Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ладижинський дитячий будинок-інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 21722269 |
Місцезнаходження: | 23664, Україна , Вінницька обл., Тульчинський р-н с.Заозерне, вул Степова,1А |
Контактна особа: |
Жанна - +380434368840,+380434361270 budinternat@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2019 16:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 25 березня 2019 11:04 |
Очікувана вартість: | 1 210 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Тендерною документацією на проведення відкритих торгів на закупівлю (ДК 021:2015 - 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Встановлення системи пожежної сигналізації, автоматичної системи пожежогасіння, передавання тривожних сповіщень, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей Ладижинського дитячого будинку-інтернату по вул.Степова,1а в с.Заозерне Тульчинського району Вінницької області), а саме п.2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» визначено, що учасник процедури закупівлі повинен в складі тендерної пропозиції додатково подати:
- інформацію (довідка, складена учасником в довільній формі) про службових (посадових) осіб учасника, яких уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців) підписану керівником;
- лист-гарантію, завірену печаткою (за наявності), щодо наявності ліцензії на будівельну діяльність з додатком, (у передбачених законодавством випадках) підписану керівником (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців). В даному листі має бути зазначено термін дії ліцензії.
- Довідка (інформація) від Учасника про дотримання у своїй діяльності санкційного законодавства наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що _ (найменування Учасника)_ не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю”;
- довідка, складена у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) яка містить відомості про підприємство:
а) реквізити (місцезнаходження, телефон, факс);
б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові);
в) інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором;
г) інформацію про службових (посадових) осіб учасника, яких уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців);
ТОВ «Пожежне спостереження – Вінниця» у складі тендерної пропозиції не було надано довідку про осіб учасника, яких уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі та лист-гарантію, завірену печаткою, щодо наявності ліцензії на будівельну діяльність з додатком.
Зміст наданої ТОВ «Пожежне спостереження – Вінниця» довідки датованої 17.11.2018р. №470/8 не відповідає умовам тендерної документації (п.2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції»), оскільки замовник вимагав довідку наступного змісту: Даним листом підтверджуємо, що _ (найменування Учасника)_ не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю”.
Довідка «Інформація про учасника» (без № та дати) надана ТОВ «Пожежне спостереження – Вінниця» не містить інформації про службових (посадових) осіб учасника, яких уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців) як того вимагав замовник (п.2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції»).
Пунктом 2 Додатку 1 до тендерної документації передбачено подання учасниками: Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначається наступна інформація: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (ПІП, посада, освіта, загальний стаж роботи).
У наданій ТОВ «Пожежне спостереження – Вінниця» довідці №131/2 від 25.02.2019р. відсутня інформація про «освіту» перелічених у ній працівників.
Відповідно до п.7 «Інформація про субпідрядника» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - Учасник у тендерній пропозиції зазначає інформацію (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг (виконання робіт) як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, за формою, що додається до тендерної документації.
У довідці №133/9 від 18.03.2019р. ТОВ «Пожежне спостереження – Вінниця» зазначило наступне «…учасник планує залучати до надання послуг (виконання робіт) як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.».
Пунктом 3 Додатку 1 до тендерної документації передбачено подання учасниками: «Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі використання) з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації. В складі тендерної пропозиції учасник також надає копію договору та оригінал позитивного листа-відгука контрагента щодо кожного договору зазначеного в листі. Інформація може надаватися про договір, який виконується.»
На підтвердження виконання аналогічного договору ТОВ «Пожежне спостереження – Вінниця» було надано довідку від 18.03.2019р. №133/22 та договір №ПСВ-1808-10-ПС від 15.08.2018р., згідно даного договору учасник виконав наступні роботи: «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (встановлення протипожежної сигналізації): системи пожежної сигналізації, системи мовленнєвого оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи передавання тривожних сповіщень в приміщеннях спально-лікувального корпусу №1 та №2, адміністративно-господарських приміщеннях, пральні, гаражів Тульчинського обласного спеціалізованого будинку дитини для дітей з ураженням ЦНС та порушенням психіки».
Згідно вищезазначеного договору ТОВ «Пожежне спостереження – Вінниця» не проводило робіт з встановлення «автоматичної системи пожежогасіння», тобто предмет договору не є аналогічним предмету даної закупівлі, що не відповідає тендерній документації.
Крім того наданий у складі пропозиції лист-відгук Тульчинського обласного спеціалізованого будинку дитини для дітей з ураженням ЦНС та порушенням психіки від 02.11.2018р. №535 є копією а не оригіналом, як того вимагає тендерна документація.
Враховуючи викладене тендерна пропозиція учасника ТОВ «Пожежне спостереження – Вінниця» не відповідає умовам тендерної документації замовника і на підставі п.п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» має бути відхилена.
Також слід зазначити, що відповідно до цієї ж тендерної документації до формальних (несуттєвих) помилок замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника.
Виходячи із вищевикладеного вважаємо, що пропозиція нашого підприємства була відхилена безпідставно оскільки надання копіїї позитивного листа-відгука контрагента щодо договору зазначеного в довідці про виконання аналогічних договорів ніяким чином не нівелюють технічний потенціал.
Вимагає сказувати незеконно прийняте рішення про дискваліфікацію нашого підприємства. У разі відсутності усунення порушень та залишенні в силі неправомірного рішення тендерного комітету, залишаємо за собою право на звернення до Антимонопольного комітету України та правоохоронних органів.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-15-000043 ● 57feb9301f214bdaa5339e99787d2832
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 липня 2019 18:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.07.2019 №37
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Сергій Колісник
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 15.07.2019 №37
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2.UA-2019-03-05-002405-а 05.03.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 серпня 2019 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK2-13-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2019 11:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЖЕЖНЕ СПОСТЕРЕЖЕННЯ-ВІННИЦЯ" |
866 050,20
UAH з ПДВ
|
806 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛОРІАН-Т" |
890 432,40
UAH з ПДВ
|
807 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "РЕЙДЕР" |
972 248,95
UAH з ПДВ
|
808 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ САЛАМАНДР |
955 047,62
UAH з ПДВ
|
819 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРБЕЗПЕКА ЛТД" |
999 690,14
UAH з ПДВ
|
999 690,14
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Юлком-Сервіс |
1 139 537,21
UAH з ПДВ
|
1 139 537,21
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЖЕЖНЕ СПОСТЕРЕЖЕННЯ-ВІННИЦЯ" #31415344 |
Відхилено |
806 400,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2019 13:48
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛОРІАН-Т" #33623240 |
Відхилено |
807 000,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2019 13:49
|
|
ПП "РЕЙДЕР" #30320090 |
Відхилено |
808 000,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2019 13:51
|
|
ТОВ САЛАМАНДР #41320741 |
Відхилено |
819 000,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2019 13:55
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРБЕЗПЕКА ЛТД" #38353845 |
Відхилено |
999 690,14
UAH з ПДВ
|
29 березня 2019 13:58
|
|
ПП Юлком-Сервіс #34856197 |
Переможець |
1 139 537,21
UAH з ПДВ
|
29 березня 2019 14:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 10:58
|
ухвала.PDF | укладений |
28 грудня 2019 10:55
|
постанова.PDF | укладений |
28 грудня 2019 10:55
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2019 15:21
|
додатки2.rar | укладений |
10 квітня 2019 15:20
|
додатки1.rar | укладений |
10 квітня 2019 15:20
|
договiр.PDF | укладений |
10 квітня 2019 15:20
|