Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М’ясо (Свинина заморожена лопаточна частина (без кісток), яловичина заморожена лопаточна частина (без кісток), філе куряче (заморожене), куряче стегно заморожене, печінка яловичини (заморожена), печінка свинна (заморожена))
Очікувана вартість
295 000,00 UAH
UA-2019-03-11-000982-a 111c7e59afa941eab6ee2ccef5f68b79
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євген Чепур

+380958907781 b-vhint@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Вільнянська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 20516295
Вебсайт: http://vhint.pe.hu
Місцезнаходження: 70005, Україна , Запорізька обл., с. Павлівське, вул. Степова, буд. 2-г
Контактна особа: Євген Чепур
+380958907781
b-vhint@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 березня 2019 13:03
Звернення за роз’ясненнями: до 16 березня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 березня 2019 18:00
Початок аукціону: 27 березня 2019 14:21
Очікувана вартість: 295 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 475,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2775 кілограм
Свинина заморожена лопаточна частина (без кісток), яловичина заморожена лопаточна частина (без кісток), філе куряче (заморожене), куряче стегно заморожене, печінка яловичини (заморожена), печінка свинна (заморожена)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70005, Україна, Запорізька область, с. Павлівське, вул. Степова, 2-г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 березня 2019 13:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2019 13:03
ТД мясо .doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-04-000029 ● 30b73f14633141308eda31656fc6df92
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 листопада 2019 15:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ
04.11.2019 № 198
Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг закупівель, які проводяться Комунальним закладом "Вільнянська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат" Запорізької обласної ради, відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН

Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 04.11.2019 № 198

Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу

3. UA-2019-03-11-000982-a, код ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо (Свинина заморожена лопаточна частина (без кісток), яловичина заморожена лопаточна частина (без кісток), філе куряче (заморожене), куряче стегно заморожене, печінка яловичини (заморожена), печінка свинна (заморожена))

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-11-14 12:42:06

Заперечення

Абзацом 2 частини 1 статті 7-1 Закону №922 встановлено, що моніторинг закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладання договору про закупівлю та його виконання.
Відповідно до пункту 11 частини 1 статті 1 Закону №922 моніторинг закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на всіх стадіях закупівлі з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Тобто, саме собі запобігання чого небудь передбачає здійснення дії, перед, настанням тих чи інших наслідків або результатів.
Станом на дату оприлюднення висновку про проведений моніторинг -11.11.2019, Інтернатом вже був підписаний договір на постачання м’яса з ТОВ «ЮПІТЕР VII» та вказаний договір почав виконуватись.
Тому, виявлення 11.11.2019 Управлінням якихось порушень, після підписання договору не може вважатись запобіганням порушення у розумінні пункту 11 частини 1 статті 1 Закону №922, а отже вказане передбачає неправомірність проведеного моніторингу.
Відтак і реагування Замовника на «зобов’язання щодо усунення порушення» по моніторингу є недоречним у зв’язку з описаним вище, а також те, що вказані зобов’язання є не конкретизованими та не зрозумілими.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 26 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 березня 2019 14:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮПІТЕР VII" 292 683,00
UAH з ПДВ
292 683,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГЛАДУН ГАННА МИКОЛАЇВНА" 294 996,30
UAH з ПДВ
294 996,30
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮПІТЕР VII"

ФОП "ГЛАДУН ГАННА МИКОЛАЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮПІТЕР VII"
#41017419
Переможець 292 683,00
UAH з ПДВ
29 березня 2019 13:46

Документи

29 березня 2019 13:46
Електронний підпис
29 березня 2019 13:45
img276.pdf
27 березня 2019 14:42
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 березня 2019 13:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮПІТЕР VII"
#41017419
292 683,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 березня 2019 13:46
Електронний підпис
29 березня 2019 13:45
img276.pdf
27 березня 2019 14:42
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 15:25
Електронний підпис укладений
10 квітня 2019 10:15
дог25.30.pdf укладений
10 квітня 2019 10:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 292 683,00
UAH (в тому числі ПДВ 48 780,50 UAH)