Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги щодо друку інформаційно-роз'яснювальної та іміджевої поліграфічної продукції ДП "НАЕК "Енергоатом"
Очікувана вартість
1 950 000,00 UAH
UA-2019-03-07-000306-b f920b4ec721445498c85de2cb6eb26ad
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Блізнюкова Анна Анатоліївна

+380445234014 a.bliznyukova@direkcy.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 26200529
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ІВАНА ФРАНКА, будинок 31-Б
Контактна особа: Блізнюкова Анна Анатоліївна
+380445234014
a.bliznyukova@direkcy.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 березня 2019 10:33
Звернення за роз’ясненнями: до 12 березня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 березня 2019 16:00
Початок аукціону: 25 березня 2019 15:20
Очікувана вартість: 1 950 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79810000-5: Друкарські послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги щодо друку інформаційно-роз'яснювальної та іміджевої поліграфічної продукції ДП "НАЕК "Енергоатом"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська обл., Київ, Івана Франка, 31 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79810000-5 — Друкарські послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-07-000306-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ КИЇВДРУК, Код ЄДРПОУ:39625856
Дата подання: 05 квітня 2019 14:23
Вимога про відхилення пропозиції
Звертаємо увагу Замовника, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "АКТИВ ГРУП ТГ" (код ЄДРПОУ- 34429318), з другою найменшою ціною за результатом аукціону, не відповідає вимогам Замовника, вказаним в документації для проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель, та підлягає відхиленню з наступних підстав:
Учасником не в повному обсязі надано інформацію та документи що вимагались для підтвердження кваліфікації учасника, а саме
1. ТОВ "АКТИВ ГРУП ТГ" на вимогу надати «Документом(и), що підтверджує(ють) повноваження посадової особи» надало «Виписку з протоколу зборів засновників», але не надало ні наказу про початок виконання обов’язків, ні трудового договору з Директором. Згідно Ст. 65 Господарського Кодексу України, лише з моменту підписання трудового договору або наказу директор вступає на посаду і має право діяти від імені створеного підприємства без довіреності. Протокол зборів засновників про призначення директора слугує лише підставою для укладання трудового договору чи контракту з директором, а також — підставою для видання наказу про вступ на посаду директора. Тобто відсутність у Пропозиції учасника Наказу або Трудового контракту з відповідальною особою не підтверджує повноваження посадової особи.
2. Відсутня скан-копія акту прийому-передачі нежитлового приміщення згідно договору оренди. Договір оренди приміщення без акту прийому передачі є лише наміром згідно чинного законодавства. Між суб’єктами договору не виникає господарських відносин, які мають підтверджуватися або підписанням акту(видаткових) або рухом грошових коштів. Жодного документу що це підтверджує ТОВ "АКТИВ ГРУП ТГ" не було надано.
3. Акт прийому-передачі обладнання згідно договору оренди обладнання є нікчемним, згідно чинного законодавства України – шапка оформлена з грубими помилками і не має прийматися до розгляду. Відповідно, договір оренди обладнання без акту прийому передачі є лише наміром згідно чинного законодавства. Між суб’єктами договору не виникає господарських відносин, які мають підтверджуватися або підписанням акту(видаткових) або рухом грошових коштів. Жодного документу що це підтверджує ТОВ "АКТИВ ГРУП ТГ" не було надано.
4. ТОВ "АКТИВ ГРУП ТГ" не надало довідку про сертифікацію продукції та довідку про наявність редакторського програмного забезпечення або інші підтверджуючі документи на вимогу п.1 розділу 2.2 Додатку 2 до Тендерної Документації(12 сторінка).
5. ТОВ "АКТИВ ГРУП ТГ" на вимогу надати скановані копії аналогічних договорів надало як скановані оригінали так і скановані копії(Додаток 117 до Договору 1/2015 від 03.03.2015, Договір №101/2018 від 10.04.2018 та всі додатки до нього) документів. Скановані копії документів не засвідченні згідно законодавства України і не можуть бути прийняті до розгляду, як копії документів. Згідно ДСТУ 4163-2003 Вимоги до оформлювання документів, затверджено Наказом Держспоживстандарту України № 55 від 07.04.2003 відмітка про засвідчення копії документа складається: зі слів "Згідно з оригіналом", назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії, яка проставляється нижче підпису.
Також на вимогу надати «Довідку встановленої форми (Додаток 4 до ТД), що підтверджує досвід виконання аналогічних договорів» ТОВ "АКТИВ ГРУП ТГ" замість сканованого оригіналу документа, надало скановану копію не засвідчену згідно чинного законодавства України.
Відповідно до вищесказаного, у ТОВ "АКТИВ ГРУП ТГ" відсутнє підтвердження щодо досвіду надання послуг щодо друку інформаційно-роз'яснювальної та іміджевої поліграфічної продукції (а саме: буклетів, та/або брошур, та/або календарів, та/або журналів, та/або щоденників) та аналогічних до обсягів зазначених у даній закупівлі (понад 15 000 од. поліграфічної продукції).
Зважаючи на вищевикладене, учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «КИЇВСЬКА ДРУКАРНЯ» вважає, що пропозиція учасника ТОВ "АКТИВ ГРУП ТГ" не відповідає вимогам Замовника та підлягає відхиленню. Директор Гринчук І.І.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 квітня 2019 14:41
Учасник ТОВ «АКТИВ ГРУП ТГ» відповідає установленим кваліфікаційним критеріям, тендерна пропозиція учасника відповідає умовам тендерної документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-03-07-000306-b.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ КИЇВДРУК, Код ЄДРПОУ:39625856
Дата подання: 12 квітня 2019 10:12
Необгрунтований вибір переможця
Акцепт учасника - ТОВ "АКТИВ ГРУП ТГ" , в складі пропозиції якого відсутній весь пакет документів згідно тендерної документації - відсутність обладнання та матеріально-технічної бази, відсутність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору та не надання підтвердження відповідності технічним вимогам.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 17 квітня 2019 12:25
Рішення від 16.04.2019 № 4558 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 квітня 2019 12:25
рішення від 07.05.2019 № 5585.pdf
Дата публікації: 11 травня 2019 21:32

Документи подані скаржником

12 квітня 2019 10:12
Скарга Київдрук в АМКУ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 березня 2019 15:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕПІКА ЛЮКС" 1 862 400,00
UAH з ПДВ
1 560 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АКТИВ ГРУП ТГ" 1 879 206,35
UAH з ПДВ
1 570 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРТЕ ПРИНТ ГРУП" 1 944 999,60
UAH з ПДВ
1 590 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КИЇВДРУК 1 899 990,00
UAH з ПДВ
1 899 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 березня 2019 14:25
Електронний підпис
22 березня 2019 14:24
Електронний підпис
22 березня 2019 14:23
Електронний підпис
22 березня 2019 14:21
!Відгук ДТЭК.pdf
22 березня 2019 14:21
!Технічна частина.pdf
22 березня 2019 14:21
!Екологічність.pdf
22 березня 2019 14:21
!Відгук ТОВ ПТК ШАБО.pdf
22 березня 2019 14:21
!Відгук ДЭ.pdf

Публічні документи

10 квітня 2019 16:21
Електронний підпис
10 квітня 2019 16:20
Довідка ДФС.pdf
09 квітня 2019 16:33
Електронний підпис
09 квітня 2019 10:56
Dovidka_19095463970020940760.pdf
08 квітня 2019 09:10
Корупція Довідка.pdf
08 квітня 2019 09:10
Довідка.pdf
08 квітня 2019 09:10
Банкрутсво.pdf
04 квітня 2019 15:25
Електронний підпис
04 квітня 2019 15:22
Dogover_orendy_01.pdf
04 квітня 2019 11:09
Електронний підпис
04 квітня 2019 11:04
ТД.pdf
04 квітня 2019 11:04
Dogover_orendy.pdf
22 березня 2019 11:07
Електронний підпис
22 березня 2019 11:04
Технічна частина.pdf
22 березня 2019 11:04
Кваліфікаційна частина.pdf
22 березня 2019 11:04
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

21 березня 2019 17:27
Електронний підпис
21 березня 2019 17:14
Протокол + Наказ.pdf
21 березня 2019 17:14
Технічни вимоги.pdf
21 березня 2019 17:14
Стаття 17.pdf
21 березня 2019 17:14
Пропозиція.pdf
21 березня 2019 17:14
Проект договору.pdf
21 березня 2019 17:14
Працівники.pdf
21 березня 2019 17:14
Мат. тех. база.pdf
21 березня 2019 17:14
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

22 березня 2019 13:53
Електронний підпис
22 березня 2019 13:45
Відгуки.pdf
22 березня 2019 13:45
Повноваження.pdf
22 березня 2019 13:45
Кваліфікаційна частина.pdf
22 березня 2019 13:45
Технічна частина.pdf
22 березня 2019 13:45
Тендерена пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕПІКА ЛЮКС"

ТОВ "АКТИВ ГРУП ТГ"

ТОВ "АРТЕ ПРИНТ ГРУП"

ТОВ КИЇВДРУК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕПІКА ЛЮКС"
#39468236
Відхилено 1 560 000,00
UAH з ПДВ
29 березня 2019 13:41
ТОВ "АКТИВ ГРУП ТГ"
#34429318
Переможець 1 570 000,00
UAH з ПДВ
05 квітня 2019 09:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 квітня 2019 09:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АКТИВ ГРУП ТГ"
#34429318
1 570 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 липня 2022 14:13
Електронний підпис зміни до договору
11 січня 2020 13:48
00628 Актив Груп ДУ2 (1709) (1).tif зміни до договору
11 січня 2020 13:47
Електронний підпис зміни до договору
24 травня 2019 14:52
00628 Актив Груп ДУ1 (1709) (1).tif зміни до договору
24 травня 2019 14:51
Електронний підпис укладений
21 травня 2019 18:05
00628 Актив Груп (1709).tif укладений
21 травня 2019 17:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з оскарженням процедури закупівлі та рішенням відхилити скаргу, виникла необхідність коригування календарного плану надання послуг.
Номер договору про закупівлю: 31-125-01-19-00628
Договір:
Номер додаткової угоди: 31-125-01-19-00628
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з тривалим процесом оформлення договору, відбулась зміна графіку надання послуг та виникла необхідність продовження терміну дії договору.
Номер договору про закупівлю: 31-125-01-19-00628
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 травня 2019 — 01 липня 2022
Сума оплати за договором: 1 179 063,60
UAH (в тому числі ПДВ 196 510,60 UAH)