Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

6 лотів: Лот 1. – Витратні матеріали; Лот 2. - Витратні матеріали; Лот 3. – Витратні матеріали; Лот 4. – Підгузки та калоприймачі; Лот 5. – Медичний інструментарій; Лот 6. – Стоматологічні матеріали.
Очікувана вартість
371 950,00 UAH
UA-2019-03-07-001345-a df43916534f14afa99e20b6a1123f64d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Чорна

+380638569159 sm_voz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВК "Відділ охорони здоров'я виконавчого комітету Смілянської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 02013254
Місцезнаходження: 20700, Україна , Черкаська обл., м. Сміла, вул. Свердлова, 61
Контактна особа: Марина Чорна
+380638569159
sm_voz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 березня 2019 13:18
Звернення за роз’ясненнями: до 15 березня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 березня 2019 00:00
Очікувана вартість: 371 950,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Найменування та асортимент (кількість), а також одиниці виміру товару зазначено в Додатку 1 до тендерної документації (технічне завдання)

Тендерна документація

07 березня 2019 13:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 березня 2019 13:18
МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.doc
07 березня 2019 13:18
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
07 березня 2019 13:18
ТД _ МЕД МАТЕРІАЛИ 6 ЛОТІВ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-11-000212 ● 5c2e784a75de40c1a9f5d8487de8dbdb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 березня 2019 14:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

11.03.2019 № 31
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника С.МЕЛЬНИК
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 11.03.2019 № 31

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

4 UA-2019-03-07-001345-a, 07.03.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель О. СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-03-15 14:17:25

Заперечення

Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно Закону «Про публічні закупівлі» пункти 17 і 32 частина перша статті 1, та відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, який затверджено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
З цього приводу замовником визначено предмет закупівлі за показником четвертого знака ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” (33140000-3 - Медичні матеріали), а також конкретної назви товару за відповідним лотом (Лот 4. – Підгузки та калоприймачі).
Замовником закуповуються саме матеріали одноразового використання, а також Замовник є установою, яка здійснює свою діяльність у сфері медицини та забезпечує всім необхідним підпорядковані заклади.
Слід зазначити, що на сьогодні відсутні жодні нормативні документи, в тому числі інструкції, методичні рекомендації, тощо, які б визначали методику або алгоритм віднесення тих чи інших товарів до відповідного коду класифікатора згідно певних класифікаційних ознак.
Нагадуємо, що контролюючі органи згідно чинного законодавства не наділені повноваженнями визначати предмет закупівлі, визначення якого є прерогативою Замовника.
Законом «Про публічні закупівлі» та тендерною документацією передбачено право учасника звертатись до замовника за роз’ясненнями щодо змісту тендерної документації з додатками, шляхом звернення через електронну систему закупівель. Однак, ні звернень за роз’ясненнями щодо документації, визначення предмету закупівлі, вимог щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі (Додаток 1 до документації) від учасників торгів з зазначених питань під час процедури закупівлі замовником не було отримано.
І на останок, зазначаємо, що на сьогоднішній день норма статті 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення (Редакція від 07.02.2019) містить такий перелік порушень законодавства про закупівлі:
- Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом.
Жодне з цих порушень не було допущене Замовником при оголошенні та подальшого проведення даної закупівлі. Не дотримання Порядку визначення предмету закупівлі чи не вірно визначений предмет закупівлі не є в розумінні Кодексу України про адміністративні правопорушення порушенням законодавства про закупівлі.
А також, статтею 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Органи державної аудиторської служби України згідно чинних нормативно-правових актів, що визначають завдання, права, обов’язки, функції тощо, не наділені можливістю тлумачити норми законодавства у сфері закупівель.


Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2019-03-19 11:56:38

Про надання інформації

Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові основи діяльності органів державного фінансового контролю, визначені Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 113 Бюджетного кодексу України.
Відповідно до частини восьмої статті 7-1 замовник має право одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням лише щодо змісту висновку та його зобов’язань, визначених у ньому.
Водночас повідомляємо, що моніторингом встановлено, що відділ охорони здоров'я виконавчого комітету Смілянської міської ради закуповує в тому числі підгузки («Дитячі №5 Подгуз.36 Giggles 5 premium джуниор 11-25кг», «Дитячі №6 Подгуз.54 Памперс Activе Bаby15+кг р.6» та ін.) за показником четвертої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 - «ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали», тоді як для закупівлі підгузків передбачено інший код, а саме: «ДК 021:2015: 33750000-2 – Засоби для догляду за малюками».

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно Закону «Про публічні закупівлі» пункти 17 і 32 частина перша статті 1, та відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, який затверджено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. З цього приводу замовником визначено предмет закупівлі за показником четвертого знака ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” (33140000-3 - Медичні матеріали), а також конкретної назви товару за відповідним лотом (Лот 4. – Підгузки та калоприймачі). Замовником закуповуються саме матеріали одноразового використання, а також Замовник є установою, яка здійснює свою діяльність у сфері медицини та забезпечує всім необхідним підпорядковані заклади. Слід зазначити, що на сьогодні відсутні жодні нормативні документи, в тому числі інструкції, методичні рекомендації, тощо, які б визначали методику або алгоритм віднесення тих чи інших товарів до відповідного коду класифікатора згідно певних класифікаційних ознак. Нагадуємо, що контролюючі органи згідно чинного законодавства не наділені повноваженнями визначати предмет закупівлі, визначення якого є прерогативою Замовника. Законом «Про публічні закупівлі» та тендерною документацією передбачено право учасника звертатись до замовника за роз’ясненнями щодо змісту тендерної документації з додатками, шляхом звернення через електронну систему закупівель. Однак, ні звернень за роз’ясненнями щодо документації, визначення предмету закупівлі, вимог щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі (Додаток 1 до документації) від учасників торгів з зазначених питань під час процедури закупівлі замовником не було отримано. І на останок, зазначаємо, що на сьогоднішній день норма статті 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення (Редакція від 07.02.2019) містить такий перелік порушень законодавства про закупівлі: - Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом. Жодне з цих порушень не було допущене Замовником при оголошенні та подальшого проведення даної закупівлі. Не дотримання Порядку визначення предмету закупівлі чи не вірно визначений предмет закупівлі не є в розумінні Кодексу України про адміністративні правопорушення порушенням законодавства про закупівлі. А також, статтею 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Органи державної аудиторської служби України згідно чинних нормативно-правових актів, що визначають завдання, права, обов’язки, функції тощо, не наділені можливістю тлумачити норми законодавства у сфері закупівель. Замовник не уникав проведення процедури закупівлі, крім того дана закупівлі не матиме негативний вплив для бюджетів, а навпаки за рахунок проведення закупівлі можлива економія за результатами аукціону.

2019-03-21 22:26:31


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 27 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • не усунуто

порушення не усунуто

2019-03-26 10:21:42

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1. – Витратні матеріали
Опис предмету закупівлі:
Найменування та асортимент (кількість), а також одиниці виміру товару зазначено в Додатку 1 до тендерної документації (технічне завдання)
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 22 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 220,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

6761 од
Лот 1. – Витратні матеріали
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, м. Сміла , вул. Софіївська 2
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 13 225,16
UAH з ПДВ
13 225,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 березня 2019 17:04
Електронний підпис
22 березня 2019 17:02
кч_p101-150_p31-50.pdf
22 березня 2019 17:02
кч_p101-150_p01-30.pdf
22 березня 2019 17:02
ТЧ.pdf
22 березня 2019 17:02
кч_p351-372.pdf
22 березня 2019 17:02
кч_p301-350.pdf
22 березня 2019 17:02
кч_p251-300.pdf
22 березня 2019 17:02
кч_p201-250.pdf
22 березня 2019 17:02
кч_p151-200.pdf
22 березня 2019 17:02
кч_p051-100.pdf
22 березня 2019 17:02
кч_p001-050.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАДМ-Б"

Інформація про відміну

Дата відміни
25 березня 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій