Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них по Березнівському районі Рівненської області
Очікувана вартість
3 700 000,00 UAH
UA-2019-03-06-001492-b ● 5204afc553104a4b89a0019ebb49ddb0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 36565276 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, Майдан Просвіти,1 |
Контактна особа: |
Боришкевич Денис Васильович 380362266863,380362695222 deny159@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2019 16:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 11 квітня 2019 14:29 |
Очікувана вартість: | 3 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 111000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них по Березнівському районі Рівненської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них по Березнівському районі Рівненської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
34600, Україна, Рівненська область, по Березнівському районі, Рівненської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 85% |
умови оплати: | 15% |
строк відтермінування платежу від 91 і більше календарних днів: | 15% |
строк відтермінування платежу від 46 до 90 календарних днів: | 10% |
строк відтермінування платежу від 31 до 45 календарних днів: | 5% |
строк відтермінування платежу від 0 до 30 календарних днів: | 0% |
28 березня 2019 11:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2019 11:41 |
Протокол № 30-16.pdf | |
28 березня 2019 11:41 |
ТД по Березнівському районі ЗІ ЗМІНАМИ 2.pdf |
28 березня 2019 11:42 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
28 березня 2019 11:41 |
Протокол № 30-16.pdf
|
||||||
28 березня 2019 11:41 |
ТД по Березнівському районі ЗІ ЗМІНАМИ 2.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо надання роз’яснень та внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 20 березня 2019 11:44
Дата відповіді: 22 березня 2019 16:33
Під час ознайомлення з Документацією, Учасником було встановлено, наступне:
1. В додатку 5 «Проект договору» розділ 3, п.п.3.4 вказано, що складання договірної ціни і визначення вартості виконаних робіт та витрат ведеться в комп’ютерному кошторисному програмному комплексі, «Будівельні технології кошторис» рекомендованому Мінрегіонбудом України та Укравтодором. Додатком 4 «Технічне завдання» розділ «Зимове утримання» встановлено обґрунтування норми ЖС5-7-1 – Заготівля віх, в той час, як в програма «Будівельні технології кошторис» містить обґрунтування даного виду робіт – ШНД5-7-1. Невідповідність обґрунтування норми.
2. В додатку 5 «Проект договору» в п.3.6. Розділу 3 абз.7 і абз.8 сказано, що при складанні договірної ціни розмір заробітної плати приймається на підставі обгрунтовуючого розрахунку відповідно до п.5.5.1.2 і додатку К до СОУ 42.1-37641918-085:2018, в межах рівня заробітної плати рекомендованого Укравтодором. Вказаний СОУ п.5.5.1.2 не містить, натомість, визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни), здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті виконання робіт, що вказано в п.6.1, 6.1.1, 6.2 розділу 6 СОУ 42.1-37641918-085:2018.
Просимо привести у відповідність тендерну документацію з врахуванням вищевказаних зауважень.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація щодо умов проведення публічних закупівель розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав, як це передбачено пунктом 29 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно вимог до складання тендерної документації, визначених статтею 22 Закону, замовником наведено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також проект договору «Про надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг». При поданні тендерної пропозиції необхідно дотримуватися вимог тендерної документації, яка розроблена, затверджена та оприлюднена замовником на веб-порталі Уповноваженого органу. Також слід зазначити, що обґрунтовані зміни до договору про закупівлю послуг можуть бути внесені додатковою угодою відповідно до вимог чинного законодавства.
Щодо проекту договору
Дата подання: 20 березня 2019 15:44
Дата відповіді: 22 березня 2019 16:34
Під час ознайомлення з Документацією, Учасником було встановлено, наступне:
В додатку 5 «Проект договору» розділ 6, п.п.6.3.3 в) вказано, що виконавець зобов’язаний ЩОДЕННО інформувати Замовника про стан проїзду автомобільними дорогами та про наявність ДТП на них у відповідності до наказу УКРАВТОДОРУ від 17.05.2012р. №197 «Про затвердження Інструкції про порядок надання інформації в Укравтодорі при виникненні надзвичайних ситуацій у сфері дорожнього господарства». В даній інструкції відсутнє зобов’язання «Щоденного інформування».
Просимо привести у відповідність тендерну документацію з врахуванням вищевказаних зауважень.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно вимог до складання тендерної документації, визначених статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі», замовником наведено в тендерній документації проект договору «Про надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг». При поданні тендерної пропозиції необхідно дотримуватися вимог тендерної документації, яка розроблена, затверджена та оприлюднена замовником на веб-порталі Уповноваженого органу. Обґрунтовані зміни до договору про закупівлю послуг можуть бути внесені додатковою угодою відповідно до вимог чинного законодавства за ініціативою будь-якої сторони, як це передбачено проектом договору.
Уточнення щодо умов Тендерної документації
Дата подання: 21 березня 2019 09:33
Дата відповіді: 22 березня 2019 16:39
Шановний Замовник!
Згідно п.1 п.3 Додатку 1 до Тендерної документації учасник повинен надати інформацію про досвід виконання аналогічного (-их) договору (-ів) у вигляді довідки згідно форми 3 та копію (-ї) такого (-их) договору (-ів). Згідно Тендерної документації предметом закупівлі є ГБН Г.1-218-182:2011, (Згідно ДК 021:2015 код 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них по Березнівському районі Рівненської області». Чи можна вважати аналогічним договором договір про надання аналогічних послуг?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Можна.
Уточнення щодо умов Тендерної документації
Дата подання: 22 березня 2019 09:02
Дата відповіді: 25 березня 2019 10:16
Шановний Замовнику!
Просимо надати дані щодо назви банку бенефіціара – його назву та адресу для оформлення банківської гарантії.
Відповідь: Реквізити банку бенефіціара для оформлення банківської гарантії:
розрахунковий рахунок: 31415599017001
отримувач: ГУК у Рівненській області /Рівненська область/ 24062000
ЄДРПОУ: 38012494
Банк отримувача: Казначейство України (ЕАП)
МФО: 899998
Адреса: 33028, Україна, м.Рівне, вул.С.Петлюри, 13.
розрахунковий рахунок: 31415599017001
отримувач: ГУК у Рівненській області /Рівненська область/ 24062000
ЄДРПОУ: 38012494
Банк отримувача: Казначейство України (ЕАП)
МФО: 899998
Адреса: 33028, Україна, м.Рівне, вул.С.Петлюри, 13.
Щодо очікуваної вартості закупівлі.
Дата подання: 22 березня 2019 15:24
Дата відповіді: 25 березня 2019 10:16
Враховуючи діючі ринкові ціни на основні дорожньо-будівельні матеріали, а також чинну нормативну кошторисну базу, - фактична вартість тендерної закупівлі значно перевищує її очікувану вартість. У зв’язку з цим просимо переглянути обсяги доведені у Технічному завданні або збільшити очікувану вартість закупівлі.
Відповідь: Технічне завдання розроблено відповідно до вимог нормативно-правових актів, використовуючи автоматизований програмний комплекс, на підставі якого визначено очікувану вартість закупівлі. Тому при поданні тендерної пропозиції необхідно дотримуватися вимог тендерної документації, яка розроблена, затверджена та оприлюднена замовником на веб-порталі Уповноваженого органу.
Уточнення щодо умов Тендерної документації
Дата подання: 28 березня 2019 12:33
Дата відповіді: 28 березня 2019 15:53
Шановний Замовник!
Чи можливе надання одного листа-відгука виданого субїєктом господарювання , з яким було укладено договір, на два аналогічних договори наданих у складі тендерної пропозиції (із зазначенням дат і номерів таких Договорів).
Відповідь: Можна
Щодо очікуваної вартості
Дата подання: 29 березня 2019 11:07
Дата відповіді: 02 квітня 2019 09:41
Учасник, виконавши розрахунок згідно з додатком №4 «Технічне завдання» у комп’ютерному кошторисному програмному комплексі «Будівельні технології кошторис», рекомендованому Мінрегіонбудом України та Укравтодором та врахувавши усереднені показники станом на 01.03.2019р. на матеріали, рекомендовані усереднені показники для визначення загальновиробничих, адміністративних витрат і прибутку при складанні інвесторської кошторисної документації приведені в Додатку Е СОУ 42.1-37641918-085:2018, розмір заробітної плати, що повинен застосовувати замовник при визначенні вартості дорожніх робіт доведену листом ДП «ДерждорНДІ» №19.1-25-63 від 29.01.2019р., врахувавши всі додаткові витрати приведені у п.п.3.6, 3.7, 3.8 розділу ІІІ Додатку 5 «Проекті договору» до тендерної документації встановив, що вартість розрахунку закупівлі згідно додатку 4 значно перевищує очікувану на закупівлю послуги з Експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них по Березнівському районі Рівненської області.
Просимо переглянути обсяги доведені у Технічному завданні або збільшити очікувану вартість закупівлі та привести у відповідність тендерну документацію з врахуванням вищевказаних зауважень.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація щодо умов проведення публічних закупівель розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав, як це передбачено пунктом 29 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно вимог до складання тендерної документації, визначених статтею 22 Закону, замовником наведено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також проект договору «Про надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг». При поданні тендерної пропозиції необхідно дотримуватися вимог тендерної документації, яка розроблена, затверджена та оприлюднена замовником на веб-порталі Уповноваженого органу.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-03-06-001492-b.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України", Код ЄДРПОУ:31994540
Дата подання: 23 травня 2019 15:55
Дата подання: 23 травня 2019 15:55
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 27.05.2019 № 6692.pdf
Дата публікації: 27 травня 2019 19:29
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 квітня 2019 15:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Укрбудреммонтаж інжиніринг" |
3 699 979,20
UAH з ПДВ
|
3 699 979,20
UAH з ПДВ
|
1.1764705882 | 3 144 982.32 | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО "ЯНКОР" |
3 677 526,00
UAH з ПДВ
|
3 677 526,00
UAH з ПДВ
|
1.1764705882 | 3 125 897.10 | Документи |
ТОВ "ВВВ МОНТАЖ" |
3 699 546,00
UAH з ПДВ
|
3 400 000,00
UAH з ПДВ
|
1.1176470588 | 3 042 105.26 | Документи |
Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" |
3 610 966,00
UAH з ПДВ
|
3 578 823,52
UAH з ПДВ
|
1.1764705882 | 3 041 999.99 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" #31994540 |
Відхилено |
3 578 823,52
UAH з ПДВ
|
13 травня 2019 11:25
|
ТОВ "ВВВ МОНТАЖ" #40113939 |
Відхилено |
3 400 000,00
UAH з ПДВ
|
13 травня 2019 11:27
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО "ЯНКОР" #33353494 |
Переможець |
3 677 526,00
UAH з ПДВ
|
13 травня 2019 11:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 липня 2019 17:56
|
Д.у.№2 до Д.№1 Березнівський р-н.pdf | зміни до договору |
23 липня 2019 17:54
|
Електронний підпис | укладений |
29 травня 2019 14:04
|
Договір №1 Березнівський р-н.pdf | укладений |
29 травня 2019 14:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |