Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги із заправки та відновлення картриджів
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2019-03-07-001868-a ● a88d0dfe960e42598656557633b5a408
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОЛОВНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 34924330 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Соснівський район, БУЛЬВАР ШЕВЧЕНКА, будинок 185 |
Контактна особа: |
Король Оксана +380472377241 O.KOROL@CK.MINJUST.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2019 17:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 березня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 25 березня 2019 13:28 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 9000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги із заправки та відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 березня 2019 17:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 березня 2019 17:21 |
2.1. ТД.docx | |
07 березня 2019 17:21 |
Додаток 2.doc | |
07 березня 2019 17:21 |
2.2. проект договору з доповненням.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-07-001868-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3360211252
Дата подання: 01 квітня 2019 11:29
ВИМОГА про вчинення дій з метою добровільного запобігання в порушенні порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги
ВИМОГА
про вчинення дій з метою добровільного запобігання в порушенні порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги: щодо наявності підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника, якого визначено переможцем закупівлі – ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ".
ГОЛОВНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону.
ГОЛОВНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) було оголошено тендерну процедуру закупівлі відкриті торги по предмету: ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги із заправки та відновлення картриджів) згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-03-07-001868-a за адресою www.prozorro.gov.ua.
Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закону) передбачено можливість для учасника звернутися з вимогою про за-побігання порушень при прийнятті тендерним комітетом рішень та дотримуватись принципів здійснення закупівель, що передбачені статтею 3 Закону, зокрема «об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій».
У відповідності до частини 4 статті 28 Закону «після автоматичної оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції».
Наголошуємо, що Замовник, в особі тендерного комітету є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституцій-ного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. За власною ініціативою тендерний комітет не може роз-ширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет, як наслідок не може тлумачити вимоги за тендерною документацією іншим чином, ніж це прописано в умовах закупівлі. Тендерний комітет повинен відхиляти тендерну пропозицію учасника закупівлі лише у випадку наявності порушень вимог за тендерною документацією в складі тендерної пропозиції учасника. Тендерний комітет здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації виключно та в межах поданих документів учасниками торгів до завершення строку подання пропозицій учасниками.
Оскільки при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ" тендерний комітет не встановив очевидні порушення вимог тендерної документації, з метою захисту своїх порушених прав ми змушені скористатися механізмом процедури оскарження, що передбачене статтею 18 Закону. З огляду на це, ми маємо законне право на захист інтересу щодо забезпечення тендерним комітетом об’єктивного розгляду та оцінки пропозицій.
Тендерним комітетом було розглянуто тендерну пропозицію учасника (ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ") після завершення періоду подання пропозицій на відповід-ність вимогам, встановленим тендерною документацією. За результатами відповід-ного розгляду було сформовано протокол розгляду тендерних пропозицій №__ від 28 березня 2019 року, та визначено переможцем закупівлі ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ".
З огляду на зазначені обставини, вказаний учасник відповідав усім вимогам за тендерною документацією, в тому числі вимозі «З метою запобігання демпінгу цін учасник надає в складі тендерної пропозиції експертний висновок Торгово-промислової палати України (або регіональною ТПП) із середнім діапазоном ринкової вартості послуг, що є предметом закупівлі датованої не більше ніж протягом 20 днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою подання такої тендерної пропозиції через електронну систему закупівель))», що видана на ім’я учасника закупівлі.
Тендерна документація не містила окремих вимог, за якими учасники повинні дотримуватись показників за вказаною довідкою під час проведення аукціону торгів. Відтак, кожен учасник мав право запропонувати ціну на товар та прорахувати загальну вартість тендерної пропозиції на власний економічно обґрунтований розсуд із середнім діапазоном ринкової вартості послуг відповідно до експертного висновку. Така позиція узгоджується із розділом «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації де зазначено, що єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури є ціна.
Однак, ігноруючи зазначене законодавче підґрунтя Замовником було ви-значене переможцем ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ" у якого тендерна пропозиція (Цінові показники) не відповідають дійсності та суперечить експертному ви-сновоку Торгово-промислової палати України (або регіональною ТПП) із середнім діапазоном ринкової вартості послуг, що є предметом закупівлі.
При цьому, відхилення тендерних пропозицій Замовником здійснюється в розрізі вимоги за тендерною документацією, що повинна бути перевірена Замовником до прийняття рішення, а саме відповідності запропонованої ціни до середнього рівня цін, вказаний за експертним висновком від уповноваженого органу.
Вважаємо таке прийняте рішення щодо визначення учасника - ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ" невмотивованим, таким, що порушує Закон та принципи здійснення публічних закупівель. -
Однак, якщо слідувати за логікою підстави для визначення переможцем - ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ", тендерний комітет Замовника зобов’язаний був би з вказаної підстави відхилити тендерну пропозицію учасника, оскільки його ціна не відповідає середньому діапазону цін за наданим ним у складі тендерної пропозиції експертним висновком.
Саме тому, з метою дотримання вимог законодавства та підходу в прийнятті спірних рішень стосовно визначення переможцем учасника - ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ" у торгах, Замовник зобов’язаний скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі - ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ" та відхилити його тендерну пропозицію з підстави невідповідності ціни за результатами аукціону закупівлі наданому експертному висновку (заниження ціни тендерної пропозиції в розумінні вимог тендерної документації).
ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ є учасником даної закупівлі, тендерний комітет повинен розглянути саме мою пропозицію, оскільки, саме моя пропозиція відповідає законодавчим вимогам та умовам за тендерною документацією.
Дотримання вищевказаного алгоритму дій Замовником стосовно перегляду прийнятих незаконних рішень дозволить повернутись до правового поля при проведенні процедури закупівлі та дотриматись не порушення таких принципів як «об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій»; «запобігання корупційним діям і зловживанням»; «добросовісна конкуренція серед учасників», а відтак наші права на рівну участь у аукціоні закупівлі та отримання можливості укласти Договір із Замовником.
Підсумовуючи все зазначене вище, тендерний комітет ГОЛОВНОГО ТЕРИТОРІАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ, не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ" та наступною за оцінкою пропозицію ФОП КОРПАЙ РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ, грубо порушує порядок розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі, а також наші права на об’єктивну та неупереджену оцінку. Отже, вимагаємо від Замовника здійснити повторний розгляд тендерної пропозиції ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ" та відхилити його тендерну пропозицію з зазначених вище обставин або ж прийняти рішення щодо відміни процедури закупівлі внаслідок неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
На підставі положень статті 18 Закону зазначаємо про порушення Замовником торгів порядку проведення Процедури закупівлі відкритих торгів по предмету: ««код ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги із заправки та відновлення картриджів)» згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-03-07-001868-a за адресою www.prozorro.gov.ua (надалі – Процедура закупівлі).
ВИМАГАЄМО:
1. Добровільно вжити заходів щодо запобіганні в порушенні Закону шляхом скасування рішення тендерного комітету про визначення переможцем закупівлі ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ" та відхилити тендерну пропозицію учасника.
У випадку ігнорування зазначеної Вимоги тендерним комітетом, відсутності рі-шення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ" в системі електронних закупівель Prozorro, ми змушені будемо звернутись за захистом своїх прав у порядку статті 18 Закону до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель із відповідною Скаргою.
Розгорнути
Згорнути
про вчинення дій з метою добровільного запобігання в порушенні порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги: щодо наявності підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника, якого визначено переможцем закупівлі – ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ".
ГОЛОВНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону.
ГОЛОВНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) було оголошено тендерну процедуру закупівлі відкриті торги по предмету: ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги із заправки та відновлення картриджів) згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-03-07-001868-a за адресою www.prozorro.gov.ua.
Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закону) передбачено можливість для учасника звернутися з вимогою про за-побігання порушень при прийнятті тендерним комітетом рішень та дотримуватись принципів здійснення закупівель, що передбачені статтею 3 Закону, зокрема «об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій».
У відповідності до частини 4 статті 28 Закону «після автоматичної оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції».
Наголошуємо, що Замовник, в особі тендерного комітету є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституцій-ного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. За власною ініціативою тендерний комітет не може роз-ширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет, як наслідок не може тлумачити вимоги за тендерною документацією іншим чином, ніж це прописано в умовах закупівлі. Тендерний комітет повинен відхиляти тендерну пропозицію учасника закупівлі лише у випадку наявності порушень вимог за тендерною документацією в складі тендерної пропозиції учасника. Тендерний комітет здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації виключно та в межах поданих документів учасниками торгів до завершення строку подання пропозицій учасниками.
Оскільки при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ" тендерний комітет не встановив очевидні порушення вимог тендерної документації, з метою захисту своїх порушених прав ми змушені скористатися механізмом процедури оскарження, що передбачене статтею 18 Закону. З огляду на це, ми маємо законне право на захист інтересу щодо забезпечення тендерним комітетом об’єктивного розгляду та оцінки пропозицій.
Тендерним комітетом було розглянуто тендерну пропозицію учасника (ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ") після завершення періоду подання пропозицій на відповід-ність вимогам, встановленим тендерною документацією. За результатами відповід-ного розгляду було сформовано протокол розгляду тендерних пропозицій №__ від 28 березня 2019 року, та визначено переможцем закупівлі ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ".
З огляду на зазначені обставини, вказаний учасник відповідав усім вимогам за тендерною документацією, в тому числі вимозі «З метою запобігання демпінгу цін учасник надає в складі тендерної пропозиції експертний висновок Торгово-промислової палати України (або регіональною ТПП) із середнім діапазоном ринкової вартості послуг, що є предметом закупівлі датованої не більше ніж протягом 20 днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою подання такої тендерної пропозиції через електронну систему закупівель))», що видана на ім’я учасника закупівлі.
Тендерна документація не містила окремих вимог, за якими учасники повинні дотримуватись показників за вказаною довідкою під час проведення аукціону торгів. Відтак, кожен учасник мав право запропонувати ціну на товар та прорахувати загальну вартість тендерної пропозиції на власний економічно обґрунтований розсуд із середнім діапазоном ринкової вартості послуг відповідно до експертного висновку. Така позиція узгоджується із розділом «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації де зазначено, що єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури є ціна.
Однак, ігноруючи зазначене законодавче підґрунтя Замовником було ви-значене переможцем ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ" у якого тендерна пропозиція (Цінові показники) не відповідають дійсності та суперечить експертному ви-сновоку Торгово-промислової палати України (або регіональною ТПП) із середнім діапазоном ринкової вартості послуг, що є предметом закупівлі.
При цьому, відхилення тендерних пропозицій Замовником здійснюється в розрізі вимоги за тендерною документацією, що повинна бути перевірена Замовником до прийняття рішення, а саме відповідності запропонованої ціни до середнього рівня цін, вказаний за експертним висновком від уповноваженого органу.
Вважаємо таке прийняте рішення щодо визначення учасника - ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ" невмотивованим, таким, що порушує Закон та принципи здійснення публічних закупівель. -
Однак, якщо слідувати за логікою підстави для визначення переможцем - ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ", тендерний комітет Замовника зобов’язаний був би з вказаної підстави відхилити тендерну пропозицію учасника, оскільки його ціна не відповідає середньому діапазону цін за наданим ним у складі тендерної пропозиції експертним висновком.
Саме тому, з метою дотримання вимог законодавства та підходу в прийнятті спірних рішень стосовно визначення переможцем учасника - ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ" у торгах, Замовник зобов’язаний скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі - ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ" та відхилити його тендерну пропозицію з підстави невідповідності ціни за результатами аукціону закупівлі наданому експертному висновку (заниження ціни тендерної пропозиції в розумінні вимог тендерної документації).
ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ є учасником даної закупівлі, тендерний комітет повинен розглянути саме мою пропозицію, оскільки, саме моя пропозиція відповідає законодавчим вимогам та умовам за тендерною документацією.
Дотримання вищевказаного алгоритму дій Замовником стосовно перегляду прийнятих незаконних рішень дозволить повернутись до правового поля при проведенні процедури закупівлі та дотриматись не порушення таких принципів як «об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій»; «запобігання корупційним діям і зловживанням»; «добросовісна конкуренція серед учасників», а відтак наші права на рівну участь у аукціоні закупівлі та отримання можливості укласти Договір із Замовником.
Підсумовуючи все зазначене вище, тендерний комітет ГОЛОВНОГО ТЕРИТОРІАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ, не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ" та наступною за оцінкою пропозицію ФОП КОРПАЙ РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ, грубо порушує порядок розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі, а також наші права на об’єктивну та неупереджену оцінку. Отже, вимагаємо від Замовника здійснити повторний розгляд тендерної пропозиції ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ" та відхилити його тендерну пропозицію з зазначених вище обставин або ж прийняти рішення щодо відміни процедури закупівлі внаслідок неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
На підставі положень статті 18 Закону зазначаємо про порушення Замовником торгів порядку проведення Процедури закупівлі відкритих торгів по предмету: ««код ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги із заправки та відновлення картриджів)» згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-03-07-001868-a за адресою www.prozorro.gov.ua (надалі – Процедура закупівлі).
ВИМАГАЄМО:
1. Добровільно вжити заходів щодо запобіганні в порушенні Закону шляхом скасування рішення тендерного комітету про визначення переможцем закупівлі ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ" та відхилити тендерну пропозицію учасника.
У випадку ігнорування зазначеної Вимоги тендерним комітетом, відсутності рі-шення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ" в системі електронних закупівель Prozorro, ми змушені будемо звернутись за захистом своїх прав у порядку статті 18 Закону до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель із відповідною Скаргою.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 квітня 2019 22:02
У тендерного комітету відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції. Крім того Замовник, в особі тендерного комітету є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституцій-ного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Законом України "Про публічні закупівлі" не передбачений механізм відміни протокольного рішення тендерного комітету.
Номер вимоги: UA-2019-03-07-001868-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3360211252
Дата подання: 01 квітня 2019 16:51
ВИМОГА щодо законності та об’єктивності прийняття рішення по розгляду пропозиції ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ" та відхилення такої пропозиції згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
ВИМОГА
щодо законності та об’єктивності прийняття рішення
по розгляду пропозиції ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ"
та відхилення такої пропозиції згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закону) передбачено можливість для учасника звернутися з вимогою про запобігання порушень при прийнятті тендерним комітетом рішень та дотримуватись принципів здійснення закупівель, що передбачені статтею 3 Закону, зокрема «об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій».
ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ" є учасником оголошеної Вами закупівлі за предметом: Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техні-ки (Послуги із заправки та відновлення картриджів) згідно ідентифіка-тора UA-2019-03-07-001868-a.
Протоколом тендерного комітету ГОЛОВНОГО ТЕРИТОРІАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 28.03.2019 року визначило переможцем пропозицію ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ", як таку що відповідає умо-вам замовника.
Повідомляємо, що пропозиція учасника закупівлі - ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ" (ЄДРПОУ 41912883), повинна бути відхилена згідно пункту 4 час-тини 1 статті 30 Закону «тендерна пропозиція не відповідає умовам тен-дерної документації», а рішення тендерного комітету від 28.03.2019 року скасоване, з наступних підстав:
Умовами тендерної документації передбачалось надання учасниками за-купівлі у складі їхніх пропозиції наступних документів та інформації, а також вимоги щодо його оформлення:
Розділ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції; п.5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону; 5.1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічних договорів щодо постачання товарів, що входять до відповідного класу згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, згідно якого визначено предмет цієї закупівлі, а саме підтвердити повне або часткове виконання не менше ніж трьох аналогічних договорів шляхом подання відповідних підтверджуючих документів, що визначені цією документацією. У випадку, якщо учасник має досвід виконання аналогічних договорів, що укладені зі споживачами (покупцями, тощо), які є замовниками в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону, такий учасник повинен надати визначене цією документацією документальне підтвердження щодо виконання не менше ніж трьох аналогічних договорів, укладених з такими замовниками. Якщо загальна кількість укладених договорів із покупцями, які є замовниками в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону є меншою ніж три, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції визначене вище документальне підтвердження щодо виконання тих договорів, які були укладені із замовниками (у будь-якому випадку із збереженням загальної кількості таких договорів згідно цієї документації, щодо яких надається документальне підтвердження).
