Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво обходу м. Решетилівка на ділянці км 168+110 – км 172+140 при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка, Полтавська область
Construction of the bypass of Reshetylivka town on the section km 168 + 110 - km 172 + 140 at the reconstruction of the highway of national importance N-31 Dnipro - Tsarichanka - Kobelyaki - Reshetilivka, Poltava region
Construction of the bypass of Reshetylivka town on the section km 168 + 110 - km 172 + 140 at the reconstruction of the highway of national importance N-31 Dnipro - Tsarichanka - Kobelyaki - Reshetilivka, Poltava region
Очікувана вартість
780 000 000,00 UAH
UA-2019-03-11-000055-b ● 1799aaa418654349aa1dfacca64fc868
Конкурентний діалог з публікацією англійською мовою 1-ий етап
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Полтавській області |
Код ЄДРПОУ: | 25898491 |
Вебсайт: | http://www.pl.ukravtodor.gov.ua// |
Місцезнаходження: | 36039, Україна , Полтавська область обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола (Куйбишева), буд. 22-а |
Контактна особа: |
Вишегородський Ігор Юрійович 380532615824 tender@polsad.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Poltava Oblast |
National ID: | 25898491 |
Contact point: |
Vyshehorodskyi Ihor Yuriiovych 380532615824 tender@polsad.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 11 березня 2019 09:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2019 10:00 |
Очікувана вартість: | 780 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 900 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3900000 UAH |
Publication date: | 11 березня 2019 09:23 |
Enquiries until: | 02 квітня 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 08 квітня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 квітня 2019 10:00 |
Information
Estimated total value: | 780 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 3 900 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 кілометри
Будівництво обходу м. Решетилівка на ділянці км 168+110 – км 172+140 при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка, Полтавська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Construction of the bypass of Reshetylivka town on the section km 168 + 110 - km 172 + 140 at the reconstruction of the highway of national importance N-31 Dnipro - Tsarichanka - Kobelyaki - Reshetilivka, Poltava region
CPV: 45233000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2019 08:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2019 08:55 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 1.pdf | |
26 березня 2019 08:55 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни № 1).pdf | |
11 березня 2019 09:24 |
План автодороги Н-31. ПК 1599+65 - ПК 1741+45. М 5000.pdf | |
11 березня 2019 09:24 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf |
26 березня 2019 08:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 березня 2019 08:55 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 1.pdf
|
|||
26 березня 2019 08:55 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни № 1).pdf
|
|||
11 березня 2019 09:24 |
План автодороги Н-31. ПК 1599+65 - ПК 1741+45. М 5000.pdf
|
|||
11 березня 2019 09:24 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-11-000055-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "УНІВЕРСАЛ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41524142
Дата подання: 28 березня 2019 12:53
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником Служба автомобільних доріг у Полтавській області оголошено відкриті торги з публікацією англ. мовою ID UA-2019-03-11-000055-b предмет закупівлі
БУДІВНИЦТВО ОБХОДУ М. РЕШЕТИЛІВКА НА ДІЛЯНЦІ КМ 168+110 – КМ 172+140 ПРИ РЕКОНСТРУКЦІЇ АВТОМОБІЛЬНОЇ ДОРОГИ ДЕРЖАВНОГО ЗНАЧЕННЯ Н-31 ДНІПРО – ЦАРИЧАНКА – КОБЕЛЯКИ – РЕШЕТИЛІВКА, ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСТЬ.
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерної пропозиції) вказано: «Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Розгорнути
Згорнути
БУДІВНИЦТВО ОБХОДУ М. РЕШЕТИЛІВКА НА ДІЛЯНЦІ КМ 168+110 – КМ 172+140 ПРИ РЕКОНСТРУКЦІЇ АВТОМОБІЛЬНОЇ ДОРОГИ ДЕРЖАВНОГО ЗНАЧЕННЯ Н-31 ДНІПРО – ЦАРИЧАНКА – КОБЕЛЯКИ – РЕШЕТИЛІВКА, ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСТЬ.
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерної пропозиції) вказано: «Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 квітня 2019 21:12
Згідно з тендерною документацією здійснюється закупівля робіт, а не фінансових послуг з надання тендерного забезпечення.
Відповідно до п.14 частини 2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити «розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій визначенні замовником та зазначені у тендерній документації.
З урахуванням зазначеного вимога відхиляється.
Відповідно до п.14 частини 2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити «розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій визначенні замовником та зазначені у тендерній документації.
З урахуванням зазначеного вимога відхиляється.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Протокол розгляду
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ) | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 квітня 2019 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" | — | Документи | |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | — | Документи | |
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" | — | Документи | |
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ) | — | Документи |