Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Очікувана вартість
500 150,00 UAH
UA-2019-03-07-000398-c 9cc78c1e8ba24520b2285ba4bb13569b
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельниченко Катерина Володимирівна

0459454067 tendersecretaryobmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти і науки Броварської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143838
Місцезнаходження: 07400, Україна , Київська обл., БРОВАРИ, м. Бровари, вул. Гагаріна, 18
Контактна особа: Мельниченко Катерина Володимирівна
0459454067
tendersecretaryobmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 березня 2019 13:44
Звернення за роз’ясненнями: до 12 березня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 березня 2019 14:00
Початок аукціону: 25 березня 2019 14:32
Початок аукціону: 25 березня 2019 14:32
Очікувана вартість: 500 150,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 004,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15004.5 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10840 шт.
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07400, Україна, Київська область, БРОВАРИ, заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 квітня 2019  —  30 квітня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 березня 2019 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 березня 2019 14:38
ДКТ Кухонне приладдя.pdf
11 березня 2019 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 березня 2019 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 березня 2019 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 березня 2019 14:38
ДКТ Кухонне приладдя.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-07-000398-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДИСТРИБУЦІЙНА КОМПАНІЯ ЮНІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42274686
Дата подання: 09 квітня 2019 20:10
Щодо скасування неправомірного рішення стосовно визначення переможцем ФОП Сталєв Євген Олександрович
Вимагаємо скасувати Протокольне рішення про обрання переможцем Учасника ФОП Сталєв Євген Олександрович , з підстав неповної відповідності його тендерної пропозиції умовам тендерної документації
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 квітня 2019 17:39
Уважно вивчивши Вашу вимогу повідомляємо наступне:
1. Згідно пункту 30 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»: «тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.»
Підпунктом 3 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не була передбачена умова про надання в складі тендерної пропозиції Учасниками документів, що підтверджують відсутність передбачених Законом підстав для відмови в участі у торгах згідно ст. 17 Закону, у вигляді Інформаційної довідки, видану уповноваженим органом, про те, що Учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього не відкрито ліквідаційної процедури (далі – Документ про банкрутство). Слід зауважити, що умовами тендерної документації такий Документ про банкрутство взагалі не вимагався від Учасників для надання в складі тендерної пропозиції. Документ про банкрутство вимагався лише згідно пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для надання у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, від Переможця торгів у відповідності до абзацу 2 частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». ФОП Сталєв Є.О. виконав умови пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та опублікував «Інформаційну довідки, видану уповноваженим органом, про те, що Учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього не відкрито ліквідаційної процедури» в електронній системі закупівель 09.04.2019 року об 22:00 годині.
Зокрема ФОП Сталєв Є.О. надав в складі тендерної пропозиції Витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 21.03.2019 року, де в розділі «Данні про перебування фізичної особи – підприємця в процесі припиненні підприємницької діяльності, банкрутства» зазначено: інформація відсутня. Також Замовник перевірив таку інформацію в Єдиному державному реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за посиланням в мережі Інтернет: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch. Слід зауважити, що документ, в якому явна описка «щодо відкритої ліквідаційної процедури», теж датований ФОП Сталєв Є.О. 21.03.2019 року. Замовник не брав до уваги дану описку про ліквідаційну процедуру в документі ФОП Сталєв Є.О. від 21.03.2019 року за №6, перевіривши таку інформацію у Витязі з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 21.03.2019 року (наданому ФОП Сталєв Є.О. в складі тендерної пропозиції) та в Єдиному державному реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за посиланням в мережі Інтернет: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch.
На підставі вищевикладеного ФОП Сталєв Є.О. не порушив умови тендерної документації Замовника та не підлягає відхиленню.
2.) В підпункті 2.1. пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не було встановлена Замовником умова, що Учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції аналогічний договір в якому повинно бути вказаний код ДКПП. Який відповідає предмету закупівлі Замовника, а саме: «39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування». ФОП Сталєв надав в складі тендерної пропозиції аналогічний договір у відповідності до якого він постачав аналогічний товар, що є предметом закупівлі, що підтверджується Специфікацією до такого аналогічного договору.
На підставі вищевикладеного ФОП Сталєв Є.О. не порушив умови підпункту 2.1. пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника та не підлягає відхиленню.

3.) Частиною 2 статті 23 Закону України від 05.06.2014 № 1315-VII "Про стандартизацію" передбачено: «Національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами». Також частиною 2 статті 15 Господарського кодексу України передбачено, що:
«Застосування стандартів, кодексів усталеної практики чи їх окремих положень є обов'язковим для:
{Абзац перший частини другої статті 15 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1315-VII від 05.06.2014}
суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів чи кодексів усталеної практики установлено нормативно-правовими актами;
{Абзац другий частини другої статті 15 в редакції Закону № 1315-VII від 05.06.2014}
учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти чи кодекси усталеної практики;
{Абзац третій частини другої статті 15 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1315-VII від 05.06.2014}
виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні.».
Чинним законодавством України не передбачено, що до товару, який є предметом закупівлі застосовується обов’язковість застосування національних стандартів.
В складі тендерної пропозиції ФОП Сталєв Є.О. надав висновок СЕС № 602-123-20-3/5083 від 14.02.2018 року на запропонований товар. У розділі такого висновку СЕС: «виготовлений у відповідності із (ТУ, ДСТУ, ГОСТ)» - відсутня інформація. Висновок СЕС № 602-123-20-3/5083 від 14.02.2018 року відповідає Наказу Міністерства охорони здоров’я України за N 247 від 09.10.2000 року «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи» та підтверджує, що ФОП Сталєв Є.О. згідно чинного законодавства України не вказав інформацію про «ГОСТ, ТУ, ДСТУ» в складі тендерної пропозиції у відповідності до умов Додатку №1 до Додатку №3 тендерної документації.
На підставі вищевикладеного ФОП Сталєв Є.О. не порушив умови Додатку №1 до Додатку №3 тендерної документації Замовника та не підлягає відхиленню.

4.) В складі тендерної пропозиції ФОП Сталєв Є.О. надав в складі тендерної пропозиції Інформаційний лист з Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (вих. № 24171/10/04-36-58-82 від 01.03.2019 року) в якому зазначений лише один рахунок в АТ КБ «ПРИВАТБАНК», який є в наявності у ФОП Сталєва Є.О., а саме: 26005052710393.
На виконання умов підпункту 8 пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації ФОП Сталєв Є.О. в скалі тендерної пропозиції надав наступні документи:
- Довідка з АТ КБ «ПРИВАТБАНК» (від 15.03.2019 року) про наявність поточного рахунку 26005052710393,
- Довідка з АТ КБ «ПРИВАТБАНК» (від 15.03.2019 року) в якому зазначена інформація про відсутність простроченої заборгованості за кредитами.
У відповідності до Наказу Міністерства фінансів України за №721 від 18.08.2015 року «Про затвердження Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів» інформація до контролюючих органів (в тому числі Фіскальної служби України) надаються фінансовими установами в день відкриття рахунку. У разі, якщо в Інформаційному листі з Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (вих. № 24171/10/04-36-58-82 від 01.03.2019 року) вказаний лише один рахунок 26005052710393 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК», то іншого рахунку бути не може та інформацію з АТ КБ «ПРИВАТБАНК» про відсутність заборгованості за кредитами по іншому рахунку ніж: 26005052710393 – теж не може.
На підставі вищевикладеного ФОП Сталєв Є.О. не порушив умови підпункту 8 пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника та не підлягає відхиленню.

5.) Умовами позиції 3 розділу «Найменування товару та технічні характеристики» Додатку 2 тендерної документації Замовником були встановлені наступні технічні характеристики:
«Кружка фарфорова з ручкою, має містити малюнок фруктів або квітів, об’єм не менше 220 мл».
Умовами тендерної документації Замовника було дозволено надати Учасникам цінову пропозицію на товар який містить малюнок фруктів або квітів. Жодних обмежень не було встановлено Замовником умовами Додатку № 2 тендерної документації щодо поставки товару з одним малюнком: або з малюнком фруктів, або з малюнком квитів. Учасники могли запропонувати товар, що пропонуються до постачання з малюнком: фруктів або квітів. Крім того, малюнок на товарі не впливає на якість товару.
ФОП Сталєв Є.О. надав в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують, що запропонований ним товар відповідає вищевказаним умовам позиції 3 розділу «Найменування товару та технічні характеристики» Додатку 2 тендерної документації.

На підставі вищевикладеного ФОП Сталєв Є.О. не порушив умови позиції 3 розділу «Найменування товару та технічні характеристики» Додатку 2 тендерної документації Замовника та не підлягає відхиленню.

У зв’язку з вищевикладеним Управління освіти і науки Броварської міської ради підтверджує, що прийняв Рішення про визначення переможцем процедури відкритих торгів на предмет закупівлі код ДК 021:2015 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (номер оголошення про проведення процедури закупівлі ІІА-2019-03-07-000398-с) - ФОП Сталєв Євгеній Олександрович, у вигляді Протоколу № 167 засідання ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, яке відповідає нормам чинного законодавства України та відмовляє ТОВ "ДИСТРИБУЦІЙНА КОМПАНІЯ ЮНІТРЕЙД" у задоволенні Вимоги щодо скасування неправомірного рішення стосовно визначення переможцем ФОП Сталєв Є.О. (від 09.04.2019 року за №1/04).

Документи подані скаржником

09 квітня 2019 20:10
Вимога.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-03-07-000398-c.a2
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "ДИСТРИБУЦІЙНА КОМПАНІЯ ЮНІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42274686
Дата подання: 18 квітня 2019 17:38
Оскарження визначення переможця
Скарга та докази оплати
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 квітня 2019 13:05
Рішення від 22.04.2019 № 4867 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2019 13:05
рішення від 13.05.2019 № 5859.pdf
Дата публікації: 16 травня 2019 21:10

Документи подані скаржником

18 квітня 2019 17:38
Скарга до АМКУ.pdf
18 квітня 2019 17:38
Платіжне доручення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 березня 2019 15:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ФIРМА КАНФАР ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО" 215 376,00
UAH з ПДВ
215 376,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з Обмеженою Відповідальністю ""ТТ-Сінергія" 318 211,20
UAH з ПДВ
303 206,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДИСТРИБУЦІЙНА КОМПАНІЯ ЮНІТРЕЙД" 323 724,00
UAH з ПДВ
308 481,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОМІНВЕСТГАЗБУД" 478 051,20
UAH з ПДВ
318 211,19
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Сталев Евгений Александрович" 496 740,00
UAH з ПДВ
477 580,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КІРПІЧОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ 498 532,00
UAH з ПДВ
498 532,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 березня 2019 13:50
Аналогічні договора.pdf
22 березня 2019 13:40
Електронний підпис
22 березня 2019 13:38
Протокол прозміни (1).pdf
22 березня 2019 13:38
Протокол про мод.статут.pdf
22 березня 2019 13:38
Проект договору.pdf
22 березня 2019 13:38
ПАСПОРТ ШАМРАЙ полн. ор..pdf
22 березня 2019 13:38
Накази ф.П-1(копія).pdf
22 березня 2019 13:38
Документи до Додатку №2.pdf
22 березня 2019 13:38
Довідки до Додатку №4.pdf
22 березня 2019 13:38
Довідка Статут.pdf
22 березня 2019 13:38
Гарантия.zip
22 березня 2019 13:38
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
22 березня 2019 13:38
Виписка.pdf
22 березня 2019 13:38
Аналогічні договора.pdf

Публічні документи

22 березня 2019 13:51
Електронний підпис
22 березня 2019 13:50
Проект договору.pdf
22 березня 2019 13:50
Документи ТОВ ДКЮ.pdf
22 березня 2019 13:50
Довідки з банку.pdf
22 березня 2019 13:50
GARANTIYA_15 004,50UAH.ZIP
22 березня 2019 13:50
Висновки СЕЕ.pdf
22 березня 2019 13:50
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

22 березня 2019 10:53
4.36_Довідка_з_податкової.pdf
22 березня 2019 10:53
4.39_Висновок_експертизи.pdf
21 березня 2019 15:16
Підписаний_LICENSE.pdf
21 березня 2019 15:16
Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O.pdf
21 березня 2019 15:16
Підписаний_GarLIST 0081.pdf
21 березня 2019 15:16
4.39_Висновок_експертизи.pdf
21 березня 2019 15:16
4.35_Довідки_з_Ощадбанку.pdf
21 березня 2019 15:16
4.33_Паспорт_директора.pdf
21 березня 2019 15:16
4.32_Виписка_з_ЄДРЮО.pdf
21 березня 2019 15:16
4.27_Аналогічний_договір.pdf
21 березня 2019 15:16
4.19_Штатні_працівники.pdf
21 березня 2019 15:16
4.15_Рішення_засновника.pdf
21 березня 2019 15:16
4.13_Наказ_на_директора.pdf
21 березня 2019 15:16
4.07_Захист_довкілля.pdf
21 березня 2019 15:16
4.06_Зразки_посуду.pdf
21 березня 2019 15:16
4.02_Тедерна пропозиція.pdf
21 березня 2019 15:16
4.01_Реєстр_документів_ТП.pdf

Публічні документи

09 квітня 2019 22:00
неподання документів.pdf
09 квітня 2019 22:00
МВД.pdf
09 квітня 2019 22:00
ДПІ.pdf
09 квітня 2019 22:00
банкрутство 09.04.2019.pdf
08 квітня 2019 21:29
пропоз оновл.pdf
22 березня 2019 09:15
Електронний підпис
22 березня 2019 09:13
Пропоз 1_2.PDF
22 березня 2019 09:13
Пропоз 1_1.PDF
22 березня 2019 09:13
гарантия-20190321T203212Z-001.zip

Публічні документи

21 березня 2019 11:20
СЕС посуда.pdf
20 березня 2019 23:36
Квалиф документи.pdf
20 березня 2019 22:17
Цінова пропоз.pdf
20 березня 2019 22:17
статистика.pdf
20 березня 2019 22:17
паспорт код.pdf
20 березня 2019 22:17
код ІПН.pdf
20 березня 2019 22:17
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ФIРМА КАНФАР ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО"

Товариство з Обмеженою Відповідальністю ""ТТ-Сінергія"

ТОВ "ДИСТРИБУЦІЙНА КОМПАНІЯ ЮНІТРЕЙД"

ТОВ "ПРОМІНВЕСТГАЗБУД"

ФОП "Сталев Евгений Александрович"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КІРПІЧОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ФIРМА КАНФАР ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО"
#30729173
Рішення скасоване 215 376,00
UAH з ПДВ
17 травня 2019 14:56
Товариство з Обмеженою Відповідальністю ""ТТ-Сінергія"
#38600379
Рішення скасоване 303 206,70
UAH з ПДВ
17 травня 2019 14:56
ТОВ "ДИСТРИБУЦІЙНА КОМПАНІЯ ЮНІТРЕЙД"
#42274686
Рішення скасоване 308 481,60
UAH з ПДВ
17 травня 2019 14:56
ТОВ "ПРОМІНВЕСТГАЗБУД"
#30637879
Рішення скасоване 318 211,19
UAH з ПДВ
17 травня 2019 14:56
ФОП "Сталев Евгений Александрович"
#3128017577
Рішення скасоване 477 580,00
UAH з ПДВ
17 травня 2019 14:56
ПП "ФIРМА КАНФАР ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО"
#30729173
Відхилено 215 376,00
UAH з ПДВ
20 травня 2019 14:58
Товариство з Обмеженою Відповідальністю ""ТТ-Сінергія"
#38600379
Відхилено 303 206,70
UAH з ПДВ
20 травня 2019 15:14
ТОВ "ДИСТРИБУЦІЙНА КОМПАНІЯ ЮНІТРЕЙД"
#42274686
Відхилено 308 481,60
UAH з ПДВ
20 травня 2019 15:28
ТОВ "ПРОМІНВЕСТГАЗБУД"
#30637879
Відхилено 318 211,19
UAH з ПДВ
20 травня 2019 16:06
ФОП "Сталев Евгений Александрович"
#3128017577
Відхилено 477 580,00
UAH з ПДВ
20 травня 2019 16:14
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КІРПІЧОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3096721694
Відхилено 498 532,00
UAH з ПДВ
20 травня 2019 16:23

Документи

29 березня 2019 14:22
Електронний підпис
29 березня 2019 14:20
Протокол 151.pdf
25 березня 2019 15:17
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

03 квітня 2019 17:21
Електронний підпис
03 квітня 2019 17:20
Протокол 160.pdf
29 березня 2019 14:22
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

04 квітня 2019 15:03
Електронний підпис
04 квітня 2019 14:59
Електронний підпис
04 квітня 2019 14:59
Протокол 162.pdf

Документи

05 квітня 2019 15:34
Електронний підпис
05 квітня 2019 15:33
Протокол 164.docx

Документи

08 квітня 2019 15:55
Електронний підпис
08 квітня 2019 15:54
Протокол 167.pdf

Документи

20 травня 2019 14:57
Електронний підпис
20 травня 2019 14:57
Протокол 211.docx

Документи

20 травня 2019 15:13
Електронний підпис
20 травня 2019 15:12
Протокол 211.docx

Документи

20 травня 2019 15:26
Електронний підпис
20 травня 2019 15:25
Протокол 211.docx

Документи

20 травня 2019 16:05
Електронний підпис
20 травня 2019 15:57
Протокол 211.docx

Документи

20 травня 2019 16:13
Електронний підпис
20 травня 2019 16:13
Протокол 211.docx

Документи

20 травня 2019 16:21
Електронний підпис
20 травня 2019 16:21
Протокол 211.docx