Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них по Дубенському району Рівненської області
Очікувана вартість
4 000 000,00 UAH
UA-2019-03-06-001548-b ● fac0a726da944d2e8a53f86acac7cca7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 36565276 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, Майдан Просвіти,1 |
Контактна особа: |
Боришкевич Денис Васильович 380362266863,380362695222 deny159@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2019 16:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2019 11:36 |
Очікувана вартість: | 4 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 120000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них по Дубенському району Рівненської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них по Дубенському району Рівненської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35600, Україна, Рівненська область, по Дубенському району, Рівненської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 85% |
умови оплати: | 15% |
строк відтермінування платежу від 91 і більше календарних днів: | 15% |
строк відтермінування платежу від 46 до 90 календарних днів: | 10% |
строк відтермінування платежу від 31 до 45 календарних днів: | 5% |
строк відтермінування платежу від 0 до 30 календарних днів: | 0% |
28 березня 2019 11:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2019 11:29 |
Протокол № 30-12.pdf | |
28 березня 2019 11:29 |
ТД по Дубенському району ЗІ ЗМІНАМИ 2.pdf |
28 березня 2019 11:30 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
28 березня 2019 11:29 |
Протокол № 30-12.pdf
|
||||||
28 березня 2019 11:29 |
ТД по Дубенському району ЗІ ЗМІНАМИ 2.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо надання роз’яснень та внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 20 березня 2019 11:47
Дата відповіді: 22 березня 2019 16:32
Під час ознайомлення з Документацією, Учасником було встановлено, наступне:
1. В додатку 5 «Проект договору» розділ 3, п.п.3.4 вказано, що складання договірної ціни і визначення вартості виконаних робіт та витрат ведеться в комп’ютерному кошторисному програмному комплексі, «Будівельні технології кошторис» рекомендованому Мінрегіонбудом України та Укравтодором. Додатком 4 «Технічне завдання» розділ «Зимове утримання» встановлено обґрунтування норми ЖС5-7-1 – Заготівля віх, в той час, як в програма «Будівельні технології кошторис» містить обґрунтування даного виду робіт – ШНД5-7-1. Невідповідність обґрунтування норми.
2. В додатку 5 «Проект договору» в п.3.6. Розділу 3 абз.7 і абз.8 сказано, що при складанні договірної ціни розмір заробітної плати приймається на підставі обгрунтовуючого розрахунку відповідно до п.5.5.1.2 і додатку К до СОУ 42.1-37641918-085:2018, в межах рівня заробітної плати рекомендованого Укравтодором. Вказаний СОУ п.5.5.1.2 не містить, натомість, визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни), здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті виконання робіт, що вказано в п.6.1, 6.1.1, 6.2 розділу 6 СОУ 42.1-37641918-085:2018.
Просимо привести у відповідність тендерну документацію з врахуванням вищевказаних зауважень.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація щодо умов проведення публічних закупівель розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав, як це передбачено пунктом 29 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно вимог до складання тендерної документації, визначених статтею 22 Закону, замовником наведено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також проект договору «Про надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг». При поданні тендерної пропозиції необхідно дотримуватися вимог тендерної документації, яка розроблена, затверджена та оприлюднена замовником на веб-порталі Уповноваженого органу. Також слід зазначити, що обґрунтовані зміни до договору про закупівлю послуг можуть бути внесені додатковою угодою відповідно до вимог чинного законодавства.
Щодо проекту договору
Дата подання: 20 березня 2019 15:45
Дата відповіді: 22 березня 2019 16:35
Під час ознайомлення з Документацією, Учасником було встановлено, наступне:
В додатку 5 «Проект договору» розділ 6, п.п.6.3.3 в) вказано, що виконавець зобов’язаний ЩОДЕННО інформувати Замовника про стан проїзду автомобільними дорогами та про наявність ДТП на них у відповідності до наказу УКРАВТОДОРУ від 17.05.2012р. №197 «Про затвердження Інструкції про порядок надання інформації в Укравтодорі при виникненні надзвичайних ситуацій у сфері дорожнього господарства». В даній інструкції відсутнє зобов’язання «Щоденного інформування».
Просимо привести у відповідність тендерну документацію з врахуванням вищевказаних зауважень.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно вимог до складання тендерної документації, визначених статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі», замовником наведено в тендерній документації проект договору «Про надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг». При поданні тендерної пропозиції необхідно дотримуватися вимог тендерної документації, яка розроблена, затверджена та оприлюднена замовником на веб-порталі Уповноваженого органу. Обґрунтовані зміни до договору про закупівлю послуг можуть бути внесені додатковою угодою відповідно до вимог чинного законодавства за ініціативою будь-якої сторони, як це передбачено проектом договору.
Щодо очікуваної вартості закупівлі.
Дата подання: 22 березня 2019 15:26
Дата відповіді: 25 березня 2019 10:18
Враховуючи діючі ринкові ціни на основні дорожньо-будівельні матеріали, а також чинну нормативну кошторисну базу, - фактична вартість тендерної закупівлі значно перевищує її очікувану вартість. У зв’язку з цим просимо переглянути обсяги доведені у Технічному завданні або збільшити очікувану вартість закупівлі.
Відповідь: Технічне завдання розроблено відповідно до вимог нормативно-правових актів, використовуючи автоматизований програмний комплекс, на підставі якого визначено очікувану вартість закупівлі. Тому при поданні тендерної пропозиції необхідно дотримуватися вимог тендерної документації, яка розроблена, затверджена та оприлюднена замовником на веб-порталі Уповноваженого органу.
Щодо очікуваної вартості
Дата подання: 29 березня 2019 11:09
Дата відповіді: 02 квітня 2019 09:42
Учасник, виконавши розрахунок згідно з додатком №4 «Технічне завдання» у комп’ютерному кошторисному програмному комплексі «Будівельні технології кошторис», рекомендованому Мінрегіонбудом України та Укравтодором та врахувавши усереднені показники станом на 01.03.2019р. на матеріали, рекомендовані усереднені показники для визначення загальновиробничих, адміністративних витрат і прибутку при складанні інвесторської кошторисної документації приведені в Додатку Е СОУ 42.1-37641918-085:2018, розмір заробітної плати, що повинен застосовувати замовник при визначенні вартості дорожніх робіт доведену листом ДП «ДерждорНДІ» №19.1-25-63 від 29.01.2019р., врахувавши всі додаткові витрати приведені у п.п.3.6, 3.7, 3.8 розділу ІІІ Додатку 5 «Проекті договору» до тендерної документації встановив, що вартість розрахунку закупівлі згідно додатку 4 значно перевищує очікувану на закупівлю послуги з Експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них по Дубенському району Рівненської області.
Просимо переглянути обсяги доведені у Технічному завданні або збільшити очікувану вартість закупівлі та привести у відповідність тендерну документацію з врахуванням вищевказаних зауважень.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація щодо умов проведення публічних закупівель розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав, як це передбачено пунктом 29 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно вимог до складання тендерної документації, визначених статтею 22 Закону, замовником наведено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також проект договору «Про надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг». При поданні тендерної пропозиції необхідно дотримуватися вимог тендерної документації, яка розроблена, затверджена та оприлюднена замовником на веб-порталі Уповноваженого органу.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-03-06-001548-b.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України", Код ЄДРПОУ:31994540
Дата подання: 20 травня 2019 21:47
Дата подання: 20 травня 2019 21:47
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 23.05.2019 № 6491.pdf
Дата публікації: 23 травня 2019 19:47
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 12:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВ "Рівнеекспресбуд" |
3 717 560,00
UAH з ПДВ
|
3 510 000,00
UAH з ПДВ
|
1.1764705882 | 2 983 500 | Документи |
Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" |
3 974 056,00
UAH з ПДВ
|
3 427 353,00
UAH з ПДВ
|
1.1764705882 | 2 913 250.05 | Документи |
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" |
3 568 991,00
UAH з ПДВ
|
3 427 000,00
UAH з ПДВ
|
1.1764705882 | 2 912 950 | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Укрбудреммонтаж інжиніринг" |
3 999 991,20
UAH з ПДВ
|
3 999 991,20
UAH з ПДВ
|
1.1764705882 | 3 399 992.52 | Документи |
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 |
4 000 000,00
UAH з ПДВ
|
4 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1.1176470588 | 3 578 947.37 | Документи |
ТОВ "Компанія Барбакан" |
3 978 000,00
UAH з ПДВ
|
3 958 000,00
UAH з ПДВ
|
1.1764705882 | 3 364 300 | Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" |
3 831 954,00
UAH з ПДВ
|
3 811 954,00
UAH з ПДВ
|
1.1764705882 | 3 240 160.90 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" #33768346 |
Відхилено |
3 427 000,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2019 14:18
|
Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" #31994540 |
Відхилено |
3 427 353,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2019 14:24
|
ТОВ "Рівнеекспресбуд" #36007978 |
Відхилено |
3 510 000,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2019 14:26
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" #31435931 |
Відхилено |
3 811 954,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2019 14:29
|
ТОВ "Компанія Барбакан" #41159796 |
Переможець |
3 958 000,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2019 14:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 липня 2019 17:26
|
Д.у. №2 до Д. №7 Дубенський р-н.pdf | зміни до договору |
15 липня 2019 17:25
|
Електронний підпис | укладений |
29 травня 2019 14:26
|
Договір №7 Дубенський р-н.pdf | укладений |
29 травня 2019 14:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |