Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей – проектування, монтаж, та пуско-налагодження у СШ №204 НВК "Домінанта"
Очікувана вартість
999 000,00 UAH
UA-2019-03-11-001270-b 456e772f449b4177a350e6db99e5ed33
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шестак Тетяна Гівівна

380445433757 buhdominanta@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Навчально-виховний комплекс «Домінанта» (дошкільний навчальний заклад - спеціалізована школа І ступеня - суспільно-гуманітарна гімназія – СШ №204 з поглибленим вивченням фізичної культури)
Код ЄДРПОУ: 22875220
Вебсайт: http://nvkdominanta.kiev.ua/
Місцезнаходження: 02192, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Юності, будинок, 3
Контактна особа: Шестак Тетяна Гівівна
380445433757
buhdominanta@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 березня 2019 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 16 березня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 березня 2019 18:00
Початок аукціону: 29 березня 2019 11:05
Очікувана вартість: 999 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 995,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

детальний опис предмету закупівлі, технічні характеристики, кількість, а також проект договору знаходяться в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей – проектування, монтаж, та пуско-налагодження у СШ №204 НВК "Домінанта"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02192, Україна, місто Київ, Київ, вул.Юності,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 березня 2019 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2019 17:13
ТД пожежне устаткування.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 11 березня 2019 17:01
Дата відповіді: 11 березня 2019 17:14
Доброго дня! Завантажте будь ласка тендерну документацію
Відповідь: Документація завантажена
Щодо сертифікатів
Дата подання: 12 березня 2019 17:12
Дата відповіді: 15 березня 2019 12:21
Доброго дня! Просимо Вас видалити вимоги щодо надання сертифікатів ISO 14001:201 та ДСТУ ISO 9001:2015. Дані документи не передбачені Ліцензійними умовами з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення і обмежують коло потенційних учасників.
Відповідь: Дякуємо за запитання. Тендерним комітетом уважно розглянуто Ваше звернення, за результатом розгляду якого повідомляємо наступне. Відповідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Належним підтвердженням безпеки та високої якості виконуваних робіт у вказаній сфері вважається система управління якістю ISO 9001, що підтверджується наявністю дійсного сертифіката, який встановлює відповідність учасника стандартам, виданих вітчизняним чи іноземним органом чи організацією з оцінки відповідності, акредитованим національним органом України з акредитації або іноземним органом з акредитації, який є стороною багатосторонньої угоди про визнання Міжнародного форуму з акредитації та/або Європейської кооперації з акредитації. В свою чергу, наявність вказаного в тендерній документації сертифікату в учасників та їх відповідність вимогам Стандарту гарантує якість надання послуг, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог Стандартів ISO 9001:2008, ISO 9001:2009, ISO 9001:2015 є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності, де діяльність організації складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в систематичній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв'язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою й є обов’язковою умовою для зберігання відповідності Замовника Стандартам якості. У впровадженому Стандарті ISO9001:2015 збережені такі базисні елементи, як процесний підхід та орієнтація на споживача, але додатково більше уваги приділяється ризикам та можливостям: внутрішнім і зовнішнім умовам, що впливають на систему менеджменту якості, а також суттєво підсилюється роль вищого керівництва, робиться акцент на лідерство керівника, його відповідальність за результати управління якістю.
Щодо сертифікату ISO 14001 звертаємо увагу на наступне. У гонитві за отриманням прибутку багато компаній використовують засоби, здатні згубно вплинути на стан навколишнього середовища. Токсичні відходи, викид шкідливих хімічних речовин в навколишнє середовище, засмічення води не можуть не позначитися як на представниках флори і фауни на прилеглій території, так і на людях, які живуть поблизу. Іноді проблема забрудненої землі та води зачіпає території, розташовані досить далеко від шкідливих виробництв. І це реальний стан справ
У багатьох країнах дуже велика увага приділяється проблемі охорони навколишнього середовища, на законодавчому рівні встановлені жорсткі екологічні нормативи. Однак, на даний час, нормативне регулювання даного питання в Україні потребує значних поліпшень. З урахуванням обстановки, що склалася проблема захисту навколишнього середовища в процесі діяльності підприємств в більшості випадків лягає на плечі керівництва самих організацій. Постає питання про створення ефективних систем екологічного менеджменту на корпоративному рівні, і головним помічником в цій справі є міжнародний стандарт ISO 14001.
Насправді, нерідко проблема забруднення навколишнього середовища мало хвилює власників компаній. Впроваджувати систему для управління екологічною діяльністю їх можуть змусити партнери чи потенційні клієнти, відмовляючись без неї замовляти послуги. У багатьох країнах світу давно оцінили вигоди функціонування систем екологічного менеджменту, а тому для участі в тендерах часто вимагають наявності таких в компаніях-претендентах.
Головне завдання стандарту ISO 14001 - це аналіз і перетворення виробничих процесів таким чином, щоб вони надавали мінімальний вплив на навколишнє середовище. Роботи зі створення системи екологічного управління включають в себе оцінку існуючих і потенційних екологічних аспектів, ризиків, розробку шляхів вдосконалення роботи організації для зменшення шкоди, завданої навколишньому середовищу.
Суть даних робіт полягає в тому, щоб переключитися від усунення заподіяної шкоди до його попередження, прийняття своєчасних заходів для зниження виявлених ризиків.
Таким чином, вимоги тендерної документації щодо надання учасниками копій зазначених вище сертифікатів є обґрунтованими та такими, що не суперечать положенням ст.ст. 3, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначені сертифікати може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цих стандартів, тобто при дотриманні зазначених стандартів, Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною.
Варто зазначити, що ми заклад освіти, де навчаються діти, а також, судячи по кількості звернень організацій (вже більше п’яти) ніяких обмежень потенційних учасників немає.
Уточнення
Дата подання: 16 березня 2019 17:34
Дата відповіді: 19 березня 2019 10:03
У вас зазначено: 2.1. копія діючої ліцензії (з усіма наявними додатками) на провадження господарської діяльності щодо предмету даної закупівлі чинної не менше ніж до кінця 2019 року. 2.2. копія наказу Державної служби України з надзвичайних ситуацій про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності щодо предмету цієї закупівлі. - але учасник не може надати ці два документи одночасно. Якщо компанія на ринку давно, то вона має ліцензію паперову і відповідно надасть Вам документи відповідно до пункту 2.1. А якщо компанія нова і отримувала ліцензію вже за електронним ліцензуванням, то вона має лише наказ про видачу ліцензії(п.2.2.) і відомості про неї перевіряються у реєстрі. Таким чином Ваша вимога сформована трохи некоректно, тому просимо зазначити надати або ліцензію, або наказ ДСНС. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення, про що зазначено в умовах тендерної документації.
Уточнення
Дата подання: 16 березня 2019 17:37
Дата відповіді: 19 березня 2019 10:03
Яким НПА передбачена обов*язкова наявність Сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосовування »? Просимо надати аргументацію - для чого данйи сертифікат субёєктам надання послуг протипожежного призначення.
Відповідь: Шановний Учасник, розширене роз’яснення щодо обґрунтованості вимоги Замовником про надання учасниками Сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосовування» уже наддавалась в межах даної закупівлі. Просимо уважно читати відповіді на питання.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-03-11-001270-b.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 21 березня 2019 19:01
Скарга
Скарга на умови
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відсутність потреби приймати участь у торгах
Дата: 22 березня 2019 16:23
рішення від 26.03.2019 № 3440.pdf
Дата публікації: 26 березня 2019 16:45

Документи подані скаржником

21 березня 2019 19:01
скарга.pdf
21 березня 2019 19:01
платіжка.pdf

Документи Органу Оскарження

26 березня 2019 16:45
рішення від 26.03.2019 № 3440.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 березня 2019 11:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой" 998 347,00
UAH з ПДВ
998 347,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРБЕЗПЕКА ЛТД" 999 000,00
UAH з ПДВ
999 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 квітня 2019 14:01
Електронний підпис
05 квітня 2019 13:59
довідка податкова.pdf
05 квітня 2019 13:59
довідка мвс.pdf
05 квітня 2019 13:59
не банкрут.pdf
05 квітня 2019 13:59
пропозиція.pdf
26 березня 2019 16:36
Електронний підпис
26 березня 2019 16:35
трудова книжка.pdf
26 березня 2019 16:35
статут.pdf
26 березня 2019 16:35
послужний список.pdf
26 березня 2019 16:35
посвідчення еб.pdf
26 березня 2019 16:35
Підтвердження огляду.pdf
26 березня 2019 16:35
звіт по аудиту.pdf
26 березня 2019 16:35
посвідчення пб.pdf
26 березня 2019 16:35
аналогічний договір.pdf
26 березня 2019 16:35
витяг єдр.pdf
26 березня 2019 16:35
договір проект.pdf
26 березня 2019 16:35
якісні, к-сні х-стики.pdf
26 березня 2019 16:35
посвідчення еб2.pdf
26 березня 2019 16:35
тех.вимоги.pdf
26 березня 2019 16:34
договір купівлі-продажу.pdf
26 березня 2019 16:34
паспорт+код.pdf
26 березня 2019 16:34
наказ видачі ліцензії.pdf
26 березня 2019 16:34
посвідчення пб 2.pdf
26 березня 2019 16:34
трудовий договір 6.pdf
26 березня 2019 16:34
диплом.pdf
26 березня 2019 16:34
дефектний акт2.pdf
26 березня 2019 16:34
витяг пдв копія.pdf
26 березня 2019 16:34
зведений кошторис.pdf
26 березня 2019 16:34
договірна ціна.pdf
26 березня 2019 16:34
відомості єдр.pdf
26 березня 2019 16:34
пояснювальна записка2.pdf
26 березня 2019 16:34
пояснювальна записка.pdf
26 березня 2019 16:34
сертифікат с-ми якістю.pdf
26 березня 2019 16:34
ліцензія пояснення.pdf
26 березня 2019 16:34
протокол ізоляції.pdf
26 березня 2019 16:34
ліцензія.pdf
26 березня 2019 16:34
протокол заг.зборів.pdf
26 березня 2019 16:34
результати аудиту.pdf
26 березня 2019 16:34
дефектний акт.pdf
26 березня 2019 16:34
уповноважена статут.pdf
26 березня 2019 16:34
МАТ-ТЕХ БАЗА.pdf
26 березня 2019 16:34
протокол заміри копія.pdf
26 березня 2019 16:34
аналог.акт.pdf
26 березня 2019 16:34
наказ про призначення.pdf
26 березня 2019 16:34
обробка даних 1.pdf
26 березня 2019 16:34
обробка даних 2.pdf
26 березня 2019 16:34
обробка даних.pdf
26 березня 2019 16:34
наявність працівників.pdf
26 березня 2019 16:34
відгук.pdf
26 березня 2019 16:34
обробка даних 3.pdf
26 березня 2019 16:34
обробка даних 4.pdf
26 березня 2019 16:34
довідка аналог.дог.pdf
26 березня 2019 16:34
видаткова.pdf
26 березня 2019 16:34
уповноважена особа.pdf
26 березня 2019 16:34
невраховані витрати.pdf
26 березня 2019 16:34
відповідність оп,еб,пб.pdf
26 березня 2019 16:34
згода з договором.pdf
26 березня 2019 16:34
захист довкілля.pdf
26 березня 2019 16:34
засоби пожежогасіння.pdf
26 березня 2019 16:34
гарантія 1 рік.pdf
26 березня 2019 16:34
90 днів.pdf
26 березня 2019 16:34
пропозиція.pdf

Публічні документи

26 березня 2019 15:45
Витяг ПДВ Интер.pdf
26 березня 2019 15:45
Витяг ЄДРПОУ.rtf
26 березня 2019 15:45
Виписка ЄДРПОУ_Інтер.rtf
26 березня 2019 15:45
22.Копія Статуту Інтер.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРБЕЗПЕКА ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой"
#42733240
Переможець 998 347,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2019 12:43

Документи

02 квітня 2019 12:43
Електронний підпис
02 квітня 2019 12:41
протокол 59.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 квітня 2019 12:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой"
#42733240
998 347,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 квітня 2019 12:43
Електронний підпис
02 квітня 2019 12:41
протокол 59.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2020 23:38
Електронний підпис укладений
22 квітня 2019 16:53
договір 117.pdf укладений
22 квітня 2019 16:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 988 738,00
UAH (в тому числі ПДВ 164 789,67 UAH)