Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Очікувана вартість
0,00 UAH
UA-2019-03-11-001357-b 5ff6cdde372f43a29bf66b49cab05781
Відкриті торги    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

00000000000000000000000

0000000000000 0000000000000000000

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 000000000000000000000000000000000000000000
Код ЄДРПОУ: 00000000
Місцезнаходження: 00000, 0000000 , 000000000000000000000000 обл., 000000, 0000000000000000000000
Контактна особа: 00000000000000000000000
0000000000000
0000000000000000000
Категорія: tender.organization_kind.0000000

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 березня 2019 17:11
Звернення за роз’ясненнями: до 16 березня 2019 17:16
Оскарження умов закупівлі: до 22 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 березня 2019 17:16
Початок аукціону: 27 березня 2019 14:37

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 березня 2019 15:10
0000000000000000000000000000000000000000000
11 березня 2019 17:14
00000000
11 березня 2019 17:12
000000000000000000000
27 березня 2019 15:10
0000000000000000000000000000000000000000000
27 березня 2019 15:10
0000000000000000000000000000000000000000000
11 березня 2019 17:14
00000000
11 березня 2019 17:12
000000000000000000000

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-11-001357-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: 0000000000000000000000000000000000000000000000000000, Код ЄДРПОУ:0000000000
Дата подання: 02 квітня 2019 17:28
000000000000000000000000000000000000000000000000000
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Відповідь замовника:
05 квітня 2019 16:05
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Номер вимоги: UA-2019-03-11-001357-b.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000, Код ЄДРПОУ:0000000000
Дата подання: 09 квітня 2019 14:53
000000000000000000000000000000000000000000000000000000
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-26-000078 ● 0757abd1b89f492ba0ce3a05af7f2154
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 березня 2019 11:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

25.03.2019 № 61

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель



Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



В.о. начальника В. ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 25.03.2019 № 61
Перелік
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2019-01-08-000858-a 08.01.2019
Відділ освіти виконкому Металургійної районної у м.Кривому Розі ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

2 UA-2018-10-17-000005-b 17.10.2018
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

3 UA-2019-02-18-000315-с 18.02.2019
Виконавчий комітет Індустріальної районної у місті Дніпрі ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

4 UA-2019-02-14-002702-b 14.02.2019
Комунальний заклад освіти «Ліцей митно-податкової справи з посиленою військово-фізичною підготовкою при університеті митної справи та фінансів» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


5 UA-2019-02-07-000031-а 07.02.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

6 UA-2019-01-18-000653-b 18.01.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

7 UA-2019-02-21-000174-b 21.02.2019
Комунальний заклад «Криворізька міська лікарня № 17» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

8 UA-2019-02-11-002477-b 11.02.2019
Комунальне некомерційне підприємство «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №9» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

9 UA-2019-02-19-000859-b 19.02.2019
Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

10 UA-2019-03-20-002872-а 20.03.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

11 UA-2019-03-20-002866-а 20.03.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

12 UA-2019-03-18-002651-а 18.03.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

13 UA-2019-02-19-001806-а 19.02.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

14 UA-2019-02-06-003225-b 06.02.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

15 UA-2019-01-29-003393-b 29.01.2019
Комунальний заклад «Дніпропетровський обласний перинатальний центр зі стаціонаром» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

16 UA-2019-01-30-003087-b 30.01.2019
Державне підприємство «Комбінат «Салют» Державного агентства резерву України
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

17 UA-2019-01-28-001785-b 28.01.2019
Комунальне підприємство «Дніпропетровська обласна клінічна офтальмологічна лікарня»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

18 UA-2018-03-29-001454-а 29.03.2018
Дніпропетровське обласне комунальне підприємство «Спецавтобаза»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

19 UA-2018-11-22-001772-с 22.11.2018
Дніпропетровське обласне комунальне підприємство «Спецавтобаза»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

20 UA-2018-11-22-001709-с 22.11.2018
Дніпропетровське обласне комунальне підприємство «Спецавтобаза»
повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства

21 UA-2018-08-31-001565-a 31.08.2018
Виконавчий комітет Новоолександрівської сільської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

22 UA-2019-02-14-003507-b 14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

23 UA-2019-02-14-003478-b 14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

24 UA-2019-02-14-003466-b 14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

25 UA-2019-02-14-003448-b 14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


26 UA-2019-02-14-003425-b
14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

27 UA-2018-08-17-001864-c 17.08.2018
Відділ освіти, молоді та спорту Криничанської районної державної адміністрації
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

28 UA-2019-03-11-001357-b 11.03.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

29 UA-2019-02-07-003289-b 07.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

30 UA-2018-03-05-001316-с 05.03.2018
Комунальний заклад «Криворізький онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

31 UA-2018-01-25-002600-b 25.01.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

32 UA-2018-02-20-001718-с 20.02.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

33 UA-2018-03-13-002000-с 13.03.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

34 UA-2018-03-21-000922-с 21.03.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

35 UA-2018-04-02-002117-а 02.04.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

36 UA-2018-04-05-001181-а 05.04.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

37 UA-2019-02-26-001469-b 26.02.2019
Комунальний заклад «Дніпропетровське обласне бюро судово-медичної експертизи» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Л. ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-03-26 11:55:00

Про надання пояснень

Відповідно до пункту 7 розділу «Загальні положення» тендерної документації (далі - ТД) зазначено, що під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Відповідно до вимог пункту 12 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції.
Чому у пункті 7 ТД інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції не міститься?
2. Відповідно до пункту 1.2. проекту договору про закупівлю (Додаток №3 до тендерної документації) ціна Товару, передбаченого до поставки за Договором, його номенклатура, характер, технічні та якісні характеристики, а також конструктивні, технологічні, експлуатаційні та інші вимоги до товару, строки (терміни) виконання Договору, визначаються нижчевикладеною специфікацією.
Проте, в Специфікації до проекту договору про закупівлю загальна кількість, яку необхідно поставити (м3) не міститься.
Чому в Специфікації до проекту договору про закупівлю загальна кількість, яку необхідно поставити (м3) не міститься?
3. Відповідно до Технічної специфікації (Додаток 2) до ТД кількість товару «Паливна деревина (Дрова твердих порід)» складає 2770 скл.м.
Відповідно до пункту 4.3 розділу «Загальні положення» ТД обсяг товару «Паливна деревина (Дрова твердих порід)» складає 2770 скл. м – до с. Вільне (паливний склад) Новомосковського р-ну, Дніпропетровської області.
Проте, відповідно до п. 5.2. проекту договору про закупівлю (Додаток №3 до тендерної документації) місце поставки Товару: Новомосковський р-н, с. Вільне (паливний склад) 2770 скл.м твердих порід та м. Кривий Ріг (паливний склад) 800 скл. м. твердих порід.
Таким чином, кількість товару, місце поставки товару, які зазначені у ТД (п.4.3. розділу «Загальні положення»), Технічній специфікації до ТД (Додаток 2) та у проекті договору про закупівлю (Додаток 3 до ТД) суперечать між собою.
Чому обсяг товару та місце його поставки, які зазначені у технічній специфікації до ТД відрізняються від обсягу та місця поставки, які передбачені пунктом 5.2. проекту договору про закупівлю (Додаток №3 до тендерної документації)?
4. В порушення вимог пункту 7 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у проекті договору (Додаток 3 до ТД) Замовником не зазначений порядок змін його умов.
Чому у проекті договору не зазначений порядок змін його умов?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-03-29 16:01:34

Відповідь

На Ваш запит щодо проведення відкритих торгів з закупівлі паливної деревини № UA-2019-03-11-001357-b від 11 березня 2019 року доповідаю наступне:
1. Відповідно до пункту 7 розділу «Загальні положення» тендерної документації (далі - ТД) зазначено, що під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Відповідно до вимог пункту 12 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції. Чому у пункті 7 ТД інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції не міститься?
Відповідно до пункту 7 розділу (стор. 2) «Загальні положення» тендерної документації (далі - ТД) зазначено, що під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
2. Відповідно до пункту 1.2. проекту договору про закупівлю (Додаток №3 до тендерної документації) ціна Товару, передбаченого до поставки за Договором, його номенклатура, характер, технічні та якісні характеристики, а також конструктивні, технологічні, експлуатаційні та інші вимоги до товару, строки (терміни) виконання Договору, визначаються нижчевикладеною специфікацією. Проте, в Специфікації до проекту договору про закупівлю загальна кількість, яку необхідно поставити (м3) не міститься. Чому в Специфікації до проекту договору про закупівлю загальна кількість, яку необхідно поставити (м3) не міститься?
У зв’язку з тим що Додаток №3 до тендерної документації являється лише ПРОЕКТОМ договору, то реквізити сторін, номенклатура, характер, технічні та якісні характеристики, а також конструктивні, технологічні, експлуатаційні та інші вимоги вказуються під час укладання договору.
3. Відповідно до Технічної специфікації (Додаток 2) до ТД кількість товару «Паливна деревина (Дрова твердих порід)» складає 2770 скл.м. Відповідно до пункту 4.3 розділу «Загальні положення» ТД обсяг товару «Паливна деревина (Дрова твердих порід)» складає 2770 скл. м – до с. Вільне (паливний склад) Новомосковського р-ну, Дніпропетровської області. Проте, відповідно до п. 5.2. проекту договору про закупівлю (Додаток №3 до тендерної документації) місце поставки Товару: Новомосковський р-н, с. Вільне (паливний склад) 2770 скл.м твердих порід та м. Кривий Ріг (паливний склад) 800 скл. м. твердих порід. Таким чином, кількість товару, місце поставки товару, які зазначені у ТД (п.4.3. розділу «Загальні положення»), Технічній специфікації до ТД (Додаток 2) та у проекті договору про закупівлю (Додаток 3 до ТД) суперечать між собою. Чому обсяг товару та місце його поставки, які зазначені у технічній специфікації до ТД відрізняються від обсягу та місця поставки, які передбачені пунктом 5.2. проекту договору про закупівлю (Додаток №3 до тендерної документації)?
У зв’язку з тим що Додаток №3 до тендерної документації являється лише ПРОЕКТОМ договору, то реквізити сторін, номенклатура, характер, технічні та якісні характеристики, а також конструктивні, технологічні, експлуатаційні та інші вимоги вказуються під час укладання договору
4. В порушення вимог пункту 7 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у проекті договору (Додаток 3 до ТД) Замовником не зазначений порядок змін його умов. Чому у проекті договору не зазначений порядок змін його умов?
Відповідно до п.11.2 розділу 11 проекту договору (Додаток 3 до ТД) зазначений порядок змін його умов, а саме – «Під взаємною згодою сторін щодо зміни чи доповнення договору вважається підписані сторонами додаткові угоди, які будуть додані до тексту цього договору як невід’ємна його частина»


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 27 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 березня 2019 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи
00000000000000000000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи
0000000000000000000000000000000000000000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 березня 2019 09:44
00000000
26 березня 2019 09:42
00000000000
26 березня 2019 09:42
000000000000
26 березня 2019 09:42
0000000000000000000000000000000
26 березня 2019 09:42
00000000000000000000000000000
26 березня 2019 09:42
0000000000000000000
26 березня 2019 09:42
0000000000000000000000000000
26 березня 2019 09:42
00000000000000000000000000000
26 березня 2019 09:42
000000000000000000000000
26 березня 2019 09:42
00000000000000000000000000000000000000000
26 березня 2019 09:42
0000000000000000000
26 березня 2019 09:42
0000000000000000000000000000000
26 березня 2019 09:42
0000000000000000000000000000000
26 березня 2019 09:42
00000000000000000000
26 березня 2019 09:42
0000000000000000000000000000000000000

Публічні документи

26 березня 2019 12:52
00000000
26 березня 2019 12:51
000000000000000
26 березня 2019 12:50
00000000
26 березня 2019 12:49
000000000000000000000000000
26 березня 2019 12:28
00000000
26 березня 2019 12:24
000000000000000000000000000000000000000000000
26 березня 2019 12:24
00000000000000000000000000000000000000
26 березня 2019 12:24
0000000000000000000000000000000000000000000000
26 березня 2019 12:24
000000000
26 березня 2019 12:24
0000000000000000
26 березня 2019 12:24
00000000000
26 березня 2019 12:24
0000000000000000000
26 березня 2019 12:24
000000000000
26 березня 2019 12:24
00000000000
26 березня 2019 12:24
0000000000000000
26 березня 2019 12:24
000000000000000000
26 березня 2019 12:24
000000000000
26 березня 2019 12:24
0000000
26 березня 2019 12:24
0000000000000000000
26 березня 2019 12:24
00000000000
26 березня 2019 12:24
00000000000000000
26 березня 2019 12:24
000000000000
26 березня 2019 12:24
00000000000000000000
26 березня 2019 12:24
0000000000000
26 березня 2019 12:24
00000000000000000000000000
26 березня 2019 12:24
00000000000
26 березня 2019 12:24
00000000000000000
26 березня 2019 12:24
00000000000000
26 березня 2019 12:24
0000000000000000000

Публічні документи

26 березня 2019 13:46
000000000000000
26 березня 2019 13:46
000000000000000000000000000000000000
26 березня 2019 13:46
000000000000000
26 березня 2019 13:46
0000000000000000000000
26 березня 2019 13:46
0000000000000000000000000000000000000
26 березня 2019 13:46
000000000000000
26 березня 2019 13:46
00000000000
26 березня 2019 13:46
000000000000000
26 березня 2019 13:46
0000000000000
26 березня 2019 13:46
00000000000000000000000
26 березня 2019 13:46
0000000000000000000
26 березня 2019 13:46
000000000000000
26 березня 2019 13:46
000000000000000000000
26 березня 2019 13:46
0000000000000000
26 березня 2019 13:46
000000000000000000000000000
26 березня 2019 13:46
000000000000000000000000000000000000
26 березня 2019 13:46
000000000000000
26 березня 2019 13:46
0000000000000000000000
26 березня 2019 13:46
00000000000
26 березня 2019 13:46
000000000000000
26 березня 2019 13:46
000000000000000
26 березня 2019 13:46
000000000000000
26 березня 2019 13:46
00000000000000000000000
26 березня 2019 13:46
0000000000000000000
26 березня 2019 13:46
000000000000000000000
26 березня 2019 13:46
000000000000000
26 березня 2019 13:46
0000000000000000
26 березня 2019 13:46
0000000000000
26 березня 2019 13:46
000000000000000000000000000

Публічні документи

26 березня 2019 13:27
00000000
26 березня 2019 13:26
0000000000000000000000
26 березня 2019 12:54
00000000
26 березня 2019 12:35
00000000000000000000000000000000
26 березня 2019 12:35
0000000000000000000
26 березня 2019 12:35
00000000000000000000000000000000000000
26 березня 2019 12:35
000000000000000000
26 березня 2019 12:35
00000000000000000000
26 березня 2019 12:35
000000000000000000000000000000000000000000000
26 березня 2019 12:35
00000000000000000000000000
26 березня 2019 12:35
00000000000000000000000
26 березня 2019 12:35
0000000000000000000000000000000
26 березня 2019 12:35
0000000000000000000000000000000
26 березня 2019 12:35
0000000000000000000000
26 березня 2019 12:35
00000000000000000000000000
26 березня 2019 12:35
000000000000000000000000000
26 березня 2019 12:35
00000000000000000000000
26 березня 2019 12:35
0000000000000000000000
26 березня 2019 12:35
0000000000000000000000000000
26 березня 2019 12:35
000000000000000
26 березня 2019 12:35
000000000000000000000000000000

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

00000000000000000000000000000000000000000000000000000000

00000000000000000000000000000000

00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

0000000000000000000000000000000000000000000000000000

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
0000000000000000000000000000000000000000000000000000
#0000000000
Відхилено 0,00
UAH з ПДВ
29 березня 2019 16:10
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
#00000000
Відхилено 0,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2019 16:59
00000000000000000000000000000000
#0000000000
Відхилено 0,00
UAH з ПДВ
04 квітня 2019 15:06
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000
#0000000000
Відхилено 0,00
UAH з ПДВ
05 квітня 2019 16:07

Документи

29 березня 2019 16:10
00000000
29 березня 2019 16:09
00000000
27 березня 2019 15:11
00000000000000000000000

Документи

03 квітня 2019 16:59
00000000
03 квітня 2019 16:50
00000000
29 березня 2019 16:10
00000000000000000000000

Документи

04 квітня 2019 15:05
00000000
04 квітня 2019 14:50
00000000
03 квітня 2019 16:59
00000000000000000000000

Документи

05 квітня 2019 16:07
00000000
05 квітня 2019 15:38
00000000
04 квітня 2019 15:06
00000000000000000000000

Інформація про відміну

Дата відміни
05 квітня 2019 16:07
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі