Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" |
Код ЄДРПОУ: | 38645610 |
Місцезнаходження: | 46006, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул.Шпитальна,4 |
Контактна особа: |
Петяк Тетяна Ігорівна +380352235317 tcpmsd.buh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2019 14:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 березня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 22 березня 2019 12:46 |
Очікувана вартість: | 510 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15880000-0: Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 березня 2019 14:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2019 14:24 |
ТЕНДЕРНА ДОК. суміш(нова).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-02-000006 ● c803aa3f357a4836b3ddeeb9935a7197
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 травня 2019 09:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.05.2019 №26
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Є.ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 02.05.2019 №26
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2019-03-05-001645-a від 05.03.2019 - інформація, отримана від громадських обєднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-05-10 14:43:15
Запит про надання пояснень
В межах проведення моніторингу по предмету закупівлі «Спеціальні продукти харчування для хворих на фенілкенотурію, ДК 021:2015: 15880000-0 - Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-05-001645-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, виникла потреба в отриманні наступних пояснень.
Так, згідно пункту другого частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон) тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Однак, тендерна документація не містить для учасників вимог пунктів 1, 7 частини першої статті 17 Закону.
Згідно ч.2 ст.17 Закону Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Проте, Замовником у тендерній документації зазначено вимогу щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності) про те, що учасник не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Згідно пункту третього частини другої статті 22 Закону технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Проте, Замовником у тендерній документації не зазначено заходи із захисту довкілля.
Крім цього, Замовником при складанні тендерної документації не враховано вимоги Закону України «Про санкції» та Указу Президента України від 21.06.2018 № 176/2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)».
У зв’язку з вищевикладеним прошу пояснити чому тендерна документація складена не у відповідності до вимог чинного законодавства.
Згідно протоколу засідання тендерного комітету від 25.03.2019 №15 Замовником за результатами процедури закупівель переможцем визначено пропозицію ТзОВ «Здорове майбутнє».
Аналізом пропозиції ТзОВ «Здорове майбутнє» на відповідність вимогам тендерної документації встановлено наступне.
Згідно додатку 3 «Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі» до тендерної документації Замовником зазначено вимогу: «Продукти харчування мають бути включені до Державного реєстру харчових продуктів спеціального дієтичного споживання, функціональних харчових продуктів та дієтичних добавок (надати витяг з реєстру)».
Витяг з вказаного реєстру ТзОВ «Здорове майбутнє» у складі поданої пропозиції не надано.
Також у вищевказаному додатку 3 «Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі» до тендерної документації Замовником зазначено вимогу: «При наданні тендерної пропозиції, для підтвердження технічних та якісних характеристик товару необхідно надати етикетки, інструкції про застосування.
ТзОВ «Здорове майбутнє» інструкції про застосування спеціального продукту харчування для дітей від 1 року, хворих на фенілкетонурію, MD mil ФКУ-3 у складі поданої пропозиції не надано.
У зв’язку з вищевикладеним прошу пояснити чому не відхилено пропозицію ТзОВ «Здорове майбутнє» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації
Окрім цього прошу вказати ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річного плану закупівель, чи змін до нього, в якому зазначено інформацію щодо проведення вищевказаної процедури закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-05-14 14:12:55
Пояснення на звернення від 10.05.2019 р.
Закупівля UA-2019-03-05-001645-а
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов'язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель проведено роботу з розгляду претензій та достроково розірвано договір №2019/04/48 від 05.04.2019.
2019-05-28 10:41:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Порушення усунено шляхом розірвання договору.
2019-06-10 16:36:47
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЗДОРОВЕ МАЙБУТНЄ" #39204954 |
Переможець |
498 820,80
UAH з ПДВ
|
25 березня 2019 10:08
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2019 10:39
|
додугода.pdf | зміни до договору |
28 травня 2019 10:28
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2019 14:26
|
договір | укладений |
05 квітня 2019 14:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно частини 1 статті 31 Закону |
Номер договору про закупівлю: | 2019/04/48 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2019/04/48 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |