Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Офісне устаткування та приладдя різне» за кодом ДК 021:2015 30190000-7 (Офісне устаткування та приладдя різне).
Очікувана вартість
323 025,00 UAH
UA-2019-03-05-001585-b ● 8b38b5f536ed49e6b167d0a59db0802e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Одеська філія Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація Одеського морського порту) |
Код ЄДРПОУ: | 38728457 |
Місцезнаходження: | 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, ПЛОЩА МИТНА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Подорян Вікторія Григорівна +38(048)7294744 tender@ods.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2019 16:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2019 09:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2019 09:30 |
Початок аукціону: | 25 березня 2019 12:50 |
Очікувана вартість: | 323 025,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 230,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 9600 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3300 пач.
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 березня 2019 16:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2019 16:33 |
Проект договору.doc | |
05 березня 2019 16:33 |
Тендерна докуметація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Замовник, розпорядних Державних коштів, на етапі розгляду пропозицій повинні витребувати у Учасників офіційних документів якості абоі від виробника,або від офіційних представників виробника для підтвердження якісних вимог до предмета закупівлі
Дата подання: 07 березня 2019 19:25
Дата відповіді: 12 березня 2019 16:49
Добрий день,прошу надати відповідь на запитання:
Перше запитання :
-відповідно до вимог Розділу ІІІ,п.6. Учасник процедури закупівлі подає в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме:
- опис предмета закупівлі (у формі пояснювальної записки про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі, із відповідною технічною специфікацією, яка підтверджує відповідність пропозиції учасника вимогам замовника до предмету закупівлі, викладеним у Додатку 2 до тендерної документації).
Таким чином ,Ви не вимагаєте надання у складі тендерної документації офіційних документів якості ані від виробника,ані від офіційних представників виробника для підтвердження якісних вимог до предмета закупівлі. Так чи ні ?
Друге запитання:
- відповідно до вимог Додаток №1 до тендерної документації п.3.8 ( Замовник вимагає від Участника надати гарантійний лист в довільній формі, та зазначити «У гарантійному листі учасник має обов’язково зазначити, що замовник не несе відповідальність, у разі зазначення учасником недостовірних даних, наданих на підтвердження вищезазначеної інформації»., Так чи ні ?
Додаток 1до тендерної документації(ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ/ПЕРЕМОЖЦЕМ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА)
3.8. Відповідно до вимог:
o ст. 5 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. №1644 - VII,
o абз. 4 п. 2) частини першої розпорядження Кабінету Міністрів України «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів» від 11.09.2014 р. №829-р, а саме: з метою забезпечення реалізації персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), заборонено здійснення закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі.
o Указу Президента України №133/2017 від 15.05.2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»,
o Указу Президента України №254/2016 від 15.06.2016 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 20 травня 2016 року "Про виконання резолюції Ради Безпеки Організації Об'єднаних Націй від 20 липня 2015 року N 2231 щодо Спільного всеосяжного плану дій в частині персональних санкцій»,
o Указу Президента України № 57/2018 від 06.03.2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 1 березня 2018 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)"»,
o Указу Президента України № 126/2018 від 14.05.2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 травня 2018 року "Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)"»
o Указу Президента України № 176/2018 від 21.06.2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року "Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)"».
Наданням тендерної препозиції учасник гарантує її відповідність вищезазначеним вимогам.
o Замовник не несе відповідальність за недотримання учасником вищезазначених нормативних актів.
На підтвердження відповідності тендерної пропозиції зазначеним вище вимогам, учасником надається гарантійний лист.
o У гарантійному листі учасник має обов’язково зазначити, що замовник не несе відповідальність, у разі зазначення учасником недостовірних даних, наданих на підтвердження вищезазначеної інформації
Третє запитання :
відповідно до Додатку 2 тендерної документації «Якість товару, що є предметом закупівлі повинна підтверджуватись діючим сертифікатом відповідності або іншими документами у відповідності до чинного законодавства України, які надаються при постачанні товару» Так чи Ні ?
Четверте запитання : Якщо Ви як,Замовник відповідно не вимагаєте надання у складі тендерної документації офіційних документів якості ані від виробника,ані від офіційних представників виробника для підтвердження якісних вимог до предмета закупівлі, то яким чином ,та з яких документів ,Ви отримаєте достовірну інформацію о країні походження товару ?
На наш погляд, Ви як Замовник, розпорядних Державних коштів, на етапі розгляду пропозицій повинні витребувати у Учасників офіційних документів якості або від виробника,або від офіційних представників виробника для підтвердження якісних вимог до предмета закупівлі,, у яких повинні відображатися певні властивості товару- «Характеристики Товару» відповідно Додатку 2, та країна походження товару , та впевнитись і контролювати що товар запропонований Учасником відповідає вимогам чинного законодавства України,ст. 5 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. №1644 - VII,абз. 4 п. 2) частини першої розпорядження Кабінету Міністрів України «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів» від 11.09.2014 р. №829-р , і не має ознак походження «походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі.».
Інакше складається враження що Ви намагаєтесь «прихованно» не виконувати вимог чинного законодавства України. ст. 5 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. №1644 – VII.
Вдячні за порозуміння.
07.03.2019рок
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: - Відповідно до вимог Розділу ІІІ п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Інструкції тендерної документації - Учасник процедури закупівлі подає в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме:
- опис предмета закупівлі (у формі пояснювальної записки про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі, із відповідною технічною специфікацією, яка підтверджує відповідність пропозиції учасника вимогам замовника до предмету закупівлі, викладеним у Додатку 2 до тендерної документації).
При пропозиції учасником еквіваленту зазначеного товару за предметом закупівлі учасник окрім опису предмета закупівлі на еквівалентний товар повинен надати у складі тендерної пропозиції таблицю порівняння характеристик запропонованого еквіваленту товару та товару, що є предметом закупівлі, яка підтверджує відповідність пропозиції учасника вимогам замовника до предмету закупівлі, викладеним у Додатку 2 до тендерної документації. Всі характеристики запропонованого еквіваленту товару повинні бути не гірші, ніж у товару, що є предметом закупівлі
Також, на розсуд Учасника, можливі коментарі та пропозиції щодо технічних вимог/характеристик та надання будь-якої додаткової інформації або документів.
Вимоги Замовника щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля: технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні відповідати вимогам чинного законодавства із захисту довкілля, відповідати основним вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля та вимогам чинного природоохоронного законодавства під час його належної експлуатації.
Для підтвердження відповідності зазначеним вище вимогам замовника щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля, учасником надається відповідна довідка в довільній формі.
Детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, викладено у Додатку 2 до тендерної документації.
Таким чином нами як замовником вдійсності на етапі подання тендерної пропозиції не вимагається подання учасниками документів, що підтверджкють якість та походження товару,що є предметом закупівлі. Натомість з метою недопущення можливого порушення ст. 5 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. №1644 – VII, умовами договору, укладеного з Переможцем закупівлі передбачено ряд обов’язків постачальника, щодо якості товару та документів якими вона підтверджується, зокрема:
п. 2.1 Постачальник гарантує належну, згідно з вимогами виробника якість Товару, його відповідність діючим стандартам: (зазначається відповідний стандарт ДСТУ, ГОСТ, ТУ тощо, заповнюється при укладенні договору за результатами аукціону за пропозицією учасника-переможця) та умовам цього Договору;
п. 5.4.7. Разом з поставкою (передачею) Товару (партії Товару) Постачальник додає: оригінали видаткової, товарно-транспортної накладних та документ, що підтверджує якість Товару згідно із вимогами законодавства України, встановленими для такого Товару (визначається при укладенні договору за результатами аукціону за пропозицією учасника-переможця).
п. 7.3.2. Забезпечити поставку Товару (партії Товару), якість якого відповідає умовам, встановленим цим Договором.
