Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з будівництва навчально-виховного комплексу ЗОШ №6 в мікрорайоні «Опришівці» в м. Івано-Франківську
Очікувана вартість
120 100 000,00 UAH
UA-2019-03-05-001243-b 9c768dec3381420b89ff720f81f3b908
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Паньо Ігор Ярославович

380342530651 tkukb.if.mvk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА МІСЬКВИКОНКОМУ.
Код ЄДРПОУ: 05397574
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Незалежності, 6
Контактна особа: Паньо Ігор Ярославович
380342530651
tkukb.if.mvk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2019 15:05
Звернення за роз’ясненнями: до 10 березня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2019 21:00
Початок аукціону: 21 березня 2019 15:01
Очікувана вартість: 120 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,04%

Інформація про предмет закупівлі

Загальна площа – 8350 кв.м.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з будівництва навчально-виховного комплексу ЗОШ №6 в мікрорайоні «Опришівці» в м. Івано-Франківську
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Джерельна, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 45214000-0 — Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 березня 2019 15:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 березня 2019 15:30
Додаток 4.doc
05 березня 2019 15:30
Додаток 3.xlsx
05 березня 2019 15:30
ДОДАТОК 2.doc
05 березня 2019 15:29
Додаток 1.doc
05 березня 2019 15:29
ТД.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-10-000043 ● 4c86bf77890245f480dc1d806153d648
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 травня 2019 15:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

10.05.2019 № 24

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.



Начальник Г. БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 10.05.2019 №24

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2019-03-05-001243- b 05.03.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області О. ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником розглянуто, в межах компетенції, висновок про результати проведеного моніторингу Державною аудиторською службою України закупівлі ID: UA-2019-03-05-001243-b Роботи з будівництва навчально-виховного комплексу ЗОШ №6 в мікрорайоні «Опришівці» в м. Івано-Франківську (ДК 021:2015: 45214000-0 — Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів). Щодо зазначених у висновку зауважень, повідомляємо: Положенням абзацу 4 частини 3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (далі - Закон) встановлено, що Мінекономрозвитку, як Уповноважений орган, щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. У листах Мінекономрозвитку від 17.01.2019р №3304-04/1983-06 та від 12.02.2019р. №3304-04/6186-06 міститься інформація про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним. Положенням ч.3 ст.17 Закону визначено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах. З системного аналізу вищезазначених норм вбачається, що Учасниками закупівель інформація про відсутність підстав, визначених в частинах 1 і 2 ст.17 Закону, надається в довільній формі, проте, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, Замовником не вимагається, тому, відповідно Учасники не зобов’язані подавати довідки в довільній формі, що містять інформацію про відсутність підстав, передбачених пп.2, 3, 8 ч.1 ст.17 Закону. Таким чином, Закон чітко встановлює обов’язок Замовника не вимагати підтвердження інформації наявної у відкритих єдиних державних реєстрах. Зрештою, відсутній сенс вимагати інформацію в довільній формі, яка наявна у таких реєстрах, адже, тендерний комітет в будь-якому разі перевірятиме необхідні дані у відповідних відкритих єдиних державних реєстрах. Відсутність вимоги в тендерній документації надавати довідки у довільній формі, з інформацією, яка міститься в офіційних реєстрах, жодним чином не впливає на законність проведеної закупівлі та дотримання принципів здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Укладений між Сторонами Договір про закупівлю №4-19 від 10.04.2019р. оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до вимог ч.1 ст.10 Закону, якою передбачено, що договір про закупівлю оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу протягом двох днів з дня його укладення. Замовником оприлюднено додатки до договору про закупівлю робіт №4-19 від 10.04.2019р. в окремому файлі (Додаток 1 «Договірна ціна на виконання Робіт», Додаток 2 «Календарний графік виконання Робіт»). Отже, відсутні порушення Замовником законодавства в частині: - складання тендерної документації та/або внесення змін до неї; - неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу.

