Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення системи пожежної сигналізації, автоматичної системи пожежогасіння, передавання тривожних сповіщень, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей Ладижинського дитячого будинку-інтернату по вул.Степова,1а в с.Заозерне Тульчинського району Вінницької області
Очікувана вартість
1 210 000,00 UAH
UA-2019-03-05-002405-a 15904a01ee7a46528f69209ac3e002d1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ладижинський дитячий будинок-інтернат
Код ЄДРПОУ: 21722269
Місцезнаходження: 23664, Україна , Вінницька обл., Тульчинський р-н с.Заозерне, вул Степова,1А
Контактна особа: Жанна -
+380434368840,+380434361270
budinternat@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2019 16:16
Звернення за роз’ясненнями: до 12 березня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 березня 2019 10:00
Початок аукціону: 25 березня 2019 11:04
Очікувана вартість: 1 210 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Встановлення системи пожежної сигналізації, автоматичної системи пожежогасіння, передавання тривожних сповіщень, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей Ладижинського дитячого будинку-інтернату по вул.Степова,1а в с.Заозерне Тульчинського району Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23664, Україна, Вінницька область, село Заозерне, вул. Степова,1А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 березня 2019 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2019 16:16
Д2.docx
05 березня 2019 16:16
Д1.docx
05 березня 2019 16:16
Д4.docx
05 березня 2019 16:16
Д3.docx
05 березня 2019 16:16
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проект
Дата подання: 11 березня 2019 12:31
Дата відповіді: 13 березня 2019 08:31
Добрий день, підскажіть будь-ласка чи є розроблений проект на "Встановлення системи пожежної сигналізації, автоматичної системи пожежогасіння, передавання тривожних сповіщень, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей"?
Відповідь: так
Специфікація обладнання згідно проекту
Дата подання: 12 березня 2019 09:59
Дата відповіді: 13 березня 2019 08:33
Добрий день, для коректного прорахунку тендерної пропозиції просимо завантажити специфікацію обладнання, яке заплановане в проекті на "Встановлення системи пожежної сигналізації, автоматичної системи пожежогасіння, передавання тривожних сповіщень, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей.
Відповідь: з проектом та об"єктм можна ознайомитись за адресою с.Заоерне,вул.Степова,1А, вимога в Додатку 3

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-05-002405-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "РЕЙДЕР", Код ЄДРПОУ:30320090
Дата подання: 25 березня 2019 16:25
Невідповідність тендерної документації
Тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження – Вінниця» не відповідає вимогам тендерної документації замовника з наступних підстав.
Тендерною документацією на проведення відкритих торгів на закупівлю (ДК 021:2015 - 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Встановлення системи пожежної сигналізації, автоматичної системи пожежогасіння, передавання тривожних сповіщень, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей Ладижинського дитячого будинку-інтернату по вул.Степова,1а в с.Заозерне Тульчинського району Вінницької області), а саме п.2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» визначено, що учасник процедури закупівлі повинен в складі тендерної пропозиції додатково подати:
- інформацію (довідка, складена учасником в довільній формі) про службових (посадових) осіб учасника, яких уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців) підписану керівником;
- лист-гарантію, завірену печаткою (за наявності), щодо наявності ліцензії на будівельну діяльність з додатком, (у передбачених законодавством випадках) підписану керівником (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців). В даному листі має бути зазначено термін дії ліцензії.
- Довідка (інформація) від Учасника про дотримання у своїй діяльності санкційного законодавства наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що _ (найменування Учасника)_ не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю”;
- довідка, складена у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) яка містить відомості про підприємство:
а) реквізити (місцезнаходження, телефон, факс);
б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові);
в) інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором;
г) інформацію про службових (посадових) осіб учасника, яких уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців);
ТОВ «Пожежне спостереження – Вінниця» у складі тендерної пропозиції не було надано довідку про осіб учасника, яких уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі та лист-гарантію, завірену печаткою, щодо наявності ліцензії на будівельну діяльність з додатком.
Зміст наданої ТОВ «Пожежне спостереження – Вінниця» довідки датованої 17.11.2018р. №470/8 не відповідає умовам тендерної документації (п.2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції»), оскільки замовник вимагав довідку наступного змісту: Даним листом підтверджуємо, що _ (найменування Учасника)_ не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю”.
Довідка «Інформація про учасника» (без № та дати) надана ТОВ «Пожежне спостереження – Вінниця» не містить інформації про службових (посадових) осіб учасника, яких уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців) як того вимагав замовник (п.2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції»).
Пунктом 2 Додатку 1 до тендерної документації передбачено подання учасниками: Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначається наступна інформація: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (ПІП, посада, освіта, загальний стаж роботи).
У наданій ТОВ «Пожежне спостереження – Вінниця» довідці №131/2 від 25.02.2019р. відсутня інформація про «освіту» перелічених у ній працівників.
Відповідно до п.7 «Інформація про субпідрядника» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - Учасник у тендерній пропозиції зазначає інформацію (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг (виконання робіт) як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, за формою, що додається до тендерної документації.
У довідці №133/9 від 18.03.2019р. ТОВ «Пожежне спостереження – Вінниця» зазначило наступне «…учасник планує залучати до надання послуг (виконання робіт) як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.».
Пунктом 3 Додатку 1 до тендерної документації передбачено подання учасниками: «Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі використання) з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації. В складі тендерної пропозиції учасник також надає копію договору та оригінал позитивного листа-відгука контрагента щодо кожного договору зазначеного в листі. Інформація може надаватися про договір, який виконується.»
На підтвердження виконання аналогічного договору ТОВ «Пожежне спостереження – Вінниця» було надано довідку від 18.03.2019р. №133/22 та договір №ПСВ-1808-10-ПС від 15.08.2018р., згідно даного договору учасник виконав наступні роботи: «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (встановлення протипожежної сигналізації): системи пожежної сигналізації, системи мовленнєвого оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи передавання тривожних сповіщень в приміщеннях спально-лікувального корпусу №1 та №2, адміністративно-господарських приміщеннях, пральні, гаражів Тульчинського обласного спеціалізованого будинку дитини для дітей з ураженням ЦНС та порушенням психіки».
Згідно вищезазначеного договору ТОВ «Пожежне спостереження – Вінниця» не проводило робіт з встановлення «автоматичної системи пожежогасіння», тобто предмет договору не є аналогічним предмету даної закупівлі, що не відповідає тендерній документації.
Крім того наданий у складі пропозиції лист-відгук Тульчинського обласного спеціалізованого будинку дитини для дітей з ураженням ЦНС та порушенням психіки від 02.11.2018р. №535 є копією а не оригіналом, як того вимагає тендерна документація.
Враховуючи викладене тендерна пропозиція учасника ТОВ «Пожежне спостереження – Вінниця» не відповідає умовам тендерної документації замовника і на підставі п.п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» має бути відхилена.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 березня 2019 11:39
Шановний учасник! В даний час тендерним комітетом здійснюється розгляд тендерних пропозицій, та будуть прийняті відповідні рішення згідно Закону України "Про публічні закупівлі". Ваші зауваження прийняті тендерним комітетом до уваги.
Номер вимоги: UA-2019-03-05-002405-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛОРІАН-Т", Код ЄДРПОУ:33623240
Дата подання: 29 березня 2019 14:19
Оскрження протоколу
На вимогу тендерної документації ми, ТОВ "Флоріан-Т" подали довідку, яка містить інформацію про фірму, та окремо довідку про осіб, які представляють інтереси фірми при участі у тендері та при підписанні договору. Вимога про осіб, учасника повторюється в тендерній документації декілька разів, то навіщо одну і ту саму інформацію надавати декілька разів. Це щоб потім маніпулювати процесом та мати привід для дискваліфікації? Копії довідок додаються.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 квітня 2019 10:48
Шановний Учасник! Тендерний комітет виконує свої функції відповідно до норм Закону України "Про публічні закупівлі". Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 зазначеного Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. На жаль, така невідповідповідність присутня в документах вашої тендерної пропозиції (в тендерній документації чітко викладений перелік пунктів, які повинні бути зазначені в довідці, яка містить відомості про підприємство: а) реквізити (місцезнаходження, телефон, факс); б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові); в) інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором; г) інформацію про службових (посадових) осіб учасника, яких уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців)). Тендерний комітет не може прийняти рішення про відповідність вашої тендерної прпопозиції умовам тендерної документації, оскільки це буде порушенням Закону, та поставить в нерівні умови всіх учасників торгів. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника несуть відповідальність згідно із законами України.
Номер вимоги: UA-2019-03-05-002405-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРБЕЗПЕКА ЛТД", Код ЄДРПОУ:38353845
Дата подання: 29 березня 2019 15:13
Незаконно прияняте рішення
У відповідності до тендерної документації для процедури відкриті торги на закупівлю послуг: ДК 021:2015 - 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень Ладижинського дитячого будинку-інтернату в с.Заозерне вул.Степова,1а Тульчинського району Вінницької області) оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”.
Також слід зазначити, що відповідно до цієї ж тендерної документації до формальних (несуттєвих) помилок замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника.
Виходячи із вищевикладеного вважаємо, що пропозиція нашого підприємства була відхилена безпідставно оскільки надання копіїї позитивного листа-відгука контрагента щодо договору зазначеного в довідці про виконання аналогічних договорів ніяким чином не нівелюють технічний потенціал.
Вимагає сказувати незеконно прийняте рішення про дискваліфікацію нашого підприємства. У разі відсутності усунення порушень та залишенні в силі неправомірного рішення тендерного комітету, залишаємо за собою право на звернення до Антимонопольного комітету України та правоохоронних органів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 квітня 2019 10:43
Шановний Учасник! Тендерний комітет виконує свої функції відповідно до норм Закону України "Про публічні закупівлі". Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 зазначеного Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. На жаль, така невідповідповідність присутня в документах вашої тендерної пропозиції. Тендерний комітет не може прийняти рішення про відповідність вашої тендерної прпопозиції умовам тендерної документації, оскільки це буде порушенням Закону, та поставить в нерівні умови всіх учасників торгів. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника несуть відповідальність згідно із законами України.

Документи подані скаржником

29 березня 2019 14:19
Інформація про учасника.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-15-000043 ● 57feb9301f214bdaa5339e99787d2832
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 липня 2019 18:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

15.07.2019 №37
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Сергій Колісник

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 15.07.2019 №37
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2.UA-2019-03-05-002405-а 05.03.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 02 серпня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 березня 2019 11:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЖЕЖНЕ СПОСТЕРЕЖЕННЯ-ВІННИЦЯ" 866 050,20
UAH з ПДВ
806 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛОРІАН-Т" 890 432,40
UAH з ПДВ
807 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "РЕЙДЕР" 972 248,95
UAH з ПДВ
808 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ САЛАМАНДР 955 047,62
UAH з ПДВ
819 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРБЕЗПЕКА ЛТД" 999 690,14
UAH з ПДВ
999 690,14
UAH з ПДВ
Документи
ПП Юлком-Сервіс 1 139 537,21
UAH з ПДВ
1 139 537,21
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 березня 2019 11:58
Електронний підпис
26 березня 2019 11:58
Dov_DFS_PSV2.pdf
25 березня 2019 12:34
Електронний підпис
25 березня 2019 12:14
propozicia-2.PDF
22 березня 2019 09:05
Електронний підпис
22 березня 2019 09:04
Інформація про учасника.PDF
22 березня 2019 09:04
довідка.PDF
22 березня 2019 09:04
Свідотство ПДВ.PDF
22 березня 2019 01:28
Електронний підпис
22 березня 2019 01:27
роботи на висоті.PDF
22 березня 2019 01:27
паспорт посадової особи.pdf
22 березня 2019 01:27
мвс довідка.pdf
22 березня 2019 01:27
КВП і А.PDF
22 березня 2019 01:26
Diplom_Tachkov.jpg
22 березня 2019 01:26
Protokol.PDF
22 березня 2019 01:26
Nakaz.PDF
22 березня 2019 01:26
Статут.PDF
22 березня 2019 01:26
акт обстеження.pdf
22 березня 2019 01:26
працівникі.PDF
22 березня 2019 01:24
Електронний підпис
22 березня 2019 00:49
propozicia.PDF
22 березня 2019 00:49
proekt_dogovora.PDF
22 березня 2019 00:49
Licenzia.jpg
22 березня 2019 00:49
grafik-robit.PDF
22 березня 2019 00:49
dov_mat-tex-baza.PDF
22 березня 2019 00:49
dov_analog.PDF
22 березня 2019 00:49
dov_9.PDF
22 березня 2019 00:49
dov_8.PDF
22 березня 2019 00:49
dov_7.PDF
22 березня 2019 00:49
dov_6.PDF
22 березня 2019 00:49
dov_5.PDF
22 березня 2019 00:49
dov_4.PDF
22 березня 2019 00:49
dov_3.PDF
22 березня 2019 00:49
dov_2.PDF
22 березня 2019 00:49
dov_13.PDF
22 березня 2019 00:49
dov_12.PDF
22 березня 2019 00:49
dov_10.PDF
22 березня 2019 00:49
dov_1.PDF
22 березня 2019 00:49
contract_analog.PDF
22 березня 2019 00:49
koshtoris.PDF

Публічні документи

21 березня 2019 14:43
Електронний підпис
21 березня 2019 14:42
Технічне завдання.pdf
21 березня 2019 14:42
Статут.pdf
21 березня 2019 14:42
Ст 17 Ладижин.pdf
21 березня 2019 14:42
Сертифікат ISO9001 з 2018.pdf
21 березня 2019 14:42
Свідоцтво ПДВ.pdf
21 березня 2019 14:42
Проект договору.pdf
21 березня 2019 14:42
Про субпідрядників.pdf
21 березня 2019 14:42
Наказ.pdf
21 березня 2019 14:42
Матеріальна база.pdf
21 березня 2019 14:42
ліцензія пожежна.pdf
21 березня 2019 14:42
Інформація про учасника.pdf
21 березня 2019 14:41
Довідка про працівників.pdf
21 березня 2019 14:41
Графік робіт Ладижин.pdf
21 березня 2019 14:41
Витяг Флоріан-Т 2019.pdf
21 березня 2019 14:41
Акт обстеження Ладижин.pdf

Публічні документи

20 березня 2019 18:17
Електронний підпис
20 березня 2019 18:13
тендерна пропозиція.pdf
20 березня 2019 18:13
Статут.pdf
20 березня 2019 18:13
пояснювальна записка.pdf
20 березня 2019 18:13
Локальний кошторис.pdf
20 березня 2019 18:13
Лiцензiя.pdf
20 березня 2019 18:13
Договірна ціна.pdf
20 березня 2019 18:13
довідка субпідрядники.pdf
20 березня 2019 18:13
довідка ст.50.pdf
20 березня 2019 18:13
довідка ст.9.pdf
20 березня 2019 18:13
довідка санкціії.pdf
20 березня 2019 18:13
довідка заборгованість.pdf
20 березня 2019 18:13
довідка банкрутство.pdf
20 березня 2019 18:13
Відгук Ржищів.pdf
20 березня 2019 18:13
Відгук ПП ЕРКЕР.pdf
20 березня 2019 18:13
Відгук Липовець.pdf
20 березня 2019 18:13
Акт огляду.pdf

Публічні документи

22 березня 2019 09:41
Електронний підпис
22 березня 2019 09:13
2.Відповідність ст 17.rar
22 березня 2019 09:13
1.1Аналогічний договір.rar
22 березня 2019 09:13
1. Кваліфікаційні вимоги.rar

Публічні документи

21 березня 2019 15:52
Акт обстежнення.pdf
21 березня 2019 14:46
Електронний підпис
21 березня 2019 13:33
Статут.pdf
21 березня 2019 13:33
Проект договору.pdf
21 березня 2019 13:32
Лист гарантія ліцензія.pdf
21 березня 2019 13:32
Кошторис.pdf
21 березня 2019 13:32
Календарній графік.pdf
21 березня 2019 13:32
Довідка субпідряд.pdf
21 березня 2019 13:32
Довідка ст. 17.pdf
21 березня 2019 13:32
Довідка санкції.pdf
21 березня 2019 13:32
Довідка працівники.pdf
21 березня 2019 13:32
Довідка підписант.pdf
21 березня 2019 13:32
Довідка мат. тех база.pdf
21 березня 2019 13:32
Довідка захист довкілля.pdf
21 березня 2019 13:32
Довідка відповідність.pdf
21 березня 2019 13:32
Довідка аналог договора.pdf
21 березня 2019 13:32
Відомості про учасника.pdf
21 березня 2019 13:32
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

02 квітня 2019 10:10
Електронний підпис
02 квітня 2019 10:07
Довідка МВС
02 квітня 2019 10:07
Довідка ДФС
20 березня 2019 18:03
Електронний підпис
20 березня 2019 18:00
Тендерна пропозиція.pdf
20 березня 2019 18:00
Статут.pdf
20 березня 2019 18:00
ст 17 дод 2.rar
20 березня 2019 18:00
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
20 березня 2019 18:00
Рішення засновників.pdf
20 березня 2019 18:00
Наявність мат.-тех бази.pdf
20 березня 2019 18:00
Наявність досвіду.pdf
20 березня 2019 18:00
Кошторис.zip
20 березня 2019 18:00
договір завірений.pdf
20 березня 2019 18:00
Довідка про санкції.pdf
20 березня 2019 18:00
Довідка ЄДРПОУ.pdf
20 березня 2019 18:00
Довідка про працівників.pdf
20 березня 2019 18:00
Відомості про учасника.pdf
20 березня 2019 18:00
аналог.дог.Хмільник.zip
20 березня 2019 18:00
акти Зимна Вода.pdf
20 березня 2019 18:00
аналог. дог. Зимна Вода.zip
20 березня 2019 18:00
Аналог. дог. Стрижавка.zip
20 березня 2019 18:00
Акт обстеження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЖЕЖНЕ СПОСТЕРЕЖЕННЯ-ВІННИЦЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛОРІАН-Т"

ПП "РЕЙДЕР"

ТОВ САЛАМАНДР

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРБЕЗПЕКА ЛТД"

ПП Юлком-Сервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЖЕЖНЕ СПОСТЕРЕЖЕННЯ-ВІННИЦЯ"
#31415344
Відхилено 806 400,00
UAH з ПДВ
29 березня 2019 13:48
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛОРІАН-Т"
#33623240
Відхилено 807 000,00
UAH з ПДВ
29 березня 2019 13:49
ПП "РЕЙДЕР"
#30320090
Відхилено 808 000,00
UAH з ПДВ
29 березня 2019 13:51
ТОВ САЛАМАНДР
#41320741
Відхилено 819 000,00
UAH з ПДВ
29 березня 2019 13:55
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРБЕЗПЕКА ЛТД"
#38353845
Відхилено 999 690,14
UAH з ПДВ
29 березня 2019 13:58
ПП Юлком-Сервіс
#34856197
Переможець 1 139 537,21
UAH з ПДВ
29 березня 2019 14:00

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЖЕЖНЕ СПОСТЕРЕЖЕННЯ-ВІННИЦЯ" #31415344

№ рішення у справі

72/49-р/к

Дата рішення у справі

08.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

29 березня 2019 13:48
Електронний підпис
25 березня 2019 11:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

29 березня 2019 13:49
Електронний підпис
29 березня 2019 13:48
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

29 березня 2019 13:51
Електронний підпис

Документи

29 березня 2019 13:55
Електронний підпис

Документи

29 березня 2019 13:58
Електронний підпис

Документи

29 березня 2019 14:00
Електронний підпис
29 березня 2019 13:59
6_Протокол_форма_уч._6.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 березня 2019 14:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Юлком-Сервіс
#34856197
1 139 537,21
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 березня 2019 14:00
Електронний підпис
29 березня 2019 13:59
6_Протокол_форма_уч._6.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 10:58
ухвала.PDF укладений
28 грудня 2019 10:55
постанова.PDF укладений
28 грудня 2019 10:55
Електронний підпис укладений
10 квітня 2019 15:21
додатки2.rar укладений
10 квітня 2019 15:20
додатки1.rar укладений
10 квітня 2019 15:20
договiр.PDF укладений
10 квітня 2019 15:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: згідно постанови № 902/295/19 від 11.12.2019 та ухвали № 902/295/19 від 23.04.2019р