Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Чекові принтери
Очікувана вартість
288 000,00 UAH
UA-2019-03-05-001652-a 8160bacf104a45baac21b4a8dc0935d5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Чорнобай

+380685780437 dpparkcontrol@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ КОНТРОЛЮ ЗА ПАРКУВАННЯМ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42403446
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Ольга Чорнобай
+380685780437
dpparkcontrol@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2019 14:24
Звернення за роз’ясненнями: до 10 березня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2019 15:00
Початок аукціону: 21 березня 2019 15:30
Очікувана вартість: 288 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 880,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30180000-4: Чекові принтери та автомати для видачі чеків


Портативні чекові принтери
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 штука
Чекові принтери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, площа Героїв Майдану, б. 1, офіс 356
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 квітня 2019
ДК 021:2015: 30181000-1 — Чекові принтери

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 березня 2019 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2019 13:08
ТД Портативні чекові принтери з доповненням.doc
12 березня 2019 13:08
Протокол внесення доповнення.pdf
11 березня 2019 15:26
Протокол змін до документації.pdf
12 березня 2019 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 березня 2019 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2019 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2019 13:08
ТД Портативні чекові принтери з доповненням.doc
07 березня 2019 16:04
ТД Портативні чекові принтери.doc
05 березня 2019 14:24
ТД Портативні чекові принтери.doc
12 березня 2019 13:08
Протокол внесення доповнення.pdf
11 березня 2019 15:26
Протокол змін до документації.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 березня 2019 07:29
Дата відповіді: 06 березня 2019 08:25
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. У тендерній документації немає посилання на марку або модель, є тільки характеристики товару. 2. Участь у торгах беруть усі суб'єкти господарювання. 3. Сума закупівлі вказана з урахуванням ПДВ.
Тендерна документація
Дата подання: 06 березня 2019 10:57
Дата відповіді: 07 березня 2019 15:51
Скажіть, до чого в тендерній документації Додаток 2 навпроти Портативні принтери вказано визначення "Application Programming Interface – прикладний програмний інтерфейс (інтерфейс програмування застосунків, інтерфейс прикладного програмування) – набір визначених методів для взаємодії різних модулів, компонентів тощо." ?
Відповідь: Згідно Вашого запиту, в тендерну документацію будуть внесені зміни.
Особливості подачі та умови тендерної пропозиції
Дата подання: 06 березня 2019 11:55
Дата відповіді: 07 березня 2019 12:33
Прошу відповісти на ряд запитань 1. Подача докуметів одним файлом - звертаю увагу, що Ви вимагаєте подачу копії Статуту та великого списку документів. Чи не буде цей файл завеликим для системи ДЗО? 2. Ви вимагаєте надмірну кількість докуметів та довідок - на наому досвіді такого списку ще не зустрічали! 3. Ви пропонуєте заповнити реквізити у договорі, поставити печатку і підпис. Чи є це законним - підписувати договір, у якому не вказана сума договору? 4. Справка про несудимість видається у термін до 30 днів. Тому подати її своєчасно у термін, вказаний у додатку 4 - майже неможливо 5. Те саме стосується довідки з ДФС, котра видається на запит та в непевний термін. 6. Можливе відтермінування платежу за товар на 180 днів, вказане у Договорі та вимога надати на це згоду гарантійним листом - не є ринковою і має корупційну складову - а саме, намір демотивувати нормальних постачальників від участі в тендері.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповіді на Ваші запитання: 1. Ви маєте можливість подати документи різними файлами, але вони мають мати кожний свою назву, а об'ємні документи, такі як Статут, повинні бути одним файлом. 2. Кількість документів сформовано відповідно до вимог ЗУ "Про публічні закупівлі". 3. На етапі подання пропозиції, в договорі можете вписати суму цінової пропозиції, з якою берете участь у торгах. 4. У якості Учасника - подаєте інформаційну довідку про несудимість. Довідка з МВС потрібна переможцю. Вона безкоштовна і її можна вже зараз замовити. Це стосуєть довідки з ДФС. 5. Інспекція є бюджетною організацією та залежить від фінансування. Гарантійний лист про відтермінування платежу потрібен на випадок, якщо фінансування буде затримуватися та щоб уникнути штрафних санкцй та недорозумінь з Постачальником.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 березня 2019 15:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛІНКС ІНВЕСТІНГ" 226 800,00
UAH з ПДВ
226 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПАРК ТЕХНОЛОДЖИ" 288 000,00
UAH з ПДВ
288 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 березня 2019 12:50
Чекові принтери ТЕНДЕР.pdf

Публічні документи

29 березня 2019 14:37
Dovidka.pdf
19 березня 2019 17:30
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛІНКС ІНВЕСТІНГ"

ТОВ "ПАРК ТЕХНОЛОДЖИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛІНКС ІНВЕСТІНГ"
#41791920
Відхилено 226 800,00
UAH з ПДВ
22 березня 2019 11:16
ТОВ "ПАРК ТЕХНОЛОДЖИ"
#42848767
Переможець 288 000,00
UAH з ПДВ
26 березня 2019 12:00

Документи

22 березня 2019 11:16
Електронний підпис
21 березня 2019 15:51
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

26 березня 2019 12:00
Електронний підпис
22 березня 2019 11:16
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2019 12:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПАРК ТЕХНОЛОДЖИ"
#42848767
288 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 березня 2019 12:00
Електронний підпис
22 березня 2019 11:16
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:13
Електронний підпис укладений
08 квітня 2019 16:38
Договір.pdf укладений
08 квітня 2019 16:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 288 000,00
UAH з ПДВ