Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

стіл учнівський 2-місний, стілець полозковий, дошка аудиторна, стіл комп'ютерний, стілець напівм’який
Очікувана вартість
392 000,00 UAH
UA-2019-03-11-001016-a 7fdc1f440e46474ba6b090caf63f81b2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрич Михайло Григорович

+380373021993 cbvvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Вижницької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39402835
Місцезнаходження: 59200, Україна , Чернівецька обл., Вижниця, вул. Українська, 88а
Контактна особа: Андрич Михайло Григорович
+380373021993
cbvvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 березня 2019 13:13
Звернення за роз’ясненнями: до 17 березня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 березня 2019 20:00
Початок аукціону: 28 березня 2019 13:21
Очікувана вартість: 392 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 860,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,47%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11760 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 найменувань
стіл учнівський 2-місний, стілець полозковий, дошка аудиторна, стіл комп'ютерний, стілець напівм’який
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59200, Україна, Чернівецька область, Вижниця, вул. Українська, 88а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 березня 2019 13:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2019 13:06
Перелік змін 2.doc
19 березня 2019 16:58
Додаток 3.doc
19 березня 2019 16:58
Перелік змін.doc
19 березня 2019 16:58
ТД зі змінами.doc
11 березня 2019 13:13
договір.doc
20 березня 2019 13:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2019 17:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2019 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2019 13:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2019 13:06
Перелік змін 2.doc
19 березня 2019 16:58
Додаток 3.doc
19 березня 2019 16:58
Перелік змін.doc
19 березня 2019 16:58
ТД зі змінами.doc
11 березня 2019 13:30
ТД.doc
11 березня 2019 13:13
ТД.doc
11 березня 2019 13:13
договір.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-02-000076 ● 14ba4ff562614ee29954c9d63f87d5ae
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 квітня 2019 17:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
02.04.2019 № 19

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник П. ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 02 квітня 2019 року №19

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2019-03-11-001016-a від 11.03.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель К.СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-04-11 16:07:58

Роз'яснення щодо висновку

Замовник з результатами даного висновку не погоджується та заперечує викладені в ньому порушення повідомляючи наступне:
На порушення пункту 4 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в частині не зазначення початку строку дії, з якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, пояснюємо, що пунктом 10 частини другої статті 22 Закону визначено, що пропозиції дійсні з моменту їх розкриття, також, варто зауважити, що не зазначення початку дії строку не призводить до будь-яких наслідків, оскільки дана норма зазначена у Законі України "Про публічні закупівлі". Крім того, дана норма могла б бути виправлена на стадії подання тендерних пропозицій в період з 11.03.2019 по 26.03.2019 шляхом внесення змін до тендерної документації, проте Управління західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області вказує дану невідповідність на стадії розглянутих пропозицій, коли усунути цю невідповідність не можливо.
На порушення вимог частини третьої статті 17 Закону в частині вимоги Замовника щодо документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, а саме: довідки у довільній формі про те, що юридична особа, яка є учасником, не внесена до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення повідомляємо, що по-перше дана норма стосується виключно юридичних осіб, а переможцем торгів визначено фізичну особу-підприємця, по-друге дані щодо відкритих реєстрів оприлюднються до 20 січня щороку, а даний відкритий реєстр працює з 01.02.2019. Варто зазначити, що Замовника ніхто додатково не повідомляв про дію даного відкритого реєстру та по-третє в будь-якому випадку наявність даної вимоги в тендерній документації будь-яким чином не повпливала на оцінку та розгляд пропозицій, а також на проведення в цілому тендерної процедури закупівлі.
На порушення щодо не надання ФОП Шерневським В.П. копії аналогічного договору стола учнівського 2-місного та стільця полозкового на квадратній трубі, повідомляємо що умовою тендерної документації відповідно до пункту 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» є надання аналогічного договору а не тотожного, тому вважаємо, договір від 17.08.2018 №203 на постачання столів та стільців (копія договору додається) є аналогічним договором на постачання стола учнівського 2-місного та стільця полозкового на квадратній трубі.
На порушення щодо невідповідності технічних характеристик в частині невідповідності ваги стола учнівського 2-місного, стільця полозкового на квадратній трубі, стола комп'ютерного з місцем під системний блок, стільця напівм’якого ISO та дошки аудиторної повідомляємо, що пунктом 6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що «у випадку, якщо тендерна документація (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип обладнання, що є частиною предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, учасникам торгів слід мати на увазі, що, у своїх пропозиціях Законом не забороняється пропонувати відповідні еквіваленти».
На зауваження щодо того, що стіл учнівський 2-місний та стілець полозковий на квадратній трубі повинні регулюватися у відповідності ростовим групам №4-6,а документи, які надав ФОП Шерневський Василь Петрович не підтверджують, що запропоновані ним стіл учнівський 2-місний та стілець полозковий на квадратній трубі відповідають технічним вимогам, визначеним Замовником повідомляємо, що Замовник не вимагав у тендерній документації відповідного документального підтвердження.
Щодо порушень встановлених в тендерній пропозиції ФОП Паращук Олександр Вікторович повідомляємо, у разі визначення переможця торгів що відповідає вимогам Замовника та є найбільш економічно вигідним наступні пропозиції Замовником не розглядаються, таким чином порушення зазначені в пропозиції ФОП Паращук Олександр Вікторович Замовник не розглядає.

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2019-04-18 12:45:24

Відповідь на звернення

Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області (далі – Управління) розглянуло звернення Відділу освіти Вижницької районної державної адміністрації (далі – Відділ освіти) щодо роз’яснення змісту висновку та зазначає наступне.
Відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Так, висновок Управлінням оприлюднено в системі Prozorro 04 квітня 2019 року, в той час, як Відділом освіти оприлюднено звернення за роз’ясненням змісту висновку – 11 квітня 2019 року (через 5 робочих днів), чим недотримано терміну звернення.
Крім того, текст звернення по суті не є зверненням щодо роз’яснення змісту висновку та зобов’язань Відділу освіти, визначених у ньому.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник з результатами даного висновку не погоджується та заперечує викладені в ньому порушення повідомляючи наступне: На порушення пункту 4 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в частині не зазначення початку строку дії, з якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, пояснюємо, що пунктом 10 частини другої статті 22 Закону визначено, що пропозиції дійсні з моменту їх розкриття, також, варто зауважити, що не зазначення початку дії строку не призводить до будь-яких наслідків, оскільки дана норма зазначена у Законі України "Про публічні закупівлі". Крім того, дана норма могла б бути виправлена на стадії подання тендерних пропозицій в період з 11.03.2019 по 26.03.2019 шляхом внесення змін до тендерної документації, проте Управління західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області вказує дану невідповідність на стадії розглянутих пропозицій, коли усунути цю невідповідність не можливо. На порушення вимог частини третьої статті 17 Закону в частині вимоги Замовника щодо документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, а саме: довідки у довільній формі про те, що юридична особа, яка є учасником, не внесена до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення повідомляємо, що по-перше дана норма стосується виключно юридичних осіб, а переможцем торгів визначено фізичну особу-підприємця, по-друге дані щодо відкритих реєстрів оприлюднються до 20 січня щороку, а даний відкритий реєстр працює з 01.02.2019. Варто зазначити, що Замовника ніхто додатково не повідомляв про дію даного відкритого реєстру та по-третє в будь-якому випадку наявність даної вимоги в тендерній документації будь-яким чином не повпливала на оцінку та розгляд пропозицій, а також на проведення в цілому тендерної процедури закупівлі. На порушення щодо не надання ФОП Шерневським В.П. копії аналогічного договору стола учнівського 2-місного та стільця полозкового на квадратній трубі, повідомляємо що умовою тендерної документації відповідно до пункту 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» є надання аналогічного договору а не тотожного, тому вважаємо, договір від 17.08.2018 №203 на постачання столів та стільців (копія договору додається) є аналогічним договором на постачання стола учнівського 2-місного та стільця полозкового на квадратній трубі. На порушення щодо невідповідності технічних характеристик в частині невідповідності ваги стола учнівського 2-місного, стільця полозкового на квадратній трубі, стола комп'ютерного з місцем під системний блок, стільця напівм’якого ISO та дошки аудиторної повідомляємо, що пунктом 6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що «у випадку, якщо тендерна документація (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип обладнання, що є частиною предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, учасникам торгів слід мати на увазі, що, у своїх пропозиціях Законом не забороняється пропонувати відповідні еквіваленти». На зауваження щодо того, що стіл учнівський 2-місний та стілець полозковий на квадратній трубі повинні регулюватися у відповідності ростовим групам №4-6,а документи, які надав ФОП Шерневський Василь Петрович не підтверджують, що запропоновані ним стіл учнівський 2-місний та стілець полозковий на квадратній трубі відповідають технічним вимогам, визначеним Замовником повідомляємо, що Замовник не вимагав у тендерній документації відповідного документального підтвердження. Щодо порушень встановлених в тендерній пропозиції ФОП Паращук Олександр Вікторович повідомляємо, у разі визначення переможця торгів що відповідає вимогам Замовника та є найбільш економічно вигідним наступні пропозиції Замовником не розглядаються, таким чином порушення зазначені в пропозиції ФОП Паращук Олександр Вікторович Замовник не розглядає.

2019-04-11 17:30:59


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 23 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Додатки до позовної заяви розміщенні в системі ProZorro до яких є вільний доступ. Додатково повідомляємо , що відповідно до ч.3 ст.7-1 ЗУ "Про публічнгі закупівлі" рішення про початок моніторингу закупівлі не зупиняє проведення процедур закупівель, визначених цим Законом, тому Замовником прийнято рішення укласти договір про закупівлю з ФОП Шерневським В.П.
Дата публікації: 12 квітня 2019

Документи:

12 квітня 2019 11:50
4.jpg
12 квітня 2019 11:50
1.jpg
12 квітня 2019 11:50
2.jpg
12 квітня 2019 11:50
3.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 березня 2019 13:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА” 307 810,20
UAH з ПДВ
307 810,20
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Фізична особа-підприємець Шерневський Василь Петрович 388 600,00
UAH з ПДВ
388 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Паращук Олександр Вікторович 391 000,00
UAH з ПДВ
391 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 березня 2019 17:13
Електронний підпис
27 березня 2019 17:09
щодо заборгованості.pdf
27 березня 2019 17:09
комерційна пропозиція.pdf
27 березня 2019 17:09
проект договору.pdf
27 березня 2019 17:09
інші документи.pdf
27 березня 2019 17:09
Док_Банк.zip
27 березня 2019 17:09
гарантія 1507.zip
27 березня 2019 17:09
тех вимоги.pdf
27 березня 2019 17:09
ст 17.pdf

Публічні документи

05 квітня 2019 11:43
__625191194300.zip
02 квітня 2019 16:54
дпі.pdf
02 квітня 2019 16:54
мвс.pdf
27 березня 2019 12:12
установчі.pdf
27 березня 2019 12:12
Сертифікат_14000_watermark.pdf
27 березня 2019 12:12
Сертифікат_9001_watermark.pdf
27 березня 2019 12:12
Паспорт Стіл учнівський.jpg
27 березня 2019 12:12
Паспорт Дошка 2.jpg
27 березня 2019 12:12
Паспорт Дошка 1.jpg
27 березня 2019 12:12
Лист-авторизація.pdf
27 березня 2019 12:12
Договір_стілець.pdf
27 березня 2019 12:12
договір_стіл.pdf
27 березня 2019 12:12
Договір_дошка.pdf
27 березня 2019 12:12
договір парти.pdf
27 березня 2019 12:12
дог2.3.jpg
27 березня 2019 12:12
дог2.2.jpg
27 березня 2019 12:12
дог2.1.jpg
27 березня 2019 12:12
дог1.4.jpg
27 березня 2019 12:12
дог1.3.jpg
27 березня 2019 12:12
дог1.2.jpg
27 березня 2019 12:12
дог1.1.jpg
27 березня 2019 12:12
513-19.zip
27 березня 2019 12:12
14.pdf
27 березня 2019 12:12
12.pdf
27 березня 2019 12:12
11.pdf
27 березня 2019 12:12
10.pdf
27 березня 2019 12:12
9.pdf
27 березня 2019 12:12
8.pdf
27 березня 2019 12:12
7.pdf
27 березня 2019 12:12
6.pdf
27 березня 2019 12:12
5.pdf
27 березня 2019 12:12
4.pdf
27 березня 2019 12:12
3.pdf
27 березня 2019 12:12
2.pdf
27 березня 2019 12:12
1.pdf

Публічні документи

25 березня 2019 17:26
Сертифікати.pdf
25 березня 2019 17:26
Банк Паращук.jpg
25 березня 2019 17:26
img829 (1).pdf
25 березня 2019 17:26
img828 (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА”

ФОП Фізична особа-підприємець Шерневський Василь Петрович

ФОП Паращук Олександр Вікторович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА”
#25464410
Відхилено 307 810,20
UAH з ПДВ
29 березня 2019 16:44
ФОП Фізична особа-підприємець Шерневський Василь Петрович
#3106520134
Переможець 388 600,00
UAH з ПДВ
29 березня 2019 16:48

Документи

29 березня 2019 16:44
Електронний підпис
28 березня 2019 13:48
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
28 березня 2019 13:48
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

29 березня 2019 16:48
Електронний підпис
29 березня 2019 16:45
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 березня 2019 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Фізична особа-підприємець Шерневський Василь Петрович
#3106520134
388 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 березня 2019 16:48
Електронний підпис
29 березня 2019 16:45
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:43
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:40
Електронний підпис укладений
12 квітня 2019 11:55
меблі4.jpg укладений
12 квітня 2019 11:52
меблі3.jpg укладений
12 квітня 2019 11:52
меблі 2.jpg укладений
12 квітня 2019 11:52
меблі1.jpg укладений
12 квітня 2019 11:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 388 600,00
UAH