Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Тонери
Очікувана вартість
18 800,00 UAH
UA-2019-03-06-001807-b ● f9afbec2925a47eba28f59152e7e4e53
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області |
Код ЄДРПОУ: | 04060772 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Гагаріна, 3 |
Контактна особа: |
Віннічук Інна Володимирівна +380382765532 I_Vinnichyk@khm.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2019 18:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 березня 2019 19:02 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2019 19:02 |
Початок аукціону: | 22 березня 2019 15:52 |
Очікувана вартість: | 18 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 188,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 шт
Тонери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Гагаріна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 березня 2019 17:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2019 17:19 |
Пр29.PDF | |
14 березня 2019 17:19 |
ТД тонери (нова редакція).doc |
14 березня 2019 17:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 березня 2019 17:19 |
Пр29.PDF
|
|||
14 березня 2019 17:19 |
ТД тонери (нова редакція).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 березня 2019 09:11
Дата відповіді: 07 березня 2019 11:05
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Згідно п. 3.6.3. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та ін шим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником в Додатку 2 тендерної документації. Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією тендерною документацією, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками.
Тендерною документацією у відповідності до Закону "Про публічні закупівлі" не встановлені обмеження до учасників торгів в частині сплати ПДВ. Пропозиція учасника є остаточною і не підлягає оподаткуванню з боку замовника
Тендерною документацією у відповідності до Закону "Про публічні закупівлі" не встановлені обмеження до учасників торгів в частині сплати ПДВ. Пропозиція учасника є остаточною і не підлягає оподаткуванню з боку замовника
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-06-001807-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3360211252
Дата подання: 01 квітня 2019 15:18
Вимога щодо законності та об’єктивності оцінки/прийняття рішення по розгляду пропозиції ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ
Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закону) передбачено можливість для учасника звернутися з вимогою про за-побігання порушень при прийнятті тендерним комітетом рішень та дотриму-ватись принципів здійснення закупівель, що передбачені статтею 3 Закону, зокрема:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Так, абзацом 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено: «Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією уча-сника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.».
У відповідності до частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року після автоматичної оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької обла-сті під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону.
ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ є учасником оголошеної Вами закупівлі за предметом: код за ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Тонери) згідно ідентифікатора UA-2019-03-06-001807-b.
Повідомляємо, що пропозиція учасника закупівлі - ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ (ЄДРПОУ 3360211252), повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Умовами тендерної документації передбачалось надання учасниками за-купівлі у складі їхніх пропозиції документів та інформації, а також вимоги щодо його оформлення. Таким чином мною як учасником даної закупівлі було допущено формальну (несуттєву) помилку у ненаданні відповідного документа з підписом. Дане відхилення з наведеної причини є повністю безпідставне та надумане, так як:
- Відповідно до тендерної документації Замовника, визначено відповідний пункт - 5.3.3. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме на виконання вимог викладених в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації - технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах.
Мною як учасником даної закупівлі, було надано на відповідність тендер-ної документації всі необхідні документи які безумовно відповідають Вашій закупівлі. Також наголошую що моя пропозиція повністю відповідає Закону України «Про публічні закупівлі», та на пропозицію було накладено відповід-ний цифровий ключ (sign.p7s), який повністю підтверджує юридичну значу-щість поданих мною документів.
На виконання принципів здійснення Закону України «Про публічні закупівлі», просимо повторно переглянути рішення про дискваліфікацію мене як учасника, тому як дана причина не може вважатися причиною для дискваліфікації.
Додатково інформуємо, що стаття 16414 Кодексу України про адміністра-тивні правопорушення, передбачає: «Здійснення закупівлі товарів, робіт і пос-луг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення най-кращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.»
ВИМАГАЮ:
1. Скасувати рішення про Дискваліфікацію пропозиції ФОП ВІНАТ АР-ТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ;
2. Перейти до повторного розгляду та оцінки нашої пропозиції: ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ.
- У разі, ігнорування або не задоволення нашої вимоги, ми як учасник даної закупівлі будемо змушені, використати надане нам право звернутися офіційно з вимогою на портал https://prozorro.gov.ua.
- У разі, повторного ігнорування або не задоволення нашої вимоги, ми як учасник даної закупівлі будемо змушені, використати надане нам право згідно статті 18 Закону, подавши відповідну скаргу до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення принципів здійснення публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Так, абзацом 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено: «Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією уча-сника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.».
У відповідності до частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року після автоматичної оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької обла-сті під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону.
ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ є учасником оголошеної Вами закупівлі за предметом: код за ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Тонери) згідно ідентифікатора UA-2019-03-06-001807-b.
Повідомляємо, що пропозиція учасника закупівлі - ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ (ЄДРПОУ 3360211252), повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Умовами тендерної документації передбачалось надання учасниками за-купівлі у складі їхніх пропозиції документів та інформації, а також вимоги щодо його оформлення. Таким чином мною як учасником даної закупівлі було допущено формальну (несуттєву) помилку у ненаданні відповідного документа з підписом. Дане відхилення з наведеної причини є повністю безпідставне та надумане, так як:
- Відповідно до тендерної документації Замовника, визначено відповідний пункт - 5.3.3. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме на виконання вимог викладених в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації - технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах.
Мною як учасником даної закупівлі, було надано на відповідність тендер-ної документації всі необхідні документи які безумовно відповідають Вашій закупівлі. Також наголошую що моя пропозиція повністю відповідає Закону України «Про публічні закупівлі», та на пропозицію було накладено відповід-ний цифровий ключ (sign.p7s), який повністю підтверджує юридичну значу-щість поданих мною документів.
На виконання принципів здійснення Закону України «Про публічні закупівлі», просимо повторно переглянути рішення про дискваліфікацію мене як учасника, тому як дана причина не може вважатися причиною для дискваліфікації.
Додатково інформуємо, що стаття 16414 Кодексу України про адміністра-тивні правопорушення, передбачає: «Здійснення закупівлі товарів, робіт і пос-луг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення най-кращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.»
ВИМАГАЮ:
1. Скасувати рішення про Дискваліфікацію пропозиції ФОП ВІНАТ АР-ТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ;
2. Перейти до повторного розгляду та оцінки нашої пропозиції: ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ.
- У разі, ігнорування або не задоволення нашої вимоги, ми як учасник даної закупівлі будемо змушені, використати надане нам право звернутися офіційно з вимогою на портал https://prozorro.gov.ua.
- У разі, повторного ігнорування або не задоволення нашої вимоги, ми як учасник даної закупівлі будемо змушені, використати надане нам право згідно статті 18 Закону, подавши відповідну скаргу до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення принципів здійснення публічних закупівель.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 квітня 2019 11:48
Добрий день. Засіданням тендерного комітету виконавчого комітету Хмельницької міської ради було розглянуто звернення ФОП Вінат Атрем Валентинович щодо скасування рішення тендерного комітету про дискваліфікацію пропозиції ФОП Вінат Атрем Валентинович, проведення повторного перегляду та оцінки тендерної пропозиції. В ході засідання було зазначено, що п.3.1.4. тендерної документації чітко визначено, що у випадку, якщо згідно цієї тендерної документації передбачається надання копій, усі копії документів повинні бути завірені нотаріально (у випадку, якщо це прямо передбачено тендерною документацією), або завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника процедури закупівлі (у разі наявності печатки), таким чином, відсутність підпису учасника процедури закупівлі на копії паспорта та витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання, не може бути віднесено до формальних помилок. Отже, рішенням тендерного комітету від 03.04.2019 року №42 було відхилено звернення ФОП Вінат Артема Валентиновича ID: UA-2019-03-06-001807-b.a1 щодо скасування рішення тендерного комітету про дискваліфікацію пропозиції ФОП Вінат Атрем Валентинович, проведення повторного перегляду та оцінки тендерної пропозиції на закупівлю «ДК 021:2015-30120000-6-Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Тонери)» № UA-2019-03-06-001807-b.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Інформація про відміну
Дата відміни
04 квітня 2019 12:03
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі