Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку" |
Код ЄДРПОУ: | 02770067 |
Місцезнаходження: | 21029, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Хмельницьке шосе,106 |
Контактна особа: |
Якимчук Катерина Олександрівна +380432511147 vinbigp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 березня 2019 12:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 березня 2019 12:54 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2019 12:54 |
Початок аукціону: | 27 березня 2019 12:28 |
Очікувана вартість: | 450 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15230000-9: Сушена чи солена риба; риба в розсолі; копчена риба
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 березня 2019 12:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 березня 2019 12:50 |
ТД рибні присерви 2019.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-09-000004 ● 5fd8e675f21047d5a62e54a9f1dd9c81
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2019 15:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.04.2019 №19
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 09.04.2019 №19
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7. UA-2019-03-11-000549-b 11.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-04-10 10:29:00
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі оселедців, рибних пресерв (ДК 021:2015: 15230000-9 — Сушена чи солена риба; риба в розсолі; копчена риба) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-11-000549-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із питання.
Яким чином учасник ФОП Шевчук Л.О., якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання від 28 березня 2019 року №36) обрано переможцем, виконав вимоги
пунктів 1, 2 Додатку №2 тендерної документації в частині наявності обладнання та матеріально-технічної бази, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
пункту 4 Таблиці 2 Додатку №3 тендерної документації щодо документального підтвердження «Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку №4, подання інформації, яка зазначена в вимогах «Технічна специфікація» Додатку №4, документального підтвердження інформації, що визначена в Додатку до технічної специфікації;
пункту 5 Таблиці 2 Додатку №3 тендерної документації щодо подання довідки у довільній формі (чи листа-згоди) про надання згоди на використання інформації згідно вимог Закону України «Про захист персональних даних»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-04-11 15:11:11
лист
В закладі проживають інваліди І та ІІ групи, а у Вороновицькій філії – з психоневрологічними захворюваннями. Відповідно до Постанови Кабінету міністрів України від 13 березня 2002 р. № 324 «Про затвердження натуральних добових норм харчування в інтернатних установах, навчальних та санаторних закладах сфери управління Міністерства соціальної політики», заклад забезпечує продуктами харчування мешканців установи. Напередодні 21.02.2019 року перший раз було виставлено оголошення на закупівлю «Оселедці, рибні пресерви», в якій жоден учасник не взяв участі, таким чином закупівля не відбулася. Тендерним комітетом було прийнято рішення про повторне розміщення закупівлі.
11.03.2019 року оголошено повторно відкриті торги на «Оселедці, рибні пресерви» код ДК 021:2015: 15230000-9 — Сушена чи солена риба; риба в розсолі; копчена риба, UA-2019-03-11-000549-b . Рішення тендерного комітету (протокол засідання від 28 березня 2019 року №36) обрано переможцем ФОП Шевчук Л.О. Дане рішення прийняте на підставі наданих документів та зразків продукції, які відповідають технічним характеристикам висвітлених в оголошенні. Відповідно до документів ФОП Шевчук Л.О. не є виробником даної продукції, здійснює постачання від товаровиробників. Письмовим листом Учасник запевнив, що будуть виконані всі умови за договором.
Надання інформації про усунення порушення замовником
у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, було прийнято рішення про відміну торгів та розірвання договору від 08 квітня 2019 року №27 шляхом підписання додаткової угоди від 16 квітня 2019 року №1
2019-04-25 09:27:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Замовником порушення усунуто шляхом розірвання договору від 08.04.2019 №27
2019-04-26 14:42:22
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Шевчук Л.О. #3138207980 |
Переможець |
445 000,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2019 19:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2019 20:22
|
оселедець.pdf | зміни до договору |
16 квітня 2019 20:19
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2019 18:24
|
договір | укладений |
08 квітня 2019 18:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 16 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | визнано договір недійсним |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 27 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |