Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кефір 3,2%
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2019-03-07-000380-b d17bda4e636546198893724511859104
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пономаренко Альона Анатоліївна

+380534331312 internat13@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ліщинівський психоневрологічний будинок-інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189191
Вебсайт: http://internat.pl.ua
Місцезнаходження: 39224, Україна , Полтавська обл., село Ліщинівка, Кобеляцький район,
Контактна особа: Пономаренко Альона Анатоліївна
+380534331312
internat13@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 березня 2019 10:47
Звернення за роз’ясненнями: до 17 березня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 березня 2019 17:00
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3600 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6000 кг
кефір 3,2%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39224, Україна, Полтавська область, с.Ліщинівка, вул.Лісна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 березня 2019 18:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2019 18:02
т.д. кефір 18.03.19..docx
18 березня 2019 18:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2019 12:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 березня 2019 10:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2019 18:02
т.д. кефір 18.03.19..docx
07 березня 2019 10:50
т.д. кефір 07.03.19..docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-07-000380-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙТ", Код ЄДРПОУ:24601394
Дата подання: 13 березня 2019 16:46
ВИМОГА ЗАМОВНИКУ
Пунктом 7 Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі на предмет закупівлі: Кефір 3,2% ( код ДК 021: 2015 15550000-8 Молочні продукти різні)» передбачений критерій «Оцінка якості: згідно ДСТУ,ГОСТ.» Але при цьому не визначено згідно яких саме ДСТУ,ГОСТ необхідно визначати якість товару. Це порушує принципи добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, що передбачені ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо внести до тендерної документації чітке визначення ДСТУ,ГОСТ, яким повинен відповідати товар на предмет закупівлі: Кефір 3,2% (код ДК 021: 2015 15550000-8 Молочні продукти різні).
Пунктом 8 Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі на предмет закупівлі: Кефір 3,2% ( код ДК 021: 2015 15550000-8 Молочні продукти різні)» передбачений критерій « Якість та безпечність предмету закупівлі : наявність накладної; посвідчення про якість або декларація виробника, в якому повинно зазначено №, дата видачі; найменування потужності виробника та його експлуатаційного дозволу чи № реєстрації; найменування постачальника; його адреса та № експлуатаційного дозволу чи № реєстрації; найменування вантажоодержувача; найменування продукту; одиниці виміру; кількість; дата виробництва; дата випуску; умови зберігання в холодильнику (складі) – температура, при необхідності вологість; термін зберігання; згідно якого нормативного документа продукт виготовлений (ДСТУ,ГОСТ). ОБОВ'ЯЗКОВА наявність належним чином завіреної копії експертного висновку 2019 року регіональної державної лабораторії Держпродспоживслужби Головного управління державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів щодо проведених лабораторних досліджень на органолептичні показники та тригліцеридний склад молочного жиру даного продукту харчування.»
Але, інформація п.8 є незрозумілою, а тому не відкритою та не прозорою з огляду на наступне. Не зрозуміло в якій формі необхідно подавати інформацію згідно цього критерію. Якість та безпечність предмету закупівлі не може підтверджуватися наявністю накладної, а інформація про найменування вантажоодержувача; одиниці виміру; кількість найменування продукту не впливають на якість та безпечність предмету закупівлі. Не є зрозумілим чим відрізняється дата виробництва від дати випуску продукції. Згідно з п.5.5.2 Національного стандарту «ДСТУ 4518:2008 Продукти харчові. Маркування для споживачів. Загальні правила» на молоко, молочні та кисломолочні продукти, а також йогурти, десерти, сиркові вироби наносять такі дані, зокрема: дату виготовлення (годин або діб) або «Вжити до...». У разі, якщо строк придатності зазначено з урахуванням години, то дата виготовлення повинна складатися з години, числа, місяця, року; умови зберігання (температурний режим, відносну вологість повітря, освітлення); строк придатності (число, місяць, рік). Дозволено зазначати годину, число, місяць, рік тощо. Маркування «дата виробництва; дата випуску» не передбачена чинними стандартами. Є незрозумілим критерій «умови зберігання в холодильнику (складі) – температура, при необхідності вологість; термін зберігання». Вимоги щодо цих умов визначені Національним стандартом «ДСТУ 4417:2005. КЕФІР», а тому не потребують додаткового визначення учасником процедури закупівлі.
Вимога про обов’язкову наявність належним чином завіреної копії експертного висновку 2019 року регіональної державної лабораторії Держпродспоживслужби Головного управління державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів щодо проведених лабораторних досліджень на органолептичні показники та тригліцеридний склад молочного жиру даного продукту харчування є безпідставною та такою що порушує принципи добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, що передбачені ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки Національним стандартом «ДСТУ 4417:2005. КЕФІР» не передбачено показників тригліцеридного складу молочного жиру даного продукту харчування, а проведення додаткових досліджень збільшує витрати Учасника.
Аналогічна вимога міститься й у п.п.4 п.2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації.
Вимагаємо внести відповідні коригування до п. 8 Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі на предмет закупівлі: Кефір 3,2% ( код ДК 021: 2015 15550000-8 Молочні продукти різні)», зокрема внести уточнення до інформації відповідних критеріїв, а також виключити критерій про обов’язкову наявність належним чином завіреної копії експертного висновку 2019 року регіональної державної лабораторії Держпродспоживслужби Головного управління державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів щодо проведених лабораторних досліджень на органолептичні показники та тригліцеридний склад молочного жиру даного продукту харчування, .
Згідно з п.п.1.1. п.5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, п.п.1.1. п.1 Таблиці «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕНЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА*» (Додаток 4 до тендерної документації) Замовником, в якості кваліфікаційних критеріїв вимагається: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів) в тому числі із Замовником (Ліщинівський психоневрологічний будинок-інтернат). Підтвердження у вигляді копії виконаного договору (договорів) та листа-відгуку (листів відгуків) від Замовника, щодо добросовісного виконання аналогічного договору (договорів).
Така вимога є дискримінаційною, оскільки обмежує можливість інших учасників, які на мали господарських відносин з Замовником і позбавлені можливості надати підтвердження у вигляді копії виконаного договору (договорів) та листа-відгуку (листів відгуків) від Замовника, щодо добросовісного виконання аналогічного договору (договорів), бути визнаними переможцями.
Вимагаємо виключити з кваліфікаційних критеріїв вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів) саме с Замовником (Ліщинівський психоневрологічний будинок-інтернат) й підтвердження у вигляді копії виконаного договору (договорів) та листа-відгуку (листів відгуків) від Замовника, щодо добросовісного виконання аналогічного договору (договорів), оскільки це порушує принципи добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, що передбачені ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно з п.п.7 п.2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, п.п.5.4. п.1 Таблиці «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕНЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА*» (Додаток 4 до тендерної документації) Замовником передбачено, що при наданні Учасником еквіваленту(ів) предмета закупівлі, який(і) вимагається(ються) Замовником, Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати порівняльну таблицю (у довільной формі) із зазначенням основних технічних характеристик товару(ів), що пропонуються та предмета закупівлі, який(і) вимагається(ються).
Вважаємо, що зазначений припис, з урахуванням невизначеності Замовником ДСТУ, вимогам якого повинен відповідати товар, що є предметом закупівлі, є штучно створеними умовами, які дозволяють неоднозначно трактувати умови тендерної документації й надавати, після проведення аукціону, переваги певним особам, що навіть не пропонували найбільш вигідних цінових пропозицій. Вимоги до предмету закупівлі «Кефір 3,2% ( код ДК 021: 2015 15550000-8 Молочні продукти різні» встановлений Національним стандартом «ДСТУ 4417:2005. КЕФІР».
Вимагаємо виключити п.п.7 п.2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, п.п.5.4. п.1 Таблиці «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕНЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА*» (Додаток 4 до тендерної документації) як такі, що порушують принципи добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, що передбачені ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі».
У пункті 4 «ВИМОГИ ДО БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ (ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ)» (Додаток №7 до тендерної документації) Замовник зазначає, що Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку або інший документ банку.
Вимога Замовника надання довідки з банку про залишок коштів на рахунку або інший документ банку на підтвердження наявності грошового покриття є порушенням банківської таємниці, у розумінні ст.60 Закону України «Про банки та банківську діяльність». Відповідно до п.1 ч.1 ст. 61 цього закону, банки зобов'язані забезпечити збереження банківської таємниці шляхом зокрема обмеження кола осіб, що мають доступ до інформації, яка становить банківську таємницю.
Вимагаємо виключити з п. 4 «ВИМОГИ ДО БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ (ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ)» (Додаток №7 до тендерної документації) вимогу Замовника про надання довідки з банку про залишок коштів на рахунку або інший документ банку на підтвердження наявності грошового покриття.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 березня 2019 18:11
Щодо Ваших вимог по предмету закупівлі Кефір 3,2% код ДК 021:2015 15550000-8 Молочні продукти різні, ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-07-000389-а, інформуємо:
1. Щодо вимоги внести до тендерної документації чітке визначення ДСТУ, ГОСТ, яким повинен відповідати товар.

Замовник інформує Вас, що товар має відповідати діючим на території України стандартам ДСТУ, ГОСТ.

2. Щодо вимоги внести коригування до п.8 Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі на предмет закупівлі: Кефір 3,2% (код ДК 021:2015 15550000-8 Молочні продукти різні)», зокрема внести уточнення до інформації відповідних критеріїв, а також виключити критерій про обов’язкову наявність належним чином завіреної копії експертного висновку 2019 року регіональної державної лабораторії Держпродспоживслужби Головного управління державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів щодо проведених лабораторних досліджень на органолептичні показники та тригліцеридний склад молочного жиру даного продукту харчування.

Вважаємо, що вимоги п.8 Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі на предмет закупівлі: Кефір 3,2% (код ДК 021:2015 15550000-8 Молочні продукти різні)» відповідають чинному законодавству України, не є безпідставними та такими що порушують принципи добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, що передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі».

3. Щодо вимоги виключити з кваліфікаційних критеріїв вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів) із Замовником й підтвердження у вигляді копії виконаного договору (договорів) та листа-відгуку (листів-відгуків) від Замовника, щодо добросовісного виконання аналогічного договору (договорів).

Дана вимога стосується Учасників, які мали договірні відносини із Замовником. В іншому випадку договори та листи-відгуки від Замовника - не вимагаються. Тому така вимога не є дискримінаційною.

4. Щодо вимоги виключити п.п.6 п.2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, п.п.5.4. п.1 Таблиці «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника» (Додаток 4 до тендерної документації).

Замовник погоджується з вищезазначеними вимогами та не вимагає надання еквіваленту по предмету закупівлі: Кефір 3,2% (код ДК 021:2015 15550000-8 Молочні продукти різні)».

5. Щодо вимоги виключити з п.4 «ВИМОГИ ДО БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ (ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ)» вимогу про надання довідки з банку про залишок коштів на рахунку або інший документ банку на підтвердження наявності грошового покриття.

Замовник погоджується з даною вимогою. Вимогу про надання довідки з банку про залишок коштів на рахунку або інший документ банку на підтвердження наявності грошового покриття виключено з п.4 «ВИМОГИ ДО БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ (ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ)».
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

13 березня 2019 16:46
вимога кефір.PDF

Документи

18 березня 2019 18:11
протокольне рішення

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-03-07-000380-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙТ", Код ЄДРПОУ:24601394
Дата подання: 18 березня 2019 20:08
СКАРГА ЩОДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
СКАРГА ЩОДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА ЗАКУПІВЛЮ Кефір 3,2% ( код ДК 021: 2015 15550000-8 Молочні продукти різні) На офіційному сайті Держзакупівлі.онлайн (https://www.dzo.com.ua/tenders/3603785) 07.03.2019 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі Кефір 3,2% ( код ДК 021: 2015 15550000-8 Молочні продукти різні), зі строком поставки до 31.12.2019 року на очікувану вартість 120`000.00 грн. (з ПДВ), Замовником процедури закупівлі є Ліщинівський психоневрологічний будинок-інтернат Департаменту соціального захисту населення Полтавської облдержадміністрації. До оголошення про заявлену процедуру закупівлі було додано в електронному вигляді Тендерну документацію Кефір 3,2% ( код ДК 021: 2015 15550000-8 Молочні продукти різні) із додатками, далі «Тендерна документація». Товариство з обмеженою відповідальністю «Крайт» бажає прийняти участь у зазначеній процедурі закупівлі, однак після ознайомлення із змістом Тендерної документації було виявлено, що зазначені документи не відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та іншим нормативним актам, які є обов’язковими до виконання, містять у своєму змісті дискримінаційні умови, які позбавляють можливості нашому Товариству прийняти участь у цій закупівлі з огляду на наступне. 1. Згідно із пп. 1 п. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачені «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» та конкретно зазначено кваліфікаційний критерій - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів) в тому числі із Замовником (Ліщинівський психоневрологічний будинок-інтернат). Підтвердження у вигляді копії виконаного договору (договорів) та листа-відгуку (листів відгуків) від Замовника, щодо добросовісного виконання аналогічного договору (договорів). Враховуючи зміст п. 2.1. розділу «Загальні положення» Тендерної документації визначено поняття Замовника, а саме Замовником є Ліщинівський психоневрологічний будинок-інтернат Департаменту соціального захисту населення Полтавської облдержадміністрації. Таким чином, Замовник передбачив, що для відповідності учасника кваліфікаційному критерію - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів) необхідно надати договір, укладений із Ліщинівський психоневрологічний будинок-інтернат та відгук саме від такого Замовника - Ліщинівський психоневрологічний будинок-інтернат, що не відповідає вимогам ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» та є дискримінаційною, фактично обмежуючи коло учасників виключно тими учасниками, які вже мали господарські відносини з Замовником. Наше Товариство спеціалізується на постачанні продуктів харчування, в тому числі і молочних продуктів та має належний досвід у виконанні аналогічних договорів, однак досвіду у співпраці з Замовником поки не мали, але маємо відповідні потужності та належну матеріально-технічну базу для належного виконання договору про закупівлю. З огляду на зазначене, просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни у Тендерну документацію, виключивши вимогу про надання аналогічного договору та відгуку про виконання такого договору тільки із Замовником. (копії аналогічних договорів на постачання надаємо). 2. Пп.4. п. 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, Замовник вимагає від учасника надати - Гарантійний лист щодо зобов'язань надання на момент поставки товару (партії товару), що пропонується до постачання, документа від виробника, що підтверджує якість товару, з чітким зазначенням одного із перерахованих документів, а саме копію: паспорта якості (паспорта), технічного паспорта, сертифіката якості або іншого документу та обов'язково належним чином завірену копію експертного висновку 2019 року регіональної державної лабораторії Держпродспоживслужби Головного управління державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів щодо проведених лабораторних досліджень на органолептичні показники та тригліцеридний склад молочного жиру даного продукту харчування. Крім того, згідно із Додатком 2 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» передбачено, що Учасник повинен надати разом зі своєю пропозицією: гарантійний лист щодо зобов'язань надання на момент поставки товару (партії товару), що пропонується до постачання, документа від виробника, що підтверджує якість товару, з чітким зазначенням одного із перерахованих документів, а саме копію: паспорта якості (паспорта), технічного паспорта, сертифіката якості або іншого документу та обов’язково належним чином завіреної копією експертного висновку 2019 року регіональної державної лабораторії Держпродспоживслужби Головного управління державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів щодо проведених лабораторних досліджень на органолептичні показники та тригліцеридний склад молочного жиру даного продукту харчування. Пунктом 7 Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі на предмет закупівлі: Кефір 3,2% (код ДК 021: 2015 15550000-8 Молочні продукти різні)» передбачений критерій «Оцінка якості: згідно ДСТУ,ГОСТ.» Єдиним ДСТУ, який передбачає державні вимоги до якості такого товару як Кефір є ДСТУ 4417:2005, який передбачає у собі всі критерії відповідності такого товару та його належності до споживання людиною. Так, згідно п. 5.1.2 зазначеного стандарту передбачені органолептичні показники кефіру, п. 5.1.3 - за фізико-хімічними показниками, п. 5.1.4 - за мікробіологічними показниками, таблицею 4 — Допустимі рівні вмісту токсичних елементів, але вказаний Державний стандарт не передбачає такого обов’язкового дослідження товару – кефір – на тригліцеридний склад молочного жиру. Тобто прийняти участь у процедурі закупівлі мають можливість виключно учасники, які вже мають на руках таке специфічне дослідження, яке згідно із ДСТУ не є обов’язковим. Виконати таке дослідження у короткі строки є неможливим та додатково коштує велику суму грошових коштів. Таким чином, висуваючи таку безпідставну вимогу, Замовник штучно обмежує коло потенційних учасників у процедурі закупівлі, надаючи можливість прийняти участь тільки конкретним учасникам, які мають таке специфічне дослідження. Крім того, необхідно відзначити, що згідно із змістом Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 1602 від 22.07.2014 року в редакцій чинній на дату проведення цієї закупівлі, взагалі не передбачені на харчові продукти наразі обов’язково такі документи, як експертний висновок регіональної державної лабораторії Держпродспоживслужби Головного управління державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів щодо проведених лабораторних досліджень на органолептичні показники та тригліцеридний склад молочного жиру даного продукту харчування. З огляду на зазначене, просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни у Тендерну документацію, виключивши вимогу про надання копії експертного висновок регіональної державної лабораторії Держпродспоживслужби Головного управління державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів щодо проведених лабораторних досліджень на органолептичні показники та тригліцеридний склад молочного жиру даного продукту харчування. 3. Згідно Додатку 2 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» замовник передбачив технічні вимоги до предмету закупівлі, а саме визначив, що пакування товару може бути виключно у плівку об’ємом 1000 г. У відповідності до ДСТУ 4417:2005 пп. 1 п. 9 передбачено, що Кефір пакують масою нетто від 100 г до 1500 г у спожиткове паковання: стаканчики з полістирольної стрічки та інших полімерних матеріалів, паперові пакети, пакети з поліетиленової плівки, пляшки скляні або з полімерних матеріалів, та інше спожиткове паковання вітчизняного виробництва згідно з чинними нормативними документами або закордонного виробництва, що дозволено Центральним органом виконавчої влади у сфері охорони здоров"я для контакту з харчовими продуктами. Таким чином, чинний Державний стандарт передбачає різновиди пакування, що не впливає на показники якості цього товару. Визначаючи конкретний об’єм пакування та різновид пакування, Замовник штучно та безпідставно обмежує коло учасників процедури закупівлі. ТОВ «Крайт» укладено договір із постачальником товару – кефір 3,2% належної якості, який постачає товар у пакування обсягом 910 г., товар відповідає ДСТУ 4417:2005. Вказаний постачальник пропонує товар високої якості та по дуже вигідній ціні. Але, враховуючи вимогу Замовника щодо конкретного обсягу пакування, ми не маємо можливості прийняти участь у цій процедурі закупівлі. З огляду на зазначене, просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни у Тендерну документацію зазначивши об’єм та різновид пакування згідно із ДСТУ 4417:2005. Необхідно відзначити, що аналогічні дискримінаційні вимоги містяться у декількох процедурах закупівлі, які оголошені Замовником, таких як: Ідентифікатор UA-2019-03-07-000389-a Ідентифікатор UA-2019-03-07-000248-c Ідентифікатор UA-2019-03-04-000732-c Що робить також неможливим прийняти участь і у цих процедурах закупівлі нашого Товариства. Зазначені невідповідності Тендерної документації вимогам чинного законодавства фактично порушують інтереси нашого Товариства, щодо можливості вільної участі у процедурі закупівлі, умови, які містяться у Тендерній документації, які не відповідають вимогам чинного законодавства є дискримінаційними та незаконними. На підставі всього вищевикладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО: Прийняти цю скаргу до розгляду; - зобов’язати Ліщинівський психоневрологічний будинок-інтернат Департаменту соціального захисту населення Полтавської облдержадміністрації внести зміни до Тендерної документації Кефір 3,2% ( код ДК 021: 2015 15550000-8 Молочні продукти різні) виключивши із її змісту: - вимогу про надання аналогічного договору та відгуку про виконання такого договору тільки із Замовником; - вимогу про надання копії експертного висновок регіональної державної лабораторії Держпродспоживслужби Головного управління державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів щодо проведених лабораторних досліджень на органолептичні показники та тригліцеридний склад молочного жиру даного продукту харчування; - привести у відповідність до ДСТУ 4417:2005 технічні вимоги предмету закупівлі. в разі неможливості виправити всі недоліки Тендерної документації, зобов’язати Замовника відмінити процедуру закупівлі. ДОДАТКИ: 1. Квитанція про сплату збору за розгляд цієї скарги. 2. Копії аналогічніх договорів ТОВ «Крайт» із іншими замовниками. 3. Копія Договіру на постачання кефіру 3,2%. Генеральний директор ТОВ «Крайт» Кізенко О.І.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 березня 2019 17:01
Рішення від 21.03.2019 № 3246 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 21 березня 2019 17:00
рішення від 05.04.2019 № 4069.pdf
Дата публікації: 10 квітня 2019 22:50
Коментар замовника щодо усунення порушення: У зв’язку з надходженням Рішення № 4069-р-пк-пз від 05.04.2019 року постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України по предмету закупівлі «Кефір 3,2%» ( код ДК 021: 2015 15550000-8 Молочні продукти різні), в якому зобов’язує Ліщинівський психоневрологічний будинок-інтернат внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – “ДК 021:2015: 15550000-8-Молочні продукти різні”, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-03-07-000380-b, а саме: 1. Виключити п.п.1.1. п.1 Кваліфікаційні критерії із Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а також виключити з Додатку 4 до тендерної документації п.п.1 п.1 Кваліфікаційні критерії наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів) із Замовником й підтвердження у вигляді копії виконаного договору (договорів) та листа-відгуку (листів-відгуків) від Замовника, щодо добросовісного виконання аналогічного договору (договорів). 2. Внести зміни до Додатку 2 тендерної документації п1.Вимоги до предмету закупівлі: вага (об’єм) упаковки,г: від 100г до 1500г.
Дата виконання рішення замовником: 12 квітня 2019 12:36

Документи подані скаржником

18 березня 2019 20:08
скарга2.PDF
18 березня 2019 20:08
копия договора.PDF
18 березня 2019 20:08
копия договора1.PDF
18 березня 2019 20:08
скарга3.PDF
18 березня 2019 20:08
копия договора поставки.PDF
18 березня 2019 20:08
скарга4.PDF
18 березня 2019 20:08
скарга5.PDF
18 березня 2019 20:08
платіжне доручення 18_03_19.jpg
18 березня 2019 20:08
копия договора4.PDF
18 березня 2019 20:08
копия договора2.PDF
18 березня 2019 20:08
скарга1.PDF
18 березня 2019 20:08
копия договора3.PDF

Документи подані замовником

12 квітня 2019 12:34
протокольне рішення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 березня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ - МК.." 120 000,00
UAH з ПДВ
120 000,00
UAH з ПДВ
Немає

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ - МК.."

Інформація про відміну

Дата відміни
27 березня 2019 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій