Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39810000-3 Ароматизатори та воски (Освіжувач повітря)
Очікувана вартість
3 325,00 UAH
UA-2019-03-06-001338-b d892f66cf61d4143bcf0b7fe554a626b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Атаманенко Валерія

380444824604 v.atamanenko@phc.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України"
Код ЄДРПОУ: 40524109
Місцезнаходження: 04071, Україна , місто Київ обл., Київ, Ярославська, 41
Контактна особа: Атаманенко Валерія
380444824604
v.atamanenko@phc.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 березня 2019 15:42
Звернення за роз’ясненнями: до 07 березня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2019 16:00
Початок аукціону: 12 березня 2019 13:08
Очікувана вартість: 3 325,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39810000-3: Ароматизатори та воски


Освіжувач повітря (Детальна інформація в завантаженій документації до закупівлі).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
95 штуки
Освіжувач повітря
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, Київська область, Київ, вул. Ярославська, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2019
ДК 021:2015: 39810000-3 — Ароматизатори та воски

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 березня 2019 15:56
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 березня 2019 10:43
Дата відповіді: 07 березня 2019 12:48
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. 1) Повідомляємо, що в разі наявності в документації для проведення закупівлі посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент», при цьому всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірші, ніж у замовленого товару.
2) Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Операція з оплати звільняється від податку на додану вартість на підставі ст. 197.11 Податкового кодексу України, у зв’язку з тим, що надані послуги фінансуються за рахунок міжнародної технічної допомоги, яка надається відповідно до міжнародних договору Угоди між Урядом України і Урядом Сполучених Штатів Америки про гуманітарне і техніко-економічне співробітництво від 07 травня 1992 року в рамках реалізації проектів «Посилення спроможності лікування ВІЛ/СНІД в Україні в рамках Надзвичайної ініціативи Президента США з надання допомоги у боротьбі з ВІЛ/СНІД (PEPFAR)», які реалізуються у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року № 153 «Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2019 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КРАВЧЕНКО НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА" 2 979,20
UAH
2 915,00
UAH
Документи
ФОП "ЯЦИНА СВІТЛАНА ЮРІЇВНА" 3 097,00
UAH
2 916,00
UAH
Документи

Публічні документи

12 березня 2019 13:34
цп 2.pdf
07 березня 2019 17:01
Уставні.zip
07 березня 2019 17:01
сертифікат.pdf
07 березня 2019 17:01
відомості про учасника.pdf
07 березня 2019 17:01
цп.pdf
07 березня 2019 17:01
тех спец.pdf

Публічні документи

11 березня 2019 11:37
Паспорт.pdf
11 березня 2019 11:37
Лист про неліцензування.pdf
11 березня 2019 11:37
ІПН.pdf
11 березня 2019 11:37
Інформація про Учасника.pdf
11 березня 2019 11:37
Витяг з ЄДРПОУ_05.03.2019.pdf
11 березня 2019 11:37
Виписка.pdf
11 березня 2019 11:37
ЯСЮ74_Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КРАВЧЕНКО НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА"

ФОП "ЯЦИНА СВІТЛАНА ЮРІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КРАВЧЕНКО НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА"
#3190911124
Переможець 2 915,00
UAH
15 березня 2019 15:10

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2019 15:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КРАВЧЕНКО НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА"
#3190911124
2 915,00
UAH
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір_93_від_200319_Кравченко_освіжувач.pdf укладений
20 березня 2019 12:23