Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Road cleaner based on Ford Cargo 1833 or equivalent (code SC 021:2015 - 34144431-8 "Sweeping and harvesting machines with a vacuum-pneumatic system")
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 30327520 |
Місцезнаходження: | 28000, Україна , Кіровоградська область обл., м. Олександрія, вул. Бульварна, 25 |
Контактна особа: |
Євгенія Садчикова +380523572616 upravleniegkh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Upravlenie GKH |
National ID: | 30327520 |
Contact point: |
Yevheniya Sadchykova +380523572616 upravleniegkh@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2019 09:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 березня 2019 09:06 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 квітня 2019 09:06 |
Початок аукціону: | 13 травня 2019 15:04 |
Очікувана вартість: | 4 548 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 548,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Publication date: | 07 березня 2019 09:21 |
Enquiries until: | 28 березня 2019 09:06 |
Complaints submission until: | до 03 квітня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 квітня 2019 09:06 |
Information
Estimated total value: | 4 548 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 4 548 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 березня 2019 09:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 березня 2019 09:21 |
ТД_Дор. Пилосос.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-13-000018 ● c4168968d3464c55bc25db1ae9ecf6d4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 березня 2019 17:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.03.2019 № 18
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Л. ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 12.03.2019 № 18
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-03-07-000194-a 07.03.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Л. ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-03-13 17:52:10
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Дорожній пилосос на базі автомобіля Ford Cargo 1833 або еквівалент (код ДК 021:2015-34144431-8 «Піцдмітально-збиральні машини з вакуумно-пневматичною системою»)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-07-000194-а) та відповідно п.п. 6 та 11 ст. 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, ч. 5 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 п. 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
Чому при проведенні вищезазначеної процедури закупівлі предмет закупівлі визначений Вами не у відповідності до абз.2 розд ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 (зі змінами), а саме: за ДК 021:2015: 34144431-8 - Підмітально-збиральні машини з вакуумно-пневматичною системою за показником восьмої цифри Єдиного закупівельного словника?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-03-14 14:36:50
Надання пояснень
Управління житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради надає пояснення, щодо запиту від управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області направленого через електронну систему закупівель Zakupki.Prom.ua. При оголошенні процедури закупівлі: Дорожній пилосос на базі автомобіля Ford Cargo 1833 або еквівалент (код ДК 021:2015 – 34144431-8 «Підмітально-збиральні машини з вакуумно-пневматичною системою»), ідентифікатор закупівлі: UA-2019-03-07-000194-a при визначенні предмету закупівлі було допущено помилку за кодом ДК 021:2015 – 34144431-8 «Підмітально-збиральні машини з вакуумно-пневматичною системою». Відповідно до абзацу другого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» управлінням житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради буде відмінено торги за вище вказаною закупівлею у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На підставі розпочатого моніторингу управлінням житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради усунуте виявлене порушення шляхом відміни вказаної закупівлі, згідно протоколу засідання тендерного комітету від 14.03.2019 № 41.
2019-03-18 16:51:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто
-
2019-03-20 13:45:25
Інформація про відміну
Дата відміни: | 14 березня 2019 16:38 |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до абзацу другого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» |
14 березня 2019 16:38
|
Електронний підпис |
14 березня 2019 16:35
|
протокол відміна торгів.PDF |