Розділ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції; п.5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону; 5.1.1. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
- довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність докумен-тально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів із зазначен-ням найменування замовників згідно таких договорів, відомості про наймену-вання поставлених товарів (асортимент, номенклатура, тощо); копії всіх ана-логічних договорів, з переліку, визначеного згідно довідки про досвід ви-конання аналогічних договорів.
Учасником - ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ" не надано відповідних копії (ана-логічних договорів) документів що свідчить про повне виконан-ня/постачання, які зазначені в довідці, які би підтверджували кваліфіка-цію учасника вимогам тендерної документації.
У разі подання тендерної пропозиції, що не відповідає зазначеним вимогам, пропозиція буде відхилена як така, що не відповідає вимогам Замовника.
Законне та об’єктивне рішення що до пропозиції ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ" відхилення такої пропозиції згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатково інформуємо, що стаття 16414 Кодексу України про адміністра-тивні правопорушення, передбачає: «Здійснення закупівлі товарів, робіт і пос-луг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення най-кращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.»
Отже, тендерна пропозиція ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ" з описаних вище підс-тав не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню з підстави, що передбачена пунктами 4 частини 1 статті 30 Закону: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, тому:
ВИМАГАЄМО
1. Скасувати рішення про визначення учасником-переможцем ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ".
2. Дискваліфікувати пропозицію ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ" (згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»)
У разі, ігнорування або не задоволення нашої вимоги, ми як учасник даної закупівлі будемо змушені, використати надане нам право згідно статті 18 За-кону, подавши відповідну скаргу до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення принципів здійснення публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
щодо законності та об’єктивності прийняття рішення
по розгляду пропозиції ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ"
та відхилення такої пропозиції згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закону) передбачено можливість для учасника звернутися з вимогою про запобігання порушень при прийнятті тендерним комітетом рішень та дотримуватись принципів здійснення закупівель, що передбачені статтею 3 Закону, зокрема «об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій».
ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ" є учасником оголошеної Вами закупівлі за предметом: Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техні-ки (Послуги із заправки та відновлення картриджів) згідно ідентифіка-тора UA-2019-03-07-001868-a.
Протоколом тендерного комітету ГОЛОВНОГО ТЕРИТОРІАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 28.03.2019 року визначило переможцем пропозицію ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ", як таку що відповідає умо-вам замовника.
Повідомляємо, що пропозиція учасника закупівлі - ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ" (ЄДРПОУ 41912883), повинна бути відхилена згідно пункту 4 час-тини 1 статті 30 Закону «тендерна пропозиція не відповідає умовам тен-дерної документації», а рішення тендерного комітету від 28.03.2019 року скасоване, з наступних підстав:
Умовами тендерної документації передбачалось надання учасниками за-купівлі у складі їхніх пропозиції наступних документів та інформації, а також вимоги щодо його оформлення:
Розділ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції; п.5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону; 5.1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічних договорів щодо постачання товарів, що входять до відповідного класу згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, згідно якого визначено предмет цієї закупівлі, а саме підтвердити повне або часткове виконання не менше ніж трьох аналогічних договорів шляхом подання відповідних підтверджуючих документів, що визначені цією документацією. У випадку, якщо учасник має досвід виконання аналогічних договорів, що укладені зі споживачами (покупцями, тощо), які є замовниками в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону, такий учасник повинен надати визначене цією документацією документальне підтвердження щодо виконання не менше ніж трьох аналогічних договорів, укладених з такими замовниками. Якщо загальна кількість укладених договорів із покупцями, які є замовниками в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону є меншою ніж три, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції визначене вище документальне підтвердження щодо виконання тих договорів, які були укладені із замовниками (у будь-якому випадку із збереженням загальної кількості таких договорів згідно цієї документації, щодо яких надається документальне підтвердження).
Розділ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції; п.5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону; 5.1.1. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
- довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність докумен-тально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів із зазначен-ням найменування замовників згідно таких договорів, відомості про наймену-вання поставлених товарів (асортимент, номенклатура, тощо); копії всіх ана-логічних договорів, з переліку, визначеного згідно довідки про досвід ви-конання аналогічних договорів.
Учасником - ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ" не надано відповідних копії (ана-логічних договорів) документів що свідчить про повне виконан-ня/постачання, які зазначені в довідці, які би підтверджували кваліфіка-цію учасника вимогам тендерної документації.
У разі подання тендерної пропозиції, що не відповідає зазначеним вимогам, пропозиція буде відхилена як така, що не відповідає вимогам Замовника.
Законне та об’єктивне рішення що до пропозиції ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ" відхилення такої пропозиції згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатково інформуємо, що стаття 16414 Кодексу України про адміністра-тивні правопорушення, передбачає: «Здійснення закупівлі товарів, робіт і пос-луг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення най-кращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.»
Отже, тендерна пропозиція ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ" з описаних вище підс-тав не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню з підстави, що передбачена пунктами 4 частини 1 статті 30 Закону: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, тому:
ВИМАГАЄМО
1. Скасувати рішення про визначення учасником-переможцем ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ".
2. Дискваліфікувати пропозицію ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ" (згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»)
У разі, ігнорування або не задоволення нашої вимоги, ми як учасник даної закупівлі будемо змушені, використати надане нам право згідно статті 18 За-кону, подавши відповідну скаргу до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення принципів здійснення публічних закупівель.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 квітня 2019 22:03
У тендерного комітету відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції. Крім того Замовник, в особі тендерного комітету є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституцій-ного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Законом України "Про публічні закупівлі" не передбачений механізм відміни протокольного рішення тендерного комітету.
Номер вимоги: UA-2019-03-07-001868-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ІН-ТЕК, Код ЄДРПОУ:39715750
Дата подання: 04 квітня 2019 17:23
Вимога дискваліфікації обраного переможця
Шановний тендерний комітет! Долучаємо до нашого звернення вимогу дискваліфікації ТОВ "Майстер Принт" в зв'язку невідповідністю його пропозиції cт. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" та вимогам тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 квітня 2019 22:03
У тендерного комітету відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції. Крім того Замовник, в особі тендерного комітету є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституцій-ного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Законом України "Про публічні закупівлі" не передбачений механізм відміни протокольного рішення тендерного комітету.
Номер вимоги: UA-2019-03-07-001868-a.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3360211252
Дата подання: 05 квітня 2019 14:34
ВИМОГА про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги: щодо порушення принципів публічних закупівель та незаконного рішення про визначення переможцем ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ"
ВИМОГА
про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги:
щодо порушення принципів публічних закупівель та незаконного рішення про визначення переможцем ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ"
тендерним ГОЛОВНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ по предмету: «Код ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги із заправки та відновлення картриджів)» згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-03-07-001868-a за адресою www.prozorro.gov.ua (надалі – Процедура закупівлі)
Відповідно до частин 3 статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року зі змінами (далі – Закон) державне регулювання та контроль у сфері публічних закупівель здійснюють Уповноважений орган та інші органи відповідно до їх компетенції у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України, а саме: Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю.
У відповідності до частини 4 статті 28 Закону «після автоматичної оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції».
Однак, визначивши ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ" учасником-переможцем закупівлі, Замовником торгів грубо порушено принципи здійснення публічних закупівель передбачених статтею 3 Закону, зокрема:
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Отже, наступним повідомляю про допущені порушення законодавства під час проведення публічних закупівель, котрі слід усунути Замовнику торгів.
Звертаємо увагу на допущене порушення Замовником допущеного в даній процедурі закупівлі, як не дотримання формування прийнятих рішень у вигляді протоколу тендерного комітету.
Так, згідно наказу Мінекономрозвитку від 30.03.2016 № 557 “ Про затвердження Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб)” затверджено примірне положення тендерного комітету (далі по тексту - Положення). Відповідно до пункту 2.6 Положення, передбачено: «Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях комітету, приймаються простою більшістю голосів. У разі рівного розподілу голосів голос голови комітету є вирішальним.
Рішення комітету оформлюється протоколом, який підписується всіма членами комітету, присутніми на засіданні. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на його засіданні, з кожного питання.».
Однак, всупереч встановленій нормі Замовник 28 березня 2019р., 15:36 хв. оприлюднив в систему Протокол розгляду тендерних пропозицій від 28.03.2019 року у форматі файлу з розширенням .doc без відображення підписів усього складу тендерного комітету, та електронний цифровий підпис.
З урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» оприлюднення електронних документів повинно містити накладений електронний цифровий підпис, серед долучених в систему документів Замовника в результаті розгляду тендерних пропозицій наявний файл «sign.p7s - 28 березня 2019 15:36». Але здійснивши перевірку такого файлу на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify, спостерігаємо накладання електронного цифрового підпису, виданого на фізичну особу - КОРОЛЬ ОКСАНА ІВАНІВНА, котра знаходиться в складі тендерного комітету.
Разом з тим, враховуючи що Протокольне рішення тендерного комітету не містить підписів інших членів тендерного комітету, присутніх на засіданні а саме: О.О. Свіренюк, Є.В. Спєваков, Н.В. Білоножко, А.В. Сидорчук, виникає сумнів стосовно легітимності прийняття такого рішення. Більше того, на наше глибоке переконання подання такого файлу в систему не може розцінюватись як відповідне рішення тендерного комітету, за яким можливо здійснювати відхилення та визначення переможною тендерні пропозиції.
Із вищенаведеної інформації випливає, що ГОЛОВНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ при проведенні Процедури закупівлі, грубо порушила права на участь у чесній та добросовісній конкуренції учасників закупівлі; об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції, що як наслідок може призвести до незаконного укладання договору про закупівлю із іншим учасником закупівлі - ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ" та надмірного використання бюджетних коштів.
На підставі положень статті 18 Закону зазначаємо про порушення Замовником торгів порядку проведення Процедури закупівлі відкритих торгів по предмету: «Код ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги із заправки та відновлення картриджів)» згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-03-07-001868-a за адресою www.prozorro.gov.ua
ПРОШУ:
1. Вжити заходів щодо запобіганні в порушенні Закону шляхом скасування рішення тендерного комітету про визначення переможцем закупівлі ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ" та відхилити тендерну пропозицію учасника за пунктом 2 частини 1 статті 30 Закону: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону»
У випадку ігнорування зазначеної Вимоги тендерним комітетом, відсутності рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ" в системі електронних закупівель Prozorro в строк до 21 березня 2019 року ми змушені будемо звернутись за захистом своїх прав у порядку статті 18 Закону до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель із відповідною Скаргою.
Розгорнути
Згорнути
про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги:
щодо порушення принципів публічних закупівель та незаконного рішення про визначення переможцем ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ"
тендерним ГОЛОВНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ по предмету: «Код ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги із заправки та відновлення картриджів)» згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-03-07-001868-a за адресою www.prozorro.gov.ua (надалі – Процедура закупівлі)
Відповідно до частин 3 статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року зі змінами (далі – Закон) державне регулювання та контроль у сфері публічних закупівель здійснюють Уповноважений орган та інші органи відповідно до їх компетенції у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України, а саме: Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю.
У відповідності до частини 4 статті 28 Закону «після автоматичної оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції».
Однак, визначивши ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ" учасником-переможцем закупівлі, Замовником торгів грубо порушено принципи здійснення публічних закупівель передбачених статтею 3 Закону, зокрема:
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Отже, наступним повідомляю про допущені порушення законодавства під час проведення публічних закупівель, котрі слід усунути Замовнику торгів.
Звертаємо увагу на допущене порушення Замовником допущеного в даній процедурі закупівлі, як не дотримання формування прийнятих рішень у вигляді протоколу тендерного комітету.
Так, згідно наказу Мінекономрозвитку від 30.03.2016 № 557 “ Про затвердження Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб)” затверджено примірне положення тендерного комітету (далі по тексту - Положення). Відповідно до пункту 2.6 Положення, передбачено: «Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях комітету, приймаються простою більшістю голосів. У разі рівного розподілу голосів голос голови комітету є вирішальним.
Рішення комітету оформлюється протоколом, який підписується всіма членами комітету, присутніми на засіданні. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на його засіданні, з кожного питання.».
Однак, всупереч встановленій нормі Замовник 28 березня 2019р., 15:36 хв. оприлюднив в систему Протокол розгляду тендерних пропозицій від 28.03.2019 року у форматі файлу з розширенням .doc без відображення підписів усього складу тендерного комітету, та електронний цифровий підпис.
З урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» оприлюднення електронних документів повинно містити накладений електронний цифровий підпис, серед долучених в систему документів Замовника в результаті розгляду тендерних пропозицій наявний файл «sign.p7s - 28 березня 2019 15:36». Але здійснивши перевірку такого файлу на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify, спостерігаємо накладання електронного цифрового підпису, виданого на фізичну особу - КОРОЛЬ ОКСАНА ІВАНІВНА, котра знаходиться в складі тендерного комітету.
Разом з тим, враховуючи що Протокольне рішення тендерного комітету не містить підписів інших членів тендерного комітету, присутніх на засіданні а саме: О.О. Свіренюк, Є.В. Спєваков, Н.В. Білоножко, А.В. Сидорчук, виникає сумнів стосовно легітимності прийняття такого рішення. Більше того, на наше глибоке переконання подання такого файлу в систему не може розцінюватись як відповідне рішення тендерного комітету, за яким можливо здійснювати відхилення та визначення переможною тендерні пропозиції.
Із вищенаведеної інформації випливає, що ГОЛОВНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ при проведенні Процедури закупівлі, грубо порушила права на участь у чесній та добросовісній конкуренції учасників закупівлі; об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції, що як наслідок може призвести до незаконного укладання договору про закупівлю із іншим учасником закупівлі - ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ" та надмірного використання бюджетних коштів.
На підставі положень статті 18 Закону зазначаємо про порушення Замовником торгів порядку проведення Процедури закупівлі відкритих торгів по предмету: «Код ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги із заправки та відновлення картриджів)» згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-03-07-001868-a за адресою www.prozorro.gov.ua
ПРОШУ:
1. Вжити заходів щодо запобіганні в порушенні Закону шляхом скасування рішення тендерного комітету про визначення переможцем закупівлі ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ" та відхилити тендерну пропозицію учасника за пунктом 2 частини 1 статті 30 Закону: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону»
У випадку ігнорування зазначеної Вимоги тендерним комітетом, відсутності рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ" в системі електронних закупівель Prozorro в строк до 21 березня 2019 року ми змушені будемо звернутись за захистом своїх прав у порядку статті 18 Закону до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель із відповідною Скаргою.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 квітня 2019 22:04
У тендерного комітету відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції. Крім того Замовник, в особі тендерного комітету є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституцій-ного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Законом України "Про публічні закупівлі" не передбачений механізм відміни протокольного рішення тендерного комітету.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2019 14:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "МАКЛАУТ ДІМСЕРВІС" |
300 000,00
UAH
|
170 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ" |
291 240,00
UAH
|
200 000,00
UAH
|
Документи |
ФОП КОРПАЙ РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ |
227 886,00
UAH
|
219 999,00
UAH
|
Документи |
ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ |
277 088,00
UAH
|
277 088,00
UAH
|
Документи |
ТОВ ІН-ТЕК |
277 178,00
UAH
|
277 178,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МАКЛАУТ ДІМСЕРВІС" #39479054 |
Відхилено |
170 000,00
UAH
|
28 березня 2019 15:35
|
ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ" #41912883 |
Переможець |
200 000,00
UAH
|
28 березня 2019 15:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2020 15:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2020 20:25
|
ДУ № 1 від 27.12.2019 (1) (1).pdf | зміни до договору |
02 січня 2020 20:25
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2019 22:08
|
Договір про закупівлю № 146-Т від 09.04.2019.pdf | укладений |
09 квітня 2019 22:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів |
Номер договору про закупівлю: | 146-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |