 17:19
протокол 02-03-19 ст.3.PDF
15 березня 2019 17:06
протокол 01-03.PDF
11 березня 2019 15:20
проект договору (Підгузки) 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ДК 021:2015 «33140000-3 Медичні матеріали (Підгузки)»
Дата подання: 12 березня 2019 13:10
Дата відповіді: 15 березня 2019 18:26
Добрий день. Нагадуємо Вам, що Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія та ефективність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників; 5) об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Ви напевно розумієте, що в "технічних вимогах" "Форма випуску" Ви вказуючи "в упаковці не менше ніж 30 шт. і 24 шт." ви звужуєте коло можливих учасників і вказуєте кількість в упаковці певного виробника (ТМ Тена). Такі вимоги є дискримінацією певних учасників, чим порушують закон «Про публічні закупівлі». Ще «Поясні підгузки розмір ХL» з «поглинальна здатність не менше 2900 мл» повністю вказують на торгову марку Тена. Чому тільки розмір ХL – поясні підгузки? А тому що це звужує коло учасників і надає преференції певному постачальнику! Вимагаємо убрати вимогу «кількість в упаковці» та дати можливість пропонувати підгузки розмір ХL (не поясні). Все це дасть можливість брати участь в закупівлі великій кількості учасників та відповідатиме принципам ЗУ «Про публічні закупівлі». Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне.
Зазначені в тендерній документації вимоги щодо необхідної кількості штук в упаковці не є дискримінаційними, оскільки вимоги тендерної документації не встановлюють конкретну необхідну кількість штук в упаковці, а вказують на можливий діапазон (тобто потенційним учасникам можна запропонувати будь-яку кількість штук в упаковці, яка входить до визначеного діапазону «не менше ніж»), що не може бути визначено як дискримінація та не є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі сформовані з урахуванням реальних потреб пацієнтів, які отримують підгузки в рамках виконання програми «Здоров’я населення міста Кам’янське на 2015 – 2019 р.р.». Вимоги щодо властивостей підгузків, їх типів та розмірів сформовані з урахуванням потреб конкретних пацієнтів та залежать від їх конкретного діагнозу та стану – а тому у Замовника наявна потреба саме в таких підгузках, мінімальні необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики яких встановлені вимогами тендерної документації. Таким чином, повідомляємо про відсутність підстав задоволення вимог Вашого звернення, оскільки зі сторони нас, як Замовника, відсутні порушення законодавства в сфері публічних закупівель, в тому числі принципів здійснення публічних закупівель, які встановлені ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі".

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-11-001714-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТЕРНАТИВА ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:37878035
Дата подання: 15 березня 2019 09:31
Дискримінаційні вимоги
Добрий день.
Нагадуємо Вам, що Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія та ефективність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників; 5) об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ви напевно розумієте, що в "технічних вимогах" "Форма випуску" Ви вказуючи "в упаковці не менше ніж 30 шт. і 24 шт." ви звужуєте коло можливих учасників і вказуєте кількість в упаковці певного виробника (ТМ Тена). Такі вимоги є дискримінацією певних учасників, чим порушують закон «Про публічні закупівлі».
Ще «Поясні підгузки розмір ХL» з «поглинальна здатність не менше 2900 мл» повністю вказують на торгову марку Тена. Чому тільки розмір ХL – поясні підгузки? А тому що це звужує коло учасників і надає преференції певному постачальнику!

Тому, Вимагаємо убрати вимогу «кількість в упаковці» та дати можливість пропонувати підгузки розмір ХL (не поясні).
Все це дасть можливість брати участь в закупівлі великій кількості учасників та відповідатиме принципам ЗУ «Про публічні закупівлі».
Дякую.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 березня 2019 18:27
Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне.
Зазначені в тендерній документації вимоги щодо необхідної кількості штук в упаковці не є дискримінаційними, оскільки вимоги тендерної документації не встановлюють конкретну необхідну кількість штук в упаковці, а вказують на можливий діапазон (тобто потенційним учасникам можна запропонувати будь-яку кількість штук в упаковці, яка входить до визначеного діапазону «не менше ніж»), що не може бути визначено як дискримінація та не є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі сформовані з урахуванням реальних потреб пацієнтів, які отримують підгузки в рамках виконання програми «Здоров’я населення міста Кам’янське на 2015 – 2019 р.р.». Вимоги щодо властивостей підгузків, їх типів та розмірів сформовані з урахуванням потреб конкретних пацієнтів та залежать від їх конкретного діагнозу та стану – а тому у Замовника наявна потреба саме в таких підгузках, мінімальні необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики яких встановлені вимогами тендерної документації. Таким чином, повідомляємо про відсутність підстав задоволення вимог Вашого звернення, оскільки зі сторони нас, як Замовника, відсутні порушення законодавства в сфері публічних закупівель, в тому числі принципів здійснення публічних закупівель, які встановлені ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі".

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2019 12:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДНІПРОФАРМАЦІЯ" 1 535 355,84
UAH з ПДВ
1 535 355,84
UAH з ПДВ
Документи
КП Комунальне підприємство Сумської обласної ради "Суми-Фарм" 1 537 504,80
UAH з ПДВ
1 537 504,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 квітня 2019 17:56
Електронний підпис
05 квітня 2019 17:55
ДПІ, МВС, довідка.pdf
29 березня 2019 14:03
Електронний підпис
29 березня 2019 14:00
Пропозиція (підгузки).pdf
29 березня 2019 14:00
Опис предмету закупівлі.pdf

Публічні документи

27 березня 2019 12:38
документи пропозиції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДНІПРОФАРМАЦІЯ"

КП Комунальне підприємство Сумської обласної ради "Суми-Фарм"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДНІПРОФАРМАЦІЯ"
#41753313
Переможець 1 535 355,84
UAH з ПДВ
03 квітня 2019 13:26

Документи

03 квітня 2019 13:26
Електронний підпис
03 квітня 2019 13:24
протокол 28.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2019 13:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДНІПРОФАРМАЦІЯ"
#41753313
1 535 355,84
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 квітня 2019 13:26
Електронний підпис
03 квітня 2019 13:24
протокол 28.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 18:01
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2020 13:48
доп.уг.2 к дог.09-04 ст.3.PDF укладений
25 лютого 2020 13:44
доп.уг.2 к дог.09-04 ст.2.PDF укладений
25 лютого 2020 13:44
доп.уг.2 к дог.09-04 ст.1.PDF укладений
25 лютого 2020 13:44
доп.уг.2 к дог.09-04 ст.1.PDF зміни до договору
25 лютого 2020 13:18
доп.уг.2 к дог.09-04 ст.2.PDF зміни до договору
25 лютого 2020 13:18
доп.уг.2 к дог.09-04 ст.3.PDF зміни до договору
25 лютого 2020 13:18
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 11:36
Дод. угод. 1 до дог. №09-04-2019.jpg укладений
28 грудня 2019 11:35
Дод. угод. 1 до дог. №09-04-2019.jpg зміни до договору
28 грудня 2019 11:00
Електронний підпис укладений
16 квітня 2019 16:01
дог.09 ст.1.PDF укладений
16 квітня 2019 16:00
дог.09 ст.2.PDF укладений
16 квітня 2019 16:00
дог.09 ст.3.PDF укладений
16 квітня 2019 16:00
дог.09 ст.4.PDF укладений
16 квітня 2019 16:00
дог.09 ст.5.PDF укладений
16 квітня 2019 16:00
дог.09 ст.6.PDF укладений
16 квітня 2019 16:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 09-04/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 09-04/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 квітня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 1 842 263,90
UAH (в тому числі ПДВ 120 521,94 UAH)