Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
21 130,00 UAH
UA-2019-03-11-000859-a 0ace0bf3f2fc4e8b875ab9094415ca7b
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Заболотня Ганна Вікторівна

Dkl1978@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 5 СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 00185011
Місцезнаходження: 03142, Україна , Київська обл., м.Київ, Святошинський район, БУЛЬВАР ВЕРНАДСЬКОГО, будинок 53
Контактна особа: Заболотня Ганна Вікторівна
Dkl1978@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 березня 2019 12:28
Звернення за роз’ясненнями: до 12 березня 2019 12:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2019 16:45
Початок аукціону: 14 березня 2019 14:10
Початок аукціону: 14 березня 2019 14:10
Очікувана вартість: 21 130,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 105,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


заправка картриджів, рем.принтерів

заправка картриджів, рем.принтерів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
68 послуга
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03142, Україна, Київська, м.Київ, Святошинський район, БУЛЬВАР ВЕРНАДСЬКОГО, будинок 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-11-000859-a.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К", Код ЄДРПОУ:39453334
Дата подання: 21 березня 2019 16:20
Оскарження вибору переможця
Відповідно до Протоколу (рішення) засідання Комітету Замовника про визначення Переможця № 28 від 21.03.2019 р переможцем закупівлі було обрано ТОВ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ" незважаючи на те, що Учасник не виконав наступні вимоги:
- Виконавець при наданні послуг має застосовувати заходи екологічної безпеки. На підтвердження має бути наданий чинний договір з спеціалізованою компанією на утилізацію небезпечних відходів та підтверджуючий (і) акт (и) про утилізацію. Учасник надав довідку про застосування заходів екологічної безпеки, де зазначив, що утилізацію небезпечних відходів покладено на власника приміщення, яке підприємство орендує для виробничих потреб.
Утилізацію небезпечних відходів мають право здійснювати лише спеціалізовані компанії, які мають на це дозвіл. ТОВ "БАРКОН-ПЛЮС" не є такою компанією, тому на підтвердження цієї вимоги, учасник мав надати або договір між ТОВ "БАРКОН-ПЛЮС" і утилізаційною компанією, або договір між Учасником та утилізаційною компанією. Також не надано актів про утилізацію, які підтверджують вимоги екологічної безпеки.

-Пояснення ТОВ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ" про ненадання Атестату виробництва картриджів відновлених до лазерних принтерів та сертифікату відповідності, cертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT «Системи менеджменту якості. Вимоги»)та Висновку СЕС на картриджі відновлені до лазерних принтерів відповідно до технічних умов ставить під сумнів чинне законодавство та всю систему сертифікації та стандартизації України. У зв’язку з цим, прохання вважати Пояснення ТОВ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ" необґрунтованим.

ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К" надало всі документи, що вимагались Замовником вчасно та в повному обсязі. Для отримання вищезазаначених сертифікатів компанія проходила аудит контролюючих огранів сертифікації та стандартизації України, атестацію виробничого процесу та тестування якості надання послуг незалежними експертами. Заправлені/відновлені картриджі пройшли санітарно-епідеміологічну експертизу Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К" дорожить своєю репутацію, та якістю послуг, що надаються Замовникам, що підтверджено рекомендаційними листами та подяками від клієнтів.

Враховуючи вищевикладене, прохання переглянути рішення про визначення переможця та дискваліфікувати ТОВ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ", пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути

Документи подані скаржником

21 березня 2019 16:20
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 березня 2019 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ" 10 207,00
UAH з ПДВ
10 207,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К" 21 015,00
UAH з ПДВ
21 015,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2019 15:52
Пояснення.pdf
13 березня 2019 15:52
Висновок на тонер.pdf
13 березня 2019 15:52
Статут.rar
13 березня 2019 15:52
Договір надання послуг.pdf
13 березня 2019 15:52
Договір надання послуг 1.pdf
13 березня 2019 15:52
Цінова пропозиція.pdf
13 березня 2019 15:52
Договор 1.zip
13 березня 2019 15:52
Договор 2.rar
13 березня 2019 15:52
Договір оренди.rar
13 березня 2019 15:52
Статус діючого партнера.rar

Публічні документи

13 березня 2019 08:39
Протокол.pdf
12 березня 2019 17:25
Електронний підпис
12 березня 2019 17:23
Цінова пропозиція.pdf
12 березня 2019 17:23
Технічна пропозиція.pdf
12 березня 2019 17:23
сертификат SCC (2019).pdf
12 березня 2019 17:23
Свідоцтво на логотип.pdf
12 березня 2019 17:23
Свідоцтво на знак.pdf
12 березня 2019 17:23
Проект договору.pdf
12 березня 2019 17:23
Паспорт посадової особи.pdf
12 березня 2019 17:23
Наказ.pdf
12 березня 2019 17:23
Листи-відгуки.pdf
12 березня 2019 17:23
Лист-згода.pdf
12 березня 2019 17:23
Копія статуту.pdf
12 березня 2019 17:23
Копія сертифікату ІSО.pdf
12 березня 2019 17:23
Копія сертифікату ДСТУ.pdf
12 березня 2019 17:23
Копія Витягу з ЄДРПОУ.pdf
12 березня 2019 17:23
Копія Виписки з ЄДРПОУ.pdf
12 березня 2019 17:23
Документи на утилізацію.pdf
12 березня 2019 17:23
Гарантійний лист.pdf
12 березня 2019 17:23
Атестат виробництва.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ"

ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ"
#37634298
Переможець 10 207,00
UAH з ПДВ
21 березня 2019 14:54

Документи

21 березня 2019 14:54
Протокол № 28 від 21.03.19.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 березня 2019 14:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ"
#37634298
10 207,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 березня 2019 14:54
Протокол № 28 від 21.03.19.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 21:07
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 20:30
Дод 1 від 26.11.19 Дог 12.pdf зміни до договору
03 січня 2020 20:29
Дог 12 від 08_04_19 перезарядка картр..pdf укладений
08 квітня 2019 18:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі; Узгоджене зменшення ціни;
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 602,00
UAH (в тому числі ПДВ 767,00 UAH)