Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Вільнянська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат" Запорізької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 20516295 |
Вебсайт: | http://vhint.pe.hu |
Місцезнаходження: | 70005, Україна , Запорізька обл., с. Павлівське, вул. Степова, буд. 2-г |
Контактна особа: |
Євген Чепур +380958907781 b-vhint@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 березня 2019 13:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 березня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 27 березня 2019 14:21 |
Очікувана вартість: | 295 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 475,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 березня 2019 13:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 березня 2019 13:03 |
ТД мясо .doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-04-000029 ● 30b73f14633141308eda31656fc6df92
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 листопада 2019 15:18 |
НАКАЗ
04.11.2019 № 198
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг закупівель, які проводяться Комунальним закладом "Вільнянська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат" Запорізької обласної ради, відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 04.11.2019 № 198
Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу
3. UA-2019-03-11-000982-a, код ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо (Свинина заморожена лопаточна частина (без кісток), яловичина заморожена лопаточна частина (без кісток), філе куряче (заморожене), куряче стегно заморожене, печінка яловичини (заморожена), печінка свинна (заморожена))
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-11-14 12:42:06
Заперечення
Абзацом 2 частини 1 статті 7-1 Закону №922 встановлено, що моніторинг закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладання договору про закупівлю та його виконання.
Відповідно до пункту 11 частини 1 статті 1 Закону №922 моніторинг закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на всіх стадіях закупівлі з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Тобто, саме собі запобігання чого небудь передбачає здійснення дії, перед, настанням тих чи інших наслідків або результатів.
Станом на дату оприлюднення висновку про проведений моніторинг -11.11.2019, Інтернатом вже був підписаний договір на постачання м’яса з ТОВ «ЮПІТЕР VII» та вказаний договір почав виконуватись.
Тому, виявлення 11.11.2019 Управлінням якихось порушень, після підписання договору не може вважатись запобіганням порушення у розумінні пункту 11 частини 1 статті 1 Закону №922, а отже вказане передбачає неправомірність проведеного моніторингу.
Відтак і реагування Замовника на «зобов’язання щодо усунення порушення» по моніторингу є недоречним у зв’язку з описаним вище, а також те, що вказані зобов’язання є не конкретизованими та не зрозумілими.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮПІТЕР VII" #41017419 |
Переможець |
292 683,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2019 13:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 15:25
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2019 10:15
|
дог25.30.pdf | укладений |
10 квітня 2019 10:14
|