Ангіограф
Angiograf
Очікувана вартість
24 000 000,00 UAH
UA-2019-03-05-001929-b e1b490017a16414183817a104a4a5742
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ"
Код ЄДРПОУ: 05503705
Місцезнаходження замовника: 18028, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ САМІЙЛА КІШКИ, будинок 210
Контактна особа замовника: Коваль Олександр
+380674849339
gorlik3@ukr.net
Official name: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ"
National ID: 05503705
Contact point: Koval Olexandr
+380674849339
gorlik3@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 05 березня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 11 травня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 травня 2019 00:00
Початок аукціону: 01 липня 2019 13:54
Очікувана вартість: 24 000 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 700 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 720 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00 %
Publication date: 05 березня 2019 23:09
Enquiries until: 11 травня 2019 00:00
Complaints submission until: до 17 травня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 травня 2019 00:00

Information

Estimated total value: 24 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 720 000 UAH
Minimal lowering step, %: 3,00 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 700 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Ангіограф
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

Аngiograph
CPV: 33110000-4
Період постачання: по 31 грудня 2019

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

13 травня 2019 23:04
Електронний цифровий підпис
13 травня 2019 23:04
Перелік змін3.docx
13 травня 2019 23:04
ТД4.docx
05 квітня 2019 16:20
ТД3.docx
05 квітня 2019 16:20
Перелік змін2.docx
25 березня 2019 11:49
Перелік змін.docx
25 березня 2019 11:49
ТД2.docx
05 березня 2019 23:06
ТД.docx
13 травня 2019 23:04
Електронний цифровий підпис
05 квітня 2019 16:20
Електронний цифровий підпис
25 березня 2019 11:49
Електронний цифровий підпис
05 березня 2019 23:06
Електронний цифровий підпис
13 травня 2019 23:04
Перелік змін3.docx
13 травня 2019 23:04
ТД4.docx
05 квітня 2019 16:20
ТД3.docx
05 квітня 2019 16:20
Перелік змін2.docx
25 березня 2019 11:49
Перелік змін.docx
25 березня 2019 11:49
ТД2.docx
05 березня 2019 23:06
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додо ліцензії
Дата подання: 15 березня 2019 19:59
Дата відповіді: 25 березня 2019 11:32
Просимо надати роз’яснення щодо змісту абзацу першого та другого п.6 додатку 1 тендерній документації. В абзацу першому та другому п.6 додатку 1 тендерній документації зазначено, що: " Учасник повинен мати ліцензію на право провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання, в якій має бути вказана модель мобільного ангіографа, що пропонується. Надати копію ліцензії на право провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання при підписанні договору про закупівлю..." Чи обов'язкова наявність інформації в додатку до ліцензії про модель мобільного ангіографа, що пропонується в тендерній документації, для всіх учасників, які будуть брати участь в попередній кваліфікації? Або це стосується тільки учасника – переможця? Наша компанія планує брати участь в торгах, в тому числі в попередній кваліфікації учасників але на даний час інформація про модель, яка нами буде пропонуватися ще не внесена та не зазначена в додатку до ліцензії. Ми плануємо внести такі зміні до ліцензії після визнання нас переможцем, та при поставці товару гарантуємо надати Вам додаток до ліцензії з урахуванням таких змін. Тому просимо надати роз’яснення, наша пропозиція не буде відхилена на підставі невідповідності умовам тендерній документації, якщо при попередній кваліфікації нами в складі нашої тендерній документації надамо вам гарантійний лист про те, що у випадку визнання нас переможцем при поставки товару буде наданий Вам додаток до ліцензії з урахуванням внесених змін з визначенням моделі мобільного ангіографа, що пропонується? Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Пропозиція відхилена не буде відхилена. В документацію будуть внесені зміни для усунення неточностей.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-03-05-001929-b.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА, Код ЄДРПОУ:36519759
Дата подання: 29 березня 2019 13:05
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель .
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 03.04.2019 № 3893.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2019 22:43
Номер скарги: UA-2019-03-05-001929-b.a2
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВ УМТ+, Код ЄДРПОУ:38716926
Дата подання: 03 квітня 2019 14:46
Скарга щодо встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 08 квітня 2019 21:21
Рішення від 08.04.2019 № 4112 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 08 квітня 2019 21:21
Рішення від 24.04.2019 № 5064.pdf
Дата публікації: 02 травня 2019 20:04
Номер скарги: UA-2019-03-05-001929-b.a3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ УМТ+, Код ЄДРПОУ:38716926
Дата подання: 05 червня 2019 10:17
Невідповідність тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації
Прийняття Замовником необґрунтованого та неправомірного рішення про допуск компаній до подальшого аукціону є порушенням законодавства про публічні закупівлі. Тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам Замовника, встановлених у тендерній документації та підлягає відхиленню згідно з нормами законодавства.
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 10 червня 2019 19:11
Рішення від 10.06.2019 №7423 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 10 червня 2019 19:11
рішення від 24.06.2019 № 8265.pdf
Дата публікації: 27 червня 2019 20:41