2019-05-24 13:11:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2019-07-12-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

12.07.2019_ № 189-К_ 318
Івано-Франківськ

Про призначення перевірки закупівлі

Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631, пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.

НАКАЗУЮ:

1. Провести з 12.07.2019 по 25.07.2019 перевірку закупівель, здійсненх Управлінням капітального будівництва міськвиконкому за період з 01.08.2018 по 30.06.2019 по процедурах закупівель UA-2018-10-23-001104-b, UA-2018-11-28-001538-b, UA-2018-08-21-002733-с, UA-2018-10-25-001223-а, UA-2019-02-04-000636-b, UA-2019-03-05-001243-b, UA-2019-04-01-001209-а.
2. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника управління-начальника відділу Б.Грицака.
Підстава: пункт 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631.





Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

2019-07-12 11:34:59


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 березня 2019 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Трейдербуд 107 362 428,00
UAH з ПДВ
106 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Арх-Буд Технологія" 112 560 068,00
UAH з ПДВ
107 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМС БУД" 116 766 065,15
UAH з ПДВ
107 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 березня 2019 15:29
Документи згідно аукціону
20 березня 2019 14:34
Опришівці -2019.rar
20 березня 2019 14:34
Кваліфікація.rar

Публічні документи

20 березня 2019 17:05
ЗОШ6 Опришівці.rar
20 березня 2019 17:05
Арх Том 4.rar
20 березня 2019 17:05
Арх Том 3.rar
20 березня 2019 17:05
Арх Том 2.rar
20 березня 2019 17:05
Арх ТОМ 1.rar

Публічні документи

20 березня 2019 16:22
Тендерна пропозиція.pdf
20 березня 2019 11:01
Статут.pdf
20 березня 2019 11:01
Оригінал ліцензії.pdf
20 березня 2019 11:01
Оригінал дозволу.pdf
20 березня 2019 11:01
Лист-згода.pdf
20 березня 2019 11:01
Довідка про субпідряд.pdf
20 березня 2019 11:01
Довідка про санкції.pdf
20 березня 2019 11:01
Довідка про працівників.pdf
20 березня 2019 11:00
Витяг платника ПДВ.pdf
20 березня 2019 11:00
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Трейдербуд

ТОВ "Арх-Буд Технологія"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМС БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Трейдербуд
#38132727
Переможець 106 999 000,00
UAH з ПДВ
28 березня 2019 16:33
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Трейдербуд #38132727

№ рішення у справі

63/35-р/к

Дата рішення у справі

30.05.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

53-р/тк

Дата рішення у справі

24.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

28 березня 2019 16:28
Електронний підпис
21 березня 2019 15:28
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 березня 2019 16:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Трейдербуд
#38132727
106 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 березня 2019 16:28
Електронний підпис
21 березня 2019 15:28
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 листопада 2021 14:27
ДУ 3 04-19.pdf укладений
03 листопада 2021 14:26
Електронний підпис зміни до договору
23 березня 2020 15:39
ДУ №2 04-19.pdf зміни до договору
23 березня 2020 15:36
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2020 09:11
ДУ1 04-19.pdf зміни до договору
11 лютого 2020 09:10
Електронний підпис укладений
10 квітня 2019 15:38
4-19.pdf укладений
10 квітня 2019 15:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вартість робіт (договірна ціна) на 2020 рік - 979 917.60 грн. в т. ч. ПДВ 20% - 163 319,60 грн.
Номер договору про закупівлю: 4-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вартість робіт (договірна ціна) на 2020 рік - 1 086 300,00 грн. в т. ч. ПДВ 20% - 181 050,00 грн., в тому числі по цій додатковій угоді - 106 382,40 грн., в т.ч. ПДВ 20% - 17 730,40 грн.
Номер договору про закупівлю: 4-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 615 477,20
UAH (в тому числі ПДВ 769 246,20 UAH)
Причини розірвання договору: У зв`язку із відсутністю коштів на фінансування будівництва даного об`єкта