Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Project works of stage "P" on the object "Construction of a situational center for countering threats in the city of Kiev"
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 31024875 |
Місцезнаходження: | 03186, Україна , Київ обл., Київ, Левка Мацієвича, 3 |
Контактна особа: |
Буряк Ігор Петрович 380444542347 kp.informatika.kmda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | MUNICIPAL ENTERPRISE "INFORMATYKA" OF EXECUTIVE AUTHORITY OF KYIV CITY COUNCIL (KYIV CITY STATE ADMINISTRATION) |
National ID: | 31024875 |
Contact point: |
Buriak Ihor 380444542347 kp.informatika.kmda@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2019 14:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 квітня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 квітня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 14 травня 2019 11:25 |
Очікувана вартість: | 15 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 650,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,05% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 76500 UAH |
Publication date: | 07 березня 2019 14:42 |
Enquiries until: | 13 квітня 2019 17:00 |
Complaints submission until: | до 19 квітня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 квітня 2019 17:00 |
Information
Estimated total value: | 15 300 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 7 650 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,05 % |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 квітня 2019 16:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 квітня 2019 16:16 |
Зміни_Сит.центр_15.04.2019 .docx | |
15 квітня 2019 16:15 |
ТД_проектування_Сит.центр зі змінами від 15.04.2019 .doc | |
25 березня 2019 15:48 |
Додаток 6 ч.10.pdf | |
25 березня 2019 15:48 |
Додаток 6 ч.9.pdf | |
25 березня 2019 15:47 |
Додаток 6 ч.8.pdf | |
25 березня 2019 15:47 |
Додаток 6 ч.7.pdf | |
25 березня 2019 15:47 |
Додаток 6 ч.6.pdf | |
25 березня 2019 15:46 |
Додаток 6 ч.5.pdf | |
25 березня 2019 15:46 |
Додаток 6 ч.4.pdf | |
25 березня 2019 15:45 |
Додаток 6 ч.3.pdf | |
25 березня 2019 15:45 |
Додаток 6 ч.2.pdf | |
25 березня 2019 15:45 |
Додаток 6 ч.1.pdf | |
25 березня 2019 15:44 |
Додаток 6.docx |
15 квітня 2019 16:17 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
15 квітня 2019 16:16 |
Зміни_Сит.центр_15.04.2019 .docx
|
|||||||||
15 квітня 2019 16:15 |
ТД_проектування_Сит.центр зі змінами від 15.04.2019 .doc
|
|||||||||
25 березня 2019 15:48 |
Додаток 6 ч.10.pdf
|
|||||||||
25 березня 2019 15:48 |
Додаток 6 ч.9.pdf
|
|||||||||
25 березня 2019 15:47 |
Додаток 6 ч.8.pdf
|
|||||||||
25 березня 2019 15:47 |
Додаток 6 ч.7.pdf
|
|||||||||
25 березня 2019 15:47 |
Додаток 6 ч.6.pdf
|
|||||||||
25 березня 2019 15:46 |
Додаток 6 ч.5.pdf
|
|||||||||
25 березня 2019 15:46 |
Додаток 6 ч.4.pdf
|
|||||||||
25 березня 2019 15:45 |
Додаток 6 ч.3.pdf
|
|||||||||
25 березня 2019 15:45 |
Додаток 6 ч.2.pdf
|
|||||||||
25 березня 2019 15:45 |
Додаток 6 ч.1.pdf
|
|||||||||
25 березня 2019 15:44 |
Додаток 6.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. ФОП ТІУНОВ ВЛАДИСЛАВ АНАТОЛІЙОВИЧ, у пропозиції якого є ряд порушень згідно вимог тендерної документації Замовника, та чинного законодавства:
a). Згідно п.3. ДОДАТКА № 1 до Тендерної документації, для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору подається інформація (довідка або лист) за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі використання), на фірмовому бланку (у разі використання) про наявність досвіду виконання аналогічного договору**
** Під аналогічним договором розуміється договір на виконання передпроектних чи проектних робіт у складі яких є проектування об’єктів загальною площею не менше 5000 кв.м. та наявні серверні приміщення площею не менше 100 кв.м.
ФОП ТІУНОВ ВЛАДИСЛАВ АНАТОЛІЙОВИЧ надав договір який не відповідає заданим вимогам тендеру Проектні роботи стадії «П» по об’єкту «Будівництво ситуаційного центру протидії загрозам у місті Києві», а саме менше 5000 кв.м. та немає в наявні серверні приміщення площею не менше 100 кв.м.
б). Бюджет Проектних робіт стадії «П» по об’єкту «Будівництво ситуаційного центру протидії загрозам у місті Києві» складає 15 300 000,00 грн та строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) до 30.09.2019 року, при цьому ФОП ТІУНОВ ВЛАДИСЛАВ АНАТОЛІЙОВИЧ згідно довідки з Державної Податкової Служби України є платником 3 групи єдиного податку. Відповідно до пункту 3 ст.291.4 Податкового Кодексу України у фізичної особи — підприємця, який є платником 3 групи єдиного податку, дохід, отриманий протягом календарного року , має не перевищувати 5 000 000 гривень.
2. ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛИТЕР", у пропозиції якого є ряд порушень згідно вимог тендерної документації Замовника, та чинного законодавства:
a). Згідно п.3. ДОДАТКА № 1 до Тендерної документації, п.п
3.2. На підтвердження виконання аналогічного договору, який зазначений в довідці 3.1., надається копія виконаного договору, копія (-ї) акту (-ів) виконаних робіт або копія (-ї) видаткової (-их) накладної (-их), або інші документи, що підтверджують його виконання.
3.3. На підтвердження виконання аналогічного договору, який зазначений в довідці 3.1. надається лист-відгук від контрагента із зазначенням отримання позитивного експертного звіту.
3.4. На підтвердження виконання аналогічного договору, який зазначений в довідці 3.1. надається копія експертного звіту.
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛИТЕР" надало договір та експертний звіт, при цьому звіт датується 27.03.2014 роком, а договір підписаний 22 серпня 2016, але звіт не може буде виконаний до підписання договору на виконання робіт.
Назва об’єкту за звітом та договору не співпадають, за звітом: «Технічне переоснащення комплексної автоматизованої системи безпеки в адміністративних будинках центрального апарату Національного банку України (м. Київ, вул. Інститутська, 9, 11-б,12)», за договором:
«Технічне переоснащення комплексної автоматизованої системи безпеки адміністративних будинків Національного банку України (м. Київ, вул. Інститутська, 9, 11-6, 12)».
Тому ці документи не є документами за спільним договором.
ВІДПОВІДНО до ст. 3 Закону № 922, закупівлі здійснюються за принципами: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підставі ст.. 30 Закону № 922. ПРОСИМО ТЕНДЕРНИЙ КОМІТЕТ відхилити тендерну пропозицію ФОП ТІУНОВ ВЛАДИСЛАВ АНАТОЛІЙОВИЧ та ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЛИТЕР"у зв’язку невідповідності тендерної пропозиції вимогам Замовника, та кваліфікаційним критеріям відповідно до чинного законодавства.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-31-000022 ● 40d6cbfa69484bf0afb19176c05ee04a
- Статус: вирішено ● Дата: 01 липня 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 травня 2019 15:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.05.2019 № 108
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 29.05.2019 № 108
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
17 UA-2019-03-07-001001-b 07.03.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо виявлених порушень, встановлених висновком про результати моніторингу закупівлі Північного офісу Держаудитслужби від 05.06.2019, повідомляємо, що КП "Інформатика" прийнято до уваги зауваження Північного офісу Держаудитслужби, які будуть враховані в подальшій роботі. Що стосується зобов'язань про усунення порушень, відповідно до ч.8 ст. 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі", вказуємо Вам, що процедуру закупівлі за ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування (Проектні роботи стадії «П» по об’єкту «Будівництво ситуаційного центру протидії загрозам у місті Києві») ( UA-2019-03-07-001001-b) визнано такою, що не відбулася згідно абз. 4 ч.2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» через скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг. Тому, усунення виявлених порушень є неможливим.
2019-06-10 10:50:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
-
2019-07-01 10:12:47
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 31024875 |
Місцезнаходження: | 03186, Україна, Київ обл., Київ, Левка Мацієвича, 3 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ФОП ТІУНОВ ВЛАДИСЛАВ АНАТОЛІЙОВИЧ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП Елтранс | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛИТЕР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ ПРОЕКТ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 травня 2019 11:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ТІУНОВ ВЛАДИСЛАВ АНАТОЛІЙОВИЧ |
15 283 989,20
UAH з ПДВ
|
15 283 989,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛИТЕР" |
15 294 000,00
UAH з ПДВ
|
15 294 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ТІУНОВ ВЛАДИСЛАВ АНАТОЛІЙОВИЧ #3062616431 |
Переможець |
15 283 989,20
UAH з ПДВ
|
21 травня 2019 15:33
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 06 червня 2019 10:09 |
Коментар щодо відміни: | абз.4 ч.2 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі" (скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг) |
06 червня 2019 10:08
|
Протокол 91.pdf |