Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Проектор з інтерактивним сенсорним модулем
Очікувана вартість
53 100,00 UAH
UA-2019-03-07-000749-a ● 11a5bceb4d8a4eaa88ae9829aca57ecc
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Прилуцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02147612 |
Місцезнаходження: | 17500, Україна , Чернігівська обл., Прилуки, Чернігівська обл., м. Прилуки, вул. Вокзальна, 24 |
Контактна особа: |
Вовк Сергій +380463730022 booh@uopmr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2019 11:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 березня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 18 березня 2019 15:24 |
Очікувана вартість: | 53 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 531,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38650000-6: Фотографічне обладнання
Проектор з інтерактивним сенсорним модулем
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Проектор з інтерактивним сенсорним модулем
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
17500, Україна, Чернігівська обл., Прилуки, вул.Вокзальна,24 (ЗОШ І-ІІІ ст.. № 9, провулок Фізкультурника, 24, м. Прилуки, Чернігівська обл., 17500)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2019
ДК 021:2015: 38650000-6 — Фотографічне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 березня 2019 13:47 |
Tekhnichni_vimogi_do_tovaru1.docx | |
13 березня 2019 13:47 |
Komertsiyna_propozitsiya.docx | |
13 березня 2019 13:47 |
Перелік змін до документації.doc | |
07 березня 2019 11:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 березня 2019 11:17 |
Information for customer.docx | |
07 березня 2019 11:17 |
DOGOVIR_kuplya-prodazh_proekt.doc | |
07 березня 2019 11:17 |
Ogoloshennya.docx | |
07 березня 2019 11:17 |
Vimogi_do_klasifikatsiyi_uchasnika.docx |
13 березня 2019 13:47 |
Tekhnichni_vimogi_do_tovaru1.docx
|
||
13 березня 2019 13:47 |
Komertsiyna_propozitsiya.docx
|
||
13 березня 2019 13:47 |
Перелік змін до документації.doc
|
||
07 березня 2019 11:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
07 березня 2019 11:17 |
Information for customer.docx
|
||
07 березня 2019 11:17 |
DOGOVIR_kuplya-prodazh_proekt.doc
|
||
07 березня 2019 11:17 |
Ogoloshennya.docx
|
||
07 березня 2019 11:17 |
Vimogi_do_klasifikatsiyi_uchasnika.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 березня 2019 10:31
Дата відповіді: 12 березня 2019 08:55
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
1)Учасник залишає за собою право запропонувати товар з аналогічними технічними характеристиками, але не менше ніж характеристики вказаними в тендерній документації замовника. Бажано пропонувати марку товару згідно тендерної документації.
2)Згідно з п. 6.6 «Порядку здійснення допорогових закупівель» допускаються до участі будь-які Учасники, зареєстровані у Системі (електронні системі закупівель ) в т.ч. фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Остаточна найнижча ціна пропозиції визначається за результатами аукціону, до остаточної ціни ще додатково сума ПДВ додаватись не буде.
1)Учасник залишає за собою право запропонувати товар з аналогічними технічними характеристиками, але не менше ніж характеристики вказаними в тендерній документації замовника. Бажано пропонувати марку товару згідно тендерної документації.
2)Згідно з п. 6.6 «Порядку здійснення допорогових закупівель» допускаються до участі будь-які Учасники, зареєстровані у Системі (електронні системі закупівель ) в т.ч. фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Остаточна найнижча ціна пропозиції визначається за результатами аукціону, до остаточної ціни ще додатково сума ПДВ додаватись не буде.
Довжина HDMI кабеля
Дата подання: 12 березня 2019 10:02
Дата відповіді: 12 березня 2019 11:20
Шановний Замовник.
Підкажіть яка довжина HDMI кабеля вам необхідна для підключення ?
Відповідь: Добрий день. Довжина HDMI кабеля - 10м
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-07-000749-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:42792039
Дата подання: 08 березня 2019 13:24
дискримінаційні вимоги
Звератємо увагу, що вимога, яка наведена в додатку № 1:
- Авторизований лист від виробника або сертифікат авторизованого партнера з вказанням посилання на даний товар з зазначенням її номеру та замовника, дійсний на момент подання пропозиції щодо права поставки та продажу запропонованого товару – свідчить про дискримінаційні вимоги та обмежує коло потенційних учасників або ця вимога прописана під конкретного учасника.
Відповідно до п.п. 6.2. п.6 Порядку здійснення допорогових закупівель під час здійснення допорогових закупівель замовники повинні дотримуватись таких принципів закупівлі як, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник торгів повинен бути виробником товару або мати статус партнера від офіційного дистриб’ютора товару.
Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Окремо прошу звернути Вашу увагу, що крім зазначених правових підстав, доречно продивитись та взяти до уваги сформований перелік рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, зокрема: Рішення Антимонопольного комітету № 1238 від 29.07.2013, № 730 від 20.05.2015, рішення № 810 від 29.05.2015, рішення № 1167 від 24.09.2014, рішення № 1606 від 20.07.2016, яка вже дала оцінку не правомірності подібних вимог, які неправомірно застосовуються Замовником в державних закупівлях. Додатково звертаю увагу шановного Замовника на Вимоги та відповідальність яка передбачена в Законі України Про захист економічної конкуренції від 11.01.2001 № 2210-III відповідно до ст. 15 Антиконкурентні дії органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю передбачено: пряме або опосередковане примушення суб'єктів господарювання до пріоритетного укладення договорів, першочергової поставки товарів певному колу споживачів чи першочергового їх придбання у певних продавців; надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції; 3. Вчинення антиконкурентних дій органів влади, рганів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом. Дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами; На підставі ознак перелічених в ст. 50 даного Закону має застосовуватися відповідальність передбачена ст. 51-55.
Просима убрати цю вимоги.
Розгорнути
Згорнути
- Авторизований лист від виробника або сертифікат авторизованого партнера з вказанням посилання на даний товар з зазначенням її номеру та замовника, дійсний на момент подання пропозиції щодо права поставки та продажу запропонованого товару – свідчить про дискримінаційні вимоги та обмежує коло потенційних учасників або ця вимога прописана під конкретного учасника.
Відповідно до п.п. 6.2. п.6 Порядку здійснення допорогових закупівель під час здійснення допорогових закупівель замовники повинні дотримуватись таких принципів закупівлі як, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник торгів повинен бути виробником товару або мати статус партнера від офіційного дистриб’ютора товару.
Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Окремо прошу звернути Вашу увагу, що крім зазначених правових підстав, доречно продивитись та взяти до уваги сформований перелік рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, зокрема: Рішення Антимонопольного комітету № 1238 від 29.07.2013, № 730 від 20.05.2015, рішення № 810 від 29.05.2015, рішення № 1167 від 24.09.2014, рішення № 1606 від 20.07.2016, яка вже дала оцінку не правомірності подібних вимог, які неправомірно застосовуються Замовником в державних закупівлях. Додатково звертаю увагу шановного Замовника на Вимоги та відповідальність яка передбачена в Законі України Про захист економічної конкуренції від 11.01.2001 № 2210-III відповідно до ст. 15 Антиконкурентні дії органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю передбачено: пряме або опосередковане примушення суб'єктів господарювання до пріоритетного укладення договорів, першочергової поставки товарів певному колу споживачів чи першочергового їх придбання у певних продавців; надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції; 3. Вчинення антиконкурентних дій органів влади, рганів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом. Дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами; На підставі ознак перелічених в ст. 50 даного Закону має застосовуватися відповідальність передбачена ст. 51-55.
Просима убрати цю вимоги.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 березня 2019 11:00
Добрий день. Авторизований лист від виробника або сертифікат авторизованого партнера з вказанням посилання на даний товар з зазначенням її номеру та замовника, зазначений у вимогах Документації перш за все, як документальне підтвердження щодо надання учасником процедури закупівлі гарантій поставки та уникнення недобросовісних постачальників. При відпрацюванні тендерної документації дискримінаційні вимоги не встановлювались.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2019 15:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Інтер Системс" |
45 900,00
UAH з ПДВ
|
42 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОНДАР МАКСИМ ВІТАЛІЙОВИЧ |
52 900,00
UAH з ПДВ
|
43 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" |
48 439,50
UAH з ПДВ
|
48 439,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Чернігівторг |
51 900,00
UAH з ПДВ
|
51 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Інтер Системс" #37653216 |
Відхилено |
42 990,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2019 15:11
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОНДАР МАКСИМ ВІТАЛІЙОВИЧ #3494703974 |
Переможець |
43 000,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2019 09:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір.pdf | укладений |
28 березня 2019 08:37
|