Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ангіограф
Angiograf
Очікувана вартість
24 000 000,00 UAH
UA-2019-03-05-001929-b e1b490017a16414183817a104a4a5742
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваль Олександр

+380674849339 gorlik3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ"
Код ЄДРПОУ: 05503705
Місцезнаходження: 18028, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ САМІЙЛА КІШКИ, будинок 210
Контактна особа: Коваль Олександр
+380674849339
gorlik3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ"
National ID: 05503705
Contact point: Koval Olexandr
+380674849339
gorlik3@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 05 березня 2019 23:09
Звернення за роз’ясненнями: до 11 травня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 травня 2019 00:00
Початок аукціону: 01 липня 2019 13:54
Очікувана вартість: 24 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 720 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 700000 UAH
Publication date: 05 березня 2019 23:09
Enquiries until: 11 травня 2019 00:00
Complaints submission until: до 17 травня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 травня 2019 00:00

Information

Estimated total value: 24 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 720 000 UAH
Minimal lowering step, %: 3,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Ангіограф
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

Аngiograph
CPV: 33110000-4
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 травня 2019 23:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 травня 2019 23:04
Перелік змін3.docx
13 травня 2019 23:04
ТД4.docx
05 квітня 2019 16:20
ТД3.docx
05 квітня 2019 16:20
Перелік змін2.docx
25 березня 2019 11:49
Перелік змін.docx
25 березня 2019 11:49
ТД2.docx
05 березня 2019 23:06
ТД.docx
13 травня 2019 23:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2019 16:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 березня 2019 11:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 березня 2019 23:06
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 травня 2019 23:04
Перелік змін3.docx
13 травня 2019 23:04
ТД4.docx
05 квітня 2019 16:20
ТД3.docx
05 квітня 2019 16:20
Перелік змін2.docx
25 березня 2019 11:49
Перелік змін.docx
25 березня 2019 11:49
ТД2.docx
05 березня 2019 23:06
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додо ліцензії
Дата подання: 15 березня 2019 19:59
Дата відповіді: 25 березня 2019 11:32
Просимо надати роз’яснення щодо змісту абзацу першого та другого п.6 додатку 1 тендерній документації. В абзацу першому та другому п.6 додатку 1 тендерній документації зазначено, що: " Учасник повинен мати ліцензію на право провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання, в якій має бути вказана модель мобільного ангіографа, що пропонується. Надати копію ліцензії на право провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання при підписанні договору про закупівлю..." Чи обов'язкова наявність інформації в додатку до ліцензії про модель мобільного ангіографа, що пропонується в тендерній документації, для всіх учасників, які будуть брати участь в попередній кваліфікації? Або це стосується тільки учасника – переможця? Наша компанія планує брати участь в торгах, в тому числі в попередній кваліфікації учасників але на даний час інформація про модель, яка нами буде пропонуватися ще не внесена та не зазначена в додатку до ліцензії. Ми плануємо внести такі зміні до ліцензії після визнання нас переможцем, та при поставці товару гарантуємо надати Вам додаток до ліцензії з урахуванням таких змін. Тому просимо надати роз’яснення, наша пропозиція не буде відхилена на підставі невідповідності умовам тендерній документації, якщо при попередній кваліфікації нами в складі нашої тендерній документації надамо вам гарантійний лист про те, що у випадку визнання нас переможцем при поставки товару буде наданий Вам додаток до ліцензії з урахуванням внесених змін з визначенням моделі мобільного ангіографа, що пропонується? Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Пропозиція відхилена не буде відхилена. В документацію будуть внесені зміни для усунення неточностей.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-03-05-001929-b.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА, Код ЄДРПОУ:36519759
Дата подання: 29 березня 2019 13:05
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель .
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 03.04.2019 № 3893.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2019 22:43
Номер скарги: UA-2019-03-05-001929-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ УМТ+, Код ЄДРПОУ:38716926
Дата подання: 03 квітня 2019 14:46
Скарга щодо встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 квітня 2019 21:21
Рішення від 08.04.2019 № 4112 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 08 квітня 2019 21:21
Рішення від 24.04.2019 № 5064.pdf
Дата публікації: 02 травня 2019 20:04
Коментар замовника щодо усунення порушення: внесено зміни до ТД
Дата виконання рішення замовником: 13 травня 2019 23:06
Номер скарги: UA-2019-03-05-001929-b.a3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ УМТ+, Код ЄДРПОУ:38716926
Дата подання: 05 червня 2019 10:17
Невідповідність тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації
Прийняття Замовником необґрунтованого та неправомірного рішення про допуск компаній до подальшого аукціону є порушенням законодавства про публічні закупівлі. Тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам Замовника, встановлених у тендерній документації та підлягає відхиленню згідно з нормами законодавства.
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 10 червня 2019 19:11
Рішення від 10.06.2019 №7423 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 10 червня 2019 19:11
рішення від 24.06.2019 № 8265.pdf
Дата публікації: 27 червня 2019 20:41

Документи подані скаржником

29 березня 2019 13:05
СКАРГА

Документи Органу Оскарження

03 квітня 2019 22:43
рішення від 03.04.2019 № 3893.pdf

Документи подані скаржником

05 червня 2019 10:16
Додатки до скарги
05 червня 2019 10:17
Скарга
05 червня 2019 10:17
Платіжне доручення

Документи подані замовником

05 червня 2019 22:53
Відповідь.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-05-000027 ● fa0fd7b2672c4a82833614f83e4038ca
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 липня 2019 15:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

05.07.2019 №69
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Сергій МЕЛЬНИК
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 05.07.2019 № 69

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
1 2 3
6. UA-2019-03-05-001929-b, 05.03.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-12 11:35:55

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі ангіограма (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-05-001929-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань꞉
1) чому протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації (15.03.2019) роз’яснення на звернення не надані та не оприлюднені на вебпорталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону?
2) чому тендерна пропозиція ТОВ «Сінекс» не відхилена згідно із Законом України «Про публічні закупівлі», якщо:
- на виконання пункту 2 розділу «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» тендерної документації учасник ТОВ «Сінекс» не надав інформаційного листа щодо підтвердження зрозумілості змін та врахування їх при формуванні своєї тендерної пропозиції;
- строк дії банківської гарантії, наданої ТОВ «Сінекс», не відповідає умовам пунктів 2, 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації;
- медико-технічні характеристики товару, що запропонований ТОВ «Сінекс», не відповідають необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, визначеним у додатку 1 до тендерної документації, а саме: відповідно до інформації, розміщеної на сторінці 24 Інструкції до цифрової субстракційної агіографічної системи Vicor-VC100, матеріал стільниці столу рентгенохірургічного – карбонове волокно (у додатку 1 до тендерної документації – вуглеволокнистий композит)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-07-16 18:40:01

відміна

Замовником усунуто порушення шляхом відміни процедури закупівлі

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі

2019-08-07 16:39:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (На порушення частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» роз’яснення на звернення щодо тендерної документації не надані та не оприлюднені на вебпорталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону протягом трьох робочих днів)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (На порушення частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» роз’яснення на звернення щодо тендерної документації не надані та не оприлюднені на вебпорталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону протягом трьох робочих днів) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Торги відмінені

2019-08-07 17:34:19

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 31 травня 2019
UA-2019-03-05-001929-be1b490017a16414183817a104a4a5742
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ"
Код ЄДРПОУ: 05503705
Місцезнаходження: 18028, Україна, Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ САМІЙЛА КІШКИ, будинок 210
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕКС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЗДРАВО" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ УМТ+ Документи
Відхилено
Документи

Документи

24 травня 2019 01:40
Електронний підпис

Документи

24 травня 2019 01:41
Електронний підпис

Публічні документи

05 липня 2019 16:50
Електронний підпис
04 липня 2019 15:03
Електронний підпис
04 липня 2019 14:54
Довідка ЮР.pdf.p7s
04 липня 2019 14:54
Довідка ЮР.pdf
04 липня 2019 14:54
Довідка ФІЗ.pdf.p7s
04 липня 2019 14:54
Довідка ФІЗ.pdf
20 травня 2019 15:00
Електронний підпис
20 травня 2019 15:00
Електронний підпис
20 травня 2019 12:07
лицензия.pdf.p7s
20 травня 2019 12:07
лицензия.pdf (1).p7s
20 травня 2019 12:07
лицензия.pdf
20 травня 2019 12:07
заверенная копия.pdf.p7s
20 травня 2019 12:07
заверенная копия.pdf (1).p7s
20 травня 2019 12:07
заверенная копия.pdf
20 травня 2019 12:07
016-001-13773-2019.pdf.p7s
20 травня 2019 12:07
016-001-13773-2019.pdf
20 травня 2019 12:07
платіжне доручення.pdf
20 травня 2019 12:07
довідка.pdf
20 травня 2019 12:07
виписка з рахунку.pdf
20 травня 2019 12:07
016-001-13773-2019.zip
20 травня 2019 12:07
5 ІНШІ ДОКУМЕНТИ.pdf

Документи

24 травня 2019 01:42
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕКС"

ТОВ "ЗДРАВО"

ТОВ УМТ+

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2019 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗДРАВО" 14 800 000,00
UAH з ПДВ
14 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕКС" 18 000 000,00
UAH з ПДВ
18 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 липня 2019 16:50
Електронний підпис
04 липня 2019 15:03
Електронний підпис
04 липня 2019 14:54
Довідка ЮР.pdf.p7s
04 липня 2019 14:54
Довідка ЮР.pdf
04 липня 2019 14:54
Довідка ФІЗ.pdf.p7s
04 липня 2019 14:54
Довідка ФІЗ.pdf
20 травня 2019 15:00
Електронний підпис
20 травня 2019 15:00
Електронний підпис
20 травня 2019 12:07
лицензия.pdf.p7s
20 травня 2019 12:07
лицензия.pdf (1).p7s
20 травня 2019 12:07
лицензия.pdf
20 травня 2019 12:07
заверенная копия.pdf.p7s
20 травня 2019 12:07
заверенная копия.pdf (1).p7s
20 травня 2019 12:07
заверенная копия.pdf
20 травня 2019 12:07
016-001-13773-2019.pdf.p7s
20 травня 2019 12:07
016-001-13773-2019.pdf
20 травня 2019 12:07
платіжне доручення.pdf
20 травня 2019 12:07
довідка.pdf
20 травня 2019 12:07
виписка з рахунку.pdf
20 травня 2019 12:07
016-001-13773-2019.zip
20 травня 2019 12:07
5 ІНШІ ДОКУМЕНТИ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗДРАВО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗДРАВО"
#34603398
Переможець 14 800 000,00
UAH з ПДВ
03 липня 2019 16:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2019 16:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЗДРАВО"
#34603398
14 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 16 липня 2019 12:19
Коментар щодо відміни: обставини непереборної сили
Документи:
16 липня 2019 12:19
Протокол № 6.docx