Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комп’ютерне обладнання для потреб КНП «Броварська БКЛ»БРР БМР
Очікувана вартість
2 500 000,00 UAH
UA-2019-03-07-001889-a 4feed66e2d844618b4f22680d60a3c9d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ДМИТРІЧЕНКО НАТАЛІЯ

+380507380728 brov_apteka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРОВАРСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" БРОВАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ТА БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 01994497
Вебсайт: http://brovcrl.in.ua/
Місцезнаходження: 07400, Україна , Київська обл., Бровари, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 14
Контактна особа: ДМИТРІЧЕНКО НАТАЛІЯ
+380507380728
brov_apteka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 березня 2019 17:49
Звернення за роз’ясненнями: до 12 березня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 березня 2019 19:00
Очікувана вартість: 2 500 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Тендерна документація

07 березня 2019 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 березня 2019 17:46
Тендерна документація_ТД (2).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-07-001889-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Драб Віталій Вікторович, Код ЄДРПОУ:3364702130
Дата подання: 10 березня 2019 12:39
Про усунення дискримінаційних вимог
Шановний Замовник!
Прошу скасувати умови, не передбачені чинним законодавством, які обмежують конкуренцію, ставлять в нерівні умови постачальників та створюють дискримінаційні умови закупівлі.
Ваша вимога «у разі, якщо учасник не є виробником продукції відповідно до умов цієї тендерної документації, такий учасник повинен надати гарантії можливості поставки предмета закупівлі у кількості, якості, термінами придатності, визначені цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів. У якості таких гарантій учасник надає: оригінал гарантійного листа виробника(ів) (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки предмета закупівлі у кількості, відповідної якості та з відповідними строками поставки, визначеними цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів» обмежує конкуренцію та ставить у нерівні умови постачальників, створює дискримінаційні умови закупівлі.
Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. На мою думку, даною вимогою Ви встановлюєте заборону на прийняття участі в торгах у зв’язку з відсутністю листів авторизації від представника товаровиробника в Україні, а також обмежуєте коло можливих учасників – офіційними дистриб’юторами та підприємствами, які мають листи авторизації, тобто мають договірні або будь-які інші взаємовідносини з представником товаровиробника в Україні. Тим самим, можливість здійснення мною підприємницької діяльності шляхом прийняття участі в зазначених торгах ставиться Замовником у залежність від взаємовідносин з представником товаровиробника в Україні, тобто є дискримінацією.
В багатьох випадках саме такі листи і є обмеженням здорової конкуренції. Адже виробники як правило видають авторизаційний (гарантійний) лист на товар лише одному постачальнику в Україні. І цей постачальник просто забезпечує штучну конкуренцію для того, щоб відбувся тендер, переможцем якого може бути тільки той учасник, хто отримав цей лис. І це не зважаючи на ціну, яку він запропонував!
Вказана вимога штучно звужує коло потенційних учасників торгів, зокрема, призводить до недопущення участі у даних торгах учасників, які не мають авторизаційного (гарантійного) листа, і, як наслідок, порушують один з основних принципів державних закупівель закріплених у статті 3 Закону України "Про здійснення державних закупівель" – НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ.
Шановний Замовник, поясніть будь-ласка, чим відрізняється товар, який продає будь який постачальник в Україні, від офіційного представника або дистриб’ютора в Україні? Будь який постачальник, який має усі необхідні документи на цей товар, обов’язково надасть їх у складі тендерної пропозиції. При цьому постачальник несе усі, передбачені законом України, зобов’язання по гарантійному, сервісному та іншому обслуговуванню товару, то чому тільки ОФІЦІЙНИЙ ДИСТРИБ’ЮТОР з авторизаційним (гарантійним) листом від виробника, підтверджуючий повноваження постачальника, має перемогти у тендері, не зважаючи на ЗАВИЩЕНУ ціну та відсутність конкуренції?
Поясніть, будь ласка, свою позицію!!!
Додатково інформую щодо наявності ВЕЛИКОЇ кількості рішень АМКУ щодо визнання даних вимог дискримінаційними та такими що порушують умови закупівлі:
№ 1238 від 29.07.2013, № 810 від 29.05.2015, № 730-р/пк-ск від 15.04.2016, . Таких рішень є ДУЖЕ багато.
Отже, зазначена вимога обмежує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з виробниками предмета закупівлі договірними відносинами, внаслідок чого обмежується право інших учасників на участь у Процедурі закупівлі.
Якщо немає вагомих причин на постачання товару від якогось конкретного постачальника, прошу внести зміни до тендерної документації та скасувати дискримінаційні умови про надання гарантійного листа від виробника або офіційного представника на території України у складі тендерної пропозиції.

Давайте зробимо державні закупівлі дійсно прозорими!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 березня 2019 16:25
Шановний Учаснику!
п.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Дотримання зазначених у тендерній документації вимог(и) до предмета закупівлі є захистом Замовника від неналежного виконання Учасником(Постачальником) взятих на себе зобов’язань, додаткових гарантій поставки якісного товару за умов нестабільної соціально-економічної динаміки та подальшого його сервісного обслуговування на території України.
Товар, який закуповується за даними предметом закупівлі не є винятковим, специфічним або таким, що виробляється тільки під конкретного замовника. Тож при наявності міцних ділових партнерських стосунків з виробником, включаючи домовленості з гарантійного та післягаранійного обслуговування, будь-який учасник може прийняти участь у закупівлі. Тому вимога щодо гарантійного листа аж ніяк не звужує коло потенційних учасників торгів, а навпаки унеможливлює участь недобросовісних учасників.
Номер вимоги: UA-2019-03-07-001889-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛІВЕЛ", Код ЄДРПОУ:39244054
Дата подання: 12 березня 2019 17:22
Вимога видалити посилання на Мови опису SPL для принтера
Шановний тендерний комітет, відповідно до частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) звертаємо Вашу увагу про внесення змін та усунення дискримінаційних умов, які містяться у тендерній документації. Тендерна документація замовника містить вимогу, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, що суперечить частині четвертій статті 22 Закону. Дискримінаційні умови встановлені замовником у Додатку 1, який є складовою частиною тендерної документації, та полягають у наступному: відсутність на ринку України двох або більше товарів згідно технічного специфікації (відсутні еквівалентні моделі принтерів від інших виробників техніки з підтримкою - Мови опису SPL). Вважаємо, що виклавши тендерну документацію у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав вказані дискримінаційні умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками, що містить ознаки корупційних проявів та зловживань. Зважаючи на вищевикладене, просимо замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону. Просимо видалити строку - "Мови опису SPL" - з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 березня 2019 07:52
Шановний Учаснику!
Samsung Printer Language SVG - мова управління принтером, яка використовується в програмному забезпеченні принтерів. Дійсно, спочатку данна мова була розроблена компанією Samsung Electronics (за назвою винахідників), але в подальшому вона отримала застосування в усьому світі, зайнявши нішу універсальних мов. Дана мова успішно застосовують і розвивають такі великі світові компанії як HP, Microsoft, Сanon в своїх лініях продуктів.
В умовах жорсткої економічної конкуренції і безперервного науково-технічного розвитку, мови управління принтером, винайдені тією чи іншою конкретною компанією-виробником, в подальшому стають універсальними і підходять до будь-яких пристроїв і розробників ПЗ. Вибір тієї чи іншої мови управління принтером, яка стала універсальною, впливає лише на вузькопрофільні деталі, такі як калібрування кольору передачі, швидкості виведення текстових файлів на друк для певної сфери діяльності (індивідуальних домашніх потреб, професійної поліграфії або офісного застосування).
Мова управління принтером SPL застосовується як мінімум трьома компаніями-виробниками, з огляду на факт багаторічного партнерства HP з Canon, а так само - підписання в 2016-2017 роках контракту про співпрацю за 1,05 млрд доларів між Американським друкованим гігантом HP Inc і компанії Samsung Electronics, яка відповідає за виробництво принтерів, в результаті якого близько 6000 технологічних пакетів Samsung Electronics, включаючи мову управління принтером SPL, перейшли до HP.
Це подтвержадется новітніми офіційними контрактами на міжнародному рівні, схвалені європейськими регуляторами в 2017 році.
У зв'язку з вищевказаними фактами в умовах розвитку сучасного ринку, злиття і поглинання, універсалізації розробок мов програмування, Замовник не вважає цю вимогу про мову управління принтером SPL дискримінаційною, так як дотримується економічне правило двох виробників в даному випадку.
Номер вимоги: UA-2019-03-07-001889-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС СОФТ", Код ЄДРПОУ:33552662
Дата подання: 02 квітня 2019 17:26
Скарга на дії замовника (необгрунтований вибір переможця)
Скарга на дії замовника (необгрунтований вибір переможця)
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 квітня 2019 13:28
Шановний учаснику! Ваша вимога є безпідставною і не обгрунтована нормами Закону.

Документи

Документи подані скаржником

02 квітня 2019 17:26
СОФТ СКАРГА 2019 04 02.PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: комп’ютерне обладнання для потреб КНП «Броварська БКЛ»БРР БМР
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 614 600,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 8 073,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 25 березня 2019 11:28
Закінчення: 25 березня 2019 12:19
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

150 комп
Персональний комп'ютер лікаря
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07400, Україна, Київська обл., Бровари, Шевченка,14
Дата доставки: 25 квітня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 березня 2019 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 887 400,00
UAH з ПДВ
887 400,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РИМ2000" 991 449,00
UAH з ПДВ
959 998,50
UAH з ПДВ
Документи
ТзОВ Техніка для бізнесу 1 179 999,00
UAH з ПДВ
960 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН" 1 152 000,00
UAH з ПДВ
971 927,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 1 048 050,00
UAH з ПДВ
1 048 050,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛАБ-СЕРВІС" 1 596 060,00
UAH з ПДВ
1 596 060,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС СОФТ" 1 614 600,00
UAH з ПДВ
1 614 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 березня 2019 17:31
Електронний підпис
22 березня 2019 17:29
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

22 березня 2019 12:17
Електронний підпис
22 березня 2019 12:15
Технічне завдання.pdf
22 березня 2019 12:15
Сертифікати_периферія.pdf
22 березня 2019 12:15
manual_computer_rim2000.pdf
22 березня 2019 12:15
Проект Договору.pdf
22 березня 2019 12:15
Довідки Приватбанк.pdf
22 березня 2019 12:15
Довідки Радабанк.pdf
22 березня 2019 12:15
Довіреність Тарасов_03.19.pdf
22 березня 2019 12:15
Наказ Тарасов ОВ.pdf
22 березня 2019 12:15
Копія Статуту.pdf
22 березня 2019 12:15
Свідоцтво_ПДВ.pdf
22 березня 2019 12:15
Витяг з ЄДР.pdf
22 березня 2019 12:15
Договір_ХНУ_15.pdf
22 березня 2019 12:15
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

22 березня 2019 12:54
Електронний підпис
22 березня 2019 12:53
технічна частина.pdf
22 березня 2019 12:53
реєстр документів.pdf
22 березня 2019 12:53
опис ТДБ новий.pdf
22 березня 2019 12:53
документи якості.pdf
22 березня 2019 12:53
Відгук УКРІНФОРМ.pdf
22 березня 2019 12:53
Відгук ЛОЦЗ 01.11.2018.pdf
22 березня 2019 12:53
витяг з ЄДР 12.03.2019.pdf
22 березня 2019 12:53
авторизація Лоджик .pdf

Публічні документи

22 березня 2019 18:18
Електронний підпис
22 березня 2019 18:17
EU_ISO9001_UA.pdf
22 березня 2019 18:17
Інструкція ЕТЕ_print_2018.pdf
22 березня 2019 18:17
Витяг ЄДР.pdf
22 березня 2019 18:17
Статут ТОВ МІНТЕРН.pdf
22 березня 2019 18:17
Договір ЕТЕ.pdf
22 березня 2019 18:17
Авторизаційний лист.pdf
22 березня 2019 18:17
Технічне завдання.pdf
22 березня 2019 18:17
LG техніка СЕС.pdf
22 березня 2019 18:17
ДЕКЛАРАЦІЯ ПК ETE ТИП HB.pdf
22 березня 2019 18:17
Проект договору.pdf
22 березня 2019 18:17
Інструкція LG MP48.pdf
22 березня 2019 18:17
СЕРТИФІКАТ ПК ETE ТИП HB.pdf
22 березня 2019 18:17
Протокол зміна адреси.pdf

Публічні документи

06 квітня 2019 22:56
ДФС Бровари.jpg
03 квітня 2019 18:03
Витяг_Енд_1005184098_29.03.19.pdf
02 квітня 2019 16:32
МВС 18.03.pdf
22 березня 2019 18:37
Електронний підпис
22 березня 2019 18:36
реєстр документів.pdf
22 березня 2019 18:29
довідка санкції.pdf
22 березня 2019 18:29
428832_проект договору.pdf
22 березня 2019 18:29
повноваження директора.pdf
22 березня 2019 18:25
копія статуту.pdf
22 березня 2019 18:25
витяг ПДВ_копія.pdf
22 березня 2019 18:25
Витяг_19.03.19.rtf
22 березня 2019 18:25
Витяг_19.03.19.pdf
22 березня 2019 18:25
технічна документація.pdf
22 березня 2019 18:18
Довідка_бенефіціар.pdf
22 березня 2019 18:18
428832_пропозиція.pdf

Публічні документи

11 квітня 2019 13:40
Електронний підпис
04 квітня 2019 11:48
Електронний підпис
22 березня 2019 18:53
Електронний підпис
22 березня 2019 18:50
7. Довідка бенефіціар .pdf
22 березня 2019 18:50
2. Протокол засновників.pdf
22 березня 2019 18:44
Електронний підпис

Публічні документи

22 березня 2019 16:16
ДОГОВОР.PDF
22 березня 2019 16:16
ЦІНОВА ЛОТ1.PDF
22 березня 2019 16:16
ТЗ.PDF
22 березня 2019 16:16
СОФТ ВЫТЯГ 20190222.PDF
22 березня 2019 16:15
ЛИСТ5 ДОСВІД 2019 03 22.PDF
22 березня 2019 16:15
ЛИСТ3 СОТРУДНИКИ 2019 03 22.PDF
22 березня 2019 16:15
ЛИСТ2 МТБ 2019 03 22.PDF
22 березня 2019 16:15
ЛИСТ1 СТАТТЯ17 2019 03 22.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

Товариство з обмеженою відповідальністю "РИМ2000"

ТзОВ Техніка для бізнесу

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ЛАБ-СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС СОФТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
Відхилено 887 400,00
UAH з ПДВ
28 березня 2019 17:13
Товариство з обмеженою відповідальністю "РИМ2000"
#23646710
Відхилено 959 998,50
UAH з ПДВ
28 березня 2019 17:23
ТзОВ Техніка для бізнесу
#22396671
Відхилено 960 000,00
UAH з ПДВ
29 березня 2019 15:56
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН"
#39566885
Відхилено 971 927,00
UAH з ПДВ
29 березня 2019 16:15
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 1 048 050,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2019 16:15

Документи

28 березня 2019 17:13
Електронний підпис
25 березня 2019 12:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

28 березня 2019 17:23
Електронний підпис
28 березня 2019 17:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТзОВ Техніка для бізнесу #22396671

№ рішення у справі

62-р/тк

Дата рішення у справі

04.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

29 березня 2019 15:56
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
29 березня 2019 15:56
Електронний підпис

Документи

29 березня 2019 16:12
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 квітня 2019 16:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
1 048 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 10:18
Електронний підпис укладений
15 квітня 2019 11:09
ТОВ Діавестенд комплексні рішення Дог. 107 від 15.04.19..pdf укладений
15 квітня 2019 11:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 048 050,00
UAH (в тому числі ПДВ 174 675,00 UAH)