Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з шиномонтажу та ремонту коліс
Очікувана вартість
1 173 731,00 UAH
UA-2019-03-07-001317-a 091f04144e374afdb3ba58ffb722f577
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Прокопенко

+380676391456 zakupivli.dpp@patrol.police.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент патрульної поліції
Код ЄДРПОУ: 40108646
Місцезнаходження: 03048, Україна , Київ обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ФЕДОРА ЕРНСТА, будинок 3
Контактна особа: Андрій Прокопенко
+380676391456
zakupivli.dpp@patrol.police.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 березня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 12 березня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 березня 2019 16:00
Очікувана вартість: 1 173 731,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Лот № 1 - послуги з шиномонтажу та ремонту коліс у місті Києві. Лот № 2 - послуги з шиномонтажу та ремонту коліс у місті Борисполі. Лот № 3 - послуги з шиномонтажу та ремонту коліс у місті Біла Церква.

Тендерна документація

07 березня 2019 13:12
Електронний підпис
07 березня 2019 13:11
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-07-001317-a.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ТТСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:42674573
Дата подання: 05 квітня 2019 18:23
Скарга
ДЕПАРТАМЕНТУ ПАТРУЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ
03048, м. Київ, вул. Федора Ернста, 3


Скарга

Департаментом патрульної поліції (03048, м. Київ, вул. Федора Ернста, 3) на сайті www.dzo.com.ua було розміщено оголошення про проведення закупівлі відповідно до коду CPV за ДК 021:2015 – 50110000-9 - «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (послуги з шиномонтажу та ремонту коліс). (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-03-07-001317-a).

Детально опрацювавши тендерну документацію Товариства з обмеженою відповідальністю «ТРИНІК АВТО» вважаємо, що Учасник порушує Кваліфікаційні критерії Замовника відповідно до ст.16 ЗУ «Про Публічні Закупівлі», а саме наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору(ів).


п.5 Додатоку 1 - Технічні вимоги (характеристики) до предмету закупівлі вимагають надання довідки, а саме

довідку, що підтверджує наявність досвіду виконання аналогічних (-ого) договорів(-ру) (за формою наведеною у Додатку 6 до Документації) ), який укладено у 2017 – 2018 роках і документальним підтвердженням його виконання (копії актів, видаткових накладних тощо або ж листи (відгуки, довідки) від замовника такого договору щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цим договором).
Під аналогічними договорами розуміються договори, за якими зобов’язання Учасника, як сторони договору, полягало в наданні послуг з шиномонтажу та ремонту коліс, а зобов’язання іншої сторони договору (замовника) полягало в оплаті відповідно до вимог цивільного та господарського законодавства.

Учасник закупівлі ТОВ «ТРИНІК АВТО» не надав жодної копії договорів зазначених в Довідці про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі та документального підтвердження їх виконання, що є порушенням кваліфікаційних критеріїв згідно ст.16 ЗУ «Про Публічні Закупівлі».



Згідно Додаток 3 до тендерної Документації Замовник зазначив, що для підтвердження технічних вимог до предмету Закупівлі, Учасник повинен підтвердити відповідність пункту «Графік роботи шиномонтажного сервісу – цілодобовий»

Учасник Закупівлі ТОВ «ТРИНІК АВТО» не надав жодної довідки, що свідчать по цілодобовий режим роботи шиномонтажних сервісів.
Уважно вивчивши Довідку з інформацією про субпідрядників , яка була подана ТОВ «ТРИНІК АВТО» та переглянувши інтернет-джерела за посиланнями:

http://avtocentre.com.ua/servis/19-shinomontazh.html
http://www.liderauto.kiev.ua
https://carbook.ua/garages/c-kiev/104
http://www.sto-rsc.com.ua/contacts.html
http://stoavtoclub.kiev.ua

робимо висновок, що жодна з СТО не має цілодобового графіку роботи. (знімки екрану (скріншоти) додаються в Додатку 1).

Також звертаємо увагу на грубе порушення вимог ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог тендерної документації п.3 Розділ II Додатку 1, а саме Довідка, що подана Учасником ТОВ «ТРИНІК АВТО» про відсутність судимості втратила чинність (термін дії закінчився).
На майданчик www.dzo.com.ua Замовником не завантажено Рішення (Протокол тендерного комітету) про визнання Переможця, а саме учасника ТОВ «ТРИНІК АВТО».
Повідомлення про намір укласти договір не завізоване, не пронумероване та не має підписів членів тендерного комітету, а також відтиску печатки.


Згідно ч.3 ст.30 Закону України "Про публічні закупівлі" просимо:

1) Прийняти скаргу до розгляу;
2) Надати додаткову інформацію стосовно вищевикладених в скарзі причин невідповідності пропозиції учасника ТОВ «ТРИНІК АВТО» умовам тендерної документації, а саме кваліфікаційним критеріям;
3) Відхилити пропозицію учасника ТОВ «ТРИНІК АВТО» в зв’язку з невідповідністю кваліфікаційним критеріям та дискваліфікувати;
4) Надати відповідь протягом п’яти днів з дня надходження даного звернення через електронну систему закупівель.



Ненадання Замовником аргументованої відповіді на це звернення будемо вважати прямим порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» та будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.

Додатки :
1) Додаток 1 – Фотознімки сайтів (скріншоти) учасника щодо режиму роботи (5сторінок).
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

05 квітня 2019 18:23
Скарга.pdf
05 квітня 2019 18:23
Додатки.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги з шиномонтажу та ремонту коліс у місті Біла Церква
Опис предмету закупівлі:
Послуги надаються згідно Додатку 3 до Документації. Строк надання послуг розраховується з дати укладення договору про закупівлю з переможцем торгів. Період надання послуг, зазначений в оголошенні є орієнтовним, визначальним є строк, вказаний в Документації та становить "до кінця 2019 року".
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 46 565,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 450,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 25 березня 2019 13:03
Закінчення: 25 березня 2019 13:30
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

435 посл
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Дата доставки: 09 квітня 2019  —  31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 березня 2019 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРПАРКІНГ-ГРУП" 46 560,00
UAH з ПДВ
46 560,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРИНІК АВТО" 44 324,00
UAH з ПДВ
43 324,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ 46 430,00
UAH з ПДВ
42 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 березня 2019 12:54
37 001.jpg
22 березня 2019 12:54
36 001.jpg
22 березня 2019 12:54
35 001.jpg
22 березня 2019 12:54
34 001.jpg
22 березня 2019 12:54
33 001.jpg
22 березня 2019 12:54
32 001.jpg
22 березня 2019 12:54
31 001.jpg
22 березня 2019 12:54
30 001.jpg
22 березня 2019 12:54
29 001.jpg
22 березня 2019 12:54
28 001.jpg
22 березня 2019 12:54
27 001.jpg
22 березня 2019 12:54
26 001.jpg
22 березня 2019 12:54
25 001.jpg
22 березня 2019 12:54
24 001.jpg
22 березня 2019 12:54
23 001.jpg
22 березня 2019 12:54
22 001.jpg
22 березня 2019 12:54
21 001.jpg
22 березня 2019 12:54
20 001.jpg
22 березня 2019 12:53
19 001.jpg
22 березня 2019 12:53
18 001.jpg
22 березня 2019 12:53
17 001.jpg
22 березня 2019 12:53
16 001.jpg
22 березня 2019 12:53
15 001.jpg
22 березня 2019 12:53
14 001.jpg
22 березня 2019 12:53
13 001.jpg
22 березня 2019 12:53
12 001.jpg
22 березня 2019 12:53
11 001.jpg
22 березня 2019 12:53
10 001.jpg
22 березня 2019 12:53
9 001.jpg
22 березня 2019 12:53
8 001.jpg
22 березня 2019 12:53
7 001.jpg
22 березня 2019 12:53
6 001.jpg
22 березня 2019 12:53
5 001.jpg
22 березня 2019 12:53
4 001.jpg
22 березня 2019 12:53
3 001.jpg
22 березня 2019 12:53
2 001.jpg
22 березня 2019 12:53
1 001.jpg

Публічні документи

03 квітня 2019 19:01
Тендерна пропрозиція.pdf
01 квітня 2019 15:49
Довідка про корупцію.jpg
22 березня 2019 15:53
Тендерна пропозиція БЦ.pdf
22 березня 2019 15:53
Проект договору БЦ.pdf
22 березня 2019 12:25
Статут 2018.pdf
22 березня 2019 12:25
Протокол зборів.pdf
22 березня 2019 12:24
Договір Біла Церква.pdf
22 березня 2019 12:24
Гарантійний лист.pdf
22 березня 2019 12:24
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

02 квітня 2019 17:45
007.jpg
02 квітня 2019 17:45
006.jpg
02 квітня 2019 17:45
005.jpg
02 квітня 2019 17:45
004.jpg
02 квітня 2019 17:45
003.jpg
02 квітня 2019 17:45
002.jpg
02 квітня 2019 17:45
001.jpg
21 березня 2019 17:29
011(1) .jpg
21 березня 2019 17:29
063.jpg
21 березня 2019 17:29
062.jpg
21 березня 2019 17:28
061.jpg
21 березня 2019 17:28
060.jpg
21 березня 2019 17:28
059.jpg
21 березня 2019 17:28
058.jpg
21 березня 2019 17:28
057.jpg
21 березня 2019 17:28
056.jpg
21 березня 2019 17:28
055.jpg
21 березня 2019 17:28
054.jpg
21 березня 2019 17:28
053.jpg
21 березня 2019 17:28
052.jpg
21 березня 2019 17:28
051.jpg
21 березня 2019 17:28
050.jpg
21 березня 2019 17:28
049.jpg
21 березня 2019 17:28
048.jpg
21 березня 2019 17:28
047.jpg
21 березня 2019 17:28
046.jpg
21 березня 2019 17:28
045.jpg
21 березня 2019 17:28
044.jpg
21 березня 2019 17:28
043.jpg
21 березня 2019 17:28
042.jpg
21 березня 2019 17:28
041.jpg
21 березня 2019 17:28
040.jpg
21 березня 2019 17:28
039.jpg
21 березня 2019 17:28
038.jpg
21 березня 2019 17:28
037.jpg
21 березня 2019 17:28
036.jpg
21 березня 2019 17:28
035.jpg
21 березня 2019 17:28
034.jpg
21 березня 2019 17:28
033.jpg
21 березня 2019 17:28
032.jpg
21 березня 2019 17:28
031.jpg
21 березня 2019 17:28
030.jpg
21 березня 2019 17:28
029.jpg
21 березня 2019 17:28
028.jpg
21 березня 2019 17:28
027.jpg
21 березня 2019 17:28
026.jpg
21 березня 2019 17:28
025.jpg
21 березня 2019 17:28
024.jpg
21 березня 2019 17:28
023.jpg
21 березня 2019 17:28
022.jpg
21 березня 2019 17:28
021.jpg
21 березня 2019 17:28
020.jpg
21 березня 2019 17:28
019.jpg
21 березня 2019 17:28
018.jpg
21 березня 2019 17:28
017.jpg
21 березня 2019 17:28
016.jpg
21 березня 2019 17:28
015.jpg
21 березня 2019 17:28
014.jpg
21 березня 2019 17:28
013.jpg
21 березня 2019 17:28
012.jpg
21 березня 2019 17:28
011.jpg
21 березня 2019 17:27
010.jpg
21 березня 2019 17:27
009.jpg
21 березня 2019 17:27
008.jpg
21 березня 2019 17:27
007.jpg
21 березня 2019 17:27
006.jpg
21 березня 2019 17:27
005.jpg
21 березня 2019 17:27
004.jpg
21 березня 2019 17:27
003.jpg
21 березня 2019 17:27
002.jpg
21 березня 2019 17:27
001.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРПАРКІНГ-ГРУП"

ТОВ "ТРИНІК АВТО"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ
#2770700017
Переможець 42 000,00
UAH з ПДВ
29 березня 2019 15:45
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ #2770700017

№ рішення у справі

60/35-р/к

Дата рішення у справі

23.06.2020

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

29 березня 2019 15:45
Електронний підпис
29 березня 2019 15:42
Намир Била Церква.pdf
25 березня 2019 13:30
Звіт з ЄДР (припинено)
25 березня 2019 13:30
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 березня 2019 15:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ
#2770700017
42 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 березня 2019 15:45
Електронний підпис
29 березня 2019 15:42
Намир Била Церква.pdf
25 березня 2019 13:30
Звіт з ЄДР (припинено)
25 березня 2019 13:30
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 квітня 2019 10:00
171 від 17.04.2019 ФОП Святюк ЕМ шиномонтаж.pdf укладений
18 квітня 2019 09:55
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2020 10:57
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2020 17:34
ДУ 3 від 06.02 БЦ до дог.171 від 17.04.2019.pdf зміни до договору
02 квітня 2020 17:23
Електронний підпис зміни до договору
06 лютого 2020 14:29
ДУ 3 від 06.02 БЦ до дог.171 від 17.04.2019.pdf зміни до договору
06 лютого 2020 13:04
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 10:32
ДУ 2 від 28.12 БЦ до дог. 171 від 17.04.2019.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 10:29
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2019 17:45
ДУ 1від 04.12 БЦ до договору 171 від 17.04.2019.pdf зміни до договору
04 грудня 2019 17:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 171
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 171
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
06 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 171
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 171
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 квітня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 45 264,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 544,00 UAH)