Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дезінфекційні засоби
Очікувана вартість
104 900,00 UAH
UA-2019-03-06-000347-c ● 4bd6a8ac3eab417bbac4a3d8cf422719
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Мангушська центральна районна лікарня |
Код ЄДРПОУ: | 01989881 |
Вебсайт: | http://pcrl.ucoz.net |
Місцезнаходження: | 87400, Україна , Донецька обл., Мангуш, вулиця Поштова, будинок 22 |
Контактна особа: |
Боровікова Олена +380629723585 tender_crb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2019 12:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2019 12:38 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2019 12:38 |
Початок аукціону: | 18 березня 2019 13:03 |
Очікувана вартість: | 104 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 524,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 найменувань
Дезінфекційні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87400, Україна, Донецька область, смт Мангуш, вул. Поштова,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2019 12:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2019 12:34 |
дсрд.docx | |
06 березня 2019 12:34 |
дсредства.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-06-000347-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 20 березня 2019 11:11
Вимоги!
Шановний! Відпрацьовуєте хабар? По-перше, и категорично не згодні з аргументацією дискваліфікації нашої пропозиції. Замовник Зазначив, що не мав на меті розглядати еквіваленти та послався на п.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України . Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 березня 2019 11:04
Шановний Учаснику! У відповідь на Вашу Вимогу, подану щодо процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015 – 24450000-3 Агрохімічна продукція, згідно оголошення повідомляємо наступне: в оголошенні про Закупівлю, чітко вказані необхідні до закупівлі засоби та технічні характеристики товару, враховуючи всі специфічні вимоги до дезінфікуючих засобів, що використовуються в нашій медичній установі. Також, щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, в тендерній документації вказано, що АНАЛОГИ до предмету закупівлі розглядатися не будуть.
Технічне завдання, в свою чергу, було складено виходячи з потреби нашого закладу, а документація відповідає положенням Наказу ДП “Зовнішторгвидав України” № 35 від 13.04.2016. (Далі – Наказ). Згідно пункту 6.4 Наказу, у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. Тобто посилання на конкретний товар не порушують вимоги Наказу, а вказівка на аналоги та/або еквіваленти визначена як можливість, а не обов’язок Замовника. Закон не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними. Тому, Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних можливостей бюджетного фінансування та сфері застосування товару. Але жодним чином, не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей Учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимогам. То, скажіть будь ласка, яку саме статтю Наказу порушує наша установа?
Те, що Ви категорично не згодні з аргументацією дискваліфікації пропозиції, це Ваше право та Ваша суб’єктивна думка.
Також, в свою чергу, хочемо звернути Вашу увагу на те, що своїми діями, а саме наклепом на нашу установу, шляхом неправдивих звинувачень в корупційній домовленості порушуєте наші права принижуєте репутацію нашого закладу, порушуючи Законодавство України. Будьте ласкаві, опануйте себе.
Щодо Ваших погроз, хочемо вам зазначити, якщо у вас є всі докази порушення нашим закладом законодавства України, то ви, в праві звертатися до контролюючих та правоохоронних органів України.
Процедура закупівлі, в цілому, та оцінка Вашої пропозиції, зокрема, проведені у повній відповідності до норм чинного законодавства, та з огляду на наведене , на данному етапі, немає передбачених законом підстав для задоволення Вашої вимоги та повернення Вашої пропозиції до розгляду.
Технічне завдання, в свою чергу, було складено виходячи з потреби нашого закладу, а документація відповідає положенням Наказу ДП “Зовнішторгвидав України” № 35 від 13.04.2016. (Далі – Наказ). Згідно пункту 6.4 Наказу, у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. Тобто посилання на конкретний товар не порушують вимоги Наказу, а вказівка на аналоги та/або еквіваленти визначена як можливість, а не обов’язок Замовника. Закон не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними. Тому, Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних можливостей бюджетного фінансування та сфері застосування товару. Але жодним чином, не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей Учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимогам. То, скажіть будь ласка, яку саме статтю Наказу порушує наша установа?
Те, що Ви категорично не згодні з аргументацією дискваліфікації пропозиції, це Ваше право та Ваша суб’єктивна думка.
Також, в свою чергу, хочемо звернути Вашу увагу на те, що своїми діями, а саме наклепом на нашу установу, шляхом неправдивих звинувачень в корупційній домовленості порушуєте наші права принижуєте репутацію нашого закладу, порушуючи Законодавство України. Будьте ласкаві, опануйте себе.
Щодо Ваших погроз, хочемо вам зазначити, якщо у вас є всі докази порушення нашим закладом законодавства України, то ви, в праві звертатися до контролюючих та правоохоронних органів України.
Процедура закупівлі, в цілому, та оцінка Вашої пропозиції, зокрема, проведені у повній відповідності до норм чинного законодавства, та з огляду на наведене , на данному етапі, немає передбачених законом підстав для задоволення Вашої вимоги та повернення Вашої пропозиції до розгляду.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-03-06-000347-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 20 березня 2019 11:15
Вимога!
Маєте намір акцептувати пропозицію учасника, якого запланували у переможці? В складі його пропозиції зазначений засіб "Біонол", який НЕ ЗАРЕЄСТРОВАНИЙ як дезінфікуючий засіб. В Постанові №178 КМУ про реєстрацію дезінфікуючих засобів чітко сказано, що факт реєстрації дезінфікуючого засобу підтверджується внесенням в реєстр дезінфікуючих засобів, який знаходиться на сайті МОЗ України і ви можете з ним ознайомитись. В реєстрі немає засобу "Біонол", також у зазначеного засобу відсутнє дійсне свідоцтво про державну реєстрацію дезінфікуючого засобу, отже він не є дезінфікуючими засобами.Ми також повідомимо Державну аудиторську службу України про кричущий факт порушення чинного законодавства і про підозру щодо корупційної змови посадових осіб Замовника з заздалегідь обраним у переможці Учасником, якщо його пропозиція, попри такі порушення, буде акцептована!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 березня 2019 11:04
Тендерний комітет розглянув Ваше звернення, щодо закупівлі Дезінфекційних засобів, Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-03-06-000347-c, та повідомляє наступне: тepмін Державної реєстрації засобу «Бiонол» закінчився у квітні 2018 року, однак у відповідності до Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 3 липня 2006 р. № 908, отримано позитивний висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на засіб дезінфікуючий з мийними властивостями «Бiонол» № 602-123-20-5/41634 від 02.10.2018 р., який затверджено Головою Держпродспоживслужби України.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-03-06-000347-c.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 22 березня 2019 11:19
щодо відповіді
Хабарнику! Ви зовсім знахабніли та займаєтесь правовим беззаконням???!!! До чого тут висновок сан-гіг експертизи??? Згідно Закону України про запобігання інфікування населення ст 34 дезінфікуючі засоби НЕ зареєстровані в установленому порядку ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ використовувати! Ви закуповуєте дезінфікуючі засоби. Постановою КМУ №178 від 2018 року передбачено, що реєстрація дезінфікуючих засобів передбачає ВНЕСЕННЯ їх в РЕЄСТР ДЕЗІФІКУЮЧИХ засобів МОЗ, який розміщений для перегляду на сайті МОЗ. Засобу "Біонол" там не має!!! Ми направлчяємо листи до контролюючих органів, бо на лице беззаконня та очевидний дерібан бюджетних коштів!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 березня 2019 13:17
Шановний Учасник! В котрий раз, Ви безпідставно називаєте нас хабарниками, а це, перепрошуємо, є наклепом. Своїми діями, Ви принижуєте честь і гідність працівників нашої установи, як членів суспільства, так як це, є сукупністю їх моральних якостей і відносяться до числа основних моральних цінностей. Право кожного на повагу до його гідності, ніхто не відміняв, воно зафіксоване в Конституції України (ч. 1 ст. 28). А також, тягне за собою цивільну (ст. 7 ЦКУ) та кримінальну відповідальність, яка настає за наклеп (ст. 125) та образу (ст. 126). Так може, це нам звертатись до відповідних органів?
В попередньому листі, ми висловили свою думку з цього питання, яку вважаємо чітко обґрунтованою та правильною. Якщо, Ви з чимось не згодні, це Ваше право та Ваша суб’єктивна думка. Ви можете звертатися до вказаних Вами органів, для врегулювання даного питання.
В попередньому листі, ми висловили свою думку з цього питання, яку вважаємо чітко обґрунтованою та правильною. Якщо, Ви з чимось не згодні, це Ваше право та Ваша суб’єктивна думка. Ви можете звертатися до вказаних Вами органів, для врегулювання даного питання.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2019 13:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" |
71 013,00
UAH з ПДВ
|
71 013,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП КОСТЕНКО ОЛЕКСІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ |
104 554,00
UAH з ПДВ
|
104 554,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" #38516299 |
Відхилено |
71 013,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2019 11:02
|
ФОП КОСТЕНКО ОЛЕКСІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ #3141306954 |
Переможець |
104 554,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2019 14:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2019 14:19
|
договір | укладений |
03 квітня 2019 14:17
|