Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Хмельницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03356163 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Проскурівська, 1 |
Контактна особа: |
Гурський Віталій Віталійович +380382657676 uzkgyrist.km@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2019 16:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2019 23:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2019 23:30 |
Початок аукціону: | 25 березня 2019 14:59 |
Очікувана вартість: | 1 783 388,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 783,39 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 березня 2019 16:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 березня 2019 16:47 |
технічне завдання.pdf | |
07 березня 2019 16:39 |
додаток 5.docx | |
07 березня 2019 16:39 |
Додаток 4.docx | |
07 березня 2019 16:39 |
ДОДАТОК 2.doc | |
07 березня 2019 16:39 |
ТД.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-17-000002 ● 1e8a56b361ce4fc892e4ea4b28d9fc1f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 квітня 2019 15:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.04.2019 № 16
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби А. МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 17.04.2019 № 16
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п 5
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-03-07-000516-с
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-04-18 15:40:59
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту – улаштування тротуару по вул. Старокостянтинівське шосе (від вул. Січових стрільців до вул. Озерної – права сторона) в м. Хмельницькому (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2019-03-07-000516-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п'ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Відповідно до частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця, та протягом одного дня після прийняття такого рішення замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та надсилає його переможцю.
Відповідно до абзацу шостого частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу прошу надати відповідну інформацію (пояснення), а саме: чому рішення про визначення переможця прийнято Замовником 29.03.2019 (протокол засідання тендерного комітету від 29.03.2019 №26), а повідомлення про намір укласти договір оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 01.04.2019?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом ТРЬОХ робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-04-22 11:10:55
відхилення вимоги
У Вашому запиті зазначається, що в ході проведення перевірки Вами встановлено порушення управлінням житлово-комунального господарства Хмельницької міської ради (ЄДРПОУ- 03356163) (надалі- Управління) порядку проведення процедури закупівлі згідно оголошення UA-2019-03-07-000513-c «Роботи з капітального ремонту покриття вул. Попова в м. Хмельницькому» очікуваною вартістю 3705 323, 00грн.
Відповідно до інформації розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу тендерним комітетом Управління 29.03.2019 прийнято рішення про визначення ТОВ «ІБК Гайвей» переможцем процедури закупівлі, оприлюднено на веб-порталі уповноваженого органу 01.04.2019.
Відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі.
Разом з тим відповідно до статті 254 Цивільного кодексу України, якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день.
Законом чітко визначено, якщо останній день строку випадає на вихідний, святковий або неробочий день, днем закінчення строку є перший за ним робочий день відповідно до в ч. 5 ст. 254 ЦКУ «що визначений відповідно до закону таким у місці вчинення певної дії» стосуються і вихідних, і святкових, і неробочих днів. При цьому вихідними слід вважати вихідні дні хоча б в одній з організацій, яка здійснює чи стосовно якої мають бути здійснені відповідні дії. Святкові та неробочі дні визначені як єдині для всієї країни в ст. 73 КЗпП.
Тому, враховуючи вищезазначене, та те що день публікації повідомлення було визначено 30.03.2019 (вихідний день), оприлюднення було здійснено 01.04.2019 (перший за ним робочий день відповідно до в ч. 5 ст. 254 ЦКУ) Управління житлово-комунального господарства Хмельницької міської ради не вбачає порушення вимог законодавства при проведенні процедури «Відкриті торги» на закупівлю «Роботи з капітального ремонту покриття вул. Попова в м. Хмельницькому «(код ДК 021:2015: 45000000-7 — «Будівельні роботи та поточний ремонт)».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2019 15:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ «БУДМАКСПЛЮС» |
1 739 210,00
UAH з ПДВ
|
1 729 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЗЯСЛАВТРАНСБУД" |
1 740 248,40
UAH з ПДВ
|
1 730 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство «Євро-99» |
1 780 000,00
UAH з ПДВ
|
1 780 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «БУДМАКСПЛЮС» #40947480 |
Переможець |
1 729 000,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2019 10:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2019 14:27
|
уг 2 дог 270.pdf | укладений |
25 жовтня 2019 14:23
|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2019 17:21
|
уг 1 дог 270.pdf | зміни до договору |
30 липня 2019 17:19
|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2019 17:16
|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2019 11:59
|
270.pdf | укладений |
16 квітня 2019 11:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | асигнування на 2019 становить 1729000.00 |
Номер договору про закупівлю: | 270 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |