Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
oils and lubricating materials
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна +38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Chaikovska Olena +38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2019 20:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 квітня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 травня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 09 серпня 2019 11:32 |
Очікувана вартість: | 194 043 360,90 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 970 216,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 5821300 UAH |
Publication date: | 07 березня 2019 20:21 |
Enquiries until: | 23 квітня 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 29 квітня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 травня 2019 10:00 |
Information
Estimated total value: | 194 043 361 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 970 217 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби
М-14Г2ЦС
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 квітня 2019 17:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 квітня 2019 17:36 |
2500 ТД оливи та маст.матеріали_нова редакція_25.04.2019.docx | |
25 квітня 2019 17:36 |
Зміни до тендеру_2500_25.04.2019.doc | |
18 квітня 2019 17:07 |
Зміни до тендеру_2500_18.04.2019.doc | |
26 березня 2019 17:06 |
Зміни до тендеру_2500_26.03.2019.doc | |
07 березня 2019 20:18 |
Додаток №11.pdf | |
07 березня 2019 20:18 |
Додаток №9.doc |
25 квітня 2019 17:36 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
25 квітня 2019 17:36 |
2500 ТД оливи та маст.матеріали_нова редакція_25.04.2019.docx
|
|||||||||
25 квітня 2019 17:36 |
Зміни до тендеру_2500_25.04.2019.doc
|
|||||||||
18 квітня 2019 17:07 |
Зміни до тендеру_2500_18.04.2019.doc
|
|||||||||
26 березня 2019 17:06 |
Зміни до тендеру_2500_26.03.2019.doc
|
|||||||||
07 березня 2019 20:18 |
Додаток №11.pdf
|
|||||||||
07 березня 2019 20:18 |
Додаток №9.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стандартом передбачено реалізацію виробником окремих етапів підтвердження відповідності, якості і безпеки мастил та олив вимогам, встановленим діючими нормативними документам на їх виготовлення (стандартами, технічними умовами тощо).
Сфера застосування стандарту розповсюджується на мастила та оливи для наступних об’єктів залізничного транспорту:
- рухомий склад – тяговий рухомий склад, вагони, моторвагонний рухомий склад, спеціальний самохідний і несамохідний рухомий склад та інші технічні засоби на залізничному ходу;
- технічні засоби забезпечення функціонування інфраструктури – пристрої та механізми колійного господарства, пристрої сигналізації, централізації, блокування, зв’язку, контактної мережі та пристроїв енергозабезпечення.
Одночасно стандартом встановлено, що експлуатаційним випробуванням в локомотивному господарстві АТ «Укрзалізниця» підлягають мастила та оливи, призначені для застосування у вузлах і механізмах, експлуатаційна надійність яких безпосередньо впливає на безпеку руху:
- дизельні двигуни;
- буксові вузли;
- зубчаста передача тягового редуктора колісно-моторного блоку;
- гідравлічна передача;
- моторно-осьові підшипники;
- компресори;
- гальмівне обладнання;
- протиобморожуючі мастила;
- мастила, призначені для лубрикації зони контакту «колесо-рейка».
Документи, зазначені в п.3.2.2, видаються органом з оцінки відповідності (далі - ООВ), акредитованим Національним агентством з акредитації України (далі - НААУ) відповідно до ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності».
Сфера акредитації ООВ визначена в додатку до атестату про акредитацію.
Інформація щодо акредитованих ООВ та сфери їх акредитації розміщена на офіційному сайті НААУ (https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/).
Вимоги про усунення порушення
В пункті 3.7. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації зазначено, що учасник надає документи на предмет закупівлі згідно вимог визначених у Додатку № 1. В підпункті 2.4. пункту 2 «Документи щодо підтвердження виконання вимог на продукцію» розділу «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» Додатку № 1 зазначено: «Згідно Стандарту СТП-Н 04-009:2017 «Мастила та оливи для тягового рухомого складу, машин та механізмів ПАТ «Укрзалізниця». Порядок допуску до застосування» (Додаток № 11 до тендерної документації), введеного в дію наказом ПАТ «Укрзалізниця» від 13.12.2017 № 765 оливи та мастильні матеріали повинні пройти процедуру допуску до застосування. Для забезпечення безпеки руху поїздів застосування на тяговому рухомому складі, рухомому складі, машинах та механізмах АТ «Укрзалізниця» олив та мастильних матеріалів, які не пройшли встановлену процедуру допуску, не допускається».
Відповідно до ч. 3 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Як визначено п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Стандарт СТП-Н 04-009:2017 «Мастила та оливи для тягового рухомого складу, машин та механізмів ПАТ «Укрзалізниця» введений в дію наказом ПАТ «Укрзалізниця» від 13.12.2017 № 765 не є міжнародним або національним стандартом, не являється нормативним документом, застосування якого встановлено нормативно-правовим актом, а є стандартом підприємства АТ «Українська залізниця». Відповідно до ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про стандартизацію» стандарти, … прийняті підприємствами, установами та організаціями, застосовуються на добровільній основі.
На підставі наведених норм законодавства можна зробити висновок, що вимога щодо обов’язкового проходження процедури допуску до застосування олив та мастил відповідно до стандарту СТП-Н 04-009:2017 є такою, що виходить за межі технічних вимог, встановлених ЗУ «Про публічні закупівлі», призводить до зменшення кола потенційних учасників торгів, штучно звужує конкуренцію та є дискримінаційною вимогою.
Таким чином, вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу щодо обов’язкового проходження продедури допуску до застосування олив та мастил відповідно до стандарту СТП-Н 04-009:2017 та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства.
Для організації безпечної експлуатації рухомого складу та інших технічних засобів, забезпечення безпеки перевезень пасажирів та вантажу на залізничному транспорті АТ «Укрзалізниця» розроблено стандарт СТП-Н 04-009:2017 «Мастила та оливи для тягового рухомого складу, машин та механізмів ПАТ «Укрзалізниця». Порядок допуску до застосування», затверджений та введений в дію наказом ПАТ «Укрзалізниця» від 13.12.2017 № 765. Сфера застосування стандарту розповсюджується на мастила та оливи для об’єктів залізничного транспорту, які безпосередньо забезпечують рух поїздів:
- рухомий склад – тяговий рухомий склад, вагони, моторвагонний рухомий склад, спеціальний самохідний і несамохідний рухомий склад та інші технічні засоби на залізничному ходу;
- технічні засоби забезпечення функціонування інфраструктури – пристрої та механізми колійного господарства, пристрої сигналізації, централізації, блокування, зв’язку, контактної мережі та пристроїв енергозабезпечення.
Стандартом передбачено реалізацію виробником окремих етапів підтвердження відповідності, якості і безпеки мастил та олив вимогам, встановленим діючими нормативними документам на їх виготовлення (стандартами, технічними умовами тощо).
Стандарт підприємства є обов'язковим для підприємства, яке прийняло цей стандарт.
Скарги до процедури
Дата подання: 01 квітня 2019 13:37
Дата подання: 04 квітня 2019 18:44
Дата подання: 16 травня 2019 11:49
Дата подання: 17 травня 2019 15:51
Дата подання: 18 травня 2019 20:21
Дата подання: 12 липня 2019 15:01
Дата подання: 13 липня 2019 15:39
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-02-000032 ● d3e2a3a9404341c09fba64d27d47a342
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 березня 2020 17:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.03.2020 № 53
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.03.2020 № 53
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2019-03-07-000542-c 07.03.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі"
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-03-07-000542-c Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 13 березня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2019-03-07-000542-c олив та мастильних матеріалів (ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення: 1) норм частини першої статті 23 Закону; 2) пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) (по трьох епізодах). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо строків надання роз’яснень. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було продовжено по 04.12.2019 року. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. 2. Щодо відповідності пропозицій учасників умовам тендерної документації. 2.1 Щодо відсутності підстав відхилення пропозицій учасників, визначених у пункті 9 частини першої статті 17 Закону. Додаток № 5 до тендерної документації Замовника містить примірну форму надання інформації щодо відсутності підстав для відхилення пропозиції учасника на підставі частини першої статті 17 Закону. Зазначені вище учасники в складі своїх тендерних пропозицій надали довідку довільної форми, що відповідає формі, яка встановлена у зазначеній частині тендерної документації. Одночасно звертаємо увагу на те, що відповідно до частини третьої статті 17 Закону Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам. Пункт 9 частини першої статті 17 Закону говорить, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію, якщо: (9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Згідно з інформацією Уповноваженого органу, яка, зокрема, міститься на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України в розділі Публічні закупівлі » Консультації з питань закупівель » Узагальнені відповіді, відкритими єдиними державними реєстрами, доступ до яких є вільним, зокрема є: - Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення; - Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; - Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Таким чином, інформація, яка стосується пунктів 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, та, згідно із цією ж статтею, Замовник не вимагає її документального підтвердження. Таким чином Замовник дотримався вимог Закону в частині підтвердження учасником відповідності вимогам, встановлених статтею 17 Закону. 2.2. Щодо необхідності узгодження з АТ «Укрзалізниця» технічних умов, за якою виготовлена продукція Відповідно до міждержавного стандарту ГОСТ 32894-2014 «Продукция железнодорожного назначения. Инспекторский контроль. Общие положения» продукцією залізничного призначення є (мовою оригіналу): продукция железнодорожного назначения: продукция изготовленная вновь или вышедшая после ремонта и/или прошедшая модернизацию, к которой относятся все виды подвижного состава, его составные части, компоненты инфраструктуры железнодорожного транспорта, предназначенные для использования в процессе железнодорожных перевозок. Очевидно, що предмет закупівлі не належить до продукції залізничного призначення у визначенні зазначеного стандарту, а отже відсутня необхідність узгодження технічних умов, за якими ця продукція виготовляється, з АТ «Укрзалізниця». 2.3. Щодо зазначення дати виготовлення продукції Умовами тендерної документації вимагалося, щоби продукція, яка пропонується до постачання, була виготовлена не раніше 01.12.2018 року. На підтвердження цього учасники надають документ «Дані на товар», в якому надають відповідну інформацію щодо дати виготовлення продукції. Дата «не раніше 01.03.2019 року», яку зазначив у своїй тендерній пропозиції ТОВ «ТОРУМ», означає дату 01.03.2019 або будь який день/місяць ПІСЛЯ цієї дати, що ОЧЕВИДНО є більш пізнім терміном, ніж 01.12.2018 року, тобто зазначення дати у такому форматі не є порушенням вимог тендерної документації. Звертаємо увагу, що умовами тендерної документації (пункт 5.2.) передбачено, що технічні помилки та описки будуть сприйматися замовником, як формальна (несуттєва) помилка в разі, якщо така помилка не призводить до значного спотворення інформації, допущена очевидно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації, та при умові, що при комплексному розгляді документів можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності, та встановити, що така помилка не навмисна. Зазначення дати у форматі, який був наданий учасником, жодним чином не заважає встановити необхідну інформацію щодо того, що продукція виготовлена у потрібний період часу. Таким чином, на думку Замовника, відсутні підстави для відхилення пропозицій учасників в цій частині.
2020-03-25 13:32:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо надання роз’яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону.)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
Учасник 1 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ ТОРУМ | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ "КОРНЕТ ХОЛДИНГ" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН - ЮКРЕЙН" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ "КОРНЕТ ХОЛДИНГ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ ТОРУМ | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН - ЮКРЕЙН" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОРНЕТ ХОЛДИНГ" #39798690 |
Переможець |
191 132 166,00
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2019 17:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2020 11:52
|
ЦЗВ-14-02819-01.pdf | укладений |
08 квітня 2020 11:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2019 17:02
|
ЦЗВ-14-02819-01 (1).pdf | зміни до договору |
23 грудня 2019 17:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 жовтня 2019 14:55
|
ЦЗВ-14-02819-01 (1).pdf | зміни до договору |
18 жовтня 2019 14:55
|
Електронний підпис | укладений |
09 вересня 2019 11:10
|
ЦЗВ-14-02819-01.pdf | укладений |
09 вересня 2019 11:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5, ч.4, ст.36 Закон України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-14-02819-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.8, ч.4, ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-14-02819-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |