Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги центрів і будинків відпочинку (Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей в дитячих закладах оздоровлення)
Holiday centre and holiday home servise (Services for rehabilitation and recreation for children.)
Очікувана вартість
7 642 700,00 UAH
UA-2019-03-06-001110-a f6d85fdb92b5460cbbf2146f38e22de8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Сабадаш

+380663662464 ums@bukoda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління молоді та спорту Чернівецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39301117
Місцезнаходження: 58010, Україна , Чернівецька область обл., Чернівці, Університетська, 50
Контактна особа: Наталія Сабадаш
+380663662464
ums@bukoda.gov.ua
Додаткові контактні особи: Артур Боштан
+380506185520
ums@bukoda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of youth and sport regional state administration
National ID: 39301117
Contact point: Nataliia Sabadash
+380663662464
ums@bukoda.gov.ua
Additional contacts: Артур Боштан
+380506185520
ums@bukoda.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 06 березня 2019 12:49
Звернення за роз’ясненнями: до 27 березня 2019 12:01
Оскарження умов закупівлі: до 02 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 квітня 2019 12:01
Очікувана вартість: 7 642 700,00 UAH без ПДВ
Publication date: 06 березня 2019 12:49
Enquiries until: 27 березня 2019 12:01
Complaints submission until: до 02 квітня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 06 квітня 2019 12:01

Information

Estimated total value: 7 642 700 UAH excluding VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55240000-4: Послуги центрів і будинків відпочинку


Scope of the procurement
Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей в закладах оздоровлення Чернівецької області
Health improvement and recreation service for children at the out-of-town institutions of Chernivtsi region

Тендерна документація

06 березня 2019 12:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2019 12:49
тендерна документація 2019.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Доброго дня)))
Дата подання: 14 березня 2019 08:52
Дата відповіді: 14 березня 2019 14:47
Доброго дня. Чи може хтось грунтовно пояснити: чому державні кошти, що використовуються в обласному бюджеті Чернівецької області для оздоровлення дітей розподіляються серед таборів саме Чернівецької області? Чи, можливо, Чернівецька область отримала статус Автономної та має таке право обмежувати в участі в закупівлі табори інших областей? Або в тенедрного комітету є, приблизно, 900 листів від батьків дітей Чернівецької області з проханням оздоровлювати дітей виключно в межах області?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дане питання не стосується роз'яснення щодо умов тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-06-001110-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Черниш Олександра Леонтіївна, Код ЄДРПОУ:1591108027
Дата подання: 07 березня 2019 20:19
Вимога про усунення дискримінаційних умов (у порядку ч.1 ст.23 Закону)
Прошу усунути дискримінаційні вимоги в тендерній документації, а саме в пункті 4.3. ТД (місце розташування ДЗОВ: а саме в Лоті № 1 – Сторожинецький, Вижницький, Путильский район Чернівецької області та Лот №4 Сторожинецький, Глибоцький та м. Чернівці Чернівецької області) та додати Лот №1 та Лот №4 також Узбережжя Чорного моря, вся Україна, де розміщено безліч дитячих таборів, центрів та будинків відпочинку, які мають багаторічний досвід в оздоровленні діток з розгалуженою матеріально-технічною базою та досвідченим і професійним педагогічним персоналом.
Наразі ваші умови, які викладені в пункті 4.3. ТД, а саме Лот №1 та Лот №4 перешкоджають іншим учасникам брати участь у процедурах закупівлі, та суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права інших учасників та їх законні інтереси.
Тобто, Замовник безпідставно звузив (визначив) місце надання послуг, вказавши виключно межі Сторожинецького, Вижницького, Путильского, Глибоцького та м. Чернівці Чернівецької області та встановив пов’язані із звуженням місця надання послуг технічні вимоги до послуг, які закуповуються, що дискримінують інших потенційних учасників процедури закупівлі.

Таким чином, допущені Замовником порушення законодавства у сфері публічних закупівель та встановлені Замовником у пункті 4.3. ТД (лот №1 та лот №4) дискримінаційні вимоги, що перешкоджають взяти участь у процедурі закупівлі, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, суперечать принципам здійснення закупівель, закріпленим статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), та вимогам частини четвертої статті 22 Закону.

Замовником у пункті 4.3. ТД визначено місце надання послуг виключно межі Сторожинецького, Вижницького, Путильского, Глибоцького та м. Чернівці Чернівецької області.

Вважаю, що звуження місця надання послуг для проведення відкритих торгів виключно до меж однієї адміністративно-територіальної одиниці (виключно межі Сторожинецького, Вижницького, Путильского, Глибоцького та м. Чернівці Чернівецької області є прямим порушенням принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, містить ознаки корупційних проявів та зловживань. В порушення вимог частини четвертої статті 22 Закону ТД містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, що полягають у наступному.
До відома: на Узбережжі Чорного моря, вся Україна склалися всі умови для комфортного приймання, відпочинку та оздоровлення дітей.
Оскільки Замовник є місцевим органом виконавчої влади і входить до системи органів виконавчої влади, а члени тендерного комітету Замовника є посадовими особами, вони зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Такий правовий порядок прийняття рішень посадовими особами органів державної влади закріплений у статті 19 Конституції України, що є нормою прямої дії.

Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 14 Закону України “Про оздоровлення та відпочинок дітей” позаміський заклад оздоровлення та відпочинку або дитячий заклад оздоровлення і відпочинку санаторного типу (саме послуги таких закладів є предметом цієї закупівлі) належить до закладів оздоровлення і повинен мати спеціально відведену територію, що знаходиться в курортній або заміській зоні. Жодних інших спеціальних вимог до місця надання послуг, а тим більше обмежень щодо місцезнаходження таких “курортних або заміських зон” в межах однієї чи кількох чітко визначених адміністративно-територіальних одиниць, які складають територію України, законодавством у сфері оздоровлення та відпочинку дітей не визначено. Наявність у закладу спеціально відведеної території та її знаходження (перебування) в курортній або іншій зоні разом із дотриманням інших вимог перевіряться під час здійснення державного контролю за діяльністю дитячих закладів оздоровлення та відпочинку органами державної влади відповідно до їх компетенції.
Як відомо, підтвердженням відповідності закладу цій та іншим вимогам для якісного оздоровлення та відпочинку дітей є факт проходження державної атестації закладу та присвоєння йому відповідної категорії атестації.

Відповідно до інформації, яка міститься у Державному реєстрі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку (реєстр перебуває у вільному доступі в мережі інтернет), позаміські заклади оздоровлення та відпочинку та дитячі заклади оздоровлення і відпочинку санаторного типу мають необхідні дозвільні документи та провадять свою господарську діяльність з надання послуг оздоровлення та відпочинку дітей на усій території України.

Відповідно до статті 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Всупереч цій вимозі Закону Замовник своїм рішенням у пункті 4.3. Тендерної документації встановив такі дискримінаційні вимоги, що перешкоджають і унеможливлюють участь у процедурі відкритих торгів усіх потенційних учасників, які надають аналогічні послуги на узбережжі Чорного моря, вся Україна, а не виключно межі Сторожинецького, Вижницького, Путильского, Глибоцького та м. Чернівці Чернівецької області.


Замовник своїм рішенням про затвердження ТД в існуючій редакції повністю обмежив (заборонив, встановивши дискримінаційну вимогу щодо звуження місця надання послуг) можливість участі у торгах ДЗОВ, які надають послуги на решті території, наприклад Одеська, Херсонська, Запорізька чи Миколаївська область, а не лише в Сторожинецького, Вижницького, Путильского, Глибоцького та м. Чернівці Чернівецької області.

Окрім того, тендерний комітет Замовника неправомірним та необґрунтованим закладенням таких дискримінаційних вимог у ТД порушив свої обов’язки, прямо визначені абзацом п’ятим частини третьої статті 11 Закону, а саме: тендерний комітет забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Вищевикладене доводить факт порушення зазначеної норми Закону.

Якщо Замовник мав на меті оздоровити дітей на морському узбережжі, то на яких правових підставах він своїм рішенням обмежив право взяти участь у закупівлі ДЗОВ, які знаходяться та надають свої/аналогічні послуги на узбережжі Чорного моря. Жодних підстав, в тому числі визначених законом (посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України) для такого обмеження немає.

Вважаю, що виклавши у пункті 4.3. ТД у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав дискримінаційні та пов’язані з ними умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками.
Зважаючи на вищевикладене, вважаю, що ТД містить дискримінаційні умови, а рішення, прийняті Замовником під час проведення процедури закупівлі, суперечать законодавству, в тому числі законодавству у сфері публічних закупівель, і порушують права та охоронювані законом інтереси потенційних учасників закупівлі.


Аналогічне питання вже неодноразово розглядалося органом оскарження і умова щодо обмеження місця надання послуг була визнана дискримінаційною.
Зважаючи на вищевикладене, прошу замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови в ТД, а саме до Лоту №1 та Лоту №4 для того та додати окрім меж Сторожинецького, Вижницького, Путильского, Глибоцького та м. Чернівці Чернівецької області, також Узбережжя Чорного моря, вся Україна, таким чином, щоб провести закупівлі з дотриманням усіх вимог статті 3 Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 березня 2019 17:17
Згідно п. 4 Порядку використання у 2019 році коштів, передбачених в обласному бюджеті на виконання заходів Комплексної програми оздоровлення та відпочинку дітей Чернівецької області на 2016-2020 роки, затвердженого розпорядженням Чернівецької обласної державної адміністрації від 18.01.2019 № 35-р та на виконання Комплексної програми оздоровлення та відпочинку дітей Чернівецької області на 2016-2020 роки, затвердженої рішення ІV сесії Чернівецької обласної ради VІІ скликання від 15 березня 2016 р. №22-4/16 (зі змінами) (далі – Комплексна програма), що передбачає регулювання механізму використання у 2019 році коштів обласного бюджету на фінансування заходів Комплексної програми:
Кошти обласного бюджету для реалізації заходів, передбачених Комплексною програмою спрямовуються на забезпечення закупівлі послуг оздоровлення для дітей пільгових категорій з урахуванням вимог Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» до закладів оздоровлення Чернівецької області за бюджетні кошти та для надання послуг оздоровлення дітям пільгових категорій.
Згідно п. 2.5. ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію щодо місця, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги.
Розподіл за лотами було здійснено у відповідності до пропускної спроможності акредитованих таборів Чернівецької області, що забезпечує належну конкуренцію під час здійснення закупівлі.


Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: ЛОТ 1. Послуги позаміських дитячих закладів оздоровлення та відпочинку на території Сторожинецького, Вижницького та Путильського районів Чернівецької області
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 849 100,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 547,30 UAH без ПДВ


Title: Health improvement and recreation service for children at the out-of-town institutions on the territory Storozhinets, Vyzhnytsya and Putil districts of Chernivtsi region.
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 849 100,00 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 2 547,30 UAH excluding VAT
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

200 шт
Послуги позаміських дитячих закладів оздоровлення та відпочинку на території Сторожинецького, Вижницького та Путильського районів Чернівецької області
ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58002, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Університетська, 50
Дата доставки: 01 червня 2019  —  31 серпня 2019

Health improvement and recreation service for children at the out-of-town institutions on the territory Storozhinets, Vyzhnytsya and Putil districts of Chernivtsi region.
CPV: 55240000-4

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-06-001110-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Черниш Олександра Леонтіївна, Код ЄДРПОУ:1591108027
Дата подання: 07 березня 2019 20:19
Вимога про усунення дискримінаційних умов (у порядку ч.1 ст.23 Закону)
Прошу усунути дискримінаційні вимоги в тендерній документації, а саме в пункті 4.3. ТД (місце розташування ДЗОВ: а саме в Лоті № 1 – Сторожинецький, Вижницький, Путильский район Чернівецької області та Лот №4 Сторожинецький, Глибоцький та м. Чернівці Чернівецької області) та додати Лот №1 та Лот №4 також Узбережжя Чорного моря, вся Україна, де розміщено безліч дитячих таборів, центрів та будинків відпочинку, які мають багаторічний досвід в оздоровленні діток з розгалуженою матеріально-технічною базою та досвідченим і професійним педагогічним персоналом.
Наразі ваші умови, які викладені в пункті 4.3. ТД, а саме Лот №1 та Лот №4 перешкоджають іншим учасникам брати участь у процедурах закупівлі, та суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права інших учасників та їх законні інтереси.
Тобто, Замовник безпідставно звузив (визначив) місце надання послуг, вказавши виключно межі Сторожинецького, Вижницького, Путильского, Глибоцького та м. Чернівці Чернівецької області та встановив пов’язані із звуженням місця надання послуг технічні вимоги до послуг, які закуповуються, що дискримінують інших потенційних учасників процедури закупівлі.

Таким чином, допущені Замовником порушення законодавства у сфері публічних закупівель та встановлені Замовником у пункті 4.3. ТД (лот №1 та лот №4) дискримінаційні вимоги, що перешкоджають взяти участь у процедурі закупівлі, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, суперечать принципам здійснення закупівель, закріпленим статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), та вимогам частини четвертої статті 22 Закону.

Замовником у пункті 4.3. ТД визначено місце надання послуг виключно межі Сторожинецького, Вижницького, Путильского, Глибоцького та м. Чернівці Чернівецької області.

Вважаю, що звуження місця надання послуг для проведення відкритих торгів виключно до меж однієї адміністративно-територіальної одиниці (виключно межі Сторожинецького, Вижницького, Путильского, Глибоцького та м. Чернівці Чернівецької області є прямим порушенням принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, містить ознаки корупційних проявів та зловживань. В порушення вимог частини четвертої статті 22 Закону ТД містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, що полягають у наступному.
До відома: на Узбережжі Чорного моря, вся Україна склалися всі умови для комфортного приймання, відпочинку та оздоровлення дітей.
Оскільки Замовник є місцевим органом виконавчої влади і входить до системи органів виконавчої влади, а члени тендерного комітету Замовника є посадовими особами, вони зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Такий правовий порядок прийняття рішень посадовими особами органів державної влади закріплений у статті 19 Конституції України, що є нормою прямої дії.

Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 14 Закону України “Про оздоровлення та відпочинок дітей” позаміський заклад оздоровлення та відпочинку або дитячий заклад оздоровлення і відпочинку санаторного типу (саме послуги таких закладів є предметом цієї закупівлі) належить до закладів оздоровлення і повинен мати спеціально відведену територію, що знаходиться в курортній або заміській зоні. Жодних інших спеціальних вимог до місця надання послуг, а тим більше обмежень щодо місцезнаходження таких “курортних або заміських зон” в межах однієї чи кількох чітко визначених адміністративно-територіальних одиниць, які складають територію України, законодавством у сфері оздоровлення та відпочинку дітей не визначено. Наявність у закладу спеціально відведеної території та її знаходження (перебування) в курортній або іншій зоні разом із дотриманням інших вимог перевіряться під час здійснення державного контролю за діяльністю дитячих закладів оздоровлення та відпочинку органами державної влади відповідно до їх компетенції.
Як відомо, підтвердженням відповідності закладу цій та іншим вимогам для якісного оздоровлення та відпочинку дітей є факт проходження державної атестації закладу та присвоєння йому відповідної категорії атестації.

Відповідно до інформації, яка міститься у Державному реєстрі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку (реєстр перебуває у вільному доступі в мережі інтернет), позаміські заклади оздоровлення та відпочинку та дитячі заклади оздоровлення і відпочинку санаторного типу мають необхідні дозвільні документи та провадять свою господарську діяльність з надання послуг оздоровлення та відпочинку дітей на усій території України.

Відповідно до статті 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Всупереч цій вимозі Закону Замовник своїм рішенням у пункті 4.3. Тендерної документації встановив такі дискримінаційні вимоги, що перешкоджають і унеможливлюють участь у процедурі відкритих торгів усіх потенційних учасників, які надають аналогічні послуги на узбережжі Чорного моря, вся Україна, а не виключно межі Сторожинецького, Вижницького, Путильского, Глибоцького та м. Чернівці Чернівецької області.


Замовник своїм рішенням про затвердження ТД в існуючій редакції повністю обмежив (заборонив, встановивши дискримінаційну вимогу щодо звуження місця надання послуг) можливість участі у торгах ДЗОВ, які надають послуги на решті території, наприклад Одеська, Херсонська, Запорізька чи Миколаївська область, а не лише в Сторожинецького, Вижницького, Путильского, Глибоцького та м. Чернівці Чернівецької області.

Окрім того, тендерний комітет Замовника неправомірним та необґрунтованим закладенням таких дискримінаційних вимог у ТД порушив свої обов’язки, прямо визначені абзацом п’ятим частини третьої статті 11 Закону, а саме: тендерний комітет забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Вищевикладене доводить факт порушення зазначеної норми Закону.

Якщо Замовник мав на меті оздоровити дітей на морському узбережжі, то на яких правових підставах він своїм рішенням обмежив право взяти участь у закупівлі ДЗОВ, які знаходяться та надають свої/аналогічні послуги на узбережжі Чорного моря. Жодних підстав, в тому числі визначених законом (посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України) для такого обмеження немає.

Вважаю, що виклавши у пункті 4.3. ТД у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав дискримінаційні та пов’язані з ними умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками.
Зважаючи на вищевикладене, вважаю, що ТД містить дискримінаційні умови, а рішення, прийняті Замовником під час проведення процедури закупівлі, суперечать законодавству, в тому числі законодавству у сфері публічних закупівель, і порушують права та охоронювані законом інтереси потенційних учасників закупівлі.


Аналогічне питання вже неодноразово розглядалося органом оскарження і умова щодо обмеження місця надання послуг була визнана дискримінаційною.
Зважаючи на вищевикладене, прошу замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови в ТД, а саме до Лоту №1 та Лоту №4 для того та додати окрім меж Сторожинецького, Вижницького, Путильского, Глибоцького та м. Чернівці Чернівецької області, також Узбережжя Чорного моря, вся Україна, таким чином, щоб провести закупівлі з дотриманням усіх вимог статті 3 Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 березня 2019 17:17
Згідно п. 4 Порядку використання у 2019 році коштів, передбачених в обласному бюджеті на виконання заходів Комплексної програми оздоровлення та відпочинку дітей Чернівецької області на 2016-2020 роки, затвердженого розпорядженням Чернівецької обласної державної адміністрації від 18.01.2019 № 35-р та на виконання Комплексної програми оздоровлення та відпочинку дітей Чернівецької області на 2016-2020 роки, затвердженої рішення ІV сесії Чернівецької обласної ради VІІ скликання від 15 березня 2016 р. №22-4/16 (зі змінами) (далі – Комплексна програма), що передбачає регулювання механізму використання у 2019 році коштів обласного бюджету на фінансування заходів Комплексної програми:
Кошти обласного бюджету для реалізації заходів, передбачених Комплексною програмою спрямовуються на забезпечення закупівлі послуг оздоровлення для дітей пільгових категорій з урахуванням вимог Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» до закладів оздоровлення Чернівецької області за бюджетні кошти та для надання послуг оздоровлення дітям пільгових категорій.
Згідно п. 2.5. ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію щодо місця, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги.
Розподіл за лотами було здійснено у відповідності до пропускної спроможності акредитованих таборів Чернівецької області, що забезпечує належну конкуренцію під час здійснення закупівлі.


Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 18 квітня 2019
UA-2019-03-06-001110-af6d85fdb92b5460cbbf2146f38e22de8
Найменування: Управління молоді та спорту Чернівецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39301117
Місцезнаходження: 58010, Україна, Чернівецька область обл., Чернівці, Університетська, 50
Учасник Документи Рішення
ДИТЯЧИЙ ЗАКЛАД ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНКУ "ЮНІСТЬ" ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОФСПІЛКИ ПРАЦІВНИКІВ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, МІСЦЕВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ, ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ НАСЕЛЕННЯ Документи
Відхилено
Документи
Дитячий пансіонат "Вербиченька" державного підприємства "Сторожинецьке лісове господарство" та Чернівецької обласної організації профспілки працівників лісового господарства Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПІДПРИЄМСТВО "ПАНСІОНАТ З ЛІКУВАННЯМ МАТЕРІ І ДИТИНИ "ЗЕЛЕНІ ПАГОРБИ" ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ ПРОФСПІЛОК Документи
Відхилено
Документи

Документи

18 квітня 2019 11:44
ПРОТОКОЛ 7.PDF
18 квітня 2019 11:45
Електронний підпис

Публічні документи

05 квітня 2019 12:42
ТД-2019.pdf

Документи

06 квітня 2019 12:05

код ЄДРПОУ 26075194 у ЄДР не знайдено.

18 квітня 2019 11:43
ПРОТОКОЛ 8.PDF
18 квітня 2019 11:44
Електронний підпис

Публічні документи

05 квітня 2019 17:28
Фото пансіонату.zip
05 квітня 2019 17:28
Інші документи.rar

Документи

18 квітня 2019 11:40
ПРОТОКОЛ 6.PDF
18 квітня 2019 11:42
Електронний підпис

Публічні документи

06 квітня 2019 11:47
Електронний підпис
06 квітня 2019 11:46
Електронний підпис
06 квітня 2019 11:45
Електронний підпис
06 квітня 2019 00:30
17. Графік заїздів.pdf
06 квітня 2019 00:30
15.Фото.pdf
06 квітня 2019 00:30
6. Меню.pdf
06 квітня 2019 00:30
12. План заходів .pdf
06 квітня 2019 00:30
4. Ст.17.pdf
06 квітня 2019 00:30
36. Довідка калькуляція.pdf
06 квітня 2019 00:30
21. Паспорт та ІПН.pdf
06 квітня 2019 00:30
22. Довідки з банку.pdf
06 квітня 2019 00:30
3. Проект договору ЛОТ 1.pdf
06 квітня 2019 00:30
13. Довідка довкілля.pdf
06 квітня 2019 00:30
31. Штатний розпис.pdf
06 квітня 2019 00:30
23. Мат-тех.pdf
06 квітня 2019 00:30
35. Детальний опис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДИТЯЧИЙ ЗАКЛАД ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНКУ "ЮНІСТЬ" ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОФСПІЛКИ ПРАЦІВНИКІВ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, МІСЦЕВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ, ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ НАСЕЛЕННЯ

Дитячий пансіонат "Вербиченька" державного підприємства "Сторожинецьке лісове господарство" та Чернівецької обласної організації профспілки працівників лісового господарства

ПІДПРИЄМСТВО "ПАНСІОНАТ З ЛІКУВАННЯМ МАТЕРІ І ДИТИНИ "ЗЕЛЕНІ ПАГОРБИ" ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ ПРОФСПІЛОК

Інформація про відміну

Дата відміни
18 квітня 2019 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій