Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний формату А4
Очікувана вартість
107 000,00 UAH
UA-2019-03-07-001108-b acdfcd5a8e4f4e3896d7eeb1969cd5ca
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Терещенко Олексій Григорович

+380634081631 zakupivlitdv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Виконкомівська, 6
Контактна особа: Терещенко Олексій Григорович
+380634081631
zakupivlitdv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 березня 2019 16:18
Звернення за роз’ясненнями: до 13 березня 2019 16:23
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 березня 2019 16:23
Початок аукціону: 18 березня 2019 13:20
Очікувана вартість: 107 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1070 пач
Папір офісний формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Виконкомівська, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Папір офісний формату А4 Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 березня 2019 16:19
ДЭТ (Бумага).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-07-001108-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ", Код ЄДРПОУ:39417349
Дата подання: 25 березня 2019 17:36
відхилення пропозиції учасника, у звязку з не відповідністю умовам тендерної документації
ТОВ “Аверс Канцелярія” прийняло участь в електронному реверсивному аукціоні на закупівлю UA-2019-03-07-001108-b (папір офісний формату А4 – 1070 пач), який проходив 18.03.2019р.
За результатами аукціону ТОВ «аверс канцелярія» надало найбільш вигідну цінову пропозицію, при тому, що у складі тендерної пропозиції , ТОВ «Аверс Канцелярія» до кожної з 3-х позицій запропонувало Папір А4 вищого класу, тобто з технічними характеристиками краще, ніж було запропоновано іншим учасником закупівлі – ТОВ «Інсайт».
Не взираючи на це Замовником закупівлі було прийнято Рішення №2/220319 від 22.03.2019р. про відхилення пропозиції учасника процедури допорогової закупівлі – ТОВ «Аверс Канцелярія» з несуттєвих причин. Так, Замовник в своєму Рішенні про відхилення пропозиції зазначає, що ТОВ «Аверс Канцелярія» всупереч вимогам Замовника не включило до гарантійного листа інформацію стосовно наступних технічних характеристик продукції:
- Жорсткість (поз.1);
- Якість порізки DIN 12281, шороховатість, якість друку тонера DIN EN12283 (поз.2)
Зазначимо, що по-перше, ТОВ «Аверс Канцелярія» зазначав виключно ті показники технічних характеристик продукції, які наявні в сертифікатах якості виробників продукції, по-друге, ТОВ «Аверс Канцелярія» пропонувало продукцію вищого класу, тобто технічні показники якого не можуть взагалі бути нижчими чи гіршими, а ніж показники продукції нижчого класу, які пропонує ТОВ «Інсайт».
Так, під 1 позицію: ТОВ «Аверс Канцелярія» пропонує Папір формату А4 Konica Minolta Original, Австрія класу А+, учасник же ТОВ «Інсайт» пропонує Папір класу В; під 2 позицію: ТОВ «Аверс Канцелярія» пропонує Папір формату А4 - Konica Minolta Original, Словаччина, класу В+, учасник же ТОВ «Інсайт» пропонує Папір класу С; під 3 позицію: ТОВ «Аверс Канцелярія» пропонує Папір формату А4 – Smartline Universal (Mondi), Словаччина, класу В+, учасник же ТОВ «Інсайт» пропонує Папір класу С+.
Також викликає ряд запитань, той факт, що вимоги до предмету закупівлі відповідно Додатку 1 до тендерної документації на 100% відповідають технічним характеристикам, які зазначає в своїй тендерній пропозиції учасник – ТОВ «Інсайт», таким чином Замовником від самого початку оголошення аукціону було встановлено дискримінаційні вимоги щодо всіх можливих учасників, окрім ТОВ «Інсайт».
Не взираючи на це, відповідно до того ж Додатку 1 до тендерної документації відносно кожної товарної позиції вказано «Технічні характеристики повинні відповідати наступним показникам або бути еквівалентними цим показникам», таким чином можна стверджувати, що учасником ТОВ «Аверс Канцелярія» надало пропозицію, технічні характеристики якої еквівалентні та краще встановленим Замовником, при тому, що цінова пропозиція є найнижчою, на чому ми повторно наголошуємо.
Вважаємо за доцільне зазначити, що скан копії документів наданих учасником ТОВ «Інсайт» не відповідають вимогам, що встановлені Замовником закупівлі до стандартів якості виробничих процесів. Надані Учасником ТОВ «Інсайт» сертифікати якості за позиціями 1 і 2 не містять інформації про те, що виробничі процеси по виготовленню запропонованого ТОВ «Інсайт» паперу А4 сертифіковані по стандартам якості ISO 9001, ISO 14001 та OHSAS 18001, натомість сертифікати якості продукції надані учасником ТОВ «Аверс Канцелярія» містять відповідну інформацію.
Також зазначимо, що Технічний паспорт (сертифікат якості) наданий ТОВ «Інсайт» до позиції №1 папір для друку т.м. «A-One», не є належним чином завіреною копією, його справжність взагалі не можливо встановити, бо учасником ТОВ «Інсайт» надано лист за підписом перекладача, який не містить а ні печатки, а ні підпису уповноваженої особи виробника, а у складі тендерної пропозиції ТОВ «Інсайт» відсутня скан копія оригіналу цього сертифікату якості, враховуючи викладене взагалі неможливо встановити походження цього документу та його приналежність до справжнього сертифікату якості.
Щодо ненадання зразків запропонованої продукції під час кваліфікації, зазначаємо, що ця вимога є незаконною та дискримінаційною і не містить посилання на жоден нормативний акт, а тому така вимога Замовника не може бути визнана законною, та тим більше не може бути причиною для відхилення тендерної пропозиції.
Зазначимо також, що відповідно до норм ЗУ «Про публічні закупівлі» та Наказу «Про затвердження Порядку організації проведення допорогових закупівель у разі використання електронної системи закупівель», Відхилення тендерних пропозиції можливо лише в разі, коли учасник:
- не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником (банківську гарантію);
Інших критеріїв для можливості дискваліфікації учасника законодавством України не встановлено.
Враховуючи викладене та зазначене вище, вважаємо недостатньою аргументацію, зазначену Замовником в Рішенні щодо відхилення пропозиції ТОВ «Аверс Канцелярія», вимагаємо скасувати прийняти рішення, надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції ТОВ «Аверс Канцелярія» умовам тендерної документації та відхилити пропозицію ТОВ «Інсайт», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 березня 2019 16:49
В процесі проведення допорогових закупівель Департамент благоустрою та інфраструктури керується вимогами Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпропетровській міській раді (затверджено Рішенням міської ради від 08.06.2016 р. №30/9) з урахуванням кваліфікаційних вимог затвердженої документації, при цьому не порушуючи принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій учасників який полягає у рівному ставленні до усіх учасників закупівлі.
Не виконання кваліфікаційних вимог Замовника згідно затвердженої документації електронних торгів (інформацію наведено у Рішенні №2/220319 від 22.03.2019 р.), призвело до визначення пропозиції ТОВ «АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ» такою що не відповідає умовам закупівлі, а саме вимогам документації електронних торгів Замовника.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 березня 2019 13:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 92 630,28
UAH з ПДВ
92 630,28
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНСАЙТ" 100 818,00
UAH з ПДВ
100 818,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 березня 2019 14:38
3285_190315032454_001.pdf
15 березня 2019 14:38
Лист (про зразки).pdf
15 березня 2019 14:38
Лист (ліцензія).pdf
15 березня 2019 14:38
Довідка про банкрутство.pdf
15 березня 2019 14:38
92 630,28.pdf
15 березня 2019 14:38
Проект договора.pdf
15 березня 2019 14:38
Гарант. лист.pdf
15 березня 2019 14:38
Лист.pdf
15 березня 2019 14:38
ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА.pdf
15 березня 2019 14:38
Установчі документи.pdf

Публічні документи

25 березня 2019 19:15
Сертфікат папір A-One англ.pdf
23 березня 2019 17:04
Висновок СЕС папір A-ONE.pdf
23 березня 2019 17:04
SCP_Висновок СЕС.pdf
23 березня 2019 17:04
Висновок СЕС Lettura.pdf
23 березня 2019 17:02
Свідоцтво ПДВ.pdf
23 березня 2019 17:02
Статут ТОВ ІНСАЙТ.rar
15 березня 2019 14:00
Сертифікат MAESTRO® standard+.pdf
15 березня 2019 14:00
Сертифікат LETTURA 72 .pdf
15 березня 2019 14:00
Витяг 2019.pdf
15 березня 2019 14:00
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

ТОВ "ІНСАЙТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Відхилено 92 630,28
UAH з ПДВ
22 березня 2019 16:23
ТОВ "ІНСАЙТ"
#25536121
Переможець 100 818,00
UAH з ПДВ
26 березня 2019 16:19

Документи

22 березня 2019 16:23
Рішення №2/220319

Документи

26 березня 2019 16:19
Рішення №1/260319

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2019 16:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНСАЙТ"
#25536121
100 818,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 березня 2019 16:19
Рішення №1/260319

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
29 березня 2019 16:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 100 818,00
UAH (в тому числі ПДВ 16 803,00 UAH)