Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Angiograf
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" |
Код ЄДРПОУ: | 05503705 |
Місцезнаходження: | 18028, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ САМІЙЛА КІШКИ, будинок 210 |
Контактна особа: |
Коваль Олександр +380674849339 gorlik3@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" |
National ID: | 05503705 |
Contact point: |
Koval Olexandr +380674849339 gorlik3@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2019 23:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 травня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 травня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 01 липня 2019 13:54 |
Очікувана вартість: | 24 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 720 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 700000 UAH |
Publication date: | 05 березня 2019 23:09 |
Enquiries until: | 11 травня 2019 00:00 |
Complaints submission until: | до 17 травня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 травня 2019 00:00 |
Information
Estimated total value: | 24 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 720 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 3,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 травня 2019 23:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 травня 2019 23:04 |
Перелік змін3.docx | |
13 травня 2019 23:04 |
ТД4.docx | |
05 квітня 2019 16:20 |
ТД3.docx | |
05 квітня 2019 16:20 |
Перелік змін2.docx | |
25 березня 2019 11:49 |
Перелік змін.docx | |
25 березня 2019 11:49 |
ТД2.docx | |
05 березня 2019 23:06 |
ТД.docx |
13 травня 2019 23:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
13 травня 2019 23:04 |
Перелік змін3.docx
|
|||||||||
13 травня 2019 23:04 |
ТД4.docx
|
|||||||||
05 квітня 2019 16:20 |
ТД3.docx
|
|||||||||
05 квітня 2019 16:20 |
Перелік змін2.docx
|
|||||||||
25 березня 2019 11:49 |
Перелік змін.docx
|
|||||||||
25 березня 2019 11:49 |
ТД2.docx
|
|||||||||
05 березня 2019 23:06 |
ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 29 березня 2019 13:05
Дата подання: 03 квітня 2019 14:46
Дата подання: 05 червня 2019 10:17
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-05-000027 ● fa0fd7b2672c4a82833614f83e4038ca
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 липня 2019 15:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.07.2019 №69
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Сергій МЕЛЬНИК
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 05.07.2019 № 69
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
1 2 3
6. UA-2019-03-05-001929-b, 05.03.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-07-12 11:35:55
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі ангіограма (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-05-001929-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань꞉
1) чому протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації (15.03.2019) роз’яснення на звернення не надані та не оприлюднені на вебпорталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону?
2) чому тендерна пропозиція ТОВ «Сінекс» не відхилена згідно із Законом України «Про публічні закупівлі», якщо:
- на виконання пункту 2 розділу «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» тендерної документації учасник ТОВ «Сінекс» не надав інформаційного листа щодо підтвердження зрозумілості змін та врахування їх при формуванні своєї тендерної пропозиції;
- строк дії банківської гарантії, наданої ТОВ «Сінекс», не відповідає умовам пунктів 2, 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації;
- медико-технічні характеристики товару, що запропонований ТОВ «Сінекс», не відповідають необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, визначеним у додатку 1 до тендерної документації, а саме: відповідно до інформації, розміщеної на сторінці 24 Інструкції до цифрової субстракційної агіографічної системи Vicor-VC100, матеріал стільниці столу рентгенохірургічного – карбонове волокно (у додатку 1 до тендерної документації – вуглеволокнистий композит)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-07-16 18:40:01
відміна
Замовником усунуто порушення шляхом відміни процедури закупівлі
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі
2019-08-07 16:39:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (На порушення частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» роз’яснення на звернення щодо тендерної документації не надані та не оприлюднені на вебпорталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону протягом трьох робочих днів)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (На порушення частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» роз’яснення на звернення щодо тендерної документації не надані та не оприлюднені на вебпорталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону протягом трьох робочих днів) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Торги відмінені
2019-08-07 17:34:19
Ризики, що спрацювали
RISK1-12
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" |
Код ЄДРПОУ: | 05503705 |
Місцезнаходження: | 18028, Україна, Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ САМІЙЛА КІШКИ, будинок 210 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕКС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ЗДРАВО" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ УМТ+ | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗДРАВО" #34603398 |
Переможець |
14 800 000,00
UAH з ПДВ
|
03 липня 2019 16:16
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 16 липня 2019 12:19 |
Коментар щодо відміни: | обставини непереборної сили |
16 липня 2019 12:19
|
Протокол № 6.docx |