Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей – проектування, монтаж, та пуско-налагодження у СШ №204 НВК "Домінанта"
Очікувана вартість
999 000,00 UAH
UA-2019-03-11-001270-b ● 456e772f449b4177a350e6db99e5ed33
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Навчально-виховний комплекс «Домінанта» (дошкільний навчальний заклад - спеціалізована школа І ступеня - суспільно-гуманітарна гімназія – СШ №204 з поглибленим вивченням фізичної культури) |
Код ЄДРПОУ: | 22875220 |
Вебсайт: | http://nvkdominanta.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 02192, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Юності, будинок, 3 |
Контактна особа: |
Шестак Тетяна Гівівна 380445433757 buhdominanta@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 березня 2019 16:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 березня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 29 березня 2019 11:05 |
Очікувана вартість: | 999 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 995,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
детальний опис предмету закупівлі, технічні характеристики, кількість, а також проект договору знаходяться в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей – проектування, монтаж, та пуско-налагодження у СШ №204 НВК "Домінанта"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02192, Україна, місто Київ, Київ, вул.Юності,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2019
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 березня 2019 17:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 березня 2019 17:13 |
ТД пожежне устаткування.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічне завдання
Дата подання: 11 березня 2019 17:01
Дата відповіді: 11 березня 2019 17:14
Доброго дня! Завантажте будь ласка тендерну документацію
Відповідь: Документація завантажена
Щодо сертифікатів
Дата подання: 12 березня 2019 17:12
Дата відповіді: 15 березня 2019 12:21
Доброго дня! Просимо Вас видалити вимоги щодо надання сертифікатів ISO 14001:201 та ДСТУ ISO 9001:2015. Дані документи не передбачені Ліцензійними умовами з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення і обмежують коло потенційних учасників.
Відповідь: Дякуємо за запитання. Тендерним комітетом уважно розглянуто Ваше звернення, за результатом розгляду якого повідомляємо наступне. Відповідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Належним підтвердженням безпеки та високої якості виконуваних робіт у вказаній сфері вважається система управління якістю ISO 9001, що підтверджується наявністю дійсного сертифіката, який встановлює відповідність учасника стандартам, виданих вітчизняним чи іноземним органом чи організацією з оцінки відповідності, акредитованим національним органом України з акредитації або іноземним органом з акредитації, який є стороною багатосторонньої угоди про визнання Міжнародного форуму з акредитації та/або Європейської кооперації з акредитації. В свою чергу, наявність вказаного в тендерній документації сертифікату в учасників та їх відповідність вимогам Стандарту гарантує якість надання послуг, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог Стандартів ISO 9001:2008, ISO 9001:2009, ISO 9001:2015 є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності, де діяльність організації складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в систематичній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв'язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою й є обов’язковою умовою для зберігання відповідності Замовника Стандартам якості. У впровадженому Стандарті ISO9001:2015 збережені такі базисні елементи, як процесний підхід та орієнтація на споживача, але додатково більше уваги приділяється ризикам та можливостям: внутрішнім і зовнішнім умовам, що впливають на систему менеджменту якості, а також суттєво підсилюється роль вищого керівництва, робиться акцент на лідерство керівника, його відповідальність за результати управління якістю.
Щодо сертифікату ISO 14001 звертаємо увагу на наступне. У гонитві за отриманням прибутку багато компаній використовують засоби, здатні згубно вплинути на стан навколишнього середовища. Токсичні відходи, викид шкідливих хімічних речовин в навколишнє середовище, засмічення води не можуть не позначитися як на представниках флори і фауни на прилеглій території, так і на людях, які живуть поблизу. Іноді проблема забрудненої землі та води зачіпає території, розташовані досить далеко від шкідливих виробництв. І це реальний стан справ
У багатьох країнах дуже велика увага приділяється проблемі охорони навколишнього середовища, на законодавчому рівні встановлені жорсткі екологічні нормативи. Однак, на даний час, нормативне регулювання даного питання в Україні потребує значних поліпшень. З урахуванням обстановки, що склалася проблема захисту навколишнього середовища в процесі діяльності підприємств в більшості випадків лягає на плечі керівництва самих організацій. Постає питання про створення ефективних систем екологічного менеджменту на корпоративному рівні, і головним помічником в цій справі є міжнародний стандарт ISO 14001.
Насправді, нерідко проблема забруднення навколишнього середовища мало хвилює власників компаній. Впроваджувати систему для управління екологічною діяльністю їх можуть змусити партнери чи потенційні клієнти, відмовляючись без неї замовляти послуги. У багатьох країнах світу давно оцінили вигоди функціонування систем екологічного менеджменту, а тому для участі в тендерах часто вимагають наявності таких в компаніях-претендентах.
Головне завдання стандарту ISO 14001 - це аналіз і перетворення виробничих процесів таким чином, щоб вони надавали мінімальний вплив на навколишнє середовище. Роботи зі створення системи екологічного управління включають в себе оцінку існуючих і потенційних екологічних аспектів, ризиків, розробку шляхів вдосконалення роботи організації для зменшення шкоди, завданої навколишньому середовищу.
Суть даних робіт полягає в тому, щоб переключитися від усунення заподіяної шкоди до його попередження, прийняття своєчасних заходів для зниження виявлених ризиків.
Таким чином, вимоги тендерної документації щодо надання учасниками копій зазначених вище сертифікатів є обґрунтованими та такими, що не суперечать положенням ст.ст. 3, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначені сертифікати може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цих стандартів, тобто при дотриманні зазначених стандартів, Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною.
Варто зазначити, що ми заклад освіти, де навчаються діти, а також, судячи по кількості звернень організацій (вже більше п’яти) ніяких обмежень потенційних учасників немає.
Щодо сертифікату ISO 14001 звертаємо увагу на наступне. У гонитві за отриманням прибутку багато компаній використовують засоби, здатні згубно вплинути на стан навколишнього середовища. Токсичні відходи, викид шкідливих хімічних речовин в навколишнє середовище, засмічення води не можуть не позначитися як на представниках флори і фауни на прилеглій території, так і на людях, які живуть поблизу. Іноді проблема забрудненої землі та води зачіпає території, розташовані досить далеко від шкідливих виробництв. І це реальний стан справ
У багатьох країнах дуже велика увага приділяється проблемі охорони навколишнього середовища, на законодавчому рівні встановлені жорсткі екологічні нормативи. Однак, на даний час, нормативне регулювання даного питання в Україні потребує значних поліпшень. З урахуванням обстановки, що склалася проблема захисту навколишнього середовища в процесі діяльності підприємств в більшості випадків лягає на плечі керівництва самих організацій. Постає питання про створення ефективних систем екологічного менеджменту на корпоративному рівні, і головним помічником в цій справі є міжнародний стандарт ISO 14001.
Насправді, нерідко проблема забруднення навколишнього середовища мало хвилює власників компаній. Впроваджувати систему для управління екологічною діяльністю їх можуть змусити партнери чи потенційні клієнти, відмовляючись без неї замовляти послуги. У багатьох країнах світу давно оцінили вигоди функціонування систем екологічного менеджменту, а тому для участі в тендерах часто вимагають наявності таких в компаніях-претендентах.
Головне завдання стандарту ISO 14001 - це аналіз і перетворення виробничих процесів таким чином, щоб вони надавали мінімальний вплив на навколишнє середовище. Роботи зі створення системи екологічного управління включають в себе оцінку існуючих і потенційних екологічних аспектів, ризиків, розробку шляхів вдосконалення роботи організації для зменшення шкоди, завданої навколишньому середовищу.
Суть даних робіт полягає в тому, щоб переключитися від усунення заподіяної шкоди до його попередження, прийняття своєчасних заходів для зниження виявлених ризиків.
Таким чином, вимоги тендерної документації щодо надання учасниками копій зазначених вище сертифікатів є обґрунтованими та такими, що не суперечать положенням ст.ст. 3, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначені сертифікати може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цих стандартів, тобто при дотриманні зазначених стандартів, Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною.
Варто зазначити, що ми заклад освіти, де навчаються діти, а також, судячи по кількості звернень організацій (вже більше п’яти) ніяких обмежень потенційних учасників немає.
Уточнення
Дата подання: 16 березня 2019 17:34
Дата відповіді: 19 березня 2019 10:03
У вас зазначено: 2.1. копія діючої ліцензії (з усіма наявними додатками) на провадження господарської діяльності щодо предмету даної закупівлі чинної не менше ніж до кінця 2019 року.
2.2. копія наказу Державної служби України з надзвичайних ситуацій про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності щодо предмету цієї закупівлі. - але учасник не може надати ці два документи одночасно. Якщо компанія на ринку давно, то вона має ліцензію паперову і відповідно надасть Вам документи відповідно до пункту 2.1. А якщо компанія нова і отримувала ліцензію вже за електронним ліцензуванням, то вона має лише наказ про видачу ліцензії(п.2.2.) і відомості про неї перевіряються у реєстрі. Таким чином Ваша вимога сформована трохи некоректно, тому просимо зазначити надати або ліцензію, або наказ ДСНС. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення, про що зазначено в умовах тендерної документації.
Уточнення
Дата подання: 16 березня 2019 17:37
Дата відповіді: 19 березня 2019 10:03
Яким НПА передбачена обов*язкова наявність Сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосовування »? Просимо надати аргументацію - для чого данйи сертифікат субёєктам надання послуг протипожежного призначення.
Відповідь: Шановний Учасник, розширене роз’яснення щодо обґрунтованості вимоги Замовником про надання учасниками Сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосовування» уже наддавалась в межах даної закупівлі. Просимо уважно читати відповіді на питання.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-03-11-001270-b.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 21 березня 2019 19:01
Дата подання: 21 березня 2019 19:01
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відсутність потреби приймати участь у торгах
Дата: 22 березня 2019 16:23
рішення від 26.03.2019 № 3440.pdf
Дата публікації: 26 березня 2019 16:45
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2019 11:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой" |
998 347,00
UAH з ПДВ
|
998 347,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРБЕЗПЕКА ЛТД" |
999 000,00
UAH з ПДВ
|
999 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой" #42733240 |
Переможець |
998 347,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2019 12:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2020 23:38
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2019 16:53
|
договір 117.pdf | укладений |
22 квітня 2019 16:48
|