Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

оселедці, рибні пресерви
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2019-03-11-000549-b 61ae310372b04c5ea70d7a5e846a440e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Якимчук Катерина Олександрівна

+380432511147 vinbigp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку"
Код ЄДРПОУ: 02770067
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Хмельницьке шосе,106
Контактна особа: Якимчук Катерина Олександрівна
+380432511147
vinbigp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 березня 2019 12:49
Звернення за роз’ясненнями: до 16 березня 2019 12:54
Оскарження умов закупівлі: до 22 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 березня 2019 12:54
Початок аукціону: 27 березня 2019 12:28
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15230000-9: Сушена чи солена риба; риба в розсолі; копчена риба


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6500 кг
оселедці, рибні пресерви
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе 94
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15230000-9 — Сушена чи солена риба; риба в розсолі; копчена риба

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 березня 2019 12:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2019 12:50
ТД рибні присерви 2019.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-09-000004 ● 5fd8e675f21047d5a62e54a9f1dd9c81
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 квітня 2019 15:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

09.04.2019 №19
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 09.04.2019 №19
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7. UA-2019-03-11-000549-b 11.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-04-10 10:29:00

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі оселедців, рибних пресерв (ДК 021:2015: 15230000-9 — Сушена чи солена риба; риба в розсолі; копчена риба) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-11-000549-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із питання.
Яким чином учасник ФОП Шевчук Л.О., якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання від 28 березня 2019 року №36) обрано переможцем, виконав вимоги
пунктів 1, 2 Додатку №2 тендерної документації в частині наявності обладнання та матеріально-технічної бази, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
пункту 4 Таблиці 2 Додатку №3 тендерної документації щодо документального підтвердження «Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку №4, подання інформації, яка зазначена в вимогах «Технічна специфікація» Додатку №4, документального підтвердження інформації, що визначена в Додатку до технічної специфікації;
пункту 5 Таблиці 2 Додатку №3 тендерної документації щодо подання довідки у довільній формі (чи листа-згоди) про надання згоди на використання інформації згідно вимог Закону України «Про захист персональних даних»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-04-11 15:11:11

лист

В закладі проживають інваліди І та ІІ групи, а у Вороновицькій філії – з психоневрологічними захворюваннями. Відповідно до Постанови Кабінету міністрів України від 13 березня 2002 р. № 324 «Про затвердження натуральних добових норм харчування в інтернатних установах, навчальних та санаторних закладах сфери управління Міністерства соціальної політики», заклад забезпечує продуктами харчування мешканців установи. Напередодні 21.02.2019 року перший раз було виставлено оголошення на закупівлю «Оселедці, рибні пресерви», в якій жоден учасник не взяв участі, таким чином закупівля не відбулася. Тендерним комітетом було прийнято рішення про повторне розміщення закупівлі.
11.03.2019 року оголошено повторно відкриті торги на «Оселедці, рибні пресерви» код ДК 021:2015: 15230000-9 — Сушена чи солена риба; риба в розсолі; копчена риба, UA-2019-03-11-000549-b . Рішення тендерного комітету (протокол засідання від 28 березня 2019 року №36) обрано переможцем ФОП Шевчук Л.О. Дане рішення прийняте на підставі наданих документів та зразків продукції, які відповідають технічним характеристикам висвітлених в оголошенні. Відповідно до документів ФОП Шевчук Л.О. не є виробником даної продукції, здійснює постачання від товаровиробників. Письмовим листом Учасник запевнив, що будуть виконані всі умови за договором.

Надання інформації про усунення порушення замовником

у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, було прийнято рішення про відміну торгів та розірвання договору від 08 квітня 2019 року №27 шляхом підписання додаткової угоди від 16 квітня 2019 року №1

2019-04-25 09:27:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 04 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Замовником порушення усунуто шляхом розірвання договору від 08.04.2019 №27

2019-04-26 14:42:22

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 березня 2019 12:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Шевчук Л.О. 445 000,00
UAH з ПДВ
445 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Дзісько Яна Сергіївна 449 000,00
UAH з ПДВ
449 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 березня 2019 20:55
цт.pdf
21 березня 2019 20:55
стаття 17.pdf
21 березня 2019 20:55
пшло.pdf
21 березня 2019 20:55
податкова.pdf
21 березня 2019 20:55
лист.pdf
21 березня 2019 20:55
документи Л.О..pdf
21 березня 2019 20:55
договір.pdf
21 березня 2019 20:55
банк.pdf

Публічні документи

25 березня 2019 13:59
ст 17.pdf
25 березня 2019 13:59
податкова.pdf
25 березня 2019 13:59
лист згода.pdf
25 березня 2019 13:59
договір.pdf
25 березня 2019 13:59
Дзісько.pdf
25 березня 2019 13:59
банк.pdf
25 березня 2019 13:59
цінова.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Шевчук Л.О.

ФОП Дзісько Яна Сергіївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Шевчук Л.О.
#3138207980
Переможець 445 000,00
UAH з ПДВ
28 березня 2019 19:10

Документи

28 березня 2019 19:09
Електронний підпис
28 березня 2019 19:06
протокол
27 березня 2019 12:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 березня 2019 19:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Шевчук Л.О.
#3138207980
445 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 березня 2019 19:09
Електронний підпис
28 березня 2019 19:06
протокол
27 березня 2019 12:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 квітня 2019 20:22
оселедець.pdf зміни до договору
16 квітня 2019 20:19
Електронний підпис укладений
08 квітня 2019 18:24
договір укладений
08 квітня 2019 18:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визнано договір недійсним
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 27
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: відміна торгів