Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Візок для перевезення хворих
Очікувана вартість
53 370,00 UAH
UA-2019-03-06-002022-a ● c8df8a97f1414ba7a73bc3526d044c90
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №4 |
Код ЄДРПОУ: | 30212155 |
Вебсайт: | http://clinik4health.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03110, Україна , Київська обл., м.Київ, Солом'янський район, ВУЛИЦЯ СОЛОМ'ЯНСЬКА, будинок 17 |
Контактна особа: |
Шитікова Анна Анатоліївна 0508725849 ecsolom17@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2019 15:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2019 13:48 |
Початок аукціону: | 15 березня 2019 13:48 |
Очікувана вартість: | 53 370,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 533,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Візок для перевезення хворих ТПБ Атон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, Київська, м.Київ, Солом'янський район, ВУЛИЦЯ СОЛОМ'ЯНСЬКА, будинок 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2019 15:39 |
проект договору (поставки) с колонтитулом.doc |
06 березня 2019 15:39 |
Додаток до Оголошення (Цінова пропозиція).doc |
06 березня 2019 15:39 |
Оголошення про проведення закупівлі - каталки.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-06-002022-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МЕЛЬНИК ПЕТРО ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2100011294
Дата подання: 12 березня 2019 10:47
Наявність дискримінаційних умов
В тендерній документації міститься посилання на конкретну марку виробника товару, що є предметом закупівлі із застереженням щодо заборони пропозицій аналогів. Відповідно до п 6.2. Порядку здіснення допорогових закупівель, затведжених Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" № 35 від 13.04.2016 Замоники при здійсненні закупівель повинні дотримуватись принципу недискримінації учасників торгів. Водночас, вимога Замовника щодо надання товару конкретного виробника позбавляє можливості прийняти участь у даних торгах іншим суб"єктам господарювання, які можуть запропонувати аналогічну продукцію але інших виробників. Таким чином вказана вимога Замовника є дискримінаційною та такою, що порушує Порядок здійснення допорогових закупівель.
Враховуючи вищевикладене, просимо Замовника торгів внести відповідні зміни до тендерної документації та привести її зміст у відповідність з вимогами чинного законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Враховуючи вищевикладене, просимо Замовника торгів внести відповідні зміни до тендерної документації та привести її зміст у відповідність з вимогами чинного законодавства України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 березня 2019 12:58
Вимога скаржника не задоволена
Скаржник повідомляє про наявність дискримінаційних умов у документації, а саме: передбачено виробника. Відповідно до інформації наявної у електронній Системі закупівель, Закупівля визначена як «допорогова». Допорогові закупівлі регламентуються Порядком здійснення допорогових закупівель, що затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року No 35 (далі-Порядок). Відповідно до пункту 6.3. та 6.4. Порядку, саме Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. Отже, можливість пропонувати еквівалент товару відноситься до права Замовника, а не його обов’язку.
З огляду на зазначене, та оскільки сфера застосування Закону визначена статтею 2 Закону, вимоги Закону щодо порядку проведення процедур закупівель, у тому числі вимоги щодо визначення замовником технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, не поширюються на допорогові закупівлі.
З огляду на зазначене, та оскільки сфера застосування Закону визначена статтею 2 Закону, вимоги Закону щодо порядку проведення процедур закупівель, у тому числі вимоги щодо визначення замовником технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, не поширюються на допорогові закупівлі.
Номер вимоги: UA-2019-03-06-002022-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МЕЛЬНИК ПЕТРО ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2100011294
Дата подання: 12 березня 2019 15:21
Вимога щодо усунення дискримнаційних умов
Повторно звертаємо увагу Замовника на те, що вимога щодо поставки товару одного конкретного виробника є дискрімінаційною, оскільки обмежує право участі у закупівлі учасників, що можуть запропонувати таку ж саму продукцію, але від інших виробників.
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим наказом ДП "Держзовнішторгвидав України" від 13.04.2016 № 35, встановлений ОБОВ"ЯЗОК Замовників дотримуватись принципу недискімінації учасників.
В зв"язку з цим просимо Замовника дотримуватись визначених чинним законодавством України принципів здійснення допорогових закупівель та усунути дискрімінаційну вимогу щодо надання продукції конкретного виробника.
Розгорнути
Згорнути
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим наказом ДП "Держзовнішторгвидав України" від 13.04.2016 № 35, встановлений ОБОВ"ЯЗОК Замовників дотримуватись принципу недискімінації учасників.
В зв"язку з цим просимо Замовника дотримуватись визначених чинним законодавством України принципів здійснення допорогових закупівель та усунути дискрімінаційну вимогу щодо надання продукції конкретного виробника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 березня 2019 17:14
Вимога скаржника не задоволена
Повторно звертаємо Вашу увагу на те що, відповідно до п. 1 Наказу «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» від 13.04.2016 N 35 ( надалі - Наказ) допорогова закупівля (далі - закупівля) - закупівля замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII.
Згідно з роз’ясненнями, що оприлюднені на всб-порталі prozorro.gov.ua на таку закупівлю не поширюються вимоги Закону України “Про публічні закупівлі” (далі Закон).
Відповідно до Закону замовники самостійно визначають суму закупівлі, на яку проводять допорогові закупівлі з використанням електронної системи ProZorro або укладають прямий договір на поставку з обов’язковим звітом в ProZorro. Строки закупівлі та вимоги до пакету документів Замовники формують самостійно, виходячи з власних потреб.
Таким чином, вимоги ст.22 Закону «технічка специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника» не розповсюджуються на допорогові закупівлі.
Крім того, згідно з підпунктом 6.4 Порядку у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників допорогових закупівель.
Враховуючи вищенаведене, Замовник має право визначити конкретне найменування та виробника товару.
Згідно з роз’ясненнями, що оприлюднені на всб-порталі prozorro.gov.ua на таку закупівлю не поширюються вимоги Закону України “Про публічні закупівлі” (далі Закон).
Відповідно до Закону замовники самостійно визначають суму закупівлі, на яку проводять допорогові закупівлі з використанням електронної системи ProZorro або укладають прямий договір на поставку з обов’язковим звітом в ProZorro. Строки закупівлі та вимоги до пакету документів Замовники формують самостійно, виходячи з власних потреб.
Таким чином, вимоги ст.22 Закону «технічка специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника» не розповсюджуються на допорогові закупівлі.
Крім того, згідно з підпунктом 6.4 Порядку у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників допорогових закупівель.
Враховуючи вищенаведене, Замовник має право визначити конкретне найменування та виробника товару.
Номер вимоги: UA-2019-03-06-002022-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МЕЛЬНИК ПЕТРО ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2100011294
Дата подання: 19 березня 2019 14:44
Вимога
Повний текст вимоги міститься у файлі, що додається
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 березня 2019 11:20
Враховуючи викладене замовник дійшов обґрунтованого висновку про не задоволення вимоги щодо скасування протоколу тендерного комітету від 19.03.2019 № 60-Пр.
Згідно наказу ДП «Прозоро №10 від 19.03.2019 Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» наказ державного підприємства «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ» від 13.04.2016 р. № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» визнати таким, що втратили чинність.
У складі тендерної документації вимагається - документ, що підтверджує правомочність представника учасника на укладання договору про закупівлю (протокол загальних зборів засновника(ів) або наказ про призначення керівника підприємства на посаду, довіреність, тощо);
Згідно тендерної документації, якщо документ відсутній, необхідно надати письмове пояснення на фірмовому бланку в довільній формі. У складі тендерної пропозиції ФОП Мельник Петро Іванович документ що підтверджує правомочність представника учасника на укладання договору про закупівлю відсутній.
Також повторно звертаємо вашу увагу на те, що замовник вимагав обладнання з гарантійним терміном експлуатації з моменту введення в експлуатацію 18 місяців. В інструкції, що надає ФОП Мельник Петро Іванович зазначено, що гарантійний термін експлуатації 12 місяців з дня продажу, але не більше 18 місяців з дня виготовлення.
Враховуючи викладене замовник дійшов обґрунтованого висновку про не задоволення вимоги щодо скасування протоколу тендерного комітету від 19.03.2019 № 60-Пр.
У складі тендерної документації вимагається - документ, що підтверджує правомочність представника учасника на укладання договору про закупівлю (протокол загальних зборів засновника(ів) або наказ про призначення керівника підприємства на посаду, довіреність, тощо);
Згідно тендерної документації, якщо документ відсутній, необхідно надати письмове пояснення на фірмовому бланку в довільній формі. У складі тендерної пропозиції ФОП Мельник Петро Іванович документ що підтверджує правомочність представника учасника на укладання договору про закупівлю відсутній.
Також повторно звертаємо вашу увагу на те, що замовник вимагав обладнання з гарантійним терміном експлуатації з моменту введення в експлуатацію 18 місяців. В інструкції, що надає ФОП Мельник Петро Іванович зазначено, що гарантійний термін експлуатації 12 місяців з дня продажу, але не більше 18 місяців з дня виготовлення.
Враховуючи викладене замовник дійшов обґрунтованого висновку про не задоволення вимоги щодо скасування протоколу тендерного комітету від 19.03.2019 № 60-Пр.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МЕЛЬНИК ПЕТРО ІВАНОВИЧ #2100011294 |
Відхилено |
39 894,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2019 11:34
|
ТОВ " МК ФРЕЙЯ" #42017760 |
Переможець |
53 370,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2019 11:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Візок 53370.PDF | укладений |
28 березня 2019 10:17
|