Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стрічка конвеєрна
Очікувана вартість
2 991 053,04 UAH
UA-2019-03-11-001106-b 6b3bd8b715ff434bbcca7150bab649a6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кузнецов Володимир Євгенович

(044) 309-69-88 TENDER.ZALCUP@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Центр управління промисловістю" АТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081389
Місцезнаходження: 03038, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Федорова, 32
Контактна особа: Кузнецов Володимир Євгенович
(044) 309-69-88
TENDER.ZALCUP@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 березня 2019 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 25 березня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 квітня 2019 17:00
Початок аукціону: 05 квітня 2019 13:16
Очікувана вартість: 2 991 053,04 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 910,53 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 29910.53 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання


Стрічка конвеєрна
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1470 м.кв.
Стрічка конвеєрна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 березня 2019 11:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2019 11:11
Зміни № 2 ТД (Стрічка конвеєрна).docx
28 березня 2019 11:11
Перелік змін № 2.docx
18 березня 2019 16:46
Перелік змін № 1.docx
18 березня 2019 16:46
Зміни № 1 ТД (Стрічка конвеєрна).docx
18 березня 2019 14:51
Зміни № 1 ТД (Стрічка конвеєрна).docx
11 березня 2019 15:54
Додаток № 5 Проект Договору поставки 04.02.18.doc
28 березня 2019 11:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2019 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2019 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2019 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2019 11:11
Зміни № 2 ТД (Стрічка конвеєрна).docx
28 березня 2019 11:11
Перелік змін № 2.docx
18 березня 2019 16:46
Перелік змін № 1.docx
18 березня 2019 14:51
Перелік змін № 1.docx
18 березня 2019 16:46
Зміни № 1 ТД (Стрічка конвеєрна).docx
18 березня 2019 14:51
1_ТД (Стрічка конвеєрна).docx
11 березня 2019 15:54
ТД (Стрічка конвеєрна).docx
18 березня 2019 14:51
Зміни № 1 ТД (Стрічка конвеєрна).docx
11 березня 2019 15:54
Додаток № 5 Проект Договору поставки 04.02.18.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

предмет закупівлі
Дата подання: 15 березня 2019 11:48
Дата відповіді: 15 березня 2019 13:29
1) Чи можливо постачання на Ваше підприємство, яке є стратегічним в Україні, конвеєрної стрічки виробництва Російської Федерації, яка визнана в Україні державою-агресором? Чи можливо запропонувати до постачання китайську стрічку?
Відповідь: Постачання продукції відбувається відповідно до Законів України
забеспчення виконання договору
Дата подання: 15 березня 2019 11:49
Дата відповіді: 15 березня 2019 13:40
У тендерній документації зазанчено, що Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі: 3% від вартості договору про закупівлю. А у п. 9.1. проекту договору вказано, що таке забезпечення повинно бути внесено у розмірі 5%. У якому розмірі переможцю необхідно буде внести забезпечення виконання договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У тендерній документації помилково вкзано 3% забезпечення вимконання договору.
Вірна інформація щодо 5% вказана у проекті догвору
Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-03-11-001106-b.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ЕНЕРГО СТРОЙ СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:41775489
Дата подання: 22 березня 2019 15:17
Скарга на встановлені Замовником дискримінаційні вимоги у тендерній документації № тендера у ЦБД UA-2019-03-11-001106-b
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГО СТРОЙ СЕРВІС» (далі – Скаржник) має намір прийняти участь у цих торгах. Вивчивши умови тендерної документації було виявлено, що тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, які перешкоджають участі нашої компанії у даній закупівлі. У зв’язку з тим, що умови тендерної документації перешкоджають участі Скаржника у даній закупівлі, чим грубо порушено права та законні інтереси Скаржника на недискримінацію учасників, Скаржник змушений звернутися до органу оскарження з метою захисту своїх прав та законних інтересів.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 27.03.2019 № 3567.pdf
Дата публікації: 27 березня 2019 21:01
Номер скарги: UA-2019-03-11-001106-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Приватне акціонерне товариство "АЗОВКАБЕЛЬ", Код ЄДРПОУ:31600918
Дата подання: 28 квітня 2019 13:46
СКАРГА на рішення Замовника про визнання переможцем іншого учасника.
Підстави подання скарги 11 березня 2019 року Філія "Центр управління промисловістю" АТ "Укрзалізниця" (далі — Замовник) оприлюднила оголошення про заплановану закупівлю стрічки конвеєрної. Наше підприємство у встановлений Документацію строк подало свою пропозицію для участі у торгах. Загалом були подані пропозиції наступних учасників. 1) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОСТРОЙГРУП" 2) Приватне акціонерне товариство "БЕРТІ" 3) Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть" 4) ТОВ КЕМІК СОЛЮШН 5) Зовнішньоторгове підприємство "МАГ" 6) Приватне акціонерне товариство "АЗОВКАБЕЛЬ" Згідно з протоколом розгляду тендерних пропозиції № UA-2019-03-11-001106-b від 18.04.2019р. Замовник прийшов до висновку, що «пропозиція Учасника Приватне акціонерне товариство "БЕРТІ" відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям» (підп. 2 п.7 протоколу). 19.04.2019р. Замовником було оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з ПрАТ «БЕРТІ». Обґрунтування наявності порушених прав Скаржник вважає, що Замовник прийшов до помилкового висновку, що пропозиція ПрАТ «БЕРТІ» відповідає умовам тендерної документації. Згідно преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» «метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції». Стаття 3 Закону встановлює принципи здійснення закупівель, серед яких, зокрема: - добросовісна конкуренція серед учасників; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Оскаржуваним рішенням Замовник в порушення ст. 30 Закону протиправно визнав переможцем учасника, пропозиція якого не відповідала умовам Документації. Скаржник, приймаючи участь у закупівлі, має право розраховувати на те, що дії Замовника будуть відповідати обов’язковим для всіх вимогам Закону. Проте Замовник, нехтуючи своїм обов’язком по неупередженій оцінці пропозицій учасників, позбавляє наше підприємство можливості стати переможцем процедури закупівлі та укласти відповідний договір. Обґрунтування незаконності рішення Замовника та фактичні обставини, що це підтверджують 1. Згідно ч.7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» розділу «Загальні положення» Документації «всі документи, що готуються учасниками, викладаються українською мовою. У разі надання документа викладеного мовою іншою аніж передбачено даним пунктом надається переклад зроблений у сертифікованому центрі перекладів. Проектна та технічна документація, яка викладена в оригіналі мовами, зазначеними у ст. 10 Конституції України, в тому числі російською, не потребують перекладу українською мовою». В складі своєї пропозиції ПрАТ «БЕРТІ» надало копію сертифікату системи управління якістю на відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2008 (файл «Сертификат ИСО (завер).pdf»). Даний сертифікат було надано учасником на російській мові без будь-якого перекладу на українську мову. Необхідність надання цього сертифікату в складі пропозиції учасників передбачалось п. 1.1. та 1.11 Додатку 4 до Документації. Окремо вважаємо за необхідне зазначити, що даний сертифікат не відноситься ані до проектної, ані до технічної документації на продукції. Сертифікат підтверджує, що система управління якістю на підприємстві (вцілому) відповідає вимогам стандарту ISO 9001:2008. Взагалі стандарт ISO 9001:2008 не є стандартом якості безпосередньо продукції, цей стандарт встановлює вимоги до моделі чи схеми організації процесів в компанії таким чином, щоб забезпечити високу якість роботи компанії. Стандарт встановлює вимоги до бізнес процесів. Він є універсальним та застосовується до будь-яких сфер діяльності. Даний сертифікат немає жодного відношення до конкретно стрічки конвеєрної, яка є предметом закупівлі: він не встановлює ані її технічні характеристики, ані проектні рішення. Враховуючи вищевикладене, Учасником не було дотримано вимоги документації щодо надання перекладу документу, викладеного на іншій, ніж українська. Отже пропозиція даного Учасника не відповідала вимогам документації та мала бути відхиленою Замовником. 2. Згідно примітки «*» до форми 1 «Інформація про досвід виконання аналогічного договору/аналогічних договорів» Додатку 2 до Документації, учасники мали надати «підтверджуючі документи: оригінал або копії (завірені печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи Учасника) листів-відгуків від всіх контрагентів, які вказані в довідці із зазначенням стану виконання даного договору». ПрАТ «БЕРТІ» в Інформації про досвід виконання аналогічних договорів № 322 від 03.04.2019р., зазначило під № 2 контрагента – ПАТ «Гайворонський спеціалізований кар’єр», з яким уклало аналогічний договір на постачання стрічки конвеєрної гумотканинної. Учасник зазначив термін виконання договору – 01.10.2014р. – 30.09.2018р. Також було надано 2 відгуки від вказаного контрагента: -1) б/н від 24.01.2017р., згідно з яким ПАТ «Гайворонський спецкар’єр» повідомляє, що згідно договору № 69 від 01.10.2014р. придбав за видатковою накладною № РН-000066 від 05.11.2014р. стрічки конвеєрні; -2) № 865 від 22.08.2018р., згідно з яким ПАТ «Гайворонський спецкар’єр» повідомляє, що згідно договору № 69 від 01.10.2014р. придбав за видатковою накладною № РН-000917 від 22.11.2017р. стрічки конвеєрні. В порушення умов документації, в жодному з наданих відгуків не зазначено стан виконання договору № 69 від 01.10.2014р.: чи він виконаний, чи знаходиться в процесі виконання, закінчив свою дію чи ні. Більш того, у відгуках перелічені різні поставки за цим договором (у жодному з них не зазначені всі поставки, які відбувались в рамках дії договору). Не надавши від ПАТ «Гайворонський спеціалізований кар’єр» висновку із зазначенням стану виконання договору учасник порушив вимоги Документації. 3. Відповідно до Додатку 4 п.1.12 тендерної документації, Учасник повинен надати сканований оригінал або копію (завірену учасником) дозволу на застосування стрічки для гірничорудної, нерудної, металургійної та коксохімічної промисловості від державного органу відповідної акредитації з питань праці, учасником ПРАТ «Берті» надано дозвіл № 012.13.23 від 08.01.2013р. За змістом даний дозвіл дозволяє ПРАТ «БЕРТІ» застосовувати виготовлені ним стрічки конвеєрні для гірничорудної, нерудної, металургійної, та коксохімічної промисловості, але наданий ПРАТ «Берті» дозвіл не містить посилання щодо якого нормативного документу (ГОСТ, ТУ, ДСТУ ГСТУ тощо) виготовлена ця стрічка, отже не має змоги достовірно ідентифікувати щодо якого самого нормативно-технічного документу, за котрим виготовлені стрічки ППРАТ «БЕРТІ» можуть бути застосовані відповідно чинного законодавства та наданого Дозволу Державної Служби Гірничого Нагляду та Промислової Безпеки. Окремо слід зазначити, що у закупівлі № UA-2018-10-19-001662-b, на предмет закупівлі «Стрічка конвеєрна» ПРАТ «БЕРТІ» надає Дозвіл №516.18.23 від 17.10.2018р наданий Державною Службою України з Питань Праці, котрий містить посилання на нормативно-технічну документацію-ДСТУ 7306:2013 та ГСТУ 21.001855790.001-99, також слід зазначити що учасниками: 3) Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть" 4) ТОВ КЕМІК СОЛЮШН 5) Зовнішньоторгове підприємство "МАГ" 6) Приватне акціонерне товариство "АЗОВКАБЕЛЬ" Надано Дозволи уповноважених органів на застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки-стрічок конвеєрних з конкретним зазначенням нормативно-технічної документації за якою виготовляється стрічки які дозволяється застосовувати за наданими Дозволами. 4. Відповідно до п. 1.2.2 Додатку 4 тендерної документації, Учасник повинен надати Декларацію про відповідність товару складену відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006. ПрАТ «Берті» у складі тендерної пропозиції надає Декларацію про відповідність №28/03-2019 від 28.03.2019р., яка не відповідає у своїй формі вимогам ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006. 5. Відповідно до Додатку 2 тендерної документації, форма 3, Учасник має надати довідку про Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. ПРАТ «БЕРТІ» у складі своєї тендерної пропозиції надає довідку «Справка о работниках.pdf» за номером 295від 28.03.2019р, про Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням відповідних працівників та обумовленого тендерною документацією зразка, але не надає відповідно до чинного законодавства згод на обробку персональних данних підписаних працівниками зазначеними у цій довідці. Таким чином, пропозиція ПрАТ «БЕРТІ» не відповідала вимогам Тендерної документації та мала бути відхиленою Замовником. На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Прийняти цю скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Філію "Центр управління промисловістю" АТ "Укрзалізниця" скасувати рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ПрАТ «БЕРТІ». Додатки: - докази внесення плати за подання скарги (платіжне доручення № 4342 від 26 квітня 2019 року). - Копії Дозволів наданих на порталі Прозорро Учасниками закупівлі № UA-2019-03-11-001106-b - Копія Дозволу №516.18.23 від 17.10.2018р наданий Державною Службою України з Питань Праці - Зразок оформлення Декларації про відповідність відповідно ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 06 травня 2019 22:25
Рішення від 06.05.2019 № 5469 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 06 травня 2019 22:25
Рішення від 20.05.2019 № 6222.pdf
Дата публікації: 23 травня 2019 23:02

Документи подані скаржником

22 березня 2019 15:17
Скарга.pdf
22 березня 2019 15:17
Платіжне доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

27 березня 2019 21:01
Рішення від 27.03.2019 № 3567.pdf

Документи подані скаржником

28 квітня 2019 09:04
Скарга.pdf
28 квітня 2019 09:04
платіжне доручення.pdf
28 квітня 2019 09:04
Копії дозволів.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 квітня 2019 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОСТРОЙГРУП" 2 600 000,00
UAH з ПДВ
2 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне акціонерне товариство "БЕРТІ" 2 751 840,00
UAH з ПДВ
2 448 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть" 2 623 509,00
UAH з ПДВ
2 449 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КЕМІК СОЛЮШН 2 941 064,28
UAH з ПДВ
2 699 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Зовнішньоторгове підприємство "МАГ" 2 950 236,00
UAH з ПДВ
2 890 236,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне акціонерне товариство "АЗОВКАБЕЛЬ" 2 988 216,00
UAH з ПДВ
2 898 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 квітня 2019 13:03
Ценовое предлжение.pdf

Публічні документи

23 квітня 2019 17:39
Електронний підпис
23 квітня 2019 17:36
Справка налог (нов).jpg
19 квітня 2019 16:38
Електронний підпис
19 квітня 2019 16:34
Письмо по цене.pdf
19 квітня 2019 16:33
Ценовове (окончат).pdf
19 квітня 2019 16:32
Справка о некор дир-ра.pdf
19 квітня 2019 16:32
Справка о несудимости.pdf
19 квітня 2019 16:31
Справка налоговой.pdf
04 квітня 2019 14:13
Електронний підпис
04 квітня 2019 13:24
Підписаний_Лицензия.pdf
04 квітня 2019 13:24
Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O.pdf
04 квітня 2019 13:24
Підписаний_G0319-0392-GL_tender.pdf
04 квітня 2019 13:24
Дозвил1.pdf
04 квітня 2019 13:24
Висновок CЭС на ТУ 2018.jpg
04 квітня 2019 13:24
Висновок СЕС 2018.pdf
04 квітня 2019 13:24
Отзыв ЮЗ ЖД от 28.03.19.PDF
04 квітня 2019 13:23
Вытяг из ЕГР от 01.04.19.PDF
04 квітня 2019 13:23
Пояснения по балансам.PDF
04 квітня 2019 13:23
Ценовое.PDF
04 квітня 2019 13:23
Тех часть.pdf
04 квітня 2019 13:23
Справка по налогам.pdf
04 квітня 2019 13:23
Справка о ЕГРПОУ.pdf
04 квітня 2019 13:23
Сертификат ИСО (завер).pdf
04 квітня 2019 13:23
Сертификаты кач-ва.pdf
04 квітня 2019 13:23
Проект договора.pdf
04 квітня 2019 13:23
Справка о несудимости.pdf
04 квітня 2019 13:23
Устав 2017.pdf
04 квітня 2019 13:23
Справка ПУМБ от 22.03.19.pdf
04 квітня 2019 13:23
Баланс Ф2 2018.pdf
04 квітня 2019 13:23
Баланс Ф1 2018.pdf
04 квітня 2019 13:23
Справка о работниках.pdf
04 квітня 2019 13:23
Справка о мат-тех базе.pdf

Публічні документи

04 квітня 2019 13:11
Електронний підпис
04 квітня 2019 13:10
Протокол НР.7z
04 квітня 2019 13:10
Наказ Фролова Ю.М.7z
04 квітня 2019 13:10
Лист для клієнтів.7z
04 квітня 2019 13:10
Гарантія 10765-19.7z
04 квітня 2019 13:10
Банківська ліцензія.7z
04 квітня 2019 13:10
05-ПовноваженняПідпис.pdf

Публічні документи

04 квітня 2019 12:09
Електронний підпис
04 квітня 2019 12:02
Гарантия_1885.zip
04 квітня 2019 12:02
Licence.zip
04 квітня 2019 12:02
Dovirenist O.V.Ryzhiy (1).zip
04 квітня 2019 12:02
29 ISO.pdf
04 квітня 2019 12:02
28 Проект договору.pdf
04 квітня 2019 12:02
27 Устав.pdf
04 квітня 2019 12:02
25 ДІН.pdf
04 квітня 2019 12:02
24 ГОСТ.pdf
04 квітня 2019 12:02
23 Банківська гарантія.pdf
04 квітня 2019 12:02
21 Дозвіл.pdf
04 квітня 2019 12:02
20 Гарантия.pdf
04 квітня 2019 12:02
19 Зразки сертифікатів.pdf
04 квітня 2019 12:02
16 Інф.довідка.pdf
04 квітня 2019 12:02
15 Стаття 17.pdf
04 квітня 2019 12:02
14 Іні.посадова особа.pdf
04 квітня 2019 12:02
10 Опис.PDF
04 квітня 2019 12:02
9 СТАТУТ.pdf
04 квітня 2019 12:02
8 Витяг ЄДР.pdf
04 квітня 2019 12:02
7 Довідка з банку.pdf
04 квітня 2019 12:02
6 Фін.звітність.pdf
04 квітня 2019 12:02
4 Наявність МТБ.pdf
04 квітня 2019 12:02
3 Лист відгук.pdf
04 квітня 2019 12:02
2 Аналогічний досвід.pdf
04 квітня 2019 12:02
1 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

04 квітня 2019 16:50
Електронний підпис
04 квітня 2019 16:21
Електронний підпис
04 квітня 2019 16:18
1 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ (1).pdf
04 квітня 2019 15:54
36 Копія ГОСТ 20-85.pdf

Публічні документи

04 квітня 2019 16:39
Електронний підпис
04 квітня 2019 16:36
Електронний підпис
04 квітня 2019 15:46
довідки ст 17.pdf
04 квітня 2019 15:20
цінова пропозиція.pdf
04 квітня 2019 15:19
ГОСТ 2085 з перекладом.pdf
04 квітня 2019 15:19
ГОСТ 2085 Заверен.pdf
04 квітня 2019 15:18
СЭС ГСК 20-85.pdf
04 квітня 2019 15:18
Дозвіл Держпраця 20-85.pdf
04 квітня 2019 15:18
Статут+.pdf
04 квітня 2019 15:18
Протокол 29.PDF
04 квітня 2019 15:18
Витяг ЄДР 28.03.19.pdf
04 квітня 2019 15:18
Проект договору.pdf
04 квітня 2019 15:18
довідки ст 17.pdf
04 квітня 2019 15:18
Лист-відгук ПрАТ ЦУП.pdf
04 квітня 2019 15:18
Довідка МТБ.pdf
04 квітня 2019 15:18
Довідка працівники.pdf
04 квітня 2019 15:18
довідка банк рахунки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОСТРОЙГРУП"

Приватне акціонерне товариство "БЕРТІ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть"

ТОВ КЕМІК СОЛЮШН

Зовнішньоторгове підприємство "МАГ"

Приватне акціонерне товариство "АЗОВКАБЕЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОСТРОЙГРУП"
#42549215
Відхилено 2 200 000,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2019 08:27
Приватне акціонерне товариство "БЕРТІ"
#00152359
Переможець 2 448 000,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2019 08:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 квітня 2019 08:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "БЕРТІ"
#00152359
2 448 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 11:55
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 09:46
ДУ 1 Берті (1).pdf зміни до договору
27 грудня 2019 09:46
Електронний підпис укладений
28 травня 2019 10:27
Стрічка конвеєрна.pdf укладений
28 травня 2019 10:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: ЦУП-03/0055/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 914 275,00
UAH (в тому числі ПДВ 485 712,50 UAH)