Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
oils and lubricating materials
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна +38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Chaikovska Olena +38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2019 21:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 квітня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 травня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 20 травня 2019 12:05 |
Очікувана вартість: | 14 701 484,10 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 73 507,42 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 441044 UAH |
Publication date: | 07 березня 2019 21:32 |
Enquiries until: | 23 квітня 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 29 квітня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 травня 2019 10:00 |
Information
Estimated total value: | 14 701 484 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 73 507 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 квітня 2019 17:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 квітня 2019 17:21 |
2497 ТД оливи та маст.матеріали_нова редакція_25.04.2019.docx | |
25 квітня 2019 17:21 |
Зміни до тендеру_2497_25.04.2019.doc | |
18 квітня 2019 17:01 |
Зміни до тендеру_2497_18.04.2019.doc | |
26 березня 2019 16:54 |
Зміни до тендеру_2497_26.03.2019.doc | |
07 березня 2019 21:29 |
Додаток № 11.pdf | |
07 березня 2019 21:29 |
Додаток № 9.doc |
25 квітня 2019 17:21 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
25 квітня 2019 17:21 |
2497 ТД оливи та маст.матеріали_нова редакція_25.04.2019.docx
|
|||||||||
25 квітня 2019 17:21 |
Зміни до тендеру_2497_25.04.2019.doc
|
|||||||||
18 квітня 2019 17:01 |
Зміни до тендеру_2497_18.04.2019.doc
|
|||||||||
26 березня 2019 16:54 |
Зміни до тендеру_2497_26.03.2019.doc
|
|||||||||
07 березня 2019 21:29 |
Додаток № 11.pdf
|
|||||||||
07 березня 2019 21:29 |
Додаток № 9.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 01 квітня 2019 13:25
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-02-000004 ● b9501d02702c4efcb1a530b4084f72f4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 березня 2020 18:02 |
Н А К А З
02.03.2020 № 53
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.03.2020 № 53
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2019-03-07-001982-a 07.03.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі"
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-03-03 14:59:36
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі оливи та мастильних матеріалів, очікуваною вартістю
14 701 484,10 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером
ID: UA-2019-03-07-001982-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 просимо надати інформацію щодо змісту додаткової угоди № 1 до договору від 07.06.2019
№ ЦЗВ-14-01019-01, укладеного з товариством з обмеженою відповідальністю «МІРОІЛ», та причини її неоприлюденння на вебпорталі Уповноваженого органу.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-03-05 17:54:51
Щодо інформації про зміст Додаткової угоди №1 до договору від 07.06.2019 № ЦЗВ-14-01019-01
Щодо інформації про зміст Додаткової угоди №1 до договору від 07.06.2019 № ЦЗВ-14-01019-01 повідомляємо, що відповідна Додаткова угода стосувалась змін до договору в частині банківських реквізитів постачальника. Копія додається.
Щодо причин її неоприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
Відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» затверджена форма повідомлення про внесення змін до договору (далі ПЗД), яка містить п. 11., де зазначаються «Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі". В ч. 4 ст. 36 Закону визначається виключний перелік змін Істотних умов договору про закупівлю, які можуть змінюватися після його підписання, та які підлягають оприлюдненню на веб-порталі Уповноваженого органу. Тобто, при оприлюдненні відповідних змін відсутнє електронне поле для заповнення інформації щодо банківських реквізитів.
Крім того, зазначаємо, що відповідно до ч.1 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) - «Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: …
- повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін;…». Отже, оприлюднюється тільки ПЗД, а Додаткова Угода не обовʼязкова для оприлюднення.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-03-07-001982-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 13 березня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2019-03-07-001982-a олив та мастильних матеріалів (ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення: 1) норм частини першої статті 23 Закону; 2) пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) (по трьох епізодах). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1.Щодо строків надання роз’яснень. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було продовжено по 04.12.2019 року. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. 2. Щодо відповідності пропозицій учасників умовам тендерної документації. 2.1 Щодо відсутності підстав відхилення пропозицій учасників, визначених у пункті 9 частини першої статті 17 Закону. Додаток № 5 до тендерної документації Замовника містить примірну форму надання інформації щодо відсутності підстав для відхилення пропозиції учасника на підставі частини першої статті 17 Закону. Зазначені вище учасники в складі своїх тендерних пропозицій надали довідку довільної форми, що відповідає формі, яка встановлена у зазначеній частині тендерної документації. Одночасно звертаємо увагу на те, що відповідно до частини третьої статті 17 Закону Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам. Пункт 9 частини першої статті 17 Закону говорить, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію, якщо: (9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Згідно з інформацією Уповноваженого органу, яка, зокрема, міститься на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України в розділі Публічні закупівлі » Консультації з питань закупівель » Узагальнені відповіді, відкритими єдиними державними реєстрами, доступ до яких є вільним, зокрема є: - Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення; - Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; - Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Таким чином, інформація, яка стосується пунктів 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, та, згідно із цією ж статтею, Замовник не вимагає її документального підтвердження. Таким чином Замовник дотримався вимог Закону в частині підтвердження учасником відповідності вимогам, встановлених статтею 17 Закону. 2.2 Щодо необхідності узгодження з АТ «Укрзалізниця» технічних умов, за якою виготовлена продукція Відповідно до міждержавного стандарту ГОСТ 32894-2014 «Продукция железнодорожного назначения. Инспекторский контроль. Общие положения» продукцією залізничного призначення є (мовою оригіналу): продукция железнодорожного назначения: продукция изготовленная вновь или вышедшая после ремонта и/или прошедшая модернизацию, к которой относятся все виды подвижного состава, его составные части, компоненты инфраструктуры железнодорожного транспорта, предназначенные для использования в процессе железнодорожных перевозок. Очевидно, що предмет закупівлі не належить до продукції залізничного призначення у визначенні зазначеного стандарту, а отже відсутня необхідність узгодження технічних умов, за якими ця продукція виготовляється, з АТ «Укрзалізниця». 2.3 Щодо зазначення дати виготовлення продукції Умовами тендерної документації вимагалося, щоби продукція, яка пропонується до постачання, була виготовлена не раніше 01.12.2018 року. На підтвердження цього учасники надають документ «Дані на товар», в якому надають відповідну інформацію щодо дати виготовлення продукції. Дата «не раніше 01.03.2019 року», яку зазначив у своїй тендерній пропозиції ТОВ «ТОРУМ», означає дату 01.03.2019 або будь який день/місяць ПІСЛЯ цієї дати, що ОЧЕВИДНО є більш пізнім терміном, ніж 01.12.2018 року, тобто зазначення дати у такому форматі не є порушенням вимог тендерної документації. Звертаємо увагу, що умовами тендерної документації (пункт 5.2.) передбачено, що технічні помилки та описки будуть сприйматися замовником, як формальна (несуттєва) помилка в разі, якщо така помилка не призводить до значного спотворення інформації, допущена очевидно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації, та при умові, що при комплексному розгляді документів можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності, та встановити, що така помилка не навмисна. Зазначення дати у форматі, який був наданий учасником, жодним чином не заважає встановити необхідну інформацію щодо того, що продукція виготовлена у потрібний період часу. Таким чином, на думку Замовника, відсутні підстави для відхилення пропозицій учасників в цій частині.
2020-03-25 13:44:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення норм частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі")
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
Учасник 1 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ ТОРУМ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
#39248284 | Переможець |
14 668 248,00
UAH з ПДВ
|
20 травня 2019 17:10
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 липня 2020 11:05
|
ЦЗВ-14-01019-01.pdf | укладений |
28 липня 2020 11:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2019 11:50
|
ЦЗВ-14-01019-01 (1) (1).pdf | зміни до договору |
16 грудня 2019 11:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2019 11:38
|
ЦЗВ-14-01019-01 (1).pdf | зміни до договору |
16 грудня 2019 11:37
|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2019 15:57
|
ЦЗВ-14-01019-01.pdf | укладений |
07 червня 2019 15:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.8, ч.4, ч.5, ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-14-01019-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.8, ч.4, ч.5, ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-14-01019-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2_виправлена |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |