Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Обладнання для анестезії та реанімації» (Реанімаційні інструменти)
Очікувана вартість
477 805,44 UAH
UA-2019-03-06-001350-a 35feadaebc41454caaab698b6d3ab743
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Аркадієвна Шаповал

+380965539026 shapoval-natasha@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 26136949
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, буд. 14
Контактна особа: Наталія Аркадієвна Шаповал
+380965539026
shapoval-natasha@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 березня 2019 13:49
Звернення за роз’ясненнями: до 12 березня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 березня 2019 16:00
Початок аукціону: 25 березня 2019 13:01
Очікувана вартість: 477 805,44 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 389,03 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8720 штука
Реанімаційні інструменти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, поставка товарів здійснюються до станцій швидкої допомоги Дніпропетровської області та на склад замовника , но заявок
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 березня 2019 11:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 березня 2019 11:38
Д-р зі змінами .doc
06 березня 2019 13:49
Дк 5 проект дог..doc
06 березня 2019 13:49
ТД.doc
07 березня 2019 11:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2019 13:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 березня 2019 11:38
Д-р зі змінами .doc
06 березня 2019 13:49
Дк 5 проект дог..doc
06 березня 2019 13:49
ТД.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-26-000038 ● 707cf43c293546e88389743fd1f8caa9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 вересня 2019 18:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

26.09.2019 № 171

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 26.09.2019 № 171

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
10 UA-2019-03-06-001350-а
06.03.2019
Комунальний заклад «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Дніпропетровської обласної ради (26136949)
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-07 09:12:15

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-06-001350-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Чому, повідомлення про внесення змін до договору від 11.04.2019 №130 було опубліковано в електронній системі закупівель з порушенням термінів визначених Законом, а саме: дата внесення змін до договору – 11.04.2019, а дата публікації змін до договору в електронній системі – 17.04.2019 (на 6-ий день). Згідно до вимог частини 1 статті 10 Закону повідомлення про внесення змін до договору оприлюднюється протягом трьох днів з дня внесення змін.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-07 14:26:36

Відповідь

11.04.2019 р. КЗ"ОЦЕМДтаМК"ДОР", виявивши недоліки у викладеній сканованій документації, було внесено зміни на майданчику Zakupki.prom.ua. 17.04.2019 р. тендерним комітетом встановлено, що зміни до викладеної документації в наслідок технічного збою не були оприлюднені та не відображаються в системі ProZorro. Того ж дня вдруге внесені зміни до документації закупівлі UA-2019-03-06-001350-a.

Надання інформації про усунення порушення замовником

КЗ «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» ДОР» повідомляє, що на майданчику Прозоро не передбачено внесення змін щодо виправлення технічної помилки. У зв’язку із зазначеним, при оприлюдненні повідомлення ми були змушені вибрати один з пропонованих майданчиком варіантів, обов’язкових до заповнення. Вибраний нами пункт найбільш відповідав внесеним змінам, в примітках було зазначено вже детальну інформацію щодо характеру змін. У зв’язку із вказаним вище, КЗ «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» ДОР» не має можливості усунути виявлені недоліки через відсутність технічного ресурсу на майданчику Прозоро.

2019-10-22 15:19:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 01 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 березня 2019 13:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ" 381 541,07
UAH з ПДВ
381 541,07
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ДУОМЕД" 471 553,11
UAH з ПДВ
471 553,11
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 березня 2019 14:55
Електронний підпис
27 березня 2019 14:54
ОТКАЗ Виджи Медикал.pdf
21 березня 2019 17:53
Електронний підпис
21 березня 2019 17:52
Гарант.pdf
21 березня 2019 17:52
Гарант віджи.pdf
21 березня 2019 17:52
Пропозиція.pdf
21 березня 2019 17:52
Доп угода аренда.pdf
21 березня 2019 17:52
Документи на товар.pdf
21 березня 2019 17:52
Додаток 6.pdf
21 березня 2019 17:52
Договор.pdf
21 березня 2019 17:52
Договор аренда.pdf
21 березня 2019 17:52
2Довідки від 15.02.19(ст. 48-75).pdf

Публічні документи

29 березня 2019 16:11
Щодо лицензування.pdf
29 березня 2019 16:11
довідка про банкр.pdf
29 березня 2019 16:11
Довідка податкова.PDF
29 березня 2019 16:11
Довідка МВД от 05.03.PDF
29 березня 2019 15:29
povitrovid-tip-guedel_1706010916.jpg
29 березня 2019 15:29
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
22 березня 2019 13:26
Електронний підпис
22 березня 2019 12:59
фільтр.rar
22 березня 2019 12:59
трубка ендотрахеал.rar
22 березня 2019 12:59
повітровід.rar
22 березня 2019 12:59
маски ДОПОМОГА.rar
22 березня 2019 12:59
маска CPR.rar
22 березня 2019 12:59
Ларингоскоп клинок.rar
22 березня 2019 12:59
ларинг_маска VM.zip
22 березня 2019 12:59
катетер аспірац.rar
22 березня 2019 12:59
канюля назальна.rar
22 березня 2019 12:59
Азарис стилет.zip
22 березня 2019 12:59
Реєстр документів .pdf
22 березня 2019 12:59
Специфікація.pdf
22 березня 2019 12:59
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
22 березня 2019 12:59
ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ.pdf
22 березня 2019 12:59
СТ 16.rar
22 березня 2019 12:59
Аналогічні договори.rar
22 березня 2019 12:59
Довідки по Ст 17.pdf
22 березня 2019 12:59
Довідка Ст 17 в таблице.pdf
22 березня 2019 12:59
Уставні Дуомед.rar
22 березня 2019 12:59
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ"

ПП "ДУОМЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ"
#39190161
Відхилено 381 541,07
UAH з ПДВ
29 березня 2019 08:49
ПП "ДУОМЕД"
#36840315
Переможець 471 553,11
UAH з ПДВ
29 березня 2019 15:52

Документи

29 березня 2019 08:49
Електронний підпис
29 березня 2019 08:47
Пр-л відхіл.PDF
25 березня 2019 13:22
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

29 березня 2019 15:52
Електронний підпис
29 березня 2019 15:51
Пр-л перемож.PDF
29 березня 2019 08:50
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 березня 2019 15:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ДУОМЕД"
#36840315
471 553,11
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 березня 2019 15:52
Електронний підпис
29 березня 2019 15:51
Пр-л перемож.PDF
29 березня 2019 08:50
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 12:29
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 10:36
Д.у.№4.PDF зміни до договору
26 грудня 2019 10:35
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 16:40
Д.у. 3.PDF зміни до договору
19 грудня 2019 16:22
Електронний підпис зміни до договору
05 грудня 2019 11:40
Д.у.№2 .PDF зміни до договору
05 грудня 2019 11:39
Електронний підпис зміни до договору
24 жовтня 2019 09:39
Д.у. №1.PDF зміни до договору
24 жовтня 2019 09:38
Електронний підпис зміни до договору
17 квітня 2019 14:11
Д-р №130 11.04.19.PDF зміни до договору
17 квітня 2019 13:22
Електронний підпис укладений
11 квітня 2019 16:29
Д-р №130.PDF укладений
11 квітня 2019 16:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): тех.помилка: строк дії договору до 31 грудня 2019 р., заміст 31 грудня 2018.
Номер договору про закупівлю: 130
Договір:
Номер додаткової угоди: 130
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору на 2988,45 грн. Загальна сума договору становить 468564,66 грн., у т.ч. ПДВ 7% 30653,76 грн.
Номер договору про закупівлю: 130
Договір:
Номер додаткової угоди: Д.У №1 від 24.10.19 до договору № 130 від 11.04.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Правонаступником КЗ «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Дніпропетровської обласної ради» є Комунальне підприємство «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Дніпропетровської обласної ради». Загальна сума Договору не змінюється та складає 468564,66, в.ч. ПДВ 30653,76 грн.. Залишок зобов’язань по Договору на момент складання цієї додаткової угоди складає 0,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 130
Договір:
Номер додаткової угоди: Д.У №2 від 04.12.19 до договору № 130 від 11.04.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В преамбулі Договору, в тексті укладеного Договору, додатках та додаткових угодах до Договору, в усіх відмінниках змінити назву Комунальний заклад «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Дніпропетровської обласної ради» на Комунальне підприємство «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Дніпропетровської обласної ради» (скорочена назва за Статутом – КП «ОЦЕМД та МК»ДОР»). Внести зміни в реквізити замовника.
Номер договору про закупівлю: 130
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми до 31.03.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 130
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 471 553,11
UAH (в тому числі ПДВ 30 849,27 UAH)