Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Чекові принтери
Очікувана вартість
288 000,00 UAH
UA-2019-03-05-001652-a ● 8160bacf104a45baac21b4a8dc0935d5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ КОНТРОЛЮ ЗА ПАРКУВАННЯМ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42403446 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Контактна особа: |
Ольга Чорнобай +380685780437 dpparkcontrol@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2019 14:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 21 березня 2019 15:30 |
Очікувана вартість: | 288 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 880,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30180000-4: Чекові принтери та автомати для видачі чеків
Портативні чекові принтери
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 штука
Чекові принтери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, площа Героїв Майдану, б. 1, офіс 356
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2019
ДК 021:2015: 30181000-1 — Чекові принтери
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2019 14:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2019 13:08 |
ТД Портативні чекові принтери з доповненням.doc | |
12 березня 2019 13:08 |
Протокол внесення доповнення.pdf | |
11 березня 2019 15:26 |
Протокол змін до документації.pdf |
12 березня 2019 14:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 березня 2019 13:08 |
ТД Портативні чекові принтери з доповненням.doc
|
||||||
12 березня 2019 13:08 |
Протокол внесення доповнення.pdf
|
||||||
11 березня 2019 15:26 |
Протокол змін до документації.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 березня 2019 07:29
Дата відповіді: 06 березня 2019 08:25
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. У тендерній документації немає посилання на марку або модель, є тільки характеристики товару. 2. Участь у торгах беруть усі суб'єкти господарювання. 3. Сума закупівлі вказана з урахуванням ПДВ.
Тендерна документація
Дата подання: 06 березня 2019 10:57
Дата відповіді: 07 березня 2019 15:51
Скажіть, до чого в тендерній документації Додаток 2 навпроти Портативні принтери вказано визначення "Application Programming Interface – прикладний програмний інтерфейс (інтерфейс програмування застосунків, інтерфейс прикладного програмування) – набір визначених методів для взаємодії різних модулів, компонентів тощо." ?
Відповідь: Згідно Вашого запиту, в тендерну документацію будуть внесені зміни.
Особливості подачі та умови тендерної пропозиції
Дата подання: 06 березня 2019 11:55
Дата відповіді: 07 березня 2019 12:33
Прошу відповісти на ряд запитань
1. Подача докуметів одним файлом - звертаю увагу, що Ви вимагаєте подачу копії Статуту та великого списку документів. Чи не буде цей файл завеликим для системи ДЗО?
2. Ви вимагаєте надмірну кількість докуметів та довідок - на наому досвіді такого списку ще не зустрічали!
3. Ви пропонуєте заповнити реквізити у договорі, поставити печатку і підпис. Чи є це законним - підписувати договір, у якому не вказана сума договору?
4. Справка про несудимість видається у термін до 30 днів. Тому подати її своєчасно у термін, вказаний у додатку 4 - майже неможливо
5. Те саме стосується довідки з ДФС, котра видається на запит та в непевний термін.
6. Можливе відтермінування платежу за товар на 180 днів, вказане у Договорі та вимога надати на це згоду гарантійним листом - не є ринковою і має корупційну складову - а саме, намір демотивувати нормальних постачальників від участі в тендері.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповіді на Ваші запитання: 1. Ви маєте можливість подати документи різними файлами, але вони мають мати кожний свою назву, а об'ємні документи, такі як Статут, повинні бути одним файлом. 2. Кількість документів сформовано відповідно до вимог ЗУ "Про публічні закупівлі". 3. На етапі подання пропозиції, в договорі можете вписати суму цінової пропозиції, з якою берете участь у торгах. 4. У якості Учасника - подаєте інформаційну довідку про несудимість. Довідка з МВС потрібна переможцю. Вона безкоштовна і її можна вже зараз замовити. Це стосуєть довідки з ДФС. 5. Інспекція є бюджетною організацією та залежить від фінансування. Гарантійний лист про відтермінування платежу потрібен на випадок, якщо фінансування буде затримуватися та щоб уникнути штрафних санкцй та недорозумінь з Постачальником.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛІНКС ІНВЕСТІНГ" #41791920 |
Відхилено |
226 800,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2019 11:16
|
ТОВ "ПАРК ТЕХНОЛОДЖИ" #42848767 |
Переможець |
288 000,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2019 12:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 12:13
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2019 16:38
|
Договір.pdf | укладений |
08 квітня 2019 16:34
|