Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

18140000-2 Аксесуари до робочого одягу (Рукавички господарські)
Очікувана вартість
3 080,00 UAH
UA-2019-03-06-000606-b 42013eb9ee2f498b8c55aefc5b77bf93
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Атаманенко Валерія

380444824604 v.atamanenko@phc.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України"
Код ЄДРПОУ: 40524109
Місцезнаходження: 04071, Україна , місто Київ обл., Київ, Ярославська, 41
Контактна особа: Атаманенко Валерія
380444824604
v.atamanenko@phc.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 березня 2019 11:50
Звернення за роз’ясненнями: до 07 березня 2019 13:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2019 13:15
Початок аукціону: 12 березня 2019 12:49
Очікувана вартість: 3 080,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18140000-2: Аксесуари до робочого одягу


Рукавички господарські (Детальна інформація в завантаженій документації до закупівлі).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
110 упаковка
Рукавички господарські
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, Київська область, Київ, вул. Ярославська, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2019
ДК 021:2015: 18140000-2 — Аксесуари до робочого одягу

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 березня 2019 10:58
Дата відповіді: 07 березня 2019 12:49
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. 1) Повідомляємо, що в разі наявності в документації для проведення закупівлі посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент», при цьому всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірші, ніж у замовленого товару. 2) Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Операція з оплати звільняється від податку на додану вартість на підставі ст. 197.11 Податкового кодексу України, у зв’язку з тим, що надані послуги фінансуються за рахунок міжнародної технічної допомоги, яка надається відповідно до міжнародних договору Угоди між Урядом України і Урядом Сполучених Штатів Америки про гуманітарне і техніко-економічне співробітництво від 07 травня 1992 року в рамках реалізації проектів «Посилення спроможності лікування ВІЛ/СНІД в Україні в рамках Надзвичайної ініціативи Президента США з надання допомоги у боротьбі з ВІЛ/СНІД (PEPFAR)», які реалізуються у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року № 153 «Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги».

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-06-000606-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "КРАВЧЕНКО НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА", Код ЄДРПОУ:3190911124
Дата подання: 12 березня 2019 14:07
не відповідність технічним і кваліфікаційним вимогам вимогам
Шановний тендерний комітет, хочемо звернути вашу увагу на Технічні характеристики запропонованого товару ФОП Осташевським. Технічні характеристики запропонованого товару є сумнівними, гігієнічний висновок не відповідає запропонованій Торговій марці.
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 березня 2019 14:50
На Вашу вимогу № UA-2019-03-06-000606-b.a1 від 12.03.2019 року повідомляємо, що ФОП Осташевським Я.I. було завантажено до електронної системи закупівель повідомлення про відмову від укладання договору про закупівлю. В зв’язку з цим, Пропозиція Учасника не розглядатиметься.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2019 13:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Осташевський Я.I. 1 892,00
UAH
1 892,00
UAH
Документи
ФОП "КРАВЧЕНКО НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА" 2 641,10
UAH
2 199,99
UAH
Документи
ТОВ "ІНОВАЦІЯ ГРУП" 2 200,00
UAH
2 200,00
UAH
Документи
МІНЯЙЛО ЮЛІЯ ВАСИЛІВНА 2 750,00
UAH
2 640,00
UAH
Документи

Публічні документи

14 березня 2019 12:00
відмова
07 березня 2019 15:48
Щодо ПДВ.pdf
07 березня 2019 15:48
цінова пропозиція.pdf
07 березня 2019 15:48
Уставні завірені.pdf
07 березня 2019 15:48
техвимоги.pdf
07 березня 2019 15:48
право підпису.pdf
07 березня 2019 15:48
Перчатка латекс.pdf
07 березня 2019 15:48
наказ про призначення.pdf
07 березня 2019 15:48
договір.pdf
07 березня 2019 15:48
Гарантійний лист Якісні.pdf
07 березня 2019 15:48
відомості.pdf

Публічні документи

07 березня 2019 14:05
сертифікат.pdf
07 березня 2019 14:05
відомості про учасника.pdf
07 березня 2019 14:05
Уставні.zip
07 березня 2019 14:05
цп.pdf
07 березня 2019 14:05
тех док.pdf

Публічні документи

11 березня 2019 13:00
Реквизиты.pdf
11 березня 2019 13:00
Працівники.pdf
11 березня 2019 13:00
НДС Заверенный.pdf
11 березня 2019 13:00
Матбаза.pdf
11 березня 2019 13:00
Досвід.pdf
11 березня 2019 13:00
БАНК 2018 не заверенный.pdf
11 березня 2019 13:00
Статут заверенный.pdf
11 березня 2019 13:00
статистика заверенная.pdf
11 березня 2019 13:00
Вытяг 20.02.pdf
11 березня 2019 13:00
заверенное ИННОВАЦИЯ.pdf
11 березня 2019 13:00
ilovepdf_merged (1).pdf
11 березня 2019 13:00
ilovepdf_merged.pdf

Публічні документи

09 березня 2019 20:33
Реквізити_ФОП_МіняйлоЮВ.pdf
09 березня 2019 20:33
Виписка ЕДРПОУ.pdf
09 березня 2019 20:33
Витяг НДС.pdf
09 березня 2019 20:33
Проект Договору.pdf
09 березня 2019 20:33
Цінова пропозиція.pdf
09 березня 2019 20:33
Технічна специфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Осташевський Я.I.

ФОП "КРАВЧЕНКО НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА"

ТОВ "ІНОВАЦІЯ ГРУП"

МІНЯЙЛО ЮЛІЯ ВАСИЛІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Осташевський Я.I.
#3323603353
Відхилено 1 892,00
UAH
15 березня 2019 15:12
ФОП "КРАВЧЕНКО НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА"
#3190911124
Переможець 2 199,99
UAH
15 березня 2019 15:14

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2019 15:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КРАВЧЕНКО НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА"
#3190911124
2 199,99
UAH
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір_92_від_200319_Кравченко_рукавички.pdf укладений
20 березня 2019 12:19