Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до пасажирських вагонів
Очікувана вартість
743 251,06 UAH
UA-2019-03-06-002441-a 765a204e20014ea8a27f5f37bd51baa7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 березня 2019 16:47
Звернення за роз’ясненнями: до 24 березня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2019 10:00
Очікувана вартість: 743 251,06 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Запасні частини до пасажирських вагонів

Тендерна документація

26 березня 2019 17:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2019 17:19
Зміни до тендеру_2492_26.03.2019.doc
26 березня 2019 17:19
2492 ТД зч до пас.вагонів_нова редакція_26.03.2019.docx
25 березня 2019 13:21
Зміни до тендеру_2492_25.03.2019.doc
06 березня 2019 16:44
Додаток №9.docx
26 березня 2019 17:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2019 13:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2019 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2019 17:19
Зміни до тендеру_2492_26.03.2019.doc
26 березня 2019 17:19
2492 ТД зч до пас.вагонів_нова редакція_26.03.2019.docx
25 березня 2019 13:21
2492 ТД зч до пас.вагонів_нова редакція_25.03.2019.docx
06 березня 2019 16:44
2492 ТД зч до пас.вагонів.docx
25 березня 2019 13:21
Зміни до тендеру_2492_25.03.2019.doc
06 березня 2019 16:44
Додаток №9.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація не відповідає Ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата подання: 09 березня 2019 17:42
Дата відповіді: 26 березня 2019 18:28
Пунктом 7.5 тендерної документації передбачається, що «Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними у випадках, передбачених частинами першою та другою статті 31, частиною третьою статті 32 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними у договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.», що суперечить чинному законодавству. Адже, в частині першій Ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» говориться про те, що «Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 цього Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Отже, з аналізу вищевказаного вбачається, що положення тендерної документації в частині повернення забезпечення виконання договору, не відповідає цьому ж положенню, передбаченому Законом України «Про публічні закупівлі» у Ст.26. Своїми діями Замовник грубо порушує Закон України «Про публічні закупівлі» та законні права та інтереси учасників. Вимагаємо усунути наведене вище порушення та привести положення тендерної документації в частині повернення забезпечення виконання договору у відповідність до чинного законодавства (частина перша Ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель.
Просимо надати роз’яснення стосовно таблиці під назвою «Вимоги до оцінки відповідності продукції»
Дата подання: 09 березня 2019 17:42
Дата відповіді: 26 березня 2019 18:31
Наприкінці Додатку №1 тендерної документації міститься таблиця під назвою «Вимоги до оцінки відповідності продукції», в якій проставлені знаки «-» та «+» у відповідних колонках. В тендерній документації відсутні жодні посилання на цю таблицю, та вимоги щодо обов’язкового дотримання учасниками зазначеної в неї інформації. Отже, просимо надати роз’яснення стосовно цієї таблиці: 1) для чого в тендерній документації приведена ця таблиця? 2) що позначають знаки «-» та «+» у відповідних колонках? та внести відповідні зміни до тендерної документації, із посиланням на обов’язковість керуватися вимогами цієї таблиці при наданні документів, викладених у Вимогах до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Додатку №1, в разі якщо Замовник саме з цією ціллю наводить її у тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана таблиця приведена для допомоги учаснику у підготовці тендерної пропозиції. Знаком "+" у відповідній колонці позначена обов’язковість даної вимоги.
Для чого в тендерній документації вимагається двічі один й той самий документ у різних додатках?
Дата подання: 09 березня 2019 17:42
Дата відповіді: 26 березня 2019 18:35
Пунктом 2.5 Додатку №1 тендерної документації наведена вимога, що «Учасник повинен надати довідку довільної форми, що технічні, якісні характеристики предмету закупівлі передбачають заходи із захисту довкілля.», та пунктом 6.1 Додатку №2 – «Документ, який повинен подати Учасник для підтвердження того, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Складається в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника.». Для чого в тендерній документації вимагається двічі один й той самий документ? При цьому, Додаток №2 називається «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника відповідно до статей 16, 17 Закону». Звертаємо увагу Замовника на те, що Статті 16, 17 Закону України «Про публічні закупівлі» не містять вимог щодо технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, які передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. У зв’язку з чим, вимагаємо привести текст тендерної документації у відповідність до Закону, та видалити вимогу щодо надання одного й того документу двічі (в складі документів на підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та в складі документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника відповідно до статей 16, 17 Закону).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель.
Який термін видачі довідки з банку?
Дата подання: 09 березня 2019 17:43
Дата відповіді: 26 березня 2019 18:45
В Додатку №6 у Розділі ІІ, п.2.1 міститься вимога щодо надання Довідки з банку про відкриті рахунки, які будуть внесені до договору та за якими буде здійснюватись оплата. Роз’ясніть, будь ласка, ця довідка повинна бути виданою до кінцевого строку подання тендерних пропозицій чи після повідомлення про намір укласти договір?
Відповідь: Довідка банку про відкриті рахунки, які будуть внесені до договору та за якими буде здійснюватися оплата, повинна містити інформацію про відкриті рахунки та повинна бути дійсною на момент подання цієї довідки. Замовник не визначає строки дії або дату видачі такої довідки.
Просимо внести зміни до тендерної документації в частині підтвердження статусу платника податків
Дата подання: 09 березня 2019 17:43
Дата відповіді: 26 березня 2019 18:43
На підтвердження статусу платника податків, вимогою п.2 Додатку №2 встановлено надання: - для платників податку на додану вартість – витяг (виписка) з реєстру платників ПДВ або скановану копію (оригіналу або копії документа). Або Скановану копію (оригіналу або копії документа) свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (для платників, які зареєстровані до 01.01.2014р.). Або - для не платників податку на додану вартість – оригінал листа учасника про відсутність реєстрації платника податку на додану вартість з зазначенням статусу платника податків або скановану копію (оригіналу або копії документа). Наше підприємство зареєстровано платником податку до 01.01.2014 р., але на сьогоднішній день має тільки витяг з реєстру платників податку на додану вартість. Поточна редакція тендерної документації перешкоджає участі нашому підприємству у закупівлі, тому що ми не маємо можливостей надати скановану копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість, у зв’язку з чим, просимо внести зміни до тендерної документації в цій частині.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пунктом 2 Додатку 2 до ТД встановлено перелік документів щодо підтвердження статусу платника податків Учасника. Учасник, який зареєстрований платником податків до 01.01.2014 р. може подати: або скановану копію (оригіналу або копії документа) свідотства про реєстрацію платника податку на додану вартість, або витяг (виписку) з реєстру платників ПДВ або скановану копію (оригіналу або копії документа).
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-03-06-002441-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ УКР-ЛАК, Код ЄДРПОУ:40088892
Дата подання: 14 травня 2019 14:23
Скарга до АМКУ
Просимо розглянути нашу скаргу.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 17 травня 2019 10:13
рішення від 16.05.2019 № 6024 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 17 травня 2019 10:13
рішення від 04.06.2019 № 7202.pdf
Дата публікації: 07 червня 2019 23:23

Документи подані скаржником

14 травня 2019 14:23
Скарга
14 травня 2019 14:23
Платіжне доручення
04 червня 2019 11:29
Пояснення АМКУ 04.06.2019.pdf
04 червня 2019 11:29
IMPULS_4.PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1
Опис предмету закупівлі:
Лот 1
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 71 808,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 359,04 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 04 квітня 2019 15:46
Закінчення: 04 квітня 2019 16:13
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

6 шт
Реле температурне
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019
26 шт
Реле температурне
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Збільшення очікуваної вартості
Дата подання: 11 березня 2019 15:13
Дата відповіді: 25 березня 2019 13:23
Наше підприємство є вітчизняним виробником запасних частин для залізничного транспорту. Проаналізувавши очікувану вартість закупівлі, доводимо до Вашого відома, що собівартість виробництва даної продукції вище ніж очікувана вартість по даному лоту. Зростання собівартості виробництва продукції обумовлено зростанням заробітної плати та підвищенням цін на матеріали для виробництва даної продукції. Крім того у 2-му кварталі очікується підвищення тарифів на електроенергію на 15% для підприємств. З метою постачання якісної продукції та вчасного забезпечення підприємства Укрзалізниці продукцією для можливості виконання планів, просимо Вас збільшити очікувану вартість на 15%. У разі необхідності буде надано підтвердження щодо середньоринкової вартості продукції. Сподіваємось на розуміння
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У філії "ЦЗВ" відсутні підстави щодо збільшення очікуваної вартості предмету закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 квітня 2019 16:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МАНТІКОР 71 448,96
UAH з ПДВ
71 448,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХМАШПРОММ" 71 462,40
UAH з ПДВ
71 462,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОВЕСТТРЕЙД" 71 808,00
UAH з ПДВ
71 808,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 квітня 2019 18:59
Додаток2.rar
02 квітня 2019 18:59
Додаток1.rar
02 квітня 2019 18:59
Цінова пропозиція.rar

Публічні документи

02 квітня 2019 16:52
Технічна частина.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МАНТІКОР

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХМАШПРОММ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОВЕСТТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МАНТІКОР
#38149217
Переможець 71 448,96
UAH з ПДВ
06 травня 2019 17:03

Документи

06 травня 2019 17:03
Електронний підпис
06 травня 2019 17:03
Протокол 2492.pdf
06 травня 2019 17:03
Намір 2492.pdf
04 квітня 2019 16:40
Електронний підпис
04 квітня 2019 16:40
2441.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2019 17:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МАНТІКОР
#38149217
71 448,96
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 травня 2019 17:03
Електронний підпис
06 травня 2019 17:03
Протокол 2492.pdf
06 травня 2019 17:03
Намір 2492.pdf
04 квітня 2019 16:40
Електронний підпис
04 квітня 2019 16:40
2441.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 березня 2020 15:27
ЦЗВ-03-01219-01.pdf укладений
10 березня 2020 15:27
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 16:25
ЦЗВ-03-01219-01 (1).pdf зміни до договору
19 грудня 2019 16:25
Електронний підпис укладений
11 червня 2019 18:02
ЦЗВ-03-01219-01.pdf укладений
11 червня 2019 18:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8, ч.4, ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-03-01219-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 червня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 58 052,28
UAH (в тому числі ПДВ 9 675,38 UAH)