п. 7.3.5. Сплатити штрафні санкції і відшкодувати збитки в разі невиконання, або неналежного виконання ним зобов`язань за цим Договором
- - Відповідно до Пп. 3.8, пункту 3 Додатка 1 тендерної документації – від учасника вимагається на підтсвердження:
o ст. 5 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. №1644 - VII,
o абз. 4 п. 2) частини першої розпорядження Кабінету Міністрів України «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів» від 11.09.2014 р. №829-р, а саме: з метою забезпечення реалізації персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), заборонено здійснення закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі.
o Указу Президента України №133/2017 від 15.05.2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»,
o Указу Президента України №254/2016 від 15.06.2016 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 20 травня 2016 року "Про виконання резолюції Ради Безпеки Організації Об'єднаних Націй від 20 липня 2015 року N 2231 щодо Спільного всеосяжного плану дій в частині персональних санкцій»,
o Указу Президента України № 57/2018 від 06.03.2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 1 березня 2018 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)"»,
o Указу Президента України № 126/2018 від 14.05.2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 травня 2018 року "Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)"»
o Указу Президента України № 176/2018 від 21.06.2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року "Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)"- гарантійний лист.
У гарантійному листі учасник має обов’язково зазначити, що замовник не несе відповідальність, у разі зазначення учасником недостовірних даних, наданих на підтвердження вищезазначеної інформації
- опис предмета закупівлі (у формі пояснювальної записки про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі, із відповідною технічною специфікацією, яка підтверджує відповідність пропозиції учасника вимогам замовника до предмету закупівлі, викладеним у Додатку 2 до тендерної документації).
При пропозиції учасником еквіваленту зазначеного товару за предметом закупівлі учасник окрім опису предмета закупівлі на еквівалентний товар повинен надати у складі тендерної пропозиції таблицю порівняння характеристик запропонованого еквіваленту товару та товару, що є предметом закупівлі, яка підтверджує відповідність пропозиції учасника вимогам замовника до предмету закупівлі, викладеним у Додатку 2 до тендерної документації. Всі характеристики запропонованого еквіваленту товару повинні бути не гірші, ніж у товару, що є предметом закупівлі
Також, на розсуд Учасника, можливі коментарі та пропозиції щодо технічних вимог/характеристик та надання будь-якої додаткової інформації або документів.
Вимоги Замовника щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля: технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні відповідати вимогам чинного законодавства із захисту довкілля, відповідати основним вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля та вимогам чинного природоохоронного законодавства під час його належної експлуатації.
Для підтвердження відповідності зазначеним вище вимогам замовника щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля, учасником надається відповідна довідка в довільній формі.
Детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, викладено у Додатку 2 до тендерної документації.
Таким чином нами як замовником вдійсності на етапі подання тендерної пропозиції не вимагається подання учасниками документів, що підтверджкють якість та походження товару,що є предметом закупівлі. Натомість з метою недопущення можливого порушення ст. 5 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. №1644 – VII, умовами договору, укладеного з Переможцем закупівлі передбачено ряд обов’язків постачальника, щодо якості товару та документів якими вона підтверджується, зокрема:
п. 2.1 Постачальник гарантує належну, згідно з вимогами виробника якість Товару, його відповідність діючим стандартам: (зазначається відповідний стандарт ДСТУ, ГОСТ, ТУ тощо, заповнюється при укладенні договору за результатами аукціону за пропозицією учасника-переможця) та умовам цього Договору;
п. 5.4.7. Разом з поставкою (передачею) Товару (партії Товару) Постачальник додає: оригінали видаткової, товарно-транспортної накладних та документ, що підтверджує якість Товару згідно із вимогами законодавства України, встановленими для такого Товару (визначається при укладенні договору за результатами аукціону за пропозицією учасника-переможця).
п. 7.3.2. Забезпечити поставку Товару (партії Товару), якість якого відповідає умовам, встановленим цим Договором.
п. 7.3.5. Сплатити штрафні санкції і відшкодувати збитки в разі невиконання, або неналежного виконання ним зобов`язань за цим Договором
- - Відповідно до Пп. 3.8, пункту 3 Додатка 1 тендерної документації – від учасника вимагається на підтсвердження:
o ст. 5 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. №1644 - VII,
o абз. 4 п. 2) частини першої розпорядження Кабінету Міністрів України «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів» від 11.09.2014 р. №829-р, а саме: з метою забезпечення реалізації персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), заборонено здійснення закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі.
o Указу Президента України №133/2017 від 15.05.2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»,
o Указу Президента України №254/2016 від 15.06.2016 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 20 травня 2016 року "Про виконання резолюції Ради Безпеки Організації Об'єднаних Націй від 20 липня 2015 року N 2231 щодо Спільного всеосяжного плану дій в частині персональних санкцій»,
o Указу Президента України № 57/2018 від 06.03.2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 1 березня 2018 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)"»,
o Указу Президента України № 126/2018 від 14.05.2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 травня 2018 року "Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)"»
o Указу Президента України № 176/2018 від 21.06.2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року "Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)"- гарантійний лист.
У гарантійному листі учасник має обов’язково зазначити, що замовник не несе відповідальність, у разі зазначення учасником недостовірних даних, наданих на підтвердження вищезазначеної інформації
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-05-001585-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 03 квітня 2019 10:19
Уточнення
Замовником було опубліковано Протокол засідання тендерного комітету від 01.04.2019р. про відхилення пропозиції учасника ТОВ “Український папір” по причині невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації Замовника.
Згідно п.3. ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції учасника ТОВ “Український папір” умовам тендерної документації, в т.ч. щодо документа «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в т.ч. технічна специфікація», який представлений учасником згідно наданого зразку у Додатку 2 Тендерної документації Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Згідно п.3. ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції учасника ТОВ “Український папір” умовам тендерної документації, в т.ч. щодо документа «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в т.ч. технічна специфікація», який представлений учасником згідно наданого зразку у Додатку 2 Тендерної документації Замовника.
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 квітня 2019 17:21
Тендерним комітетом ОФ ДП «АМПУ» уважно розглянуто вимогу учасника відкритих торгів ТОВ «Український папір», через що повідомляємо наступне.
01.04.2019р. рішенням тендерного комітету, протоколом розгляду, відхилено Вашу тендерну пропозицію на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону.
Водночас, роз’яснюємо, що відповідно до вимог пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації та Додатку 1 до тендерної документації учасник процедури закупівлі подає в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме опис предмета закупівлі (у формі пояснювальної записки про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі, із відповідною технічною специфікацією, яка підтверджує відповідність пропозиції учасника вимогам замовника до предмету закупівлі, викладеним у Додатку 2 до тендерної документації).
Вами, як учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження тендерної пропозиції вимогам замовника щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі надано документ «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в т. ч. технічна специфікація» б/н, б/д, який містить вираз «якість товару, що є предметом закупівлі, повинна підтверджуватись», таким чином, за наданим учасником документом неможливо встановити відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації в частині наявності підтвердження якості товару документами у відповідності до чинного законодавства України при постачанні товару.
Таким чином, замовником вимагалось підтвердження учасником технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, через що замовник звертає увагу, що у відповідності до Академічного тлумачного словника – «підтвердження, підтвердити – визнавати, засвідчувати правильність, достовірність (Словник української мови: в 11 томах. — Том 6, 1975. — Стор. 513.; http://sum.in.ua/p/6/513/1); твердження: думка, положення або вислів, що доводить (підтверджує) щось, лежить в основі чогось та у мовленні відображається у формі стверджувального речення (https://uk.wikipedia.org/wiki/Твердження )».
Окрім того, відповідно до п.5.4.7 проекту договору, який викладено в Додатку 5 до тендерної документації, в якому замовником зазначено, що «Разом з поставкою (передачею) Товару (партії Товару) Постачальник додає: оригінали видаткової, товарно-транспортної накладних та документ, що підтверджує якість Товару згідно із вимогами законодавства України, встановленими для такого Товару (визначається при укладенні договору за результатами аукціону за пропозицією учасника-переможця)», що передбачає в тендерній пропозиції учасника зазначення документів, якими учасник буде підтверджувати якість поставленого товару, що є предметом закупівлі.
Як вбачається з вимог ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», умови договору не повинні відрізнятись від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця закупівлі. Укладення договору закупівлі товару, який не буде відповідати тендерній пропозиції учасника, призведе до недійсності договору.
Водночас, у відповідності до вимог ч.1 ст. 37 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог ч.4 ст.36 цього Закону.
З огляду на вищезазначене, Вами, як учасником не виконано вимогу замовника та не підтверджено якісні вимоги (характеристики) до предмету закупівлі.
01.04.2019р. рішенням тендерного комітету, протоколом розгляду, відхилено Вашу тендерну пропозицію на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону.
Водночас, роз’яснюємо, що відповідно до вимог пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації та Додатку 1 до тендерної документації учасник процедури закупівлі подає в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме опис предмета закупівлі (у формі пояснювальної записки про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі, із відповідною технічною специфікацією, яка підтверджує відповідність пропозиції учасника вимогам замовника до предмету закупівлі, викладеним у Додатку 2 до тендерної документації).
Вами, як учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження тендерної пропозиції вимогам замовника щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі надано документ «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в т. ч. технічна специфікація» б/н, б/д, який містить вираз «якість товару, що є предметом закупівлі, повинна підтверджуватись», таким чином, за наданим учасником документом неможливо встановити відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації в частині наявності підтвердження якості товару документами у відповідності до чинного законодавства України при постачанні товару.
Таким чином, замовником вимагалось підтвердження учасником технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, через що замовник звертає увагу, що у відповідності до Академічного тлумачного словника – «підтвердження, підтвердити – визнавати, засвідчувати правильність, достовірність (Словник української мови: в 11 томах. — Том 6, 1975. — Стор. 513.; http://sum.in.ua/p/6/513/1); твердження: думка, положення або вислів, що доводить (підтверджує) щось, лежить в основі чогось та у мовленні відображається у формі стверджувального речення (https://uk.wikipedia.org/wiki/Твердження )».
Окрім того, відповідно до п.5.4.7 проекту договору, який викладено в Додатку 5 до тендерної документації, в якому замовником зазначено, що «Разом з поставкою (передачею) Товару (партії Товару) Постачальник додає: оригінали видаткової, товарно-транспортної накладних та документ, що підтверджує якість Товару згідно із вимогами законодавства України, встановленими для такого Товару (визначається при укладенні договору за результатами аукціону за пропозицією учасника-переможця)», що передбачає в тендерній пропозиції учасника зазначення документів, якими учасник буде підтверджувати якість поставленого товару, що є предметом закупівлі.
Як вбачається з вимог ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», умови договору не повинні відрізнятись від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця закупівлі. Укладення договору закупівлі товару, який не буде відповідати тендерній пропозиції учасника, призведе до недійсності договору.
Водночас, у відповідності до вимог ч.1 ст. 37 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог ч.4 ст.36 цього Закону.
З огляду на вищезазначене, Вами, як учасником не виконано вимогу замовника та не підтверджено якісні вимоги (характеристики) до предмету закупівлі.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-03-05-001585-b.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 11 квітня 2019 18:03
Дата подання: 11 квітня 2019 18:03
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 16 квітня 2019 19:17
Рішення від 16.04.2019 № 4560 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 16 квітня 2019 19:17
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.05.2019 № 5507.pdf
Дата публікації: 07 травня 2019 17:11
Рішення від 06.05.2019 № 5507.pdf
Дата публікації: 10 травня 2019 21:26
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2019 13:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
270 760,00
UAH
|
270 760,00
UAH
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САВІЦЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ВІКТОРОВИЧ |
323 000,00
UAH
|
323 000,00
UAH
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СТЕПОВСЬКА НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА |
323 025,00
UAH
|
323 025,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Відхилено |
270 760,00
UAH
|
01 квітня 2019 17:30
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САВІЦЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ВІКТОРОВИЧ #3029913554 |
Переможець |
323 000,00
UAH
|
01 квітня 2019 17:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2019 14:59
|
Електронний підпис | укладений |
11 травня 2019 13:03
|
2566-В-ОДФ-19.pdf | укладений |
11 травня 2019 13:03
|