Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Теплообмінники
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2019-03-05-001825-b dca9901da5f14999ac690405b624eefe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гаркуша Інна Вікторівна

380542687825 info@tender.sumdu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сумський державний університет
Код ЄДРПОУ: 05408289
Вебсайт: http://sumdu.edu.ua
Місцезнаходження: 40007, Україна , Сумська обл., Суми, Римського-Корсакова, 2
Контактна особа: Гаркуша Інна Вікторівна
380542687825
info@tender.sumdu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2019 18:23
Звернення за роз’ясненнями: до 11 березня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 березня 2019 16:00
Початок аукціону: 22 березня 2019 12:01
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Теплообмінники
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 березня 2019 18:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2019 18:32
Додаток 3 до тендерної документації.doc
05 березня 2019 18:31
Додаток 2 до тендерної документації.doc
05 березня 2019 18:30
Додаток 1 до тендерної документації.doc
05 березня 2019 18:30
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Підбір аналога
Дата подання: 07 березня 2019 17:54
Дата відповіді: 12 березня 2019 12:01
Доброго дня! Для підбору аналога, прохання надати технічні характеристики теплообмінників, а саме: - Температурний режим роботи теплообмінника ( Т входу/виходу гріючого теплоносія, та Т входу/виходу теплоносія що нагрівається) [°C] - Потужність теплообмінника (або витрату по одній із сторін) [кВт]/[м3/год]. Дякую.
Відповідь: Добрий день. В модульній даховій котельні системи "Укрінтерм" на модулі гарячої води встановлені теплообмінники Alfa Laval CB 110. Під час подачі пропозиції можна пропонувати еквіваленти, але технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі, що пропонуються учасниками, повинні відповідати вимогам Замовника. Додатково надаємо інформацію щодо: 1) вид гріючого та нагріваючого середовища - вода/вода; 2) температура гріючого середовища на вході -65 градусів Цельсія, на виході - 40 градусів Цельсія; 3) температура води, що нагрівається: 55/40 градусів Цельсія; 4) втрати тиску води по гріючому контуру - 0.4 кгс/см кв.; 5) втрати тиску води по нагріваючому контуру - 1,0 кгс/см кв.; 6) об'ємна витрата нагріваючої води для теплообмінника СВ 110-30 L - 16 м куб./год., СВ 110-54 L – 16 м куб./год., СВ 110-64 M – 23 м куб./год.; 7) об'ємна витрата гріючої води для теплообмінника СВ 110-30L - 37 м куб./год., СВ 110-54 L – 37 м куб./год., СВ 110-64 М – 51 м куб./год.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-05-001825-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТЕН", Код ЄДРПОУ:38871512
Дата подання: 02 квітня 2019 17:26
Походження теплообмінників
Шановний Замовнику, Прошу Вас звернути увагу на інформацію надану дочірнім підприємством "Альфа Лаваль Україна" та в разі зацікавленності в отриманні оригінальної продукції, запросити у переможця ТОВ "Смарт Клімат Груп" документи, які підтверджують офіційні правовідносини з виробником теплообмінників серії CB-110.
Звертаю Вашу увагу, що у Проекті договору (Додаток 2 до тендерної документації), а саме п 3.1. зазначено: "Якість товару повинна відповідати діючим стандартам та технічним умовам і підтверджуватися документом про відповідність." Такими документами є сертифікат відповідності та паспорт на теплообмінник. Ці документи мають бути обовязково надані при поставці.
Відповідно до Розділу 5 п. 5.7 ТД, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Зважаючи на лист наданий ДП "Альфа Лаваль Україна", прошу Вас дискваліфікувати учасника ТОВ "Смарт Клімат Груп" як такого, чия пропозиція не відповідає технічним вимогам Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 квітня 2019 10:08
Шановний учаснику. Надана Вами інформація розглянута.
Повідомляємо Вам, що ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено принципи здійснення закупівель, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Встановлення у тендерній документації вимог, які б обмежували коло учасників лише виробником чи його офіційним представником розглядалося б як обмеження конкуренції та порушення принципів закупівель, що є неприпустимим. Зважаючи на зазначене, подібних вимог Замовником у тендерній документації не встановлено.
Ст. 30 Закону визначено вичерпний перелік підстав для відхилення пропозиції учасника. За наслідками аукціону та оцінки пропозицій, найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію ТОВ «Смарт Клімат Груп». На підставі ст. 28 Закону Замовником її було розглянуто на відповідність вимогам тендерної документації. За наслідками розгляду встановлено відповідність пропозиції учасника вимогам Замовника в повному обсязі та відсутність підстав для її відхилення, у зв’язку з чим прийнято рішення про визначення ТОВ «Смарт Клімат Груп» переможцем.
Приймаючи рішення щодо визначення переможця відкритих торгів чи відхилення пропозиції учасника, Замовник має керуватися Законом і не може ґрунтувати своє рішення на припущеннях. Питання, що виникають у зв’язку з порушенням умов поставки, якщо таке має місце, розглядаються на етапі виконання договору.
З огляду на зазначене, підстави для відхилення пропозиції ТОВ «Смарт Клімат Груп» відсутні.

Документи подані скаржником

02 квітня 2019 17:26
20190326170029258.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 березня 2019 12:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СМАРТ КЛІМАТ ГРУП" 97 800,00
UAH з ПДВ
82 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «НВП «ОПЕКС Енергосистеми» 99 307,00
UAH з ПДВ
82 576,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТЕН" 198 420,00
UAH з ПДВ
198 420,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Маіс" 199 800,00
UAH з ПДВ
199 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 квітня 2019 15:54
Довідка ДПІ.pdf
01 квітня 2019 16:43
Довідка МВС.pdf
22 березня 2019 13:04
Електронний підпис
20 березня 2019 15:05
Електронний підпис
20 березня 2019 15:04
Тех._вимоги_Замовника.PDF
20 березня 2019 15:04
Тендерна_пропозиція.PDF
20 березня 2019 15:04
Статут.pdf
20 березня 2019 15:04
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
20 березня 2019 15:04
Розширений витяг.pdf
20 березня 2019 15:04
Порівняльна_таблиця.PDF
20 березня 2019 15:04
Наказ.pdf
20 березня 2019 15:04
Довідка_ЗУ.PDF
20 березня 2019 15:04
Довідка_захист_довкілля.PDF
20 березня 2019 15:04
Витяг з ПДВ.pdf
20 березня 2019 15:04
Виписка з ЄДРЮО.pdf
20 березня 2019 15:04
5._Відсутність_підстав.PDF
20 березня 2019 15:04
4._Відсутність_підстав.PDF
20 березня 2019 15:04
3._Відсутність_підстав.PDF
20 березня 2019 15:04
2._Відсутність_підстав.PDF
20 березня 2019 15:04
1._Відсутність_підстав.PDF

Публічні документи

21 березня 2019 14:55
Сертифікат.jpg
21 березня 2019 14:55
Право підпису.tif
21 березня 2019 14:55
20190321115001681.tif
21 березня 2019 14:55
20190321114945163.tif
21 березня 2019 14:55
20190321114935438.tif
21 березня 2019 14:55
20190321114926855.tif
21 березня 2019 14:55
20190321114920022.tif
21 березня 2019 14:55
20190321114912304.tif
21 березня 2019 14:55
20190321114903266.tif
21 березня 2019 14:55
20190321114854852.tif
21 березня 2019 14:55
20190321114848286.tif
21 березня 2019 14:55
20190321114841063.tif
21 березня 2019 14:55
20190321114833022.tif
21 березня 2019 14:55
20190321114824709.tif

Публічні документи

19 березня 2019 14:23
Електронний підпис
19 березня 2019 14:23
Minutes Resolution AL Holding AB.PDF
19 березня 2019 14:23
ISO 9001 Alfa Laval Lund.pdf
19 березня 2019 14:23
ISO 14001 ALFA LAVAL Lund.pdf
19 березня 2019 14:23
Цінова пропозиція.pdf
19 березня 2019 14:23
Технічна пропозиція.pdf
19 березня 2019 14:23
про санкції.pdf
19 березня 2019 14:23
Наказ на директора.PDF
19 березня 2019 14:23
Наказ АКП №ОД 15-2017.PDF
19 березня 2019 14:23
креслення CB 110-64M.pdf
19 березня 2019 14:23
Креслення CB 110-54L.pdf
19 березня 2019 14:23
креслення СВ 110-30L.pdf
19 березня 2019 14:23
Інформаційна довідка.pdf
19 березня 2019 14:23
довідка про акціонерів.pdf

Публічні документи

19 березня 2019 20:37
Санкції.pdf
19 березня 2019 20:37
Відсутність підстав.pdf
19 березня 2019 20:35
Санкції.pdf
19 березня 2019 20:35
Відсутність підстав.pdf
19 березня 2019 20:31
2.pdf
19 березня 2019 20:31
3.pdf
19 березня 2019 20:31
1.pdf
19 березня 2019 20:31
4.pdf
19 березня 2019 19:53
ндс 05.2017.JPG
19 березня 2019 19:53
ПП МАИС _ПРИНАЗ НАЗН ДИР.JPG
19 березня 2019 19:53
МАИС ВИТЯГ 2018.pdf
19 березня 2019 19:53
справка.JPG
19 березня 2019 19:53
СТАТУТ8.JPG
19 березня 2019 19:53
СТАТУТ6.JPG
19 березня 2019 19:53
СТАТУТ5.JPG
19 березня 2019 19:53
СТАТУТ7.JPG
19 березня 2019 19:53
СТАТУТ10.JPG
19 березня 2019 19:53
СТАТУТ9.JPG
19 березня 2019 19:53
СТАТУТ11.JPG
19 березня 2019 19:53
СТАТУТ3.JPG
19 березня 2019 19:53
СТАТУТ4.JPG
19 березня 2019 19:53
СТАТУТ2.JPG
19 березня 2019 19:53
СТАТУТ1.JPG

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СМАРТ КЛІМАТ ГРУП"

ТОВ «НВП «ОПЕКС Енергосистеми»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТЕН"

Приватне підприємство "Маіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СМАРТ КЛІМАТ ГРУП"
#38760205
Переможець 82 500,00
UAH з ПДВ
29 березня 2019 17:22

Документи

29 березня 2019 17:21
Електронний підпис
29 березня 2019 17:19
Протокол 46.doc
22 березня 2019 12:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 березня 2019 17:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СМАРТ КЛІМАТ ГРУП"
#38760205
82 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 березня 2019 17:21
Електронний підпис
29 березня 2019 17:19
Протокол 46.doc
22 березня 2019 12:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2019 16:33
ДУ_№1_від_22.11.19_до_Дог_№187.pdf зміни до договору
22 листопада 2019 16:31
Електронний підпис укладений
18 квітня 2019 14:16
Дог_№187_від_18.04.19.pdf укладений
18 квітня 2019 14:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з покращенням якості предмета закупівлі, зменшенням ціни за одиницю товару викладено специфікацію до договору в новій редакції і зменшену суму договору до 77400,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 187
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 77 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 12 900,00 UAH)