Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проектні роботи стадії «П» по об’єкту «Будівництво ситуаційного центру протидії загрозам у місті Києві»
Project works of stage "P" on the object "Construction of a situational center for countering threats in the city of Kiev"
Очікувана вартість
15 300 000,00 UAH
UA-2019-03-07-001001-b 8abc28d53bd04043bd716455079e343e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буряк Ігор Петрович

380444542347 kp.informatika.kmda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 31024875
Місцезнаходження: 03186, Україна , Київ обл., Київ, Левка Мацієвича, 3
Контактна особа: Буряк Ігор Петрович
380444542347
kp.informatika.kmda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: MUNICIPAL ENTERPRISE "INFORMATYKA" OF EXECUTIVE AUTHORITY OF KYIV CITY COUNCIL (KYIV CITY STATE ADMINISTRATION)
National ID: 31024875
Contact point: Buriak Ihor
380444542347
kp.informatika.kmda@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 07 березня 2019 14:42
Звернення за роз’ясненнями: до 13 квітня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 квітня 2019 17:00
Початок аукціону: 14 травня 2019 11:25
Очікувана вартість: 15 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 76500 UAH
Publication date: 07 березня 2019 14:42
Enquiries until: 13 квітня 2019 17:00
Complaints submission until: до 19 квітня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 квітня 2019 17:00

Information

Estimated total value: 15 300 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 7 650 UAH
Minimal lowering step, %: 0,05 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Проектні роботи стадії «П» по об’єкту «Будівництво ситуаційного центру протидії загрозам у місті Києві». Зазначено в Додатку 3 тендерної документації.
Project works of stage "P" on the object "Construction of a situational center for countering threats in the city of Kiev". Listed in Appendix 3 of the tender documentation.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Проектні роботи стадії «П» по об’єкту «Будівництво ситуаційного центру протидії загрозам у місті Києві»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03113, Україна, місто Київ, Київ, вул. Дегтярівська, 37
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Project works of stage "P" on the object "Construction of a situational center for countering threats in the city of Kiev"
CPV: 71320000-7
Період постачання: по 30 вересня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 квітня 2019 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2019 16:16
Зміни_Сит.центр_15.04.2019 .docx
15 квітня 2019 16:15
ТД_проектування_Сит.центр зі змінами від 15.04.2019 .doc
25 березня 2019 15:48
Додаток 6 ч.10.pdf
25 березня 2019 15:48
Додаток 6 ч.9.pdf
25 березня 2019 15:47
Додаток 6 ч.8.pdf
25 березня 2019 15:47
Додаток 6 ч.7.pdf
25 березня 2019 15:47
Додаток 6 ч.6.pdf
25 березня 2019 15:46
Додаток 6 ч.5.pdf
25 березня 2019 15:46
Додаток 6 ч.4.pdf
25 березня 2019 15:45
Додаток 6 ч.3.pdf
25 березня 2019 15:45
Додаток 6 ч.2.pdf
25 березня 2019 15:45
Додаток 6 ч.1.pdf
25 березня 2019 15:44
Додаток 6.docx
15 квітня 2019 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2019 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2019 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 березня 2019 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2019 16:16
Зміни_Сит.центр_15.04.2019 .docx
05 квітня 2019 16:02
Зміни_Сит.центр_05.04.2019.docx
25 березня 2019 15:44
Зміни_Сит.центр_25.03.2019.docx
15 квітня 2019 16:15
ТД_проектування_Сит.центр зі змінами від 15.04.2019 .doc
05 квітня 2019 16:02
ТД_проектування_Сит.центр зі змінами від 05.04.2019.doc
25 березня 2019 15:43
ТД_проектування_Сит.центр зі змінами від 25.03.2019.doc
07 березня 2019 15:48
ТД_проектування_Сит.центр.doc
25 березня 2019 15:48
Додаток 6 ч.10.pdf
25 березня 2019 15:48
Додаток 6 ч.9.pdf
25 березня 2019 15:47
Додаток 6 ч.8.pdf
25 березня 2019 15:47
Додаток 6 ч.7.pdf
25 березня 2019 15:47
Додаток 6 ч.6.pdf
25 березня 2019 15:46
Додаток 6 ч.5.pdf
25 березня 2019 15:46
Додаток 6 ч.4.pdf
25 березня 2019 15:45
Додаток 6 ч.3.pdf
25 березня 2019 15:45
Додаток 6 ч.2.pdf
25 березня 2019 15:45
Додаток 6 ч.1.pdf
25 березня 2019 15:44
Додаток 6.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 07 березня 2019 15:04
Дата відповіді: 07 березня 2019 15:57
Просимо завантажити тендерну документацію
Відповідь: Тендерна документація завантажується
Експертиза
Дата подання: 08 березня 2019 00:59
Дата відповіді: 13 березня 2019 12:40
1 Хто є Замовником експертизи і хто її оплачує? 2. Вартість експертизи включена до ціни договору?
Відповідь: Замовником проведення експертизи проектно-кошторисної документації та відповідно платником буде безпосередньо КП «Інформатика». В свою чергу, слід зауважити, що на Генпроектувальника покладається обов’язок отримати всі необхідні вихідні дані, погодити проектно-кошторисну документацію з відповідними службами та забезпечити необхідне супроводження, зокрема, при проведенні експертизи з метою отримання позитивного експертного звіту згідно вимог законодавства
Передпроектні роботи (шифр 01/10-18)
Дата подання: 08 березня 2019 01:04
Дата відповіді: 13 березня 2019 12:41
Просимо розмістити в системі передпроектні роботи зі «Створення ситуаційного центру протидії̈ загрозам у місті Київ» (шифр 01/10-18)
Відповідь: Буде завантажено додатково
Розміщення ділянки
Дата подання: 12 березня 2019 12:13
Дата відповіді: 13 березня 2019 12:42
Чи можна дізнатися, де розміщена ділянка, на якій планується будівництво (адреса та кадастровий номер)?
Відповідь: Адреса будівництва визначена у відповідності до п. 1.7. Проекту договора (Додаток 4 до тендерної документації). Так, згідно зазначеного пункту визначено: «Адреса об’єкта проектування: м. Київ, вул. Кирилівська, 57.» Кадастровий номер ділянки відсутній та необхідне оформлення планується проводити паралельно з виконанням проектних робіт. Слід зауважити, що відповідно до п. 5.1.3. Договору (Додаток 4 до ТД) Замовник має право змінити адресу об’єкта проектування зазначену у п. 1.7. цього Договору без зміни загальної ціни Договору визначеної у п. 3.1. Договору.
Містобудівні умови
Дата подання: 25 березня 2019 11:06
Дата відповіді: 27 березня 2019 12:37
Доброго дня, чи отримували містобудівні умови ?
Відповідь: Доброго дня. Отримання містобудівних умов та іншої підтверджуючої документації покладено на виконавця робіт.
Чому великий розрив між пропозицією та аукціоном?
Дата подання: 25 березня 2019 12:44
Дата відповіді: 27 березня 2019 12:37
Період подачі пропозицій Триває з 07-03-2019, 14:42 по 08-04-2019, 00:00 Аукціон Очікується з 13-05-2019, 12:59
Відповідь: Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, згідно строків, зазначених в ч. 5 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо порядку внесення змін до даної закупівлі згідно закону України "Про публічні закупівлі"
Дата подання: 25 березня 2019 13:17
Дата відповіді: 27 березня 2019 12:38
Згідно ЗУ "Про публічні закупівлі", в частині внесення змін до тендерної документації, а саме: відповідно до п.2 ст.23 Закону - Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 25 березня 2019 року розміщено зміни до тендерної документації в електронній системі закупівель згідно ч. 2 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-07-001001-b.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:40755977
Дата подання: 13 травня 2019 16:06
Скасування незаконного рішення
ШАНОВНИЙ ТЕНДЕРНИЙ КОМІТЕТ! Просимо Вас, уважно розглянути Тендерну пропозицію учасника які пройшли кваліфікацію:
1. ФОП ТІУНОВ ВЛАДИСЛАВ АНАТОЛІЙОВИЧ, у пропозиції якого є ряд порушень згідно вимог тендерної документації Замовника, та чинного законодавства:
a). Згідно п.3. ДОДАТКА № 1 до Тендерної документації, для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору подається інформація (довідка або лист) за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі використання), на фірмовому бланку (у разі використання) про наявність досвіду виконання аналогічного договору**
** Під аналогічним договором розуміється договір на виконання передпроектних чи проектних робіт у складі яких є проектування об’єктів загальною площею не менше 5000 кв.м. та наявні серверні приміщення площею не менше 100 кв.м.
ФОП ТІУНОВ ВЛАДИСЛАВ АНАТОЛІЙОВИЧ надав договір який не відповідає заданим вимогам тендеру Проектні роботи стадії «П» по об’єкту «Будівництво ситуаційного центру протидії загрозам у місті Києві», а саме менше 5000 кв.м. та немає в наявні серверні приміщення площею не менше 100 кв.м.
б). Бюджет Проектних робіт стадії «П» по об’єкту «Будівництво ситуаційного центру протидії загрозам у місті Києві» складає 15 300 000,00 грн та строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) до 30.09.2019 року, при цьому ФОП ТІУНОВ ВЛАДИСЛАВ АНАТОЛІЙОВИЧ згідно довідки з Державної Податкової Служби України є платником 3 групи єдиного податку. Відповідно до пункту 3 ст.291.4 Податкового Кодексу України у фізичної особи — підприємця, який є платником 3 групи єдиного податку, дохід, отриманий протягом календарного року , має не перевищувати 5 000 000 гривень.
2. ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛИТЕР", у пропозиції якого є ряд порушень згідно вимог тендерної документації Замовника, та чинного законодавства:
a). Згідно п.3. ДОДАТКА № 1 до Тендерної документації, п.п
3.2. На підтвердження виконання аналогічного договору, який зазначений в довідці 3.1., надається копія виконаного договору, копія (-ї) акту (-ів) виконаних робіт або копія (-ї) видаткової (-их) накладної (-их), або інші документи, що підтверджують його виконання.
3.3. На підтвердження виконання аналогічного договору, який зазначений в довідці 3.1. надається лист-відгук від контрагента із зазначенням отримання позитивного експертного звіту.
3.4. На підтвердження виконання аналогічного договору, який зазначений в довідці 3.1. надається копія експертного звіту.
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛИТЕР" надало договір та експертний звіт, при цьому звіт датується 27.03.2014 роком, а договір підписаний 22 серпня 2016, але звіт не може буде виконаний до підписання договору на виконання робіт.
Назва об’єкту за звітом та договору не співпадають, за звітом: «Технічне переоснащення комплексної автоматизованої системи безпеки в адміністративних будинках центрального апарату Національного банку України (м. Київ, вул. Інститутська, 9, 11-б,12)», за договором:
«Технічне переоснащення комплексної автоматизованої системи безпеки адміністративних будинків Національного банку України (м. Київ, вул. Інститутська, 9, 11-6, 12)».
Тому ці документи не є документами за спільним договором.

ВІДПОВІДНО до ст. 3 Закону № 922, закупівлі здійснюються за принципами: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підставі ст.. 30 Закону № 922. ПРОСИМО ТЕНДЕРНИЙ КОМІТЕТ відхилити тендерну пропозицію ФОП ТІУНОВ ВЛАДИСЛАВ АНАТОЛІЙОВИЧ та ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЛИТЕР"у зв’язку невідповідності тендерної пропозиції вимогам Замовника, та кваліфікаційним критеріям відповідно до чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-31-000022 ● 40d6cbfa69484bf0afb19176c05ee04a
  • Статус: вирішено ● Дата: 01 липня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 травня 2019 15:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

29.05.2019 № 108
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. КАРАБАНОВ


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 29.05.2019 № 108

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
17 UA-2019-03-07-001001-b 07.03.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Щодо виявлених порушень, встановлених висновком про результати моніторингу закупівлі Північного офісу Держаудитслужби від 05.06.2019, повідомляємо, що КП "Інформатика" прийнято до уваги зауваження Північного офісу Держаудитслужби, які будуть враховані в подальшій роботі. Що стосується зобов'язань про усунення порушень, відповідно до ч.8 ст. 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі", вказуємо Вам, що процедуру закупівлі за ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування (Проектні роботи стадії «П» по об’єкту «Будівництво ситуаційного центру протидії загрозам у місті Києві») ( UA-2019-03-07-001001-b) визнано такою, що не відбулася згідно абз. 4 ч.2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» через скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг. Тому, усунення виявлених порушень є неможливим.

2019-06-10 10:50:16


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 20 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

-

2019-07-01 10:12:47

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 08 травня 2019
UA-2019-03-07-001001-b8abc28d53bd04043bd716455079e343e
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 31024875
Місцезнаходження: 03186, Україна, Київ обл., Київ, Левка Мацієвича, 3
Учасник Документи Рішення
ФОП ТІУНОВ ВЛАДИСЛАВ АНАТОЛІЙОВИЧ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП Елтранс Документи
Відхилено
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛИТЕР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ ПРОЕКТ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

08 травня 2019 16:37
Протокол 69.pdf
08 травня 2019 16:39
Електронний підпис

Публічні документи

24 травня 2019 14:36
Електронний підпис
24 травня 2019 14:01
Тендерна пропозиція.pdf
23 травня 2019 13:33
Довідка МВС.jpg
23 травня 2019 13:33
Тендерна пропозиція.pdf
23 травня 2019 13:33
Довідка з ДФС.jpg
23 травня 2019 13:33
Довідка МВС.jpg
23 травня 2019 13:33
Довідка з ДФС.jpg
23 травня 2019 13:33
Тендерна пропозиція.pdf
23 квітня 2019 12:06
Електронний підпис
23 квітня 2019 12:06
Електронний підпис
12 квітня 2019 18:11
Електронний підпис
12 квітня 2019 18:11
Електронний підпис
12 квітня 2019 18:04
17 Довідка про довкілля.pdf
12 квітня 2019 18:04
16 Технічне завдання.pdf
12 квітня 2019 18:04
27 Копія паспорт та код.pdf
12 квітня 2019 18:04
Довідка Айбоксбанк.pdf
12 квітня 2019 18:04
20 Проект договору.pdf
12 квітня 2019 18:04
1 Матеріально-тех база.pdf
12 квітня 2019 18:04
9 Штатний розпис.pdf
12 квітня 2019 18:04
Гарантія ФОП ТІУНОВ 1577.zip
12 квітня 2019 18:04
26 Витяг з ЄДР від 27.03.19.pdf
12 квітня 2019 18:04
13 Відгук-подяка.pdf
12 квітня 2019 18:04
8 Сертифікат Експ.pdf
12 квітня 2019 18:04
8 Сертифікат Інж.pdf
12 квітня 2019 18:04
8 Сертифікат АР.pdf

Документи

08 травня 2019 16:46
Протокол 69.pdf
08 травня 2019 16:50
Електронний підпис

Публічні документи

22 квітня 2019 15:14
Електронний підпис
22 квітня 2019 15:02
ЗМІНИ ГАРАНТІЇ_26.2019-НГЕ.7z
22 квітня 2019 15:02
Гарантія.rar
15 квітня 2019 11:58
Електронний підпис
15 квітня 2019 11:35
LicenseCertificate AutoCad.pdf
15 квітня 2019 11:35
Акт до договору .PDF
15 квітня 2019 11:35
Банківська ліцензія
15 квітня 2019 11:34
Виписка_2018.08.21.pdf
15 квітня 2019 11:34
Витяг ПДВ.pdf
15 квітня 2019 11:34
Довідка мат.тех.база ..PDF
15 квітня 2019 11:34
Довідка субпідряд_ ..PDF
15 квітня 2019 11:34
Довідка_р.р.РБА.PDF
15 квітня 2019 11:34
Довідка-пояснення .PDF
15 квітня 2019 11:34
довіреність_Брижнік 1.pdf
15 квітня 2019 11:34
Договір 1324 від 20.08.2013 .PDF
15 квітня 2019 11:34
Договір ГАП від 26.03.19 .PDF
15 квітня 2019 11:34
лист-відгук.pdf
15 квітня 2019 11:34
МТБ .PDF
15 квітня 2019 11:34
опис від 22.03.18.PDF
15 квітня 2019 11:34
Сертификат Лєбєдєв.PDF
15 квітня 2019 11:33
Статут_.pdf
15 квітня 2019 11:33
ЦПХ Михайловский.PDF
15 квітня 2019 11:33
Штатний розклад.PDF

Документи

08 травня 2019 16:40
Протокол 69.pdf
08 травня 2019 16:44
Електронний підпис

Публічні документи

23 квітня 2019 14:53
Електронний підпис
23 квітня 2019 14:52
Електронний підпис
23 квітня 2019 14:29
експертний звіт.pdf
23 квітня 2019 14:29
відгук.pdf
15 квітня 2019 16:48
Електронний підпис
15 квітня 2019 16:48
Електронний підпис
15 квітня 2019 16:45
калькуляция техничка.pdf
15 квітня 2019 16:30
сертифікати.pdf
15 квітня 2019 16:30
Копія витягу ПДВ.pdf
15 квітня 2019 16:30
Копія витягу ЄДРПОУ.pdf
15 квітня 2019 16:30
Договора по МТБ.pdf
15 квітня 2019 16:30
Довідки.pdf
15 квітня 2019 16:29
Довідка з банку.pdf

Конфіденційні документи

15 квітня 2019 16:41
калькуляция техничка.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Тендерна пропозиція з публікацією

Документи

08 травня 2019 16:52
Протокол 69.pdf
08 травня 2019 16:54
Електронний підпис
08 травня 2019 16:58
Електронний підпис

Публічні документи

15 квітня 2019 16:49
Електронний підпис
15 квітня 2019 16:48
Банківська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ТІУНОВ ВЛАДИСЛАВ АНАТОЛІЙОВИЧ

ПП Елтранс

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛИТЕР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ ПРОЕКТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 травня 2019 11:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ТІУНОВ ВЛАДИСЛАВ АНАТОЛІЙОВИЧ 15 283 989,20
UAH з ПДВ
15 283 989,20
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛИТЕР" 15 294 000,00
UAH з ПДВ
15 294 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 травня 2019 14:36
Електронний підпис
24 травня 2019 14:01
Тендерна пропозиція.pdf
23 травня 2019 13:33
Довідка МВС.jpg
23 травня 2019 13:33
Тендерна пропозиція.pdf
23 травня 2019 13:33
Довідка з ДФС.jpg
23 травня 2019 13:33
Довідка МВС.jpg
23 травня 2019 13:33
Довідка з ДФС.jpg
23 травня 2019 13:33
Тендерна пропозиція.pdf
23 квітня 2019 12:06
Електронний підпис
23 квітня 2019 12:06
Електронний підпис
12 квітня 2019 18:11
Електронний підпис
12 квітня 2019 18:11
Електронний підпис
12 квітня 2019 18:04
17 Довідка про довкілля.pdf
12 квітня 2019 18:04
16 Технічне завдання.pdf
12 квітня 2019 18:04
27 Копія паспорт та код.pdf
12 квітня 2019 18:04
Довідка Айбоксбанк.pdf
12 квітня 2019 18:04
20 Проект договору.pdf
12 квітня 2019 18:04
1 Матеріально-тех база.pdf
12 квітня 2019 18:04
9 Штатний розпис.pdf
12 квітня 2019 18:04
Гарантія ФОП ТІУНОВ 1577.zip
12 квітня 2019 18:04
26 Витяг з ЄДР від 27.03.19.pdf
12 квітня 2019 18:04
13 Відгук-подяка.pdf
12 квітня 2019 18:04
8 Сертифікат Експ.pdf
12 квітня 2019 18:04
8 Сертифікат Інж.pdf
12 квітня 2019 18:04
8 Сертифікат АР.pdf

Публічні документи

23 квітня 2019 14:53
Електронний підпис
23 квітня 2019 14:52
Електронний підпис
23 квітня 2019 14:29
експертний звіт.pdf
23 квітня 2019 14:29
відгук.pdf
15 квітня 2019 16:48
Електронний підпис
15 квітня 2019 16:48
Електронний підпис
15 квітня 2019 16:45
калькуляция техничка.pdf
15 квітня 2019 16:30
сертифікати.pdf
15 квітня 2019 16:30
Копія витягу ПДВ.pdf
15 квітня 2019 16:30
Копія витягу ЄДРПОУ.pdf
15 квітня 2019 16:30
Договора по МТБ.pdf
15 квітня 2019 16:30
Довідки.pdf
15 квітня 2019 16:29
Довідка з банку.pdf

Конфіденційні документи

15 квітня 2019 16:41
калькуляция техничка.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Тендерна пропозиція з публікацією

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ТІУНОВ ВЛАДИСЛАВ АНАТОЛІЙОВИЧ

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛИТЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ТІУНОВ ВЛАДИСЛАВ АНАТОЛІЙОВИЧ
#3062616431
Переможець 15 283 989,20
UAH з ПДВ
21 травня 2019 15:33

Документи

21 травня 2019 15:32
Електронний підпис
21 травня 2019 15:32
Електронний підпис
21 травня 2019 15:31
Протокол 79.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 травня 2019 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ТІУНОВ ВЛАДИСЛАВ АНАТОЛІЙОВИЧ
#3062616431
15 283 989,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 травня 2019 15:32
Електронний підпис
21 травня 2019 15:32
Електронний підпис
21 травня 2019 15:31
Протокол 79.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 06 червня 2019 10:09
Коментар щодо відміни: абз.4 ч.2 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі" (скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг)
Документи:
06 червня 2019 10:08
Протокол 91.pdf