Документи подані скаржником

29 березня 2019 13:05
СКАРГА

Документи Органу Оскарження

03 квітня 2019 22:43
рішення від 03.04.2019 № 3893.pdf

Документи подані скаржником

05 червня 2019 10:16
Додатки до скарги
05 червня 2019 10:17
Скарга
05 червня 2019 10:17
Платіжне доручення

Документи подані замовником

05 червня 2019 22:53
Відповідь.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-05-000027 ● fa0fd7b2672c4a82833614f83e4038ca
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-07-05
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-07-05 15:26:55
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

05.07.2019 №69
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Сергій МЕЛЬНИК
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 05.07.2019 № 69

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
1 2 3
6. UA-2019-03-05-001929-b, 05.03.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-12 11:35:55

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі ангіограма (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-05-001929-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань꞉
1) чому протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації (15.03.2019) роз’яснення на звернення не надані та не оприлюднені на вебпорталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону?
2) чому тендерна пропозиція ТОВ «Сінекс» не відхилена згідно із Законом України «Про публічні закупівлі», якщо:
- на виконання пункту 2 розділу «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» тендерної документації учасник ТОВ «Сінекс» не надав інформаційного листа щодо підтвердження зрозумілості змін та врахування їх при формуванні своєї тендерної пропозиції;
- строк дії банківської гарантії, наданої ТОВ «Сінекс», не відповідає умовам пунктів 2, 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації;
- медико-технічні характеристики товару, що запропонований ТОВ «Сінекс», не відповідають необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, визначеним у додатку 1 до тендерної документації, а саме: відповідно до інформації, розміщеної на сторінці 24 Інструкції до цифрової субстракційної агіографічної системи Vicor-VC100, матеріал стільниці столу рентгенохірургічного – карбонове волокно (у додатку 1 до тендерної документації – вуглеволокнистий композит)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-07-16 18:40:01

відміна

Замовником усунуто порушення шляхом відміни процедури закупівлі

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі

2019-08-07 16:39:19

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 23 липня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 07 серпня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ", 05503705, Україна, Черкаси, ВУЛИЦЯ САМІЙЛА КІШКИ, будинок 210
  2. Інформація про предмет закупівлі: Ангіограф, 24000000UAH, 33110000-4, ДК021, 1, комплект
  3. Інформація про оприлюднення: e1b490017a16414183817a104a4a5742, 2019-03-05
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 05 липня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», розгляд та оцінка тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 05.03.2019 № 2, зі змінами, внесеними рішеннями уповноваженої особи від 25.03.2019 № 3, від 05.04.2019 № 4, від 13.05.2019 № 5 та переліки внесених змін; запит до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 15.03.2019 та відповідь замовника від 25.03.2019; тендерні пропозиції ТОВ «УМТ+», ТОВ «Сінекс», ТОВ «Здраво», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 23.05.2019 № 6; документи, надані переможцем торгів ТОВ «Здраво» відповідно до частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»; пояснення, отримане 16.07.2019 від Комунального некомерційного підприємства «Третя Черкаська міська лікарня швидкої медичної допомоги» Черкаської міської ради через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель; протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 16.07.2019 № 6. За результатами моніторингу встановлено, що на порушення частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» роз’яснення на звернення щодо тендерної документації не надані та не оприлюднені на вебпорталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону протягом трьох робочих днів, а саме: запит до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації оприлюднений 15.03.2019, відповідь замовника –25.03.2019. Ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK1-12, підтверджено. Під час моніторингу встановлено, що розглядаючи відповідно до вимог частини п’ятої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерні пропозиції учасників, замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Сінекс», тоді як вона не відповідала умовам тендерної документації: - на виконання пункту 2 розділу «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» тендерної документації (зі змінами) учасник ТОВ «Сінекс» не надав інформаційного листа щодо підтвердження зрозумілості змін та врахування їх при формуванні своєї тендерної пропозиції; - медико-технічні характеристики товару, що запропонований ТОВ «Сінекс», не відповідають необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, визначеним у додатку 1 до тендерної документації, а саме: відповідно до інформації, розміщеної на сторінці 24 Інструкції до цифрової субстракційної ангіографічної системи Vicor-VC100, матеріал стільниці столу рентгенохірургічного – карбонове волокно (у додатку 1 до тендерної документації – вуглеволокнистий композит). - строк дії забезпечення тендерної пропозиції, наданого ТОВ «Сінекс» (банківська гарантія від 05.04.2019 № 001/MLG1/17228, видана акціонерним товариством «Універсал Банк») з урахуванням дати розкриття тендерних пропозицій (21.05.2019), не відповідає умовам пунктів 2, 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Враховуючи зазначене тендерна пропозиція ТОВ «Сінекс» мала бути відхилена відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а торги відмінені відповідно до частини п’ятої статті 28 та частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»., 23 липня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено порушення частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30, частини п’ятої статті 28 та частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Аналізом інформації, оприлюдненої на вебпорталі Уповноваженого органу, встановлено, що відповідно до протоколу про прийняття рішення уповноваженою особою від 16.07.2019 № 6 торги визнані такими, що не відбулися. Відповідне рішення оприлюднене в електронній системі закупівель 16.07.2019.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  2. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (На порушення частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» роз’яснення на звернення щодо тендерної документації не надані та не оприлюднені на вебпорталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону протягом трьох робочих днів)

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (На порушення частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» роз’яснення на звернення щодо тендерної документації не надані та не оприлюднені на вебпорталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону протягом трьох робочих днів) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Торги відмінені

2019-08-07 17:34:19

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 31 травня 2019
UA-2019-03-05-001929-be1b490017a16414183817a104a4a5742
Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ"
Код ЄДРПОУ: 05503705
Місцезнаходження замовника: 18028, Україна, Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ САМІЙЛА КІШКИ, будинок 210
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕКС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЗДРАВО" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ УМТ+ Документи
Відхилено
Документи

Документи

24 травня 2019 01:40
sign.p7s

Публічні документи

14 травня 2019 17:18
sign.p7s
14 травня 2019 17:18
sign.p7s
08 квітня 2019 15:15
sign.p7s
08 квітня 2019 15:15
sign.p7s
08 квітня 2019 15:07
bank_guarantee_17228.rar
08 квітня 2019 15:07
Л_ценз_я до гарант_ї.rar
08 квітня 2019 15:07
Дов_рен_сть до гарант_ї.rar

Документи

24 травня 2019 01:41
sign.p7s

Публічні документи

05 липня 2019 16:50
sign.p7s
04 липня 2019 15:03
sign.p7s
04 липня 2019 14:54
Довідка ЮР.pdf.p7s
04 липня 2019 14:54
Довідка ЮР.pdf
04 липня 2019 14:54
Довідка ФІЗ.pdf.p7s
04 липня 2019 14:54
Довідка ФІЗ.pdf
20 травня 2019 15:00
sign.p7s
20 травня 2019 15:00
sign.p7s
20 травня 2019 12:07
лицензия.pdf.p7s
20 травня 2019 12:07
лицензия.pdf (1).p7s
20 травня 2019 12:07
лицензия.pdf
20 травня 2019 12:07
заверенная копия.pdf.p7s
20 травня 2019 12:07
заверенная копия.pdf (1).p7s
20 травня 2019 12:07
заверенная копия.pdf
20 травня 2019 12:07
016-001-13773-2019.pdf.p7s
20 травня 2019 12:07
016-001-13773-2019.pdf
20 травня 2019 12:07
платіжне доручення.pdf
20 травня 2019 12:07
довідка.pdf
20 травня 2019 12:07
виписка з рахунку.pdf
20 травня 2019 12:07
016-001-13773-2019.zip
20 травня 2019 12:07
5 ІНШІ ДОКУМЕНТИ.pdf

Документи

24 травня 2019 01:42
sign.p7s

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2019 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗДРАВО" 14 800 000,00
UAH з ПДВ
14 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕКС" 18 000 000,00
UAH з ПДВ
18 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 липня 2019 16:50
sign.p7s
04 липня 2019 15:03
sign.p7s
04 липня 2019 14:54
Довідка ЮР.pdf.p7s
04 липня 2019 14:54
Довідка ЮР.pdf
04 липня 2019 14:54
Довідка ФІЗ.pdf.p7s
04 липня 2019 14:54
Довідка ФІЗ.pdf
20 травня 2019 15:00
sign.p7s
20 травня 2019 15:00
sign.p7s
20 травня 2019 12:07
лицензия.pdf.p7s
20 травня 2019 12:07
лицензия.pdf (1).p7s
20 травня 2019 12:07
лицензия.pdf
20 травня 2019 12:07
заверенная копия.pdf.p7s
20 травня 2019 12:07
заверенная копия.pdf (1).p7s
20 травня 2019 12:07
заверенная копия.pdf
20 травня 2019 12:07
016-001-13773-2019.pdf.p7s
20 травня 2019 12:07
016-001-13773-2019.pdf
20 травня 2019 12:07
платіжне доручення.pdf
20 травня 2019 12:07
довідка.pdf
20 травня 2019 12:07
виписка з рахунку.pdf
20 травня 2019 12:07
016-001-13773-2019.zip
20 травня 2019 12:07
5 ІНШІ ДОКУМЕНТИ.pdf

Публічні документи

14 травня 2019 17:18
sign.p7s
14 травня 2019 17:18
sign.p7s
08 квітня 2019 15:15
sign.p7s
08 квітня 2019 15:15
sign.p7s
08 квітня 2019 15:07
bank_guarantee_17228.rar
08 квітня 2019 15:07
Л_ценз_я до гарант_ї.rar
08 квітня 2019 15:07
Дов_рен_сть до гарант_ї.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗДРАВО"
#34603398
Переможець 14 800 000,00
UAH з ПДВ
03 липня 2019 16:16

Документи

03 липня 2019 16:16
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2019 16:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЗДРАВО"
#34603398
14 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 липня 2019 16:16
sign.p7s

Інформація про відміну

Дата скасування
16 липня 2019 12:19
Причина скасування
обставини непереборної сили
Документи
16 липня 2019 12:19 Протокол № 6.docx

Актуальні тендери

До пошуку