Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рентгенівська та флюорографічна плівка
Очікувана вартість
79 830,00 UAH
UA-2019-03-11-000123-c b3504b0d42f24027993a34797abe1170
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Мерзляк Ольга Миколаївна

+380617171730 tender_tub@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЗАПОРІЗЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ КЛІНІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02006707
Місцезнаходження: 69009, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ ПЕРСПЕКТИВНА, будинок 2
Контактна особа: Мерзляк Ольга Миколаївна
+380617171730
tender_tub@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 березня 2019 10:49
Звернення за роз’ясненнями: до 14 березня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 березня 2019 14:00
Початок аукціону: 19 березня 2019 11:32
Очікувана вартість: 79 830,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 399,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 упаков
ДК 021:2015 (CPV) - 32350000-1 "Частини до аудіо та відеообладнання" (медична рентгенівська плівка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69009, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, вулиця Перспективна,буд.2 Заводський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
16 упаков
ДК 021:2015 (CPV) - 32350000-1 "Частини до аудіо та відеообладнання" (медична рентгенівська плівка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69009, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, вулиця Перспективна,буд.2 Заводський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
20 упаков
ДК 021:2015 (CPV) - 32350000-1 "Частини до аудіо та відеообладнання" (медична рентгенівська плівка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69009, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, вулиця Перспективна,буд.2 Заводський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
2 рул
ДК 021:2015 (CPV) - 32350000-1 "Частини до аудіо та відеообладнання" (медична флюорографічна плівка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69009, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, вулиця Перспективна,буд.2 Заводський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-11-000123-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПОІСК-НІКА", Код ЄДРПОУ:13887559
Дата подання: 12 березня 2019 16:22
Вимога про усунення порушень в ТД
Шановний Замовнику!
Одним з принципів публічних закупівель згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), є, серед іншого, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів, недискримінація учасників.
В той же час Тендерна документація містить вимогу, згідно якої «За вимогою Замовника Учасник, що оцінюється, обов’язково повинен надати зразки предмету закупівлі Замовнику, до укладання Договору з Замовником, для визначення відповідності запропонованого товару вимогам Замовника(надати лист-згоду на надання зразків товару)».
Відзначимо, що, з одного боку, дана вимога досить неконкретизована, а приймаючи до уваги те, що Закон не лише не врегульовує питання передачі зразків продукції для апробації під час проведення електроних торгів, а взагалі не передбачає таких дій (процедури), оскільки сама тендерна пропозиція подається НАГОЛОШУЕМО: в електронному вигляді через електронну систему закупівель (п. 30 ст.1, ст. 25 Закону), а за процедурою електроних торгів здійснюється розгляд та оцінка власне тієї ж тендерної пропозиції (ст.ст. 27-30 Закону), - це призводить до можливості довільного, в т.ч. хибного, трактування зазначеної вимоги при оцінці тендерної пропозиції в даній Процедурі закупівлі.
Так, зокрема: на законодавчому рівні не встановлено порядку передачі таких зразків, зокрема, щодо документального оформлення такої передачі; не встановлено методології (методики, інструментарію тощо) та/або критеріїв, за якими буде проводитись апробація, а так само не встановлено наслідків проведення апробації, в т.ч. чи впливають будь-яким чином результати такої апробації на відповідність пропозиції учасника.
З огляду на викладене вище, вимога, викладена в Тендерній документації, є абсолютно невиваженою та зайвою, з одного боку, а з іншого – така умова є дискримінаційною по своїй суті.
З урахуванням вищенаведеного, з метою приведення документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що призводять до непрозорості та упередженості при оцінці пропозицій конкурсних торгів, дискримінації учасників, як зазначено вище, просимо виключити із Тендерної документації данну вимогу, а саме: «За вимогою Замовника Учасник, що оцінюється, обов’язково повинен надати зразки предмету закупівлі Замовнику, до укладання Договору з Замовником, для визначення відповідності запропонованого товару вимогам Замовника(надати лист-згоду на надання зразків товару), як таку, що містить необґрунтовані та дискримінаційні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 березня 2019 09:00
Шановний Користувач Системи! Закупівля рентенівської та флююрографічної плівки проводиться Замовником процедурою допорогової закупівлі та регулюється Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 №35.Відповідно до п. 6.2.-6.3. Порядку, Замовником здійснюється допорогова закупівля відповідно до таких принципів: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того, під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.Щодо надання зразків, то дана вимога зазначена з метою уникнення закупівлі неякісного товару та фальсифікату і не суперечить вимогам чинного законодавства України.

Документи подані скаржником

12 березня 2019 16:22
Вимога щодо змін в ТД

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 березня 2019 11:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОІСК-НІКА" 62 723,40
UAH з ПДВ
57 182,94
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМЕД" 66 031,84
UAH з ПДВ
57 215,04
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Жук Олександр Володимирович 73 096,00
UAH з ПДВ
66 030,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

29 березня 2019 14:39
Цінова оновлена.pdf
18 березня 2019 11:03
СЕС Флюоро.pdf
18 березня 2019 11:03
Сес Пленка Кодак.pdf
18 березня 2019 11:03
Витяг платника податку.pdf
18 березня 2019 11:03
Витяг ЄДРПОУ.pdf
18 березня 2019 11:03
Sert PFH.pdf
18 березня 2019 11:03
sert mxg.PDF
18 березня 2019 11:03
Виписка ЄДРПОУ.pdf
18 березня 2019 11:03
Instr PFH.pdf
18 березня 2019 11:03
Insr MXG.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОІСК-НІКА"

ТОВ "ІМЕД"

Фізична особа-підприємець Жук Олександр Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПОІСК-НІКА"
#13887559
Відхилено 57 182,94
UAH з ПДВ
21 березня 2019 14:01
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Відхилено 57 215,04
UAH з ПДВ
29 березня 2019 14:18
Фізична особа-підприємець Жук Олександр Володимирович
#3266004614
Переможець 66 030,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2019 15:08

Документи

21 березня 2019 14:01
Протокол №52.pdf

Документи

29 березня 2019 14:18
Протокол №55.pdf

Документи

01 квітня 2019 15:08
Протокол №59 плівка.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 квітня 2019 15:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Жук Олександр Володимирович
#3266004614
66 030,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 квітня 2019 15:08
Протокол №59 плівка.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №63м.pdf укладений
09 квітня 2019 15:48