Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021-2015 (CPV) 79710000-4 – Охоронні послуги (послуги з монтажу систем сигналізації та відеоспостереження та з їх обслуговування з оперативним виїздом наряду охорони)
Очікувана вартість
1 665 000,00 UAH
UA-2019-03-11-000434-c 0a8f54a3ec1c4244ae9276343f9f9c82
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ілик Надія Іванівна

+380324420027 drogobych_vo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02144660
Місцезнаходження: 82100, Україна , Львівська обл., Дрогобич, вул. Т. Шевченкка, 21
Контактна особа: Ілик Надія Іванівна
+380324420027
drogobych_vo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 березня 2019 14:29
Звернення за роз’ясненнями: до 16 березня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 березня 2019 16:00
Початок аукціону: 27 березня 2019 14:08
Очікувана вартість: 1 665 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 325,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код ДК 021-2015 (CPV) 79710000-4 – Охоронні послуги (послуги з монтажу систем сигналізації та відеоспостереження та з їх обслуговування з оперативним виїздом наряду охорони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82100, Україна, Львівська область, Дрогобицький район, навчальні заклади м. Дрогобича і м. Стебника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 березня 2019 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 березня 2019 16:38
перелік змін.docx
15 березня 2019 16:38
Додаток_3_проект договору.docx
15 березня 2019 16:38
Додаток 2 ТЗ.doc
11 березня 2019 14:30
ТД(нова).doc
11 березня 2019 14:30
Додаток 1 Форма Пропозиція.doc
15 березня 2019 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2019 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 березня 2019 16:38
перелік змін.docx
15 березня 2019 16:38
Додаток_3_проект договору.docx
11 березня 2019 14:30
Додаток_3_проект договору.docx
15 березня 2019 16:38
Додаток 2 ТЗ.doc
11 березня 2019 14:30
Додаток 2 ТЗ.doc
11 березня 2019 14:30
ТД(нова).doc
11 березня 2019 14:30
Додаток 1 Форма Пропозиція.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-11-000434-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35900097
Дата подання: 12 березня 2019 17:42
усунення дискримінаційних вимог
Тендерною документацією передбачено, що учасник зобов'язаний мати діючий сервісний підрозділ в межах Дрогобицького району. Дана вимога є дискримінаційною, замовник свідомо звужує коло учасників з метою лобіювання інтересів виключно тих охоронних підприємств, що діють в межах району. Учасник може мати такий підрозділ у м. Львів, що також дозволить своєчасно реагувати на заявки замовника (від Львова до Дрогобича їхати не більше 2-х годин). Відповідно, вимагаємо виключити з тендерної документації вимогу щодо наявності сервісного центру в Дрогобицькому районі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 березня 2019 16:34
Дякуємо за звернення. Тендерний комітет не погоджується з твердженням, що вимога про необхідність наявності діючого сервісного підрозділу в межах Дрогобицького району є дискримінаційною. Як зазначає суб’єкт звернення, дорога від Львова до Дрогобича може займати до 2 годин. У випадку настання надзвичайною ситуації в одному з закладів освіти Дрогобицького району, Замовник має бути впевнений, що група реагування прибуде на місце події негайно та матиме змогу забезпечити безпеку дітей. 2 години є надто довгий час, за який наслідки надзвичайної ситуації можуть бути незворотними. Таким чином, дана вимога, встановлена з метою забезпечення безпеки дітей та в жодному разі не може вважатися дискримінаційною.
Номер вимоги: UA-2019-03-11-000434-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35900097
Дата подання: 12 березня 2019 17:45
внесення змін в тендерну документацію
В тендерній документації замовник вимагає від учасників надання копії діючих протоколів(лу) перевірки технічного стану транспортних(ого) засобів (у). Звертаємо Вашу увагу, що проходження технічного огляду автотранспорту в Україні не є обов'язковим, а, отже, така вимога замовника є неправомірною та такою, що не відповідає нормам чинного законодавства. Відповідно, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 березня 2019 16:25
Дякуємо за звернення. Справді, проходження технічного огляду автотранспорту в Україні не є обов'язковим, проте, немає жодних перешкод для проходження перевірки технічного стану транспортних(ого) засобів (у) учасника. Це може бути ініціативою учасника. Жодних заборон проходження перевірки технічного стану автотранспорту чинним законодавством України не встановлено. Крім того, доводимо до Вашого відома, що відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовник було визначено за доцільне додати вимогу про проходження перевірки технічного стану транспортних(ого) засобів (у) учасника, адже, з метою забезпечення безпеки дітей, що навчаються у закладах освіти, Замовник має бути переконаний, що у випадку настання надзвичайної ситуації, буде вчасна та адекватна реакція від суб’єкта надання охоронних послуг, та діти не будуть наражатися на небезпеку через несправність транспортного засобу, на якому група реагування зобов’язана прибути на місце виникнення такої ситуації.
Номер вимоги: UA-2019-03-11-000434-c.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35900097
Дата подання: 15 березня 2019 16:48
Доповнення до вимоги від 12.03.
Шановний Замовнику. Ваша відповідь не відповідає нашій вимозі. в тендерній документації ви вимагаєте мати діючий СЕРВІСНИЙ підрозділ в межах Дрогобицького району, а не групи швидкого реагування. Тобто, підрозділ, який здійснює монтаж/ремонт/технічне обслуговування систем безпеки, а не забезпечує реагування на стпрацювання засобів охоронно-тривожної сигналізації. Відповідно, 2 години для прибуття сервісного інженера/електромонтера для ремонту/обслуговування сигналізації більш чим достатньо. Відповідно, повторно звертаємось з вимогою виключити вимогу щодо наявності власного сервісного підрозділу в межах Дрогобицького району, як таку, що не відповідає вимогам ст. 3 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме - не дискримінації та добросовісної конкуренції між учасниками.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 березня 2019 12:03
Доводимо до Вашого відома, що у Тендерній документації, розділі 3, п. 5.1. Замовником було передбачено надання учасником по Критерію 1 (Наявність обладнання та матеріально-технічної бази): Довідку, складену у довільній формі, яка підтверджує наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази із зазначенням відомостей про місце розташування сервісного центру у межах Дрогобицького району Львівської області. Після цього, Замовник уточнює, що
Довідка повинна містити ПЕРЕЛІК ДІЮЧИХ ПІДРОЗДІЛІВ ОХОРОНИ в Дрогобицькому районі надання послуг (вказати місцезнаходження (фактична адреса), ПІБ та контактні телефони керівників діючих підрозділів охорони, інформацію про наявність транспортних засобів реагування у кількості не менше 1-го із зазначенням марки, державних номерів.
Стає зрозуміло, що Замовник вимагає не наявність монтажників чи інженерів в межах Дрогобицького району, а саме, наявність підрозділів охорони, куди входять групи реагування.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 березня 2019 14:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сапсан-Еліт" 1 650 000,00
UAH з ПДВ
1 641 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Гард 1 663 500,00
UAH з ПДВ
1 648 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 березня 2019 14:27
Фото_10.jpg
26 березня 2019 14:27
Фото_6.jpg
26 березня 2019 14:27
Фото_5.jpg
26 березня 2019 14:27
Фото_9.jpg
26 березня 2019 14:27
Фото_2.jpg
26 березня 2019 14:27
Фото_1.jpg
26 березня 2019 14:27
Проект Договору.PDF
26 березня 2019 14:27
Аналогічні Договори.PDF
26 березня 2019 14:27
Протоколи перевірки ТЗ.PDF
26 березня 2019 14:27
Довідка працівники.PDF
26 березня 2019 14:26
Довідка при перемозі.PDF
26 березня 2019 14:26
Технічні вимоги.PDF
26 березня 2019 14:26
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

26 березня 2019 14:15
Технічні вимоги.doc
26 березня 2019 14:15
Тендерна пропозиція ст.2.doc
26 березня 2019 14:15
Тендерна пропозиція ст.1.doc
26 березня 2019 14:15
Статут Гард 6ст..doc
26 березня 2019 14:15
Статут Гард 5ст..doc
26 березня 2019 14:15
Статут Гард 4ст..doc
26 березня 2019 14:15
Статут Гард 3ст..doc
26 березня 2019 14:15
Статут Гард 2ст..doc
26 березня 2019 14:15
Статут Гард 1ст..doc
26 березня 2019 14:15
Проект Договору.docx
26 березня 2019 14:15
Ліцензія Гард.doc
26 березня 2019 14:15
Єдинии_ податок Гард.doc
26 березня 2019 14:15
Довідка про досвід.doc
26 березня 2019 14:15
Довідка банку.doc
26 березня 2019 14:15
Гарантіи_нии_ лист.doc
26 березня 2019 14:15
Виписка Гард 2ст..doc
26 березня 2019 14:15
Виписка Гард 1ст..doc

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Сапсан-Еліт"

ТОВ Гард

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сапсан-Еліт"
#38007526
Переможець 1 641 600,00
UAH з ПДВ
29 березня 2019 16:33

Документи

29 березня 2019 16:32
Електронний підпис
27 березня 2019 14:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 березня 2019 16:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сапсан-Еліт"
#38007526
1 641 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 березня 2019 16:32
Електронний підпис
27 березня 2019 14:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 14:08
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 13:16
додаткова угода21.07.2020.pdf зміни до договору
21 липня 2020 11:51
Електронний підпис укладений
18 лютого 2020 17:35
додаткова угода _ 5 до угоди _ 630-С17С (охоронні послуги) (1).pdf зміни до договору
18 лютого 2020 17:34
Електронний підпис укладений
18 лютого 2020 17:24
додаткова угода _ 4 до дог._ 630-С17С(охоронні послуги) (1).pdf зміни до договору
18 лютого 2020 17:03
Електронний підпис укладений
31 грудня 2019 21:04
додаткова угода _630-с17с.pdf зміни до договору
31 грудня 2019 21:02
Електронний підпис укладений
01 листопада 2019 12:12
додаткова угода сапсан еліт.pdf зміни до договору
01 листопада 2019 11:59
Електронний підпис укладений
04 вересня 2019 11:45
додаток 2 Сапсан.pdf зміни до договору
04 вересня 2019 11:19
Електронний підпис укладений
09 липня 2019 17:44
додаток 630 С17С Еліт.pdf зміни до договору
09 липня 2019 17:19
Електронний підпис укладений
11 квітня 2019 12:37
підписаний договір укладений
11 квітня 2019 11:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 630-C17C-Еліт
Договір:
Номер додаткової угоди: 630-C17C-Еліт
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 630-C17C-Еліт
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 630-C17C-Еліт
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 630-C17C-Еліт
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 630-C17C-Еліт
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 630-C17C-Еліт
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі та уточнення порядку фінансування
Номер договору про закупівлю: 630-C17C-Еліт
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 квітня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 1 740 906,50
UAH (в тому числі ПДВ 290 151,08 UAH)