Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Стрічка конвеєрна
Очікувана вартість
2 991 053,04 UAH
UA-2019-03-11-001106-b ● 6b3bd8b715ff434bbcca7150bab649a6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Центр управління промисловістю" АТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081389 |
Місцезнаходження: | 03038, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Федорова, 32 |
Контактна особа: |
Кузнецов Володимир Євгенович (044) 309-69-88 TENDER.ZALCUP@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 березня 2019 15:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 05 квітня 2019 13:16 |
Очікувана вартість: | 2 991 053,04 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 910,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 29910.53 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання
Стрічка конвеєрна
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1470 м.кв.
Стрічка конвеєрна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2019 11:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2019 11:11 |
Зміни № 2 ТД (Стрічка конвеєрна).docx | |
28 березня 2019 11:11 |
Перелік змін № 2.docx | |
18 березня 2019 16:46 |
Перелік змін № 1.docx | |
18 березня 2019 16:46 |
Зміни № 1 ТД (Стрічка конвеєрна).docx | |
18 березня 2019 14:51 |
Зміни № 1 ТД (Стрічка конвеєрна).docx | |
11 березня 2019 15:54 |
Додаток № 5 Проект Договору поставки 04.02.18.doc |
28 березня 2019 11:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
28 березня 2019 11:11 |
Зміни № 2 ТД (Стрічка конвеєрна).docx
|
|||||||||
28 березня 2019 11:11 |
Перелік змін № 2.docx
|
|||||||||
18 березня 2019 16:46 |
Перелік змін № 1.docx
|
|||||||||
18 березня 2019 16:46 |
Зміни № 1 ТД (Стрічка конвеєрна).docx
|
|||||||||
18 березня 2019 14:51 |
Зміни № 1 ТД (Стрічка конвеєрна).docx
|
|||||||||
11 березня 2019 15:54 |
Додаток № 5 Проект Договору поставки 04.02.18.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
предмет закупівлі
Дата подання: 15 березня 2019 11:48
Дата відповіді: 15 березня 2019 13:29
1) Чи можливо постачання на Ваше підприємство, яке є стратегічним в Україні, конвеєрної стрічки виробництва Російської Федерації, яка визнана в Україні державою-агресором? Чи можливо запропонувати до постачання китайську стрічку?
Відповідь: Постачання продукції відбувається відповідно до Законів України
забеспчення виконання договору
Дата подання: 15 березня 2019 11:49
Дата відповіді: 15 березня 2019 13:40
У тендерній документації зазанчено, що Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі: 3% від вартості договору про закупівлю. А у п. 9.1. проекту договору вказано, що таке забезпечення повинно бути внесено у розмірі 5%. У якому розмірі переможцю необхідно буде внести забезпечення виконання договору?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У тендерній документації помилково вкзано 3% забезпечення вимконання договору.
Вірна інформація щодо 5% вказана у проекті догвору
Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Вірна інформація щодо 5% вказана у проекті догвору
Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-03-11-001106-b.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ЕНЕРГО СТРОЙ СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:41775489
Дата подання: 22 березня 2019 15:17
Дата подання: 22 березня 2019 15:17
Скарга на встановлені Замовником дискримінаційні вимоги у тендерній документації № тендера у ЦБД UA-2019-03-11-001106-b
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГО СТРОЙ СЕРВІС» (далі – Скаржник) має намір прийняти участь у цих торгах. Вивчивши умови тендерної документації було виявлено, що тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, які перешкоджають участі нашої компанії у даній закупівлі. У зв’язку з тим, що умови тендерної документації перешкоджають участі Скаржника у даній закупівлі, чим грубо порушено права та законні інтереси Скаржника на недискримінацію учасників, Скаржник змушений звернутися до органу оскарження з метою захисту своїх прав та законних інтересів.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 27.03.2019 № 3567.pdf
Дата публікації: 27 березня 2019 21:01
Номер скарги: UA-2019-03-11-001106-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Приватне акціонерне товариство "АЗОВКАБЕЛЬ", Код ЄДРПОУ:31600918
Дата подання: 28 квітня 2019 13:46
Дата подання: 28 квітня 2019 13:46
СКАРГА на рішення Замовника про визнання переможцем іншого учасника.
Підстави подання скарги
11 березня 2019 року Філія "Центр управління промисловістю" АТ "Укрзалізниця" (далі — Замовник) оприлюднила оголошення про заплановану закупівлю стрічки конвеєрної.
Наше підприємство у встановлений Документацію строк подало свою пропозицію для участі у торгах.
Загалом були подані пропозиції наступних учасників.
1) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОСТРОЙГРУП"
2) Приватне акціонерне товариство "БЕРТІ"
3) Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть"
4) ТОВ КЕМІК СОЛЮШН
5) Зовнішньоторгове підприємство "МАГ"
6) Приватне акціонерне товариство "АЗОВКАБЕЛЬ"
Згідно з протоколом розгляду тендерних пропозиції № UA-2019-03-11-001106-b від 18.04.2019р. Замовник прийшов до висновку, що «пропозиція Учасника Приватне акціонерне товариство "БЕРТІ" відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям» (підп. 2 п.7 протоколу).
19.04.2019р. Замовником було оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з ПрАТ «БЕРТІ».
Обґрунтування наявності порушених прав
Скаржник вважає, що Замовник прийшов до помилкового висновку, що пропозиція ПрАТ «БЕРТІ» відповідає умовам тендерної документації.
Згідно преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» «метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції».
Стаття 3 Закону встановлює принципи здійснення закупівель, серед яких, зокрема:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Оскаржуваним рішенням Замовник в порушення ст. 30 Закону протиправно визнав переможцем учасника, пропозиція якого не відповідала умовам Документації.
Скаржник, приймаючи участь у закупівлі, має право розраховувати на те, що дії Замовника будуть відповідати обов’язковим для всіх вимогам Закону. Проте Замовник, нехтуючи своїм обов’язком по неупередженій оцінці пропозицій учасників, позбавляє наше підприємство можливості стати переможцем процедури закупівлі та укласти відповідний договір.
Обґрунтування незаконності рішення Замовника та фактичні обставини, що це підтверджують
1.
Згідно ч.7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» розділу «Загальні положення» Документації «всі документи, що готуються учасниками, викладаються українською мовою. У разі надання документа викладеного мовою іншою аніж передбачено даним пунктом надається переклад зроблений у сертифікованому центрі перекладів. Проектна та технічна документація, яка викладена в оригіналі мовами, зазначеними у ст. 10 Конституції України, в тому числі російською, не потребують перекладу українською мовою».
В складі своєї пропозиції ПрАТ «БЕРТІ» надало копію сертифікату системи управління якістю на відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2008 (файл «Сертификат ИСО (завер).pdf»).
Даний сертифікат було надано учасником на російській мові без будь-якого перекладу на українську мову.
Необхідність надання цього сертифікату в складі пропозиції учасників передбачалось п. 1.1. та 1.11 Додатку 4 до Документації.
Окремо вважаємо за необхідне зазначити, що даний сертифікат не відноситься ані до проектної, ані до технічної документації на продукції.
Сертифікат підтверджує, що система управління якістю на підприємстві (вцілому) відповідає вимогам стандарту ISO 9001:2008.
Взагалі стандарт ISO 9001:2008 не є стандартом якості безпосередньо продукції, цей стандарт встановлює вимоги до моделі чи схеми організації процесів в компанії таким чином, щоб забезпечити високу якість роботи компанії. Стандарт встановлює вимоги до бізнес процесів. Він є універсальним та застосовується до будь-яких сфер діяльності.
Даний сертифікат немає жодного відношення до конкретно стрічки конвеєрної, яка є предметом закупівлі: він не встановлює ані її технічні характеристики, ані проектні рішення.
Враховуючи вищевикладене, Учасником не було дотримано вимоги документації щодо надання перекладу документу, викладеного на іншій, ніж українська.
Отже пропозиція даного Учасника не відповідала вимогам документації та мала бути відхиленою Замовником.
2.
Згідно примітки «*» до форми 1 «Інформація про досвід виконання аналогічного договору/аналогічних договорів» Додатку 2 до Документації, учасники мали надати «підтверджуючі документи: оригінал або копії (завірені печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи Учасника) листів-відгуків від всіх контрагентів, які вказані в довідці із зазначенням стану виконання даного договору».
ПрАТ «БЕРТІ» в Інформації про досвід виконання аналогічних договорів № 322 від 03.04.2019р., зазначило під № 2 контрагента – ПАТ «Гайворонський спеціалізований кар’єр», з яким уклало аналогічний договір на постачання стрічки конвеєрної гумотканинної.
Учасник зазначив термін виконання договору – 01.10.2014р. – 30.09.2018р.
Також було надано 2 відгуки від вказаного контрагента:
-1) б/н від 24.01.2017р., згідно з яким ПАТ «Гайворонський спецкар’єр» повідомляє, що згідно договору № 69 від 01.10.2014р. придбав за видатковою накладною № РН-000066 від 05.11.2014р. стрічки конвеєрні;
-2) № 865 від 22.08.2018р., згідно з яким ПАТ «Гайворонський спецкар’єр» повідомляє, що згідно договору № 69 від 01.10.2014р. придбав за видатковою накладною № РН-000917 від 22.11.2017р. стрічки конвеєрні.
В порушення умов документації, в жодному з наданих відгуків не зазначено стан виконання договору № 69 від 01.10.2014р.: чи він виконаний, чи знаходиться в процесі виконання, закінчив свою дію чи ні.
Більш того, у відгуках перелічені різні поставки за цим договором (у жодному з них не зазначені всі поставки, які відбувались в рамках дії договору).
Не надавши від ПАТ «Гайворонський спеціалізований кар’єр» висновку із зазначенням стану виконання договору учасник порушив вимоги Документації.
3.
Відповідно до Додатку 4 п.1.12 тендерної документації, Учасник повинен надати сканований оригінал або копію (завірену учасником) дозволу на застосування стрічки для гірничорудної, нерудної, металургійної та коксохімічної промисловості від державного органу відповідної акредитації з питань праці, учасником ПРАТ «Берті» надано дозвіл № 012.13.23 від 08.01.2013р. За змістом даний дозвіл дозволяє ПРАТ «БЕРТІ» застосовувати виготовлені ним стрічки конвеєрні для гірничорудної, нерудної, металургійної, та коксохімічної промисловості, але наданий ПРАТ «Берті» дозвіл не містить посилання щодо якого нормативного документу (ГОСТ, ТУ, ДСТУ ГСТУ тощо) виготовлена ця стрічка, отже не має змоги достовірно ідентифікувати щодо якого самого нормативно-технічного документу, за котрим виготовлені стрічки ППРАТ «БЕРТІ» можуть бути застосовані відповідно чинного законодавства та наданого Дозволу Державної Служби Гірничого Нагляду та Промислової Безпеки.
Окремо слід зазначити, що у закупівлі № UA-2018-10-19-001662-b, на предмет закупівлі «Стрічка конвеєрна» ПРАТ «БЕРТІ» надає Дозвіл №516.18.23 від 17.10.2018р наданий Державною Службою України з Питань Праці, котрий містить посилання на нормативно-технічну документацію-ДСТУ 7306:2013 та ГСТУ 21.001855790.001-99, також слід зазначити що учасниками:
3) Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть"
4) ТОВ КЕМІК СОЛЮШН
5) Зовнішньоторгове підприємство "МАГ"
6) Приватне акціонерне товариство "АЗОВКАБЕЛЬ"
Надано Дозволи уповноважених органів на застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки-стрічок конвеєрних з конкретним зазначенням нормативно-технічної документації за якою виготовляється стрічки які дозволяється застосовувати за наданими Дозволами.
4.
Відповідно до п. 1.2.2 Додатку 4 тендерної документації, Учасник повинен надати Декларацію про відповідність товару складену відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006.
ПрАТ «Берті» у складі тендерної пропозиції надає Декларацію про відповідність №28/03-2019 від 28.03.2019р., яка не відповідає у своїй формі вимогам ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006.
5.
Відповідно до Додатку 2 тендерної документації, форма 3, Учасник має надати довідку про Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. ПРАТ «БЕРТІ» у складі своєї тендерної пропозиції надає довідку «Справка о работниках.pdf» за номером 295від 28.03.2019р, про Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням відповідних працівників та обумовленого тендерною документацією зразка, але не надає відповідно до чинного законодавства згод на обробку персональних данних підписаних працівниками зазначеними у цій довідці.
Таким чином, пропозиція ПрАТ «БЕРТІ» не відповідала вимогам Тендерної документації та мала бути відхиленою Замовником.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти цю скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Філію "Центр управління промисловістю" АТ "Укрзалізниця" скасувати рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ПрАТ «БЕРТІ».
Додатки:
- докази внесення плати за подання скарги (платіжне доручення № 4342 від 26 квітня 2019 року).
- Копії Дозволів наданих на порталі Прозорро Учасниками закупівлі № UA-2019-03-11-001106-b
- Копія Дозволу №516.18.23 від 17.10.2018р наданий Державною Службою України з Питань Праці
- Зразок оформлення Декларації про відповідність відповідно ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 06 травня 2019 22:25
Рішення від 06.05.2019 № 5469 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 06 травня 2019 22:25
Інформація про резолютивну частину рішення від 20.05.2019 № 6222.pdf
Дата публікації: 21 травня 2019 20:41
Рішення від 20.05.2019 № 6222.pdf
Дата публікації: 23 травня 2019 23:02
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 квітня 2019 14:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОСТРОЙГРУП" |
2 600 000,00
UAH з ПДВ
|
2 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне акціонерне товариство "БЕРТІ" |
2 751 840,00
UAH з ПДВ
|
2 448 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть" |
2 623 509,00
UAH з ПДВ
|
2 449 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ КЕМІК СОЛЮШН |
2 941 064,28
UAH з ПДВ
|
2 699 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Зовнішньоторгове підприємство "МАГ" |
2 950 236,00
UAH з ПДВ
|
2 890 236,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне акціонерне товариство "АЗОВКАБЕЛЬ" |
2 988 216,00
UAH з ПДВ
|
2 898 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОСТРОЙГРУП" #42549215 |
Відхилено |
2 200 000,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2019 08:27
|
Приватне акціонерне товариство "БЕРТІ" #00152359 |
Переможець |
2 448 000,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2019 08:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2020 11:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 09:46
|
ДУ 1 Берті (1).pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 09:46
|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2019 10:27
|
Стрічка конвеєрна.pdf | укладений |
28 травня 2019 10:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | ЦУП-03/0055/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |