Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Вижницької районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39402835 |
Місцезнаходження: | 59200, Україна , Чернівецька обл., Вижниця, вул. Українська, 88а |
Контактна особа: |
Андрич Михайло Григорович +380373021993 cbvvo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 березня 2019 13:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2019 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2019 20:00 |
Початок аукціону: | 28 березня 2019 13:21 |
Очікувана вартість: | 392 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 860,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,47% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 11760 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2019 13:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2019 13:06 |
Перелік змін 2.doc | |
19 березня 2019 16:58 |
Додаток 3.doc | |
19 березня 2019 16:58 |
Перелік змін.doc | |
19 березня 2019 16:58 |
ТД зі змінами.doc | |
11 березня 2019 13:13 |
договір.doc |
20 березня 2019 13:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
20 березня 2019 13:06 |
Перелік змін 2.doc
|
|||||||||
19 березня 2019 16:58 |
Додаток 3.doc
|
|||||||||
19 березня 2019 16:58 |
Перелік змін.doc
|
|||||||||
19 березня 2019 16:58 |
ТД зі змінами.doc
|
|||||||||
11 березня 2019 13:13 |
договір.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-02-000076 ● 14ba4ff562614ee29954c9d63f87d5ae
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 квітня 2019 17:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.04.2019 № 19
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник П. ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 02 квітня 2019 року №19
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2019-03-11-001016-a від 11.03.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель К.СКУТАР
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-04-11 16:07:58
Роз'яснення щодо висновку
Замовник з результатами даного висновку не погоджується та заперечує викладені в ньому порушення повідомляючи наступне:
На порушення пункту 4 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в частині не зазначення початку строку дії, з якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, пояснюємо, що пунктом 10 частини другої статті 22 Закону визначено, що пропозиції дійсні з моменту їх розкриття, також, варто зауважити, що не зазначення початку дії строку не призводить до будь-яких наслідків, оскільки дана норма зазначена у Законі України "Про публічні закупівлі". Крім того, дана норма могла б бути виправлена на стадії подання тендерних пропозицій в період з 11.03.2019 по 26.03.2019 шляхом внесення змін до тендерної документації, проте Управління західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області вказує дану невідповідність на стадії розглянутих пропозицій, коли усунути цю невідповідність не можливо.
На порушення вимог частини третьої статті 17 Закону в частині вимоги Замовника щодо документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, а саме: довідки у довільній формі про те, що юридична особа, яка є учасником, не внесена до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення повідомляємо, що по-перше дана норма стосується виключно юридичних осіб, а переможцем торгів визначено фізичну особу-підприємця, по-друге дані щодо відкритих реєстрів оприлюднються до 20 січня щороку, а даний відкритий реєстр працює з 01.02.2019. Варто зазначити, що Замовника ніхто додатково не повідомляв про дію даного відкритого реєстру та по-третє в будь-якому випадку наявність даної вимоги в тендерній документації будь-яким чином не повпливала на оцінку та розгляд пропозицій, а також на проведення в цілому тендерної процедури закупівлі.
На порушення щодо не надання ФОП Шерневським В.П. копії аналогічного договору стола учнівського 2-місного та стільця полозкового на квадратній трубі, повідомляємо що умовою тендерної документації відповідно до пункту 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» є надання аналогічного договору а не тотожного, тому вважаємо, договір від 17.08.2018 №203 на постачання столів та стільців (копія договору додається) є аналогічним договором на постачання стола учнівського 2-місного та стільця полозкового на квадратній трубі.
На порушення щодо невідповідності технічних характеристик в частині невідповідності ваги стола учнівського 2-місного, стільця полозкового на квадратній трубі, стола комп'ютерного з місцем під системний блок, стільця напівм’якого ISO та дошки аудиторної повідомляємо, що пунктом 6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що «у випадку, якщо тендерна документація (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип обладнання, що є частиною предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, учасникам торгів слід мати на увазі, що, у своїх пропозиціях Законом не забороняється пропонувати відповідні еквіваленти».
На зауваження щодо того, що стіл учнівський 2-місний та стілець полозковий на квадратній трубі повинні регулюватися у відповідності ростовим групам №4-6,а документи, які надав ФОП Шерневський Василь Петрович не підтверджують, що запропоновані ним стіл учнівський 2-місний та стілець полозковий на квадратній трубі відповідають технічним вимогам, визначеним Замовником повідомляємо, що Замовник не вимагав у тендерній документації відповідного документального підтвердження.
Щодо порушень встановлених в тендерній пропозиції ФОП Паращук Олександр Вікторович повідомляємо, у разі визначення переможця торгів що відповідає вимогам Замовника та є найбільш економічно вигідним наступні пропозиції Замовником не розглядаються, таким чином порушення зазначені в пропозиції ФОП Паращук Олександр Вікторович Замовник не розглядає.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2019-04-18 12:45:24
Відповідь на звернення
Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області (далі – Управління) розглянуло звернення Відділу освіти Вижницької районної державної адміністрації (далі – Відділ освіти) щодо роз’яснення змісту висновку та зазначає наступне.
Відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Так, висновок Управлінням оприлюднено в системі Prozorro 04 квітня 2019 року, в той час, як Відділом освіти оприлюднено звернення за роз’ясненням змісту висновку – 11 квітня 2019 року (через 5 робочих днів), чим недотримано терміну звернення.
Крім того, текст звернення по суті не є зверненням щодо роз’яснення змісту висновку та зобов’язань Відділу освіти, визначених у ньому.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник з результатами даного висновку не погоджується та заперечує викладені в ньому порушення повідомляючи наступне: На порушення пункту 4 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в частині не зазначення початку строку дії, з якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, пояснюємо, що пунктом 10 частини другої статті 22 Закону визначено, що пропозиції дійсні з моменту їх розкриття, також, варто зауважити, що не зазначення початку дії строку не призводить до будь-яких наслідків, оскільки дана норма зазначена у Законі України "Про публічні закупівлі". Крім того, дана норма могла б бути виправлена на стадії подання тендерних пропозицій в період з 11.03.2019 по 26.03.2019 шляхом внесення змін до тендерної документації, проте Управління західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області вказує дану невідповідність на стадії розглянутих пропозицій, коли усунути цю невідповідність не можливо. На порушення вимог частини третьої статті 17 Закону в частині вимоги Замовника щодо документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, а саме: довідки у довільній формі про те, що юридична особа, яка є учасником, не внесена до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення повідомляємо, що по-перше дана норма стосується виключно юридичних осіб, а переможцем торгів визначено фізичну особу-підприємця, по-друге дані щодо відкритих реєстрів оприлюднються до 20 січня щороку, а даний відкритий реєстр працює з 01.02.2019. Варто зазначити, що Замовника ніхто додатково не повідомляв про дію даного відкритого реєстру та по-третє в будь-якому випадку наявність даної вимоги в тендерній документації будь-яким чином не повпливала на оцінку та розгляд пропозицій, а також на проведення в цілому тендерної процедури закупівлі. На порушення щодо не надання ФОП Шерневським В.П. копії аналогічного договору стола учнівського 2-місного та стільця полозкового на квадратній трубі, повідомляємо що умовою тендерної документації відповідно до пункту 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» є надання аналогічного договору а не тотожного, тому вважаємо, договір від 17.08.2018 №203 на постачання столів та стільців (копія договору додається) є аналогічним договором на постачання стола учнівського 2-місного та стільця полозкового на квадратній трубі. На порушення щодо невідповідності технічних характеристик в частині невідповідності ваги стола учнівського 2-місного, стільця полозкового на квадратній трубі, стола комп'ютерного з місцем під системний блок, стільця напівм’якого ISO та дошки аудиторної повідомляємо, що пунктом 6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що «у випадку, якщо тендерна документація (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип обладнання, що є частиною предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, учасникам торгів слід мати на увазі, що, у своїх пропозиціях Законом не забороняється пропонувати відповідні еквіваленти». На зауваження щодо того, що стіл учнівський 2-місний та стілець полозковий на квадратній трубі повинні регулюватися у відповідності ростовим групам №4-6,а документи, які надав ФОП Шерневський Василь Петрович не підтверджують, що запропоновані ним стіл учнівський 2-місний та стілець полозковий на квадратній трубі відповідають технічним вимогам, визначеним Замовником повідомляємо, що Замовник не вимагав у тендерній документації відповідного документального підтвердження. Щодо порушень встановлених в тендерній пропозиції ФОП Паращук Олександр Вікторович повідомляємо, у разі визначення переможця торгів що відповідає вимогам Замовника та є найбільш економічно вигідним наступні пропозиції Замовником не розглядаються, таким чином порушення зазначені в пропозиції ФОП Паращук Олександр Вікторович Замовник не розглядає.
2019-04-11 17:30:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Додатки до позовної заяви розміщенні в системі ProZorro до яких є вільний доступ. Додатково повідомляємо , що відповідно до ч.3 ст.7-1 ЗУ "Про публічнгі закупівлі" рішення про початок моніторингу закупівлі не зупиняє проведення процедур закупівель, визначених цим Законом, тому Замовником прийнято рішення укласти договір про закупівлю з ФОП Шерневським В.П. |
Дата публікації: | 12 квітня 2019 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 березня 2019 13:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА” |
307 810,20
UAH з ПДВ
|
307 810,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Фізична особа-підприємець Шерневський Василь Петрович |
388 600,00
UAH з ПДВ
|
388 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Паращук Олександр Вікторович |
391 000,00
UAH з ПДВ
|
391 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА” #25464410 |
Відхилено |
307 810,20
UAH з ПДВ
|
29 березня 2019 16:44
|
ФОП Фізична особа-підприємець Шерневський Василь Петрович #3106520134 |
Переможець |
388 600,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2019 16:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 12:43
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 12:40
|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2019 11:55
|
меблі4.jpg | укладений |
12 квітня 2019 11:52
|
меблі3.jpg | укладений |
12 квітня 2019 11:52
|
меблі 2.jpg | укладений |
12 квітня 2019 11:52
|
меблі1.jpg | укладений |
12 квітня 2019 11:52
|