Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

оливи та мастильні матеріали
oils and lubricating materials
Очікувана вартість
14 701 484,10 UAH
UA-2019-03-07-001982-a f9aca201dc2e4c538f9d1a7aed211441
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081347
Contact point: Chaikovska Olena
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 07 березня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 травня 2019 10:00
Початок аукціону: 20 травня 2019 12:05
Очікувана вартість: 14 701 484,10 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 73 507,42 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 441044 UAH
Publication date: 07 березня 2019 21:32
Enquiries until: 23 квітня 2019 10:00
Complaints submission until: до 29 квітня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 травня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 14 701 484 UAH including VAT
Minimal lowering step: 73 507 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби


Scope of the procurement
оливи та мастильні матеріали
oils and lubricating materials
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 т
Мастило Солідол жировий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби

Мастило Солідол жировий
CPV: 09210000-4
Період постачання: по 31 грудня 2019
32 т
Мастило залізничне ЖРО (Агрінол МЗТ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби

Мастило залізничне ЖРО (Агрінол МЗТ)
CPV: 09210000-4
Період постачання: по 31 грудня 2019
72 т
Мастило залізничне ЛЗ-ЦНИИ (в бочках)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби

Мастило залізничне ЛЗ-ЦНИИ (в бочках)
CPV: 09210000-4
Період постачання: по 31 грудня 2019
1 т
Мастило ЦНИИ КЗ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби

Мастило ЦНИИ КЗ
CPV: 09210000-4
Період постачання: по 31 грудня 2019
53 т
Мастило редукторне ОС „З”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби

Мастило редукторне ОС „З”
CPV: 09210000-4
Період постачання: по 31 грудня 2019
108 т
Мастило редукторне ОС „Л”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби

Мастило редукторне ОС „Л”
CPV: 09210000-4
Період постачання: по 31 грудня 2019
3 т
Мастило Рельсол ГС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби

Мастило Рельсол ГС
CPV: 09210000-4
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація не відповідає Ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата подання: 19 березня 2019 14:17
Дата відповіді: 26 березня 2019 17:52
Пунктом 7.5 тендерної документації передбачається, що «Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними у випадках, передбачених частинами першою та другою статті 31, частиною третьою статті 32 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними у договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.», що суперечить чинному законодавству. Адже, в частині першій Ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» говориться про те, що «Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 цього Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Отже, з аналізу вищевказаного вбачається, що положення тендерної документації в частині повернення забезпечення виконання договору, не відповідає цьому ж положенню, передбаченому Законом України «Про публічні закупівлі» у Ст.26. Своїми діями Замовник грубо порушує Закон України «Про публічні закупівлі» та законні права та інтереси учасників. Вимагаємо усунути наведене вище порушення та привести положення тендерної документації в частині повернення забезпечення виконання договору у відповідність до чинного законодавства (частина перша Ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесені зміни до тендерної документації
Який термін видачі довідки з банку?
Дата подання: 25 березня 2019 16:19
Дата відповіді: 26 березня 2019 17:56
В Додатку №6 у Розділі ІІ, п.2.1 міститься вимога щодо надання Довідки з банку про відкриті рахунки, які будуть внесені до договору та за якими буде здійснюватись оплата. Роз’ясніть, будь ласка, ця довідка повинна бути виданою до кінцевого строку подання тендерних пропозицій чи після повідомлення про намір укласти договір?
Відповідь: Довідка банку про відкриті рахунки, які будуть внесені до договору та за якими буде здійснюватися оплата, повинна містити інформацію про відкриті рахунки та повинна бути дійсною на момент подання цієї довідки. Замовник не визначає строки дії або дату видачі такої довідки
Як заповняти колонку 5 в даних на товар?
Дата подання: 25 березня 2019 16:19
Дата відповіді: 26 березня 2019 17:53
В інструкції щодо заповнення Даних на товар міститься вимога: У колонці 5 вказується дата виготовлення продукції, але не раніше 01.12.2018р. (при умові, що не порушені терміни та умови її зберігання) (у рекомендованому форматі ДД.ММ.РРРР) з обов’язковим зазначенням місяця та року. Просимо роз’яснити, як рекомендований вами формат ДД.ММ.РРРР співвідноситься з фразою «з обов’язковим зазначенням місяця та року»? Тобто, треба зазначати дату виготовлення у форматі ДД.ММ.РРРР чи вказати тільки місяць та рік?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Обов’язково треба зазначити місяць та рік виготовлення продукції. За бажанням можна зазначити конкретну дату виготовлення у форматі ДД.ММ.РРРР
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-03-07-001982-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ДЕМОЙЛ", Код ЄДРПОУ:42160598
Дата подання: 01 квітня 2019 13:25
Скарга щодо дискримінаційних вимог
Опис у вкладенні
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 04 квітня 2019 23:33
Рішення від 04.04.2019 № 3988.pdf
Дата публікації: 04 квітня 2019 23:33
рішення від 19.04.2019 № 4833.pdf
Дата публікації: 24 квітня 2019 20:27

Документи подані скаржником

01 квітня 2019 13:25
1982-a.pdf
01 квітня 2019 13:25
111.pdf

Документи Органу Оскарження

04 квітня 2019 23:33
Рішення від 04.04.2019 № 3988.pdf
24 квітня 2019 20:27
рішення від 19.04.2019 № 4833.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-02-000004 ● b9501d02702c4efcb1a530b4084f72f4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 березня 2020 18:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

Н А К А З


02.03.2020 № 53

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.03.2020 № 53



Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2019-03-07-001982-a 07.03.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі"



Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-03 14:59:36

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі оливи та мастильних матеріалів, очікуваною вартістю
14 701 484,10 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером
ID: UA-2019-03-07-001982-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 просимо надати інформацію щодо змісту додаткової угоди № 1 до договору від 07.06.2019
№ ЦЗВ-14-01019-01, укладеного з товариством з обмеженою відповідальністю «МІРОІЛ», та причини її неоприлюденння на вебпорталі Уповноваженого органу.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-03-05 17:54:51

Щодо інформації про зміст Додаткової угоди №1 до договору від 07.06.2019 № ЦЗВ-14-01019-01

Щодо інформації про зміст Додаткової угоди №1 до договору від 07.06.2019 № ЦЗВ-14-01019-01 повідомляємо, що відповідна Додаткова угода стосувалась змін до договору в частині банківських реквізитів постачальника. Копія додається.
Щодо причин її неоприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
Відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» затверджена форма повідомлення про внесення змін до договору (далі ПЗД), яка містить п. 11., де зазначаються «Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі". В ч. 4 ст. 36 Закону визначається виключний перелік змін Істотних умов договору про закупівлю, які можуть змінюватися після його підписання, та які підлягають оприлюдненню на веб-порталі Уповноваженого органу. Тобто, при оприлюдненні відповідних змін відсутнє електронне поле для заповнення інформації щодо банківських реквізитів.
Крім того, зазначаємо, що відповідно до ч.1 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) - «Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: …
- повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін;…». Отже, оприлюднюється тільки ПЗД, а Додаткова Угода не обовʼязкова для оприлюднення.

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-03-07-001982-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 13 березня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2019-03-07-001982-a олив та мастильних матеріалів (ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення: 1) норм частини першої статті 23 Закону; 2) пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) (по трьох епізодах). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1.Щодо строків надання роз’яснень. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було продовжено по 04.12.2019 року. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. 2. Щодо відповідності пропозицій учасників умовам тендерної документації. 2.1 Щодо відсутності підстав відхилення пропозицій учасників, визначених у пункті 9 частини першої статті 17 Закону. Додаток № 5 до тендерної документації Замовника містить примірну форму надання інформації щодо відсутності підстав для відхилення пропозиції учасника на підставі частини першої статті 17 Закону. Зазначені вище учасники в складі своїх тендерних пропозицій надали довідку довільної форми, що відповідає формі, яка встановлена у зазначеній частині тендерної документації. Одночасно звертаємо увагу на те, що відповідно до частини третьої статті 17 Закону Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам. Пункт 9 частини першої статті 17 Закону говорить, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію, якщо: (9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Згідно з інформацією Уповноваженого органу, яка, зокрема, міститься на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України в розділі Публічні закупівлі » Консультації з питань закупівель » Узагальнені відповіді, відкритими єдиними державними реєстрами, доступ до яких є вільним, зокрема є: - Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення; - Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; - Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Таким чином, інформація, яка стосується пунктів 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, та, згідно із цією ж статтею, Замовник не вимагає її документального підтвердження. Таким чином Замовник дотримався вимог Закону в частині підтвердження учасником відповідності вимогам, встановлених статтею 17 Закону. 2.2 Щодо необхідності узгодження з АТ «Укрзалізниця» технічних умов, за якою виготовлена продукція Відповідно до міждержавного стандарту ГОСТ 32894-2014 «Продукция железнодорожного назначения. Инспекторский контроль. Общие положения» продукцією залізничного призначення є (мовою оригіналу): продукция железнодорожного назначения: продукция изготовленная вновь или вышедшая после ремонта и/или прошедшая модернизацию, к которой относятся все виды подвижного состава, его составные части, компоненты инфраструктуры железнодорожного транспорта, предназначенные для использования в процессе железнодорожных перевозок. Очевидно, що предмет закупівлі не належить до продукції залізничного призначення у визначенні зазначеного стандарту, а отже відсутня необхідність узгодження технічних умов, за якими ця продукція виготовляється, з АТ «Укрзалізниця». 2.3 Щодо зазначення дати виготовлення продукції Умовами тендерної документації вимагалося, щоби продукція, яка пропонується до постачання, була виготовлена не раніше 01.12.2018 року. На підтвердження цього учасники надають документ «Дані на товар», в якому надають відповідну інформацію щодо дати виготовлення продукції. Дата «не раніше 01.03.2019 року», яку зазначив у своїй тендерній пропозиції ТОВ «ТОРУМ», означає дату 01.03.2019 або будь який день/місяць ПІСЛЯ цієї дати, що ОЧЕВИДНО є більш пізнім терміном, ніж 01.12.2018 року, тобто зазначення дати у такому форматі не є порушенням вимог тендерної документації. Звертаємо увагу, що умовами тендерної документації (пункт 5.2.) передбачено, що технічні помилки та описки будуть сприйматися замовником, як формальна (несуттєва) помилка в разі, якщо така помилка не призводить до значного спотворення інформації, допущена очевидно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації, та при умові, що при комплексному розгляді документів можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності, та встановити, що така помилка не навмисна. Зазначення дати у форматі, який був наданий учасником, жодним чином не заважає встановити необхідну інформацію щодо того, що продукція виготовлена у потрібний період часу. Таким чином, на думку Замовника, відсутні підстави для відхилення пропозицій учасників в цій частині.

2020-03-25 13:44:04


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення норм частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі")

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 травня 2019
UA-2019-03-07-001982-af9aca201dc2e4c538f9d1a7aed211441
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення
Учасник 1 Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ТОРУМ Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

13 травня 2019 17:51
Протокол 2497.pdf
13 травня 2019 17:52
Електронний підпис

Публічні документи

27 травня 2019 17:41
Цінова.pdf.(2).P7S
27 травня 2019 17:41
Цінова.pdf.(1).P7S
27 травня 2019 17:41
Цінова.pdf
24 травня 2019 16:09
Довідка з ДФС.pdf.(2).P7S
24 травня 2019 16:09
Довідка з ДФС.pdf.(1).P7S
24 травня 2019 16:09
Довідка з ДФС.pdf
30 квітня 2019 22:31
Наказ Фролова Ю.М.pdf.p7s
30 квітня 2019 22:31
Наказ Фролова Ю.М.pdf (1).p7s
30 квітня 2019 22:31
Наказ Фролова Ю.М.pdf
30 квітня 2019 22:31
Лист для клієнтів.pdf.p7s
30 квітня 2019 22:31
Лист для клієнтів.pdf (1).p7s
30 квітня 2019 22:31
Лист для клієнтів.pdf
30 квітня 2019 22:31
Витяг Протокол НР.pdf.p7s
30 квітня 2019 22:31
Витяг Протокол НР.pdf (1).p7s
30 квітня 2019 22:31
Витяг Протокол НР.pdf
30 квітня 2019 22:31
Витяг із Статуту.pdf.p7s
30 квітня 2019 22:31
Витяг із Статуту.pdf (1).p7s
30 квітня 2019 22:31
Витяг із Статуту.pdf
30 квітня 2019 22:31
Банківська ліцензія.pdf.p7s
30 квітня 2019 22:31
Банківська ліцензія.pdf
30 квітня 2019 22:31
Цінова пропозиція.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:31
Цінова пропозиція.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:31
Цінова пропозиція.pdf
30 квітня 2019 22:31
ТУ ЦНИИ КЗ.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:31
ТУ ЦНИИ КЗ.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:31
ТУ ЦНИИ КЗ.pdf
30 квітня 2019 22:30
ТУ Рельсол.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:30
ТУ Рельсол.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:30
ТУ Рельсол.pdf
30 квітня 2019 22:30
ТУ ОС редукторні.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:30
ТУ ОС редукторні.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:30
ТУ ОС редукторні.pdf
30 квітня 2019 22:30
ТУ МЗТ.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:30
ТУ МЗТ.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:30
ТУ МЗТ.pdf
30 квітня 2019 22:30
Сертифікат дилера.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:30
Сертифікат дилера.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:30
Сертифікат дилера.pdf
30 квітня 2019 22:30
СВ 6.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:30
СВ 6.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:30
СВ 6.pdf
30 квітня 2019 22:30
СВ 4.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:30
СВ 4.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:30
СВ 4.pdf
30 квітня 2019 22:30
СВ 3.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:30
СВ 3.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:30
СВ 3.pdf
30 квітня 2019 22:30
СВ 2.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:30
СВ 2.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:30
СВ 2.pdf
30 квітня 2019 22:30
СВ 1.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:30
СВ 1.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:30
СВ 1.pdf
30 квітня 2019 22:30
Протокол № 25.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:30
Протокол № 25.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:29
Протокол № 25.pdf
30 квітня 2019 22:29
Протокол 2-22.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:29
Протокол 2-22.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:29
Протокол 2-22.pdf
30 квітня 2019 22:29
Протокол 1-20.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:29
Протокол 1-20.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:29
Протокол 1-20.pdf
30 квітня 2019 22:29
Протокол 1-19.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:29
Протокол 1-19.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:29
Протокол 1-19.pdf
30 квітня 2019 22:29
Порівняльна табл.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:29
Порівняльна табл.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:29
Порівняльна табл.pdf
30 квітня 2019 22:29
Паспорт ЦНИИ КЗ.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:29
Паспорт ЦНИИ КЗ.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:29
Паспорт ЦНИИ КЗ.pdf
30 квітня 2019 22:29
Паспорт Солідол.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:29
Паспорт Солідол.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:29
Паспорт Солідол.pdf
30 квітня 2019 22:29
Паспорт Рельсол ГС.pdf
30 квітня 2019 22:29
Паспорт ОС-л.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:29
Паспорт ОС-л.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:29
Паспорт ОС-л.pdf
30 квітня 2019 22:29
Паспорт ОС-з.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:29
Паспорт ОС-з.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:29
Паспорт ОС-з.pdf
30 квітня 2019 22:29
Паспорт МЗТ.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:29
Паспорт МЗТ.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:29
Паспорт МЗТ.pdf
30 квітня 2019 22:29
Паспорт ЛЗ-ЦНИИ.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:29
Паспорт ЛЗ-ЦНИИ.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:28
Паспорт ЛЗ-ЦНИИ.pdf
30 квітня 2019 22:28
Наказ 41 к.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:28
Наказ 41 к.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:28
Наказ 41 к.pdf
30 квітня 2019 22:28
Лист узгод.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:28
Лист узгод.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:28
Лист узгод.pdf
30 квітня 2019 22:28
ЛИСТ УЗГОД Рельсол.pdf
30 квітня 2019 22:28
Лист ТУ база даних 024 071.pdf
30 квітня 2019 22:28
Лист про довкілля.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:28
Лист про довкілля.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:28
Лист про довкілля.pdf
30 квітня 2019 22:28
Лист про довкілля 2.pdf
30 квітня 2019 22:28
Лист погодження ТУ.pdf
30 квітня 2019 22:27
Лист з НДКТІЗТ.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:27
Лист з НДКТІЗТ.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:27
Лист з НДКТІЗТ.pdf
30 квітня 2019 22:27
Лист від власника ТУ.pdf
30 квітня 2019 22:27
ИСО 9001.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:27
ИСО 9001.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:27
ИСО 9001.pdf
30 квітня 2019 22:27
Довідка по ст 17.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:27
Довідка по ст 17.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:27
Довідка по ст 17.pdf
30 квітня 2019 22:27
Дані на товар .pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:27
Дані на товар .pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:27
Дані на товар .pdf
30 квітня 2019 22:27
ГОСТ 19791 - 74.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:27
ГОСТ 19791 - 74.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:27
ГОСТ 19791 - 74.pdf
30 квітня 2019 22:27
ГОСТ 1033-79.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:27
ГОСТ 1033-79.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:27
ГОСТ 1033-79.pdf
30 квітня 2019 22:27
Витяг ПДВ.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:27
Витяг ПДВ.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:26
Витяг ПДВ.pdf
30 квітня 2019 22:26
Виписка виробника.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:26
Виписка виробника.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:26
Виписка виробника.pdf

Документи

13 травня 2019 17:52
Протокол 2497.pdf
13 травня 2019 17:52
Електронний підпис

Публічні документи

02 травня 2019 21:54
11.Порівняльна таблиця.pdf
02 травня 2019 21:54
10.Дані на товар.pdf
02 травня 2019 21:53
9.Сертифікат_ISO 9001 КСМ.PDF
02 травня 2019 21:53
7.Лист довкілля.pdf
02 травня 2019 21:53
7.Довідка довкілля.pdf
02 травня 2019 21:53
Гарантія 1982.rar
02 травня 2019 21:53
6.Лист техн аудіт КСМ.PDF
02 травня 2019 21:53
5.Паспорт_Солідол Ж_КСМ.PDF
02 травня 2019 21:53
5.Паспорт_ЛЗ-ЦНИИ_КСМ.PDF
02 травня 2019 21:53
18.Умови договору_1982.pdf
02 травня 2019 21:53
5.Паспорт_Агрінол.pdf
02 травня 2019 21:53
5.Паспорт ЦНИИ-КЗ_КСМ.pdf
02 травня 2019 21:53
16.Ст. 17.pdf
02 травня 2019 21:53
15.Виписка ПДВ.pdf
02 травня 2019 21:52
14.Персональні дані.pdf
02 травня 2019 21:52
5.Паспорт ОС-Л_КСМ.PDF
02 травня 2019 21:52
13.Протокольне рішення.pdf
02 травня 2019 21:52
5.Паспорт ОС-З_КСМ.PDF
02 травня 2019 21:52
13.Наказ на призначення.pdf
02 травня 2019 21:52
4.ГОСТ 19791-74.pdf
02 травня 2019 21:52
4.ГОСТ 1033-79.pdf
02 травня 2019 21:52
3.ТУ У 23.2-30802090-101_2009.part2.rar
02 травня 2019 21:52
3.ТУ У 23.2-30802090-101_2009.part1.rar
02 травня 2019 21:52
3.ТУ У 23.2-30802090-055_2006.part2.rar
02 травня 2019 21:52
3.ТУ У 23.2-30802090-055_2006.part1.rar
02 травня 2019 21:52
3.ТУ У 23.2-30802090-030_2005.part7.rar
02 травня 2019 21:51
3.ТУ У 23.2-30802090-030_2005.part6.rar
02 травня 2019 21:51
3.ТУ У 23.2-30802090-030_2005.part5.rar
02 травня 2019 21:51
3.ТУ У 23.2-30802090-030_2005.part4.rar
02 травня 2019 21:51
3.ТУ У 23.2-30802090-030_2005.part3.rar
02 травня 2019 21:51
3.ТУ У 23.2-30802090-030_2005.part2.rar
02 травня 2019 21:51
3.ТУ У 23.2-30802090-030_2005.part1.rar
02 травня 2019 21:51
3.ТУ У 20.5-30802090-024_2012.part5.rar
02 травня 2019 21:51
19.Цінова пропозиція_1982.pdf
02 травня 2019 21:51
3.ТУ У 20.5-30802090-024_2012.part4.rar
02 травня 2019 21:51
3.ТУ У 20.5-30802090-024_2012.part3.rar
02 травня 2019 21:51
3.ТУ У 20.5-30802090-024_2012.part2.rar
02 травня 2019 21:51
3.ТУ У 20.5-30802090-024_2012.part1.rar
02 травня 2019 21:51
3.ТУ У 19.2-37838186-010_2012.pdf
02 травня 2019 21:51
3.ТУ У 19.2-37838186-009_2016.PDF
02 травня 2019 21:51
3.ТУ У 19.2-37838186-006_2012.PDF
02 травня 2019 21:51
3.Погодження ТУ_КСМ.pdf
02 травня 2019 21:51
3.Лист щодо зміни назви.pdf
02 травня 2019 21:50
2.Гарант лист Рельсол.pdf
02 травня 2019 21:50
2.Гарант лист ОС-л.pdf
02 травня 2019 21:50
1.Декларація_ЛЗ-ЦНИИ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Учасник 1

ТОВ ТОРУМ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 травня 2019 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Учасник 14 668 248,00
UAH з ПДВ
14 668 248,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТОРУМ 14 697 000,00
UAH з ПДВ
14 697 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 травня 2019 17:41
Цінова.pdf.(2).P7S
27 травня 2019 17:41
Цінова.pdf.(1).P7S
27 травня 2019 17:41
Цінова.pdf
24 травня 2019 16:09
Довідка з ДФС.pdf.(2).P7S
24 травня 2019 16:09
Довідка з ДФС.pdf.(1).P7S
24 травня 2019 16:09
Довідка з ДФС.pdf
30 квітня 2019 22:31
Наказ Фролова Ю.М.pdf.p7s
30 квітня 2019 22:31
Наказ Фролова Ю.М.pdf (1).p7s
30 квітня 2019 22:31
Наказ Фролова Ю.М.pdf
30 квітня 2019 22:31
Лист для клієнтів.pdf.p7s
30 квітня 2019 22:31
Лист для клієнтів.pdf (1).p7s
30 квітня 2019 22:31
Лист для клієнтів.pdf
30 квітня 2019 22:31
Витяг Протокол НР.pdf.p7s
30 квітня 2019 22:31
Витяг Протокол НР.pdf (1).p7s
30 квітня 2019 22:31
Витяг Протокол НР.pdf
30 квітня 2019 22:31
Витяг із Статуту.pdf.p7s
30 квітня 2019 22:31
Витяг із Статуту.pdf (1).p7s
30 квітня 2019 22:31
Витяг із Статуту.pdf
30 квітня 2019 22:31
Банківська ліцензія.pdf.p7s
30 квітня 2019 22:31
Банківська ліцензія.pdf
30 квітня 2019 22:31
Цінова пропозиція.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:31
Цінова пропозиція.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:31
Цінова пропозиція.pdf
30 квітня 2019 22:31
ТУ ЦНИИ КЗ.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:31
ТУ ЦНИИ КЗ.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:31
ТУ ЦНИИ КЗ.pdf
30 квітня 2019 22:30
ТУ Рельсол.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:30
ТУ Рельсол.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:30
ТУ Рельсол.pdf
30 квітня 2019 22:30
ТУ ОС редукторні.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:30
ТУ ОС редукторні.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:30
ТУ ОС редукторні.pdf
30 квітня 2019 22:30
ТУ МЗТ.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:30
ТУ МЗТ.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:30
ТУ МЗТ.pdf
30 квітня 2019 22:30
Сертифікат дилера.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:30
Сертифікат дилера.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:30
Сертифікат дилера.pdf
30 квітня 2019 22:30
СВ 6.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:30
СВ 6.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:30
СВ 6.pdf
30 квітня 2019 22:30
СВ 4.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:30
СВ 4.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:30
СВ 4.pdf
30 квітня 2019 22:30
СВ 3.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:30
СВ 3.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:30
СВ 3.pdf
30 квітня 2019 22:30
СВ 2.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:30
СВ 2.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:30
СВ 2.pdf
30 квітня 2019 22:30
СВ 1.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:30
СВ 1.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:30
СВ 1.pdf
30 квітня 2019 22:30
Протокол № 25.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:30
Протокол № 25.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:29
Протокол № 25.pdf
30 квітня 2019 22:29
Протокол 2-22.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:29
Протокол 2-22.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:29
Протокол 2-22.pdf
30 квітня 2019 22:29
Протокол 1-20.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:29
Протокол 1-20.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:29
Протокол 1-20.pdf
30 квітня 2019 22:29
Протокол 1-19.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:29
Протокол 1-19.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:29
Протокол 1-19.pdf
30 квітня 2019 22:29
Порівняльна табл.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:29
Порівняльна табл.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:29
Порівняльна табл.pdf
30 квітня 2019 22:29
Паспорт ЦНИИ КЗ.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:29
Паспорт ЦНИИ КЗ.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:29
Паспорт ЦНИИ КЗ.pdf
30 квітня 2019 22:29
Паспорт Солідол.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:29
Паспорт Солідол.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:29
Паспорт Солідол.pdf
30 квітня 2019 22:29
Паспорт Рельсол ГС.pdf
30 квітня 2019 22:29
Паспорт ОС-л.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:29
Паспорт ОС-л.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:29
Паспорт ОС-л.pdf
30 квітня 2019 22:29
Паспорт ОС-з.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:29
Паспорт ОС-з.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:29
Паспорт ОС-з.pdf
30 квітня 2019 22:29
Паспорт МЗТ.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:29
Паспорт МЗТ.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:29
Паспорт МЗТ.pdf
30 квітня 2019 22:29
Паспорт ЛЗ-ЦНИИ.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:29
Паспорт ЛЗ-ЦНИИ.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:28
Паспорт ЛЗ-ЦНИИ.pdf
30 квітня 2019 22:28
Наказ 41 к.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:28
Наказ 41 к.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:28
Наказ 41 к.pdf
30 квітня 2019 22:28
Лист узгод.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:28
Лист узгод.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:28
Лист узгод.pdf
30 квітня 2019 22:28
ЛИСТ УЗГОД Рельсол.pdf
30 квітня 2019 22:28
Лист ТУ база даних 024 071.pdf
30 квітня 2019 22:28
Лист про довкілля.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:28
Лист про довкілля.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:28
Лист про довкілля.pdf
30 квітня 2019 22:28
Лист про довкілля 2.pdf
30 квітня 2019 22:28
Лист погодження ТУ.pdf
30 квітня 2019 22:27
Лист з НДКТІЗТ.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:27
Лист з НДКТІЗТ.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:27
Лист з НДКТІЗТ.pdf
30 квітня 2019 22:27
Лист від власника ТУ.pdf
30 квітня 2019 22:27
ИСО 9001.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:27
ИСО 9001.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:27
ИСО 9001.pdf
30 квітня 2019 22:27
Довідка по ст 17.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:27
Довідка по ст 17.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:27
Довідка по ст 17.pdf
30 квітня 2019 22:27
Дані на товар .pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:27
Дані на товар .pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:27
Дані на товар .pdf
30 квітня 2019 22:27
ГОСТ 19791 - 74.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:27
ГОСТ 19791 - 74.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:27
ГОСТ 19791 - 74.pdf
30 квітня 2019 22:27
ГОСТ 1033-79.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:27
ГОСТ 1033-79.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:27
ГОСТ 1033-79.pdf
30 квітня 2019 22:27
Витяг ПДВ.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:27
Витяг ПДВ.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:26
Витяг ПДВ.pdf
30 квітня 2019 22:26
Виписка виробника.pdf.(2).P7S
30 квітня 2019 22:26
Виписка виробника.pdf.(1).P7S
30 квітня 2019 22:26
Виписка виробника.pdf

Публічні документи

02 травня 2019 21:54
11.Порівняльна таблиця.pdf
02 травня 2019 21:54
10.Дані на товар.pdf
02 травня 2019 21:53
9.Сертифікат_ISO 9001 КСМ.PDF
02 травня 2019 21:53
7.Лист довкілля.pdf
02 травня 2019 21:53
7.Довідка довкілля.pdf
02 травня 2019 21:53
Гарантія 1982.rar
02 травня 2019 21:53
6.Лист техн аудіт КСМ.PDF
02 травня 2019 21:53
5.Паспорт_Солідол Ж_КСМ.PDF
02 травня 2019 21:53
5.Паспорт_ЛЗ-ЦНИИ_КСМ.PDF
02 травня 2019 21:53
18.Умови договору_1982.pdf
02 травня 2019 21:53
5.Паспорт_Агрінол.pdf
02 травня 2019 21:53
5.Паспорт ЦНИИ-КЗ_КСМ.pdf
02 травня 2019 21:53
16.Ст. 17.pdf
02 травня 2019 21:53
15.Виписка ПДВ.pdf
02 травня 2019 21:52
14.Персональні дані.pdf
02 травня 2019 21:52
5.Паспорт ОС-Л_КСМ.PDF
02 травня 2019 21:52
13.Протокольне рішення.pdf
02 травня 2019 21:52
5.Паспорт ОС-З_КСМ.PDF
02 травня 2019 21:52
13.Наказ на призначення.pdf
02 травня 2019 21:52
4.ГОСТ 19791-74.pdf
02 травня 2019 21:52
4.ГОСТ 1033-79.pdf
02 травня 2019 21:52
3.ТУ У 23.2-30802090-101_2009.part2.rar
02 травня 2019 21:52
3.ТУ У 23.2-30802090-101_2009.part1.rar
02 травня 2019 21:52
3.ТУ У 23.2-30802090-055_2006.part2.rar
02 травня 2019 21:52
3.ТУ У 23.2-30802090-055_2006.part1.rar
02 травня 2019 21:52
3.ТУ У 23.2-30802090-030_2005.part7.rar
02 травня 2019 21:51
3.ТУ У 23.2-30802090-030_2005.part6.rar
02 травня 2019 21:51
3.ТУ У 23.2-30802090-030_2005.part5.rar
02 травня 2019 21:51
3.ТУ У 23.2-30802090-030_2005.part4.rar
02 травня 2019 21:51
3.ТУ У 23.2-30802090-030_2005.part3.rar
02 травня 2019 21:51
3.ТУ У 23.2-30802090-030_2005.part2.rar
02 травня 2019 21:51
3.ТУ У 23.2-30802090-030_2005.part1.rar
02 травня 2019 21:51
3.ТУ У 20.5-30802090-024_2012.part5.rar
02 травня 2019 21:51
19.Цінова пропозиція_1982.pdf
02 травня 2019 21:51
3.ТУ У 20.5-30802090-024_2012.part4.rar
02 травня 2019 21:51
3.ТУ У 20.5-30802090-024_2012.part3.rar
02 травня 2019 21:51
3.ТУ У 20.5-30802090-024_2012.part2.rar
02 травня 2019 21:51
3.ТУ У 20.5-30802090-024_2012.part1.rar
02 травня 2019 21:51
3.ТУ У 19.2-37838186-010_2012.pdf
02 травня 2019 21:51
3.ТУ У 19.2-37838186-009_2016.PDF
02 травня 2019 21:51
3.ТУ У 19.2-37838186-006_2012.PDF
02 травня 2019 21:51
3.Погодження ТУ_КСМ.pdf
02 травня 2019 21:51
3.Лист щодо зміни назви.pdf
02 травня 2019 21:50
2.Гарант лист Рельсол.pdf
02 травня 2019 21:50
2.Гарант лист ОС-л.pdf
02 травня 2019 21:50
1.Декларація_ЛЗ-ЦНИИ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТОРУМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
#39248284 Переможець 14 668 248,00
UAH з ПДВ
20 травня 2019 17:10

Документи

20 травня 2019 17:10
Електронний підпис
20 травня 2019 17:09
Намір 2497 від 20.05.2019.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 травня 2019 17:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
#39248284 14 668 248,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 травня 2019 17:10
Електронний підпис
20 травня 2019 17:09
Намір 2497 від 20.05.2019.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 червня 2019 15:57
ЦЗВ-14-01019-01.pdf укладений
07 червня 2019 15:56
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2020 11:05
ЦЗВ-14-01019-01.pdf укладений
28 липня 2020 11:04
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2019 11:50
ЦЗВ-14-01019-01 (1) (1).pdf зміни до договору
16 грудня 2019 11:50
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2019 11:38
ЦЗВ-14-01019-01 (1).pdf зміни до договору
16 грудня 2019 11:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8, ч.4, ч.5, ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-14-01019-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8, ч.4, ч.5, ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-14-01019-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №2_виправлена
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 червня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 15 019 217,64
UAH (в тому числі ПДВ 2 503 202,94 UAH)