Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне - Папір для друку, дрібне канцелярське приладдя
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2019-03-11-000042-b 0fdd148208894673b7c8b73a6bc22e80
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ілюк Володимир Іванович

380937495100
380444430625
kpuzns@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Святошинського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 03359753
Місцезнаходження: 04128, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Академіка Туполєва,21
Контактна особа: Ілюк Володимир Іванович
380937495100,380444430625
kpuzns@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 березня 2019 09:04
Звернення за роз’ясненнями: до 12 березня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 березня 2019 16:30
Очікувана вартість: 20 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне - Папір для друку, дрібне канцелярське приладдя.
2.1. Очікувана вартість предмета закупівлі: 20000,00 грн з ПДВ.
2.2. Опис предмета закупівлі чи його частин, в тому числі їх необхідні технічні та інші параметри приведені в додатку 1, додатку 2 до оголошення.
2.3. Кількість товарів або обсяг надання послуг: 1122 од.
2.4. Строк поставки товарів або надання послуг: заявки на товар протягом 2019 року, 3 робочі дні від дня отримання.
2.5. Місце поставки товарів : м. Київ, вул. Академіка Туполєва, 21. Умови поставки – DDP.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1122 Одиниця
Офісне устаткування та приладдя різне - Папір для друку, дрібне канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04128, Україна, місто Київ, Київ, Академіка Туполєва 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 березня 2019 10:03
Дата відповіді: 12 березня 2019 10:47
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день ! На жаль Ви як Учасник не уважно прочитали оголошення про закупівлю. Оскільки Замовник є платником ПДВ і має сплатити податок в установленому порядку то пропозицій ми будем розглядати відповідно до п.6 оголошення